eh, mijn ervaring is dat mijn oude brakje tussen de dikke sleeën van de dokters stondquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef Leah het volgende:
Jelief, over het algemeen krijg je een gratis parkeerkaartje als je komt om te bevallen.
Gefeliciteerd Lautiequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:02 schreef Lautie het volgende:
Na enkele pogingen om hem binnen te houden is hij dan toch gekomen. Vanochtend om 10:18 uur is onze Tobias geboren. Met een gewicht van 2040 gram en een lengte van 47 cm is hij na een half uur persen ter wereld gekomen.
Met groote trost toon ik onze tobias:
Voor diegene die nu bezig is/zijn, zet hem op dame(s)![]()
![]()
Maar da's omdat ze niet te eten zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:59 schreef moussy het volgende:
tuuk niet, ook niet voor mn maaltijd(en)
Je avaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef Lautie het volgende:
Ja alles is goed met kind en moeder. Tobias was een beetje eigenwijs, kan hij niet van mij hebben want ik heb het nog, want hij wilde met zijn voorhoofd als eerste komen vandaar die grote rode vlek op zijn hoofd.
wel in de bedrijfskantine'squote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:08 schreef Leah het volgende:
[..]
Maar da's omdat ze niet te eten zijn.
Zo ver kon ik nooit lopenquote:
Ja klopt, en daar zal hij voorlopig nog wel in blijven. Maar hij is in goede handen, dus ik maak me echt geen zorgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:13 schreef Leah het volgende:
Wel in de couveuse als ik het zo zie Lautie, of niet?
Wennie nog druk metquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:12 schreef Wennie het volgende:
Lautie en Saffier, Gefeliciteerd met Tobias!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |