Wat je zegtquote:
Ja er heeft een Daniel bij haar op de IC gelegen, heb de naam op het bord zien staan, maar weet er verder niks vanaf, behalve dat ie volgens mij vrij snel weer weg was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:24 schreef E.T. het volgende:
Digger, lag er bij Kady een jongetje dat Daniel heet naar je weet? Vorige week maandag geboren?
Zo ja, wil je me dan ff mailen, ik ben jouw mailadres kwijt![]()
Ik heb hier nog eens een verhaal gelezen van iemand die nog appeltaart aan het bakken was...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:12 schreef bixister het volgende:
ik vind dat bloedverlies inderdaad ook wat engig hoor wennie.
en jelief, doodleuk hachée aan 't maken!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:45 schreef Wennie het volgende:
* Wennie is zuurkool aan het maken om in te vriezen en heeft er kip uitgehaald voor een pan nasi![]()
Ik ga zo ook nog ff strijken.
Ik had de vlos gebeld en zo lang het niet meer is dan een maandverbandje is er niks aan de hand. De krampen doen hier wel zeer, zowel in m'n onderbuik als in m'n rug.
Ja, daar zit ook wel wat in!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:48 schreef Randa_v het volgende:
Nesteldrang, wat is er raar aan? Het is toch iets natuurlijks om een mooi nestje te bouwen voor je kindje. Gaan we tenminste weer een beetje terug naar onze oerinstincten![]()
![]()
Ik ben hier (nog) niet zo'n regelmatige poster maar ik lurk wel. Maar wil toch even wat posten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:56 schreef Jelief het volgende:
.....
Cattie, spannend hoor die eerste afspraak, volgens mij is negen weken wel wat vroeg om het hartje al te horen, het klopt al wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |