Zet eerst zelf maar eens foto's in je fotoboek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:57 schreef ma_jojo het volgende:
Ideetje: Een fototopic openen voor iedereen boven de 20 die nog geen seks/relatie/vriendschap heeft gehad? Ik wil lachen.
Volstaat een kleine kut avater ook?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:59 schreef GF het volgende:
[..]
Zet eerst zelf maar eens foto's in je fotoboek.
Als ik ook wil lachen wel ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Volstaat een kleine kut avater ook?
Riiiightquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:57 schreef ma_jojo het volgende:
Ideetje: Een fototopic openen voor iedereen boven de 20 die nog geen seks/relatie/vriendschap heeft gehad? Ik wil lachen.
Ik hoop dat je hebt gelachen. Nu een foto.quote:
Jahquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Hilarisch
Ja want mensen die amper tot geen zelfvertrouwen hebben nog verder in de grond stampen is echt heel grappig
Waarom melden mensen met weinig tot geen zelfvertrouwen zich aan bij Fok!?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:28 schreef Rock-shocker het volgende:
Neuh, mij ook niet hoor. Maar er zijn er hier wel genoeg. Ik kan me niet voorstellen dat die gediend zijn van ma_jojo's zeer opbouwende kritiek...
Om te discussiėrenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waarom melden mensen met weinig tot geen zelfvertrouwen zich aan bij Fok!?
Naar mijn weten mag dat nog altijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waarom melden mensen met weinig tot geen zelfvertrouwen zich aan bij Fok!?
Iedereen mag zich aanmelden. Maar dan moet je ook tegen een stootje kunnen en niet alleen de huilie uithangen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Naar mijn weten mag dat nog altijd.
Of wil je alleen 'perfecte' mensen hier, en iedereen de toegang ontzeggen die niet aan jouw ideaalbeeld voldoet?
Je kon het niet beter omschrijven... Komop met die mooie foto's!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:03 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Volstaat een kleine kut avater ook?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:15 schreef Beach het volgende:
Morgenavond maar weer eens wat proberen![]()
maar eerst morgen oogcontact zoeken met het meisje van de supermarkt![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:46 schreef Yez het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de enige vrouw ben hier in dit topic?![]()
Ik ben nu 24 en zeer weinig seksuele ervaringen.
Herkenbaar... Ik heb ook een tijdje gedate met een vrouw van mijn leeftijd die nog maagd was. Zij was wel erg voorzichtig, zelfs zoenen was lastigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:46 schreef Yez het volgende:
een aantal dates gehad waarvan ik met de laatste nog steeds contact heb,
het klikt erg goed maar het gaat naar mijn idee allemaal wat traag,
ik begin zelfs te denken dat ik met een lotgenoot te maken heb want hij
komt ook nogal "voorzichtig" over.. (wel leuk, maar maakt het voor mij ook wel
een beetje lastig )
wou ze niet zoenen, of bakte ze er gewoon niets van ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:25 schreef mispoes het volgende:
Herkenbaar... Ik heb ook een tijdje gedate met een vrouw van mijn leeftijd die nog maagd was. Zij was wel erg voorzichtig, zelfs zoenen was lastigHet klikte eigenlijk ook niet helemaal, ik ben er toen maar gauw mee gestopt. Ik ben dan nog wel maagd maar niet a-sexueel ofzo
![]()
Ik heb wel een fotoboek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hebt gelachen. Nu een foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |