Je wil je zelfvertrouwen opkrikken bedoel je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:57 schreef ma_jojo het volgende:
Ideetje: Een fototopic openen voor iedereen boven de 20 die nog geen seks/relatie/vriendschap heeft gehad? Ik wil lachen.
Inderdaad heel kansloosquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:26 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Je wil je zelfvertrouwen opkrikken bedoel je?
How sad..
Dat gevoel herken ik heel goed. Ik had vandaag ook een goeie kans om een meisje in de supermarkt aan te spreken. Maar als ik niet 100% zeker weet dat "het goed afloopt" dan zeg ik nix. Dus zei ik nix.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:16 schreef Meteora het volgende:
[..]
Ik heb alsmaar het idee dat een afwijzing of iets dergelijks gelijk fataal is voor dat beetje zelfvertrouwen dat ik heb dus daarom ben ik misschien zo heel voorzichtig..
Nee ook niet kort meiden aangesproken. Eigenlijk helemaal niet. Misschien moet ik inderdaad beginnen met kortere gesprekjes ofzo. Dat is misschien wat makkelijker. En als dat goed gaat langere gesprekjes proberen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:41 schreef mispoes het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik heel goed. Ik had vandaag ook een goeie kans om een meisje in de supermarkt aan te spreken. Maar als ik niet 100% zeker weet dat "het goed afloopt" dan zeg ik nix. Dus zei ik nix.![]()
Ik schreef eerder dat ik niet erg vind om op mijn bek te gaan, maar als ik over nadenk is dat toch vaak wel zo.
Heb je wel iemand kort aangesproken, of helemaal niemand? Probeer volgende keer anders hele korte neutrale gesprekjes te houden.
Bijvoorbeeld:
Meteora: "lekker muziekje, he?"
Leuk meisje: "ja, best wel"
Meteora: "ik ga even dansen, zie je later!"
Leuk meisje: "doei!"
Als dat je lukt kun je volgende keer misschien meer proberen:
Meteora: "Hey, ik ben Meteora. Hoe heet jij?"
Leuk meisje: "Leuk meisje, hoi!"
Meteora: "lekkere muziek, he?"
Meteora: "Ik hou wel ... muziek. blablabla..."
Misschien een slecht voorbeeld, ben daar helemaal niet goed in. Als iemand anders een beter voorbeeld heeft...
Ja, dat lijkt mij wel een goed idee! Vraag anders een vriend of hij het gesprek wil openen en dan na een tijdje weg loopt zodat jij het gesprek kan overnemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:00 schreef Meteora het volgende:
[..]
Of ik moet bijv. als een vriend met een meid staat te praten erbij gaan staan en misschien mee gaan praten of zitten de meeste mensen daar niet op te wachten?
Ik heb hier niet echt ervaring mee maar probeer eerst zo dicht mogelijk bij haar te komen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:00 schreef Meteora het volgende:
[..]
Misschien een andere domme vraag maar je staat op de dansvloer te dansen. Hoe ga je dan een beetje met een meid dansen want dat snap blijkbaar nog niet helemaal.![]()
Ik kan misschien wel is vragen of er iemand wil "helpen". Dat is dan denk ik wel een heel stuk makkelijker dan alleen op een onbekende meid af te stappen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:10 schreef mispoes het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij wel een goed idee! Vraag anders een vriend of hij het gesprek wil openen en dan na een tijdje weg loopt zodat jij het gesprek kan overnemen.![]()
[..]
Ik heb hier niet echt ervaring mee maar probeer eerst zo dicht mogelijk bij haar te komen.
Probeer dan oogcontact te maken (zet ook een big smile op). Zodra je oogcontact hebt ga dan direct voor haar dansen of iig met je gezicht naar haar toe. Als ze je dan haar rug toe keert weet je dat je beter verder kan zoeken en anders...
![]()
Dat over jezelf op de laatste plaats zetten herken ik mij ook wel in, en dat heeft evenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:25 schreef mispoes het volgende:
[..]
Ik sprak niet lang geleden een vrouw van 30 jaar. Ze ziet er erg leuk uit, ook nog vlot en spontaan, heeft veel vriendinnen maar had tot haar 27e geen vriendje of sex gehad. Volgens haar kwam dat omdat zij altijd dacht dat als jongens haar aandacht gaven dat ze alleen maar op sex uit waren.![]()
Maar waarschijnlijk heeft het ook te maken met gebrek aan zelfvertrouwen en dat ze haarzelf altijd op de laatste plaats zet en nooit aan haar zelf dacht. Na 2 jaar therapie heeft ze nu het roer omgegooid en heeft inmiddels een vriendje waar ze gelukkig mee is.![]()
![]()
[..]
Herkenbaar... Ik heb ook een tijdje gedate met een vrouw van mijn leeftijd die nog maagd was. Zij was wel erg voorzichtig, zelfs zoenen was lastigHet klikte eigenlijk ook niet helemaal, ik ben er toen maar gauw mee gestopt. Ik ben dan nog wel maagd maar niet a-sexueel ofzo
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:20 schreef Scandalous het volgende:
Wacht even, dus iemand die zichzelf the 27 year old virgin noemt geeft hier dus versier advies![]()
Ik zou denk niet te snel lichamelijk contact maken. (misschien dat ik daarom nog maagd ben, maarjaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:18 schreef Meteora het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk haar handen vastpakken ofzo denk ik.
Dat dacht ik ook toen ik dat las.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:26 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Je wil je zelfvertrouwen opkrikken bedoel je?
How sad..
ow, en foto's staan in mn fotoboek.
Ik val alleen niet binnen de groep mensen die jij noemt, maar goed
Het was echt een vriendin omdat ik een vriendin "moest" hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:29 schreef Yez het volgende:
[..]
Een a-sexuele maagd die zoenen al lastig vind...nee, ik geef je groot gelijk.. daar was ik ook maar mee gestopt..
![]()
Msschien als het toch tussen jullie had geklikt dat het dan niet zo'n probleem was geweest,
dan had je er misschien wel wat meer moeite voor willen doen.![]()
Daar ga je meteen al de fout in, op een tweede date al iets verwachten. Doe gewoon rustig aan joh, ik snap dat je haast hebt maar dat wekt alleen irritaties op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:47 schreef mispoes het volgende:
Als het klikt ik bij een 2e date verwacht ik wel dat er enige vorm van lichamelijk contact is (een zoen). Het moet natuurlijk wel spontaan gebeuren en niet omdat het moet maar anders begin toch wel twijfels te krijgen, zeker als ze dat ontwijkt.
Ben wat dat betreft misschien wel een beetje ongeduldig of is dat eigenlijk wel normaal?
Hmmm, eigenlijk zoen ik ook het liefst op de eerste date.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:55 schreef Yez het volgende:
Ik vind het netjes... ik heb namelijk nogal de neiging om op een 1ste date al lichamelijk
cotact te zoeken als ik de man in kwestie leuk vind.![]()
Dus zoenen op een 1ste date vind ik eigenlijk best kunnen, in jou geval op een 2e
date is gewoon netjes ( zou ik wat van moeten/kunnen leren?![]()
)
Ow, en nu ga ik weer te snel...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:01 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daar ga je meteen al de fout in, op een tweede date al iets verwachten. Doe gewoon rustig aan joh, ik snap dat je haast hebt maar dat wekt alleen irritaties op.
Daar hou ik je aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:32 schreef Beach het volgende:
Als het op die manier lukt volgende keer dat ik r zie, dan krijg je wel een kratje pils BttD![]()
![]()
Kijk eens aan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:18 schreef Meteora het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel is vragen of er iemand wil "helpen". Dat is dan denk ik wel een heel stuk makkelijker dan alleen op een onbekende meid af te stappen.![]()
En ja dat dansen: inderdaad dicht in haar buurt gaan staan dansen ook wel een smile opzetten ja. Niet te overdreven natuurlijk. En ja dan volgens mij oogcontact proberen te zoeken en kijken hoe ze erop reageert. En dan uiteindelijk haar handen vastpakken ofzo denk ik. (ik weet er niks van dus als iemand anders weet hoe het moet kan hij dat dan vertellen).
GMTAquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:38 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik dat las.
Ook DIT heb ik al meerdere malen met groot succes toegepastquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:33 schreef mispoes het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het mooi te vertellen maar niet in de praktijk uit te voeren.![]()
Maaruh correct me if i'm wrong.
[..]
Ik zou denk niet te snel lichamelijk contact maken. (misschien dat ik daarom nog maagd ben, maarja) Ga eerst een tijdje voor haar dansen als dat wel leuk vind en mee danst zou ik dichter bij haar gaan dansen en haar bij haar heupen beet pakken
![]()
Dan word het ook tijd denk ik voor wat korte opmerkingjes/grapjes/vragen...
Dan zal ik dit binnenkort maar ook eens zelf uit proberen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ook DIT heb ik al meerdere malen met groot succes toegepast
Serieus, je zal ervan staan te kijken hoe makkelijk dat dat vaak nog gaatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:55 schreef mispoes het volgende:
[..]
Dan zal ik dit binnenkort maar ook eens zelf uit proberen.![]()
Laten we dat hopen. Des te makkelijker wordt het. Ik moet dan ook maar is nodig mn best gaan doen dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Serieus, je zal ervan staan te kijken hoe makkelijk dat dat vaak nog gaat
Zo is dat! COME ON! Als ik kan moet jij het ook kunnen, als ik dat zo lees zit je in dezelfde situatie als dat ik zat tot een half jaar geledenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:50 schreef Meteora het volgende:
[..]
Laten we dat hopen. Des te makkelijker wordt het. Ik moet dan ook maar is nodig mn best gaan doen dan.Als zelfs dat dansen goed zou gaan dan moet een gesprekje beginnen toch ook wel kunnen zeker.
![]()
Jij zat ondertussen toch in Antwerpen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zo is dat! COME ON! Als ik kan moet jij het ook kunnen, als ik dat zo lees zit je in dezelfde situatie als dat ik zat tot een half jaar geleden. Met mij gaat het nu stukken beter
Dat is mijn probleem ook een beetje denk ik, ik ben gewoon te laf om te dansenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ook DIT heb ik al meerdere malen met groot succes toegepast
Zoenen na een gezellige/geslaagde eerste date is toch niet te snel? (vind ik dan..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:04 schreef mispoes het volgende:
[..]
Hmmm, eigenlijk zoen ik ook het liefst op de eerste date.Dat is me ook 2x gebeurd. Weet je ook direct wat je van elkaar vind.
Maar soms twijfel ik (onterecht?) of zij mij leuk vind of dat ik misschien te snel ga. Dat zie je eigenlijk ook wel een beetje aan de lichaamstaal laatst had ik een date die ging bij het afscheid een meter van mij af staan.
Je hebt volgens mij wel gelijk dat ik te voorzichtig ben, als ik haar wil zoenen moet ik dat gewoon doen dan merk ik snel genoeg of ze het leuk/lekker vind.![]()
Je hebt gelijk, ik ben gewoon veel te braaf. Ik durf zelfs vaak geen hand beet te pakken omdat ik dan bang ben dat ik haar afschrik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:34 schreef Yez het volgende:
[..]
Zoenen na een gezellige/geslaagde eerste date is toch niet te snel? (vind ik dan..)
Het is wel een gok, vaak weet je namelijk helemaal niet of de ander dat wel wil,
nou ja dan maar een blauwtje lopen, als de ander niet wil, dan hoef je elkaar nooit
weer te zien dus wat heb je dan in principe verloren met die poging? niets!![]()
Ik heb 1 keer zo'n blauwtje gelopen... heb de auto gepakt en ben naar huis gegaan
en heb de man in kwestie nooit meer gezien of gesproken dus ja, wel jammer maar ook niet
meer dan dat. als ik er nu aan terug denk kan ik er namelijk hartelijk om lachen!![]()
Dat is helaas niet doorgegaan, mijn vrienden hadden allemaal geen tijd/zin of wat dan ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 05:02 schreef Breetai het volgende:
[..]
Jij zat ondertussen toch in Antwerpen?
iemand die op een eerste date niet zoent aseksueel noemen, vind ik wel ver gaan. Ik zoen ook nooit op een eerste date, omdat ik me na een paar uur nog niet zo snel tot een persoon kan aangetrokken worden dat ik wil zoenen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:29 schreef Yez het volgende:
Een a-sexuele maagd die zoenen al lastig vind...nee, ik geef je groot gelijk.. daar was ik ook maar mee gestopt..
![]()
Msschien als het toch tussen jullie had geklikt dat het dan niet zo'n probleem was geweest,
dan had je er misschien wel wat meer moeite voor willen doen.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 05:40 schreef growth_stage het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem ook een beetje denk ik, ik ben gewoon te laf om te dansen. Ik heb best zelfvertrouwen en ook een gesprek aanknopen met een leuke meid is geen probleem, maar als je in een danszaal staat lijkt het wel alsof de enige manier is om haar gewoon van achteren bij d'r heupen te pakken en op 50cent een beetje maffe bewegingen maken
. Nou houd ik absoluut niet van dat soort muziek dus dansen erop is al helemaal niet mogelijk.
En daarnaast, als ik eens een leuk gesprek heb met een meid word ik altijd al vrij snel als "een vriend" aangezien, ipv "de vriend".
^^ with stupidquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iemand die op een eerste date niet zoent aseksueel noemen, vind ik wel ver gaan. Ik zoen ook nooit op een eerste date, omdat ik me na een paar uur nog niet zo snel tot een persoon kan aangetrokken worden dat ik wil zoenen.
En misschien (hoogstwaarschijnlijk) voelde ze zich helemaal niet aangetrokken tot mispoes, waarom moet ze dan verdorie gaan zoenen![]()
![]()
Ze is niet a-sexueel ofzo, maar ze was wel erg afstandelijk. Zelfs toen ik per ongeluk haar voet aanraakte met mijn voet schrok ze helemaal.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iemand die op een eerste date niet zoent aseksueel noemen, vind ik wel ver gaan. Ik zoen ook nooit op een eerste date, omdat ik me na een paar uur nog niet zo snel tot een persoon kan aangetrokken worden dat ik wil zoenen.
En misschien (hoogstwaarschijnlijk) voelde ze zich helemaal niet aangetrokken tot mispoes, waarom moet ze dan verdorie gaan zoenen![]()
![]()
Ik herhaalde een zin uit zijn tekst, ik had het iets anders moeten formuleren denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
Dat deed ik ook toen ik 16 was... Nu maak ik gewoon een praatje...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:33 schreef mispoes het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het mooi te vertellen maar niet in de praktijk uit te voeren.![]()
Maaruh correct me if i'm wrong.
[..]
Ik zou denk niet te snel lichamelijk contact maken. (misschien dat ik daarom nog maagd ben, maarja) Ga eerst een tijdje voor haar dansen als dat wel leuk vind en mee danst zou ik dichter bij haar gaan dansen en haar bij haar heupen beet pakken
![]()
Dan word het ook tijd denk ik voor wat korte opmerkingjes/grapjes/vragen...
Ik verwacht wel dat er gezoend wordt. En als ik twijfel vraag ik: Is het goed dat ik je zoen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef Yez het volgende:
[..]
Ik herhaalde een zin uit zijn tekst, ik had het iets anders moeten formuleren denk ik.![]()
Natuurlijk is iemand die op de eerste date niet zoent niet gelijk a-seksueel.
Ik verwacht ook niet dat er hoe dan ook gezoend wordt op een eerste date, maar als
het klikt dan hoop je het wel. en als je dan een poging doet en de ander houdt de boot zo af
dan kan ik me zeer zeker indenken dat dat moeilijk is. Met name als dit ook op de 2e, 3e
date zo uitpakt.
dus stel je voor, je gaat op date, naarmate de tijd vordert merk je dat ze volledig je type niet is en dat je haar niet meer wil terugzien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:59 schreef JoeyT het volgende:
Ik verwacht wel dat er gezoend wordt. En als ik twijfel vraag ik: Is het goed dat ik je zoen?
Jupquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus stel je voor, je gaat op date, naarmate de tijd vordert merk je dat ze volledig je type niet is en dat je haar niet meer wil terugzien.
dan ga je haar toch zoenen, omdat dat je 'verwachtingen' waren![]()
Niet dusquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
JupAls ik met dr uit ging dan zou ze dus (in mijn ogen dan) iig lekker zijn, dus type of geen type zoenen zal ze
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:16 schreef Meteora het volgende:
[..]
@dawg: Het lijkt misschien dat ik uitga om aan een vriendin te komen om het zo maar te zeggen, maar dit is niet zo. Hoofddoel is nog altijd lol maken. Als ik een discotheek saai vind dan ga ik er niet naartoe, ookal kan ik er in aanraking komen net meiden. Het lijkt misschien niet zo, omdat ik vandaag wat gefrustreerd was maar toch is het zo.
Het is ook zo dat je uit gaat om een meisje te proberen versieren, waarom zou je anders de volgende dag chagrijnig zijn? Omdat het uitgaan zelf een keer wat minder leuk zou zijn? Nee dus... omdat je weer niks heb geprobeert.
En over een discotheek saai vinden... daar kan je het niet eens over hebben, je bent in nog niet eens in een discotheek geweest. Je kan overal in aanraking komen met meiden, dus de keuze van de discotheek maakt voor de rest ook niet uit qua meisjes
@BreaktotheDance: Ik heb alsmaar het idee dat een afwijzing of iets dergelijks gelijk fataal is voor dat beetje zelfvertrouwen dat ik heb dus daarom ben ik misschien zo heel voorzichtig..![]()
Maar als je nooit probeert omdat je bang bent voor de afwijzing lukt het ook nooit.
Dat is wel een heel goed idee, om een meisje gewoon even kort aan te spreken. En als ze niet gelijk wegloopt of niks terug zegt kan je er de volgende keer weer een klein praatje mee maken. En zo kom je steeds meer van haar te weten enz. enz.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:41 schreef mispoes het volgende:
[..]
Heb je wel iemand kort aangesproken, of helemaal niemand? Probeer volgende keer anders hele korte neutrale gesprekjes te houden.
Bijvoorbeeld:
Meteora: "lekker muziekje, he?"
Meteora: "ik ga even dansen, zie je later!"
Leuk meisje: "doei!"
Als dat je lukt kun je volgende keer misschien meer proberen:
Meteora: "Hey, ik ben Meteora. Hoe heet jij?"
Leuk meisje: "Leuk meisje, hoi!"
Meteora: "lekkere muziek, he?"
Meteora: "Ik hou wel ... muziek. blablabla..."
Misschien een slecht voorbeeld, ben daar helemaal niet goed in. Als iemand anders een beter voorbeeld heeft...
EERST ging ik uit om meiden te versieren. NU NIET MEER. Eerst werd ik inderdaad nogal chagrijnig de volgende dag, omdat IKZELF niks heb geprobeerd. En volgens jou is die "plaatselijke discotheek" weer niet discotheek genoeg, omdat die discotheken in belgie wat groter zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:26 schreef Topmaat het volgende:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:16 schreef Meteora het volgende:
[..]
@dawg: Het lijkt misschien dat ik uitga om aan een vriendin te komen om het zo maar te zeggen, maar dit is niet zo. Hoofddoel is nog altijd lol maken. Als ik een discotheek saai vind dan ga ik er niet naartoe, ookal kan ik er in aanraking komen net meiden. Het lijkt misschien niet zo, omdat ik vandaag wat gefrustreerd was maar toch is het zo.
Het is ook zo dat je uit gaat om een meisje te proberen versieren, waarom zou je anders de volgende dag chagrijnig zijn? Omdat het uitgaan zelf een keer wat minder leuk zou zijn? Nee dus... omdat je weer niks heb geprobeert.
En over een discotheek saai vinden... daar kan je het niet eens over hebben, je bent in nog niet eens in een discotheek geweest. Je kan overal in aanraking komen met meiden, dus de keuze van de discotheek maakt voor de rest ook niet uit qua meisjes
@BreaktotheDance: Ik heb alsmaar het idee dat een afwijzing of iets dergelijks gelijk fataal is voor dat beetje zelfvertrouwen dat ik heb dus daarom ben ik misschien zo heel voorzichtig..
Maar als je nooit probeert omdat je bang bent voor de afwijzing lukt het ook nooit.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:41 schreef Meteora het volgende:
[..]
EERST ging ik uit om meiden te versieren. NU NIET MEER. Eerst werd ik inderdaad nogal chagrijnig de volgende dag, omdat IKZELF niks heb geprobeerd. En volgens jou is die "plaatselijke discotheek" weer niet discotheek genoeg, omdat die discotheken in belgie wat groter zijn.Hier snap ik niks van.
Het is een boerentent... dat noem ik geen discotheek. Het is wel leuk/gezellig, daar niet van.
Ik kan inderdaad in aanraking komen met meiden inderdaad. Alleen in een discotheek gaat het in de regel wel makkelijker dan ergens anders. Je gaat bijvoorbeeld niet een heel gesprek staan voeren met een leuke meid achter de kassa, omdat er heel vaak nog een rij achter je staat en zij er dus geen tijd voor heeft.
Ik maak weleens praatjes met een kassiere hoor... moet je gewoon doen als je ziet dat het een leuk meisje is. Je hebt niet veel tijd, maar in 1 a 2 minuten op zoon moment kan je ook ff een leuk gesprekje aanknopen![]()
Als ik niks doe omdat ik bang ben om op me bek te gaan kom ik inderdaad niet verder. Maar als ik wel wat probeer en het lukt niet dan ga ik er alleen nog maar op achteruit qua zelfvertrouwen en ego. Nee dat is leuk.![]()
Dus jij probeert liever nooit wat en dat je dus ook nooit verder zal komen... dan dat je het risico loopt om een blauwtje te lopen, maar ook een kans heb om wel een hele grote stap verder te komen? Nou... als je zo blijft denken wordt het inderdaad nooit wat![]()
voorbeeld 1 is idd wel heel erg kort, het voordeel is wel dat het volledig "crash proof" is. Het is zo neutraal en kort dat je niet op je bek kan gaan. Als het meisje je lachend/vriendelijk aan kijkt dan kan je het gesprekje natuurlijk wat langer maken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Dat is wel een heel goed idee, om een meisje gewoon even kort aan te spreken. En als ze niet gelijk wegloopt of niks terug zegt kan je er de volgende keer weer een klein praatje mee maken. En zo kom je steeds meer van haar te weten enz. enz.
Wat betreft die voorbeelden. Voorbeeld 1 mag wel wat uitgebreiderAan 2 zinnen heb je ook niet echt veel he. Voorbeeld 2 wordt dan vanzelf ook een ander vervolg.
Gewoon een paar minuutjes proberen praten, dat voorbeeld is 10 seconden, dus ja. Maar iig wel beter dan niks![]()
Probeer dan eerst zo'n super kort gesprekje dan ben iig een stapje verder. Je versiert er geen meiden mee maar het voelt toch beter dan dat je niemand aanspreekt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:41 schreef Meteora het volgende:
[..]
Als ik niks doe omdat ik bang ben om op me bek te gaan kom ik inderdaad niet verder. Maar als ik wel wat probeer en het lukt niet dan ga ik er alleen nog maar op achteruit qua zelfvertrouwen en ego. Nee dat is leuk.![]()
Tegen een meid achter de kassa weet ik toch nooit wat te zeggen dus dat schiet ook niet op.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:51 schreef Topmaat het volgende:
EERST ging ik uit om meiden te versieren. NU NIET MEER. Eerst werd ik inderdaad nogal chagrijnig de volgende dag, omdat IKZELF niks heb geprobeerd. En volgens jou is die "plaatselijke discotheek" weer niet discotheek genoeg, omdat die discotheken in belgie wat groter zijn. Hier snap ik niks van.
Het is een boerentent... dat noem ik geen discotheek. Het is wel leuk/gezellig, daar niet van.
Ik kan inderdaad in aanraking komen met meiden inderdaad. Alleen in een discotheek gaat het in de regel wel makkelijker dan ergens anders. Je gaat bijvoorbeeld niet een heel gesprek staan voeren met een leuke meid achter de kassa, omdat er heel vaak nog een rij achter je staat en zij er dus geen tijd voor heeft.
Ik maak weleens praatjes met een kassiere hoor... moet je gewoon doen als je ziet dat het een leuk meisje is. Je hebt niet veel tijd, maar in 1 a 2 minuten op zoon moment kan je ook ff een leuk gesprekje aanknopen
Als ik niks doe omdat ik bang ben om op me bek te gaan kom ik inderdaad niet verder. Maar als ik wel wat probeer en het lukt niet dan ga ik er alleen nog maar op achteruit qua zelfvertrouwen en ego. Nee dat is leuk.
Dus jij probeert liever nooit wat en dat je dus ook nooit verder zal komen... dan dat je het risico loopt om een blauwtje te lopen, maar ook een kans heb om wel een hele grote stap verder te komen? Nou... als je zo blijft denken wordt het inderdaad nooit wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |