What a terrible waste of talent!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:06 schreef BwennieBren het volgende:
De punt mag overigens naar Sheri hoor aangezien ik haar namen heb gebruikt om te googlen op "oud en vergaan actrices Hitchcock"
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:18 schreef BwennieBren het volgende:
Kom op sampoo, ze staan er allemaal behalve LB want die heeft blijkbaar nooit in een Hitchcock film gespeeld dus de punt kan naar Sheri toch? Met Julie en Barbara maakt het nu al 9 actrices...
Game on!
Nope...ze gedragen zich erg menselijk....wonen in huizen en dragen kleding en zo...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Robin Hood!
Ehm...das geen Disneyfilm volgens mij...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Dinosaurs?
Nope, ook dieren die doen alsof ze mensen zijn...wederom kleding etc...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Great Mouse Detective?
Dinosaurs is wel van Disney maar het is geen film dus ik heb het met Lion King aan het goede end zeker omdat Sheridana ook Dinosaur niet in het achterhoofd had.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Alleen heet die film Dinosaur (zonder -s dus).
Een soort van waarzeggende aap speelt toch in the lion king, of niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:46 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dinosaurs is wel van Disney maar het is geen film dus ik heb het met Lion King aan het goede end zeker omdat Sheridana ook Dinosaur niet in het achterhoofd had.
Wat ben ik toch een gluiperd.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:51 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Een soort van waarzeggende aap speelt toch in the lion king, of niet?![]()
jajajaja doe geen moeite, alsjeblieft een goedmakertje van mij en Sheri...quote:
Die is door ex disneymedewerker Don Bluth gemaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:52 schreef RuneRose het volgende:
platvoet en zijn vriendjes
of is dat geen disney?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |