Zet eerst zelf maar eens foto's in je fotoboek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:57 schreef ma_jojo het volgende:
Ideetje: Een fototopic openen voor iedereen boven de 20 die nog geen seks/relatie/vriendschap heeft gehad? Ik wil lachen.
Volstaat een kleine kut avater ook?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:59 schreef GF het volgende:
[..]
Zet eerst zelf maar eens foto's in je fotoboek.
Als ik ook wil lachen wel ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Volstaat een kleine kut avater ook?
Riiiightquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:57 schreef ma_jojo het volgende:
Ideetje: Een fototopic openen voor iedereen boven de 20 die nog geen seks/relatie/vriendschap heeft gehad? Ik wil lachen.
Ik hoop dat je hebt gelachen. Nu een foto.quote:
Jahquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Hilarisch
Ja want mensen die amper tot geen zelfvertrouwen hebben nog verder in de grond stampen is echt heel grappig
Waarom melden mensen met weinig tot geen zelfvertrouwen zich aan bij Fok!?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:28 schreef Rock-shocker het volgende:
Neuh, mij ook niet hoor. Maar er zijn er hier wel genoeg. Ik kan me niet voorstellen dat die gediend zijn van ma_jojo's zeer opbouwende kritiek...
Om te discussiėrenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waarom melden mensen met weinig tot geen zelfvertrouwen zich aan bij Fok!?
Naar mijn weten mag dat nog altijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waarom melden mensen met weinig tot geen zelfvertrouwen zich aan bij Fok!?
Iedereen mag zich aanmelden. Maar dan moet je ook tegen een stootje kunnen en niet alleen de huilie uithangen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Naar mijn weten mag dat nog altijd.
Of wil je alleen 'perfecte' mensen hier, en iedereen de toegang ontzeggen die niet aan jouw ideaalbeeld voldoet?
Je kon het niet beter omschrijven... Komop met die mooie foto's!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Volstaat een kleine kut avater ook?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:15 schreef Beach het volgende:
Morgenavond maar weer eens wat proberen![]()
maar eerst morgen oogcontact zoeken met het meisje van de supermarkt![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:46 schreef Yez het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de enige vrouw ben hier in dit topic?![]()
Ik ben nu 24 en zeer weinig seksuele ervaringen.
Herkenbaar... Ik heb ook een tijdje gedate met een vrouw van mijn leeftijd die nog maagd was. Zij was wel erg voorzichtig, zelfs zoenen was lastigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:46 schreef Yez het volgende:
een aantal dates gehad waarvan ik met de laatste nog steeds contact heb,
het klikt erg goed maar het gaat naar mijn idee allemaal wat traag,
ik begin zelfs te denken dat ik met een lotgenoot te maken heb want hij
komt ook nogal "voorzichtig" over.. (wel leuk, maar maakt het voor mij ook wel
een beetje lastig )
wou ze niet zoenen, of bakte ze er gewoon niets van ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:25 schreef mispoes het volgende:
Herkenbaar... Ik heb ook een tijdje gedate met een vrouw van mijn leeftijd die nog maagd was. Zij was wel erg voorzichtig, zelfs zoenen was lastigHet klikte eigenlijk ook niet helemaal, ik ben er toen maar gauw mee gestopt. Ik ben dan nog wel maagd maar niet a-sexueel ofzo
![]()
Ik heb wel een fotoboek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hebt gelachen. Nu een foto.
Ze wou eerst niet zoenen, toen ik haar liet merken dat ik wel dat soort dingen in een "relatie" belangrijk vind zoende wel wel maar dat ging erg krampachtig en niet echt sensueel. Ik merkte duidelijk dat ze het deed voor mij en niet omdat ze het zelf wou. Ik zag het toen niet zo meer zitten met haar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wou ze niet zoenen, of bakte ze er gewoon niets van ?
ik weet bij mijn eerste relatie ( ik was toen twintig jaar) ik ook heel veel schrik had om te gaan tongzoenen ... ik had er wel vreselijk veel zin in, maar het heeft heel lang geduurd voor ik het durfde ...
gelukkig heeft mijn toenmalig vriendje daar toen nooit over geklaagd of er op aangedrongen![]()
Ik ben er wel actief mee bezig, maar of ik nou echt goed bezig ben heb ik wel af en toe twijfels over. Zoals het er nu naar uit ziet heb ik 3 verschillende dates volgende week.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
iig, jij bent goed bezig, mispoes, als ik hier zo alles lees, en het komt zeker allemaal goed met jou
Ja maar jij bent zwanger toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:42 schreef petitlapin het volgende:
ik was ook ouder dan twintig toen ik mijn eerste vriendje had.
er staat een foto van mijn ergens in het fokusertopic.
ik hoop dat je er mee kan lachen![]()
jazeker, maar een user wou impliceren dat iedereen die voor zijn twintigste geen relatie heeft gehad een redelijk 'belachelijk' uiterlijk moet hebben.quote:
Je klinkt ongeveer hetzelfde als mij vorig jaar. Gaat helemaal goed komen als je zo doorgaat. In ieder geva lbeleef je een hoop lol tussendoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goede zaak! Ik doe mee met dat spel! Morgen ook maar eens kijken wat k kan doen
Laten we dat hopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:53 schreef Breetai het volgende:
[..]
Je klinkt ongeveer hetzelfde als mij vorig jaar. Gaat helemaal goed komen als je zo doorgaat. In ieder geva lbeleef je een hoop lol tussendoor.
Plaats jij dan naaktfotos, of kan je er niet tegen dat ze jou zo zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:39 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Iedereen mag zich aanmelden. Maar dan moet je ook tegen een stootje kunnen en niet alleen de huilie uithangen.
Relax, jongens, het was een troll/flamebaitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:39 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Plaats jij dan naaktfotos, of kan je er niet tegen dat ze jou zo zienbang dat ze je uitlachen? Je kant toch wel tegen een stootje he...
We willen wel weten hoe perfect jij bent he, dus het is vast geen moeite voor jou om zulke foto's te plaatsen.
Gek hč? Lees nou je eigen post eens na, en trek daar eens een andere conclusie uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:54 schreef Meteora het volgende:
Volgende week weer gewoon uitgaan, maar als ik niks verander zal de uitkomst weer hetzelfde zijn vrees ik.
Ik ben niet dom maar ik snap niet wat je bedoeld hoor. Misschien omdat het mn eigen post is ofzo maarja..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Gek hč? Lees nou je eigen post eens na, en trek daar eens een andere conclusie uit.
Je klinkt alsof je er van uitgaat dat er niks luktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:00 schreef Meteora het volgende:
[..]
Ik ben niet dom maar ik snap niet wat je bedoeld hoor. Misschien omdat het mn eigen post is ofzo maarja..
De zin die ik quotte spreekt boekdelen. Je gaat (als ik het zo lees) met de verkeerde intentie op stap. Loosen up man!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:00 schreef Meteora het volgende:
[..]
Ik ben niet dom maar ik snap niet wat je bedoeld hoor. Misschien omdat het mn eigen post is ofzo maarja..
Waarom heb je haar niet aangesproken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:12 schreef Beach het volgende:
Ik voelde me vandaag erg goed![]()
Zag tijdens mn ronde (posdtbode) nog een erg leuk meisje, en wat mij opviel is dat ze wel erg lang stil bleef staan om mijn kant uit te kijken![]()
(maargoed ik zal wel weer spoken zien)
Player!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
"Is er iets?"
"Nee, hoezo?"
"Je stond zo te staren, ik dacht dat er iets aan de hand was"
"Nou, niet echt eigenlijk... Zeg, breng je hier vaker de post rond? ..."
Hoppa!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:57 schreef ma_jojo het volgende:
@dawg: Het lijkt misschien dat ik uitga om aan een vriendin te komen om het zo maar te zeggen, maar dit is niet zo. Hoofddoel is nog altijd lol maken. Als ik een discotheek saai vind dan ga ik er niet naartoe, ookal kan ik er in aanraking komen net meiden. Het lijkt misschien niet zo, omdat ik vandaag wat gefrustreerd was maar toch is het zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Precies! Zelfs mij lukt het nu stukken beter en dat terwijl ik altijd op dezelfde manier dacht als Meteora. Dat gaat nu gewoon goed en ik heb er niet echt heel veel dingen voor moeten veranderen
.
Jammer dat het mislukt is Meteora, maar niet getreurd, er komen nog heel veel kansen! Gewoon ervoor gaan de volgende keer en dan bedoel ik in de eerste plaats jezelf heel goed voelen waar je ook bent. Probeer eens willekeurig meiden aan te spreken, het maakt niet uit als je onderuit gaat, ik heb dat ook al meegemaakt! Laat je niet kisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |