quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:51 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Een soort van waarzeggende aap speelt toch in the lion king, of niet?![]()

Die ene woont bij een chagerijnige vent en die ander bij een lief omaatje.quote:

jaaa jaaaaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die aan Yoga doet! Menselijke invloed.

Geen twijfel over mogelijk!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef BwennieBren het volgende:
The Aviator
The Beach
Titanic
Romeo en Julliet
Gangs of NY
marvins room
the quick & the dead
Catch me if you can
The man with the iron mask
Basketball diaries

Een beetje klein van formaat maar vooruit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
jajajaja doe geen moeite, alsjeblieft een goedmakertje van mij en Sheri...
[afbeelding]
Satisfied?

quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:59 schreef Sheridana het volgende:
Oke...de film die ik eigenlijk bedoelde was inderdaad de Lion King...maar Dinosaur is bij nader inzien natuurlijk ook goed....
Daarom stel ik dus een nieuwe vraag en trek hierbij de vorige in....
Sorry Sampoo en Andy
Noem 10 films met Leo Dicaprio

hahah, tja, jij had het te druk met je 'babes'quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:08 schreef sampoo het volgende:
[..]
![]()
en we zijn alweer een vraag verder.![]()

Nee hoor, alleen was er een tijdje geen activiteit, dus om het spel draaiende te houden zijn ze voorlopig verder gegaan...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:14 schreef Triloxigen het volgende:
Heb ik iets gemist, mijn vraag wordt overgeslagen

quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat Brian Dennehy?

Joehoe!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:25 schreef California het volgende:
The Sting.

Hoezo, er kon toch gewoon gereageerd worden :squote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:24 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen was er een tijdje geen activiteit, dus om het spel draaiende te houden zijn ze voorlopig verder gegaan...

Was jij er nog dan om te monitoren?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:30 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Hoezo, er kon toch gewoon gereageerd worden :s
Zo moeilijk was ie niet hoor :|

Stel hem opnieuw, dan zullen we ons erover buigen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:30 schreef Triloxigen het volgende:
Hoezo, er kon toch gewoon gereageerd worden :s
Zo moeilijk was ie niet hoor :|

Ja?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:32 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Was jij er nog dan om te monitoren?
(y)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:33 schreef California het volgende:
[..]
Stel hem opnieuw, dan zullen we ons erover buigen.

Daar kom je dan weer mooi vanaf he Cali?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:33 schreef California het volgende:
[..]
Stel hem opnieuw, dan zullen we ons erover buigen.

Is 3 uur lang? :| :pquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:34 schreef sampoo het volgende:
Lange tijd geen hints en geen reacties dan lijkt mij dat niemand het weet of het komt te weten. Is het Festen trouwens?

Ik weet dat de FP eng is, maar werp er eens een blikquote:

Neequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef sampoo het volgende:
Equilibrium?
Het zegt wel iets dat plaatje.

Een stukje plot (want dat is ook het idee).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:45 schreef sampoo het volgende:
Wat is niet-commercieel? Een klein budget van $30 miljoen of hebben we het over $3 miljoen.

Leuk, ik ga eens kijken hoe U dat doetquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:46 schreef California het volgende:
[..]
Ik weet dat de FP eng is, maar werp er eens een blik. Ik recenseer bioscoopfilms.

Gaat Singles daar over?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef Triloxigen het volgende:
Een stukje plot (want dat is ook het idee).
Een groepje vrienden waarvan 1 een vriendin had dat is uitgegaan, ze hebben een film over dit verhaal gemaakt met hunzelf als hoofdrol.
het is een bekend groepje vrienden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |