Jawur! Cali? Ben je er nog of zal ik er anders nog een stellen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Uiteraard. Nieuwe vraag?
BwennieBren +1quote:
Hoe kan dan nou? Ik zie ze gewoon....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Damn ik kan geen Photobucketplaatjes meer zien. Die ik net zelf poste ook niet. Vreemd.
Split Second?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:56 schreef victorinox het volgende:
Plot Keywords van welke film?Detective Monster Gatling Gun Knife Throwing
The Relic?quote:
Billy Bob Thornton natuurlijk!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:00 schreef BwennieBren het volgende:
Mr & Ms Smith?
ehhh....Maar wie is dat monster dan?
Doom?quote:
Nope...quote:
Mortal Kombat?quote:
Dat is goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Alone in the dark!
Die wil je niet zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:09 schreef ArtyShock het volgende:
Daar is een film van? Okee...
Johnny Depp?quote:
Nee ik heb honger. Ik wil een boterhammetje eten.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Okay mensen de maag begint nu echt te rammelen. Tot morgen
Lijkt me goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:24 schreef BwennieBren het volgende:
The Forgotten
Trusten, ik ben ook weg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:29 schreef BwennieBren het volgende:
Ik laat de vraag maar over aan de ochtendploeg want ik pleur echt om van de slaap dus ga nu echt....
Welterusten Arty, Vic en wie er dan ook nog lurkt![]()
Confessions of a Dangerous Mind?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:08 schreef Triloxigen het volgende:
Geen Mallrats?
Geen The Blair Witch Project
Geen Chasing Amy
Allemaal te commercieel met te grote namen..
In de film waar de scene uit komt spelen bekende 'acteurs' het zijn geen echte acteurs zeg maar
(maar ben nu wel echt slapen)
Om het antwoord te geven: Dit was Jennifer Rivell (Jenn, Jenn-Jenn)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:35 schreef Triloxigen het volgende:
[afbeelding]
Wie is dit
(En als je je verveelt, uit welke film is de scene)
Yep! RuneRose +1quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:31 schreef RuneRose het volgende:
dat gaat over hoffman en williems in haak. Hook dus.
Ze is er weer vroeg bij, die Sheri, da tbegint al goed!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:52 schreef Sheridana het volgende:
spiderman 2
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:11 schreef Mennosson het volgende:
To Die For
En dat is zo!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:59 schreef RuneRose het volgende:
Dat is van John Carpenter's the Fog!
De hint was wel erg duidelijk toen ik zei dat het met smoke te maken had en de koffie smilie achter m'n zin zette?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:09 schreef Patch het volgende:
Coffee and Cigarettes
Sheridana + 1quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:17 schreef Sheridana het volgende:
Cool Runnings
Uncle Buck
Brewsters Millons
Splash
Planes trains and automobiles
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |