Daar hadden wij het gister ook al over, eerst maar eens die baby er uit. Pil is geen optie, spiraal ook niet, zal wel condooms worden in het begin, die hebben we nog wel ergens liggen (als ze niet over datum zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:34 schreef Randa_v het volgende:
Doet me wel denken om eens te kijken welke anticonceptie er na de bevalling hier gebruikt gaat worden.
Ik heb de afgelopen weken veel ukkepukken gezien die veel te vroeg ter wereld zijn gekomen - gerust al van een gram of 500, 600 en het is in zo'n geval absoluut een lange moeilijke weg met veel gevaren, maar ik zou niet op voorhand m'n kop laten hangen, je steun zal juist hart nodig zijn voor vriendin (en baby).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:10 schreef Richard_ het volgende:
Gaat niet goed hier,kleine zit veel te laag ,vriendin ligt in het ziekenhuis,23 weken en 4 dagen kan nooit goed gaan, ik denk dat je mijn naam kan doorstrepen in de lijst
Dank je wel, ik duik weer ff lekker in lurk mode, ik meld me wel weer als er nieuws is...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:23 schreef Lois het volgende:
Tazz! Welkom hier en gefeliciteerd natuurlijk
Ehhhhhhh niet dat ik weet, maar misschien weet m'n vrouw het wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:24 schreef E.T. het volgende:
Digger, lag er bij Kady een jongetje dat Daniel heet naar je weet? Vorige week maandag geboren?
Zo ja, wil je me dan ff mailen, ik ben jouw mailadres kwijt![]()
Volgens de boekjes daalt het beebje pas in vanaf de 32ste week, dus eigenlijk zou het nog vrij vroeg zijn. Als je meer zekerheid wil hebben neem dan contact met je vlos, is toch al beter als je lang harde buiken hebt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:23 schreef Ladylike het volgende:
Richard, heel veel sterkte
ik kreeg gisteren van een zuster (non dus) in het verzorgingshuis van mn moeder te horen dat de harde buiken ook door het indalen van het kindje kan komen.. kan dat met ruim 27 weken?
dat is zeker waar..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:16 schreef Leah het volgende:
Harde buiken kun je ook door stress krijgen(en volgens mij heb jij veel op je bordje op dit moment), is vaak een teken dat je het rustiger aan moet gaan doen. Verder zou ik even de VK bellen, nonnenhebben over het algemeen niet zoveel ervaring met zwangerschappen.
Ja, dank nog daarvoor, door alle drukte was het er nog niet van gekomen een bedankje te sturen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:35 schreef Kleintje het volgende:
Al even niets van je gehoord Digger, maar is het pakketje nog aangekomen???
Wat je zegtquote:
Ja er heeft een Daniel bij haar op de IC gelegen, heb de naam op het bord zien staan, maar weet er verder niks vanaf, behalve dat ie volgens mij vrij snel weer weg was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:24 schreef E.T. het volgende:
Digger, lag er bij Kady een jongetje dat Daniel heet naar je weet? Vorige week maandag geboren?
Zo ja, wil je me dan ff mailen, ik ben jouw mailadres kwijt![]()
Ik heb hier nog eens een verhaal gelezen van iemand die nog appeltaart aan het bakken was...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:12 schreef bixister het volgende:
ik vind dat bloedverlies inderdaad ook wat engig hoor wennie.
en jelief, doodleuk hachée aan 't maken!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:45 schreef Wennie het volgende:
* Wennie is zuurkool aan het maken om in te vriezen en heeft er kip uitgehaald voor een pan nasi![]()
Ik ga zo ook nog ff strijken.
Ik had de vlos gebeld en zo lang het niet meer is dan een maandverbandje is er niks aan de hand. De krampen doen hier wel zeer, zowel in m'n onderbuik als in m'n rug.
Ja, daar zit ook wel wat in!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:48 schreef Randa_v het volgende:
Nesteldrang, wat is er raar aan? Het is toch iets natuurlijks om een mooi nestje te bouwen voor je kindje. Gaan we tenminste weer een beetje terug naar onze oerinstincten![]()
![]()
Ik ben hier (nog) niet zo'n regelmatige poster maar ik lurk wel. Maar wil toch even wat posten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:56 schreef Jelief het volgende:
.....
Cattie, spannend hoor die eerste afspraak, volgens mij is negen weken wel wat vroeg om het hartje al te horen, het klopt al wel!
eh, mijn ervaring is dat mijn oude brakje tussen de dikke sleeën van de dokters stondquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef Leah het volgende:
Jelief, over het algemeen krijg je een gratis parkeerkaartje als je komt om te bevallen.
Gefeliciteerd Lautiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:02 schreef Lautie het volgende:
Na enkele pogingen om hem binnen te houden is hij dan toch gekomen. Vanochtend om 10:18 uur is onze Tobias geboren. Met een gewicht van 2040 gram en een lengte van 47 cm is hij na een half uur persen ter wereld gekomen.
Met groote trost toon ik onze tobias:
Voor diegene die nu bezig is/zijn, zet hem op dame(s)![]()
![]()
Maar da's omdat ze niet te eten zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:59 schreef moussy het volgende:
tuuk niet, ook niet voor mn maaltijd(en)
Je avaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef Lautie het volgende:
Ja alles is goed met kind en moeder. Tobias was een beetje eigenwijs, kan hij niet van mij hebben want ik heb het nog, want hij wilde met zijn voorhoofd als eerste komen vandaar die grote rode vlek op zijn hoofd.
wel in de bedrijfskantine'squote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef Leah het volgende:
[..]
Maar da's omdat ze niet te eten zijn.
Zo ver kon ik nooit lopenquote:
Ja klopt, en daar zal hij voorlopig nog wel in blijven. Maar hij is in goede handen, dus ik maak me echt geen zorgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:13 schreef Leah het volgende:
Wel in de couveuse als ik het zo zie Lautie, of niet?
Wennie nog druk metquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:12 schreef Wennie het volgende:
Lautie en Saffier, Gefeliciteerd met Tobias!
Ik schijn een strakke buikwand te hebben. Daardoor is het moeilijker te voelen. Maar een extra echo is nooit weg! Ik hoop maar dat Pino er normaal bij ligt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:37 schreef renzell het volgende:
Ingrid; wat gek eigenlijk, dat ze met 35 weken nog steeds niet kunnen voelen hoe Pino ligt...wel leuk overigens, om nog een extra echo te krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |