Je wil je zelfvertrouwen opkrikken bedoel je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:57 schreef ma_jojo het volgende:
Ideetje: Een fototopic openen voor iedereen boven de 20 die nog geen seks/relatie/vriendschap heeft gehad? Ik wil lachen.
Inderdaad heel kansloosquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:26 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Je wil je zelfvertrouwen opkrikken bedoel je?
How sad..
Dat gevoel herken ik heel goed. Ik had vandaag ook een goeie kans om een meisje in de supermarkt aan te spreken. Maar als ik niet 100% zeker weet dat "het goed afloopt" dan zeg ik nix. Dus zei ik nix.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:16 schreef Meteora het volgende:
[..]
Ik heb alsmaar het idee dat een afwijzing of iets dergelijks gelijk fataal is voor dat beetje zelfvertrouwen dat ik heb dus daarom ben ik misschien zo heel voorzichtig..
Nee ook niet kort meiden aangesproken. Eigenlijk helemaal niet. Misschien moet ik inderdaad beginnen met kortere gesprekjes ofzo. Dat is misschien wat makkelijker. En als dat goed gaat langere gesprekjes proberen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:41 schreef mispoes het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik heel goed. Ik had vandaag ook een goeie kans om een meisje in de supermarkt aan te spreken. Maar als ik niet 100% zeker weet dat "het goed afloopt" dan zeg ik nix. Dus zei ik nix.![]()
Ik schreef eerder dat ik niet erg vind om op mijn bek te gaan, maar als ik over nadenk is dat toch vaak wel zo.
Heb je wel iemand kort aangesproken, of helemaal niemand? Probeer volgende keer anders hele korte neutrale gesprekjes te houden.
Bijvoorbeeld:
Meteora: "lekker muziekje, he?"
Leuk meisje: "ja, best wel"
Meteora: "ik ga even dansen, zie je later!"
Leuk meisje: "doei!"
Als dat je lukt kun je volgende keer misschien meer proberen:
Meteora: "Hey, ik ben Meteora. Hoe heet jij?"
Leuk meisje: "Leuk meisje, hoi!"
Meteora: "lekkere muziek, he?"
Leuk meisje: "ja, best wel"
Meteora: "Ik hou wel ... muziek. blablabla..."
Misschien een slecht voorbeeld, ben daar helemaal niet goed in. Als iemand anders een beter voorbeeld heeft...
Ja, dat lijkt mij wel een goed idee! Vraag anders een vriend of hij het gesprek wil openen en dan na een tijdje weg loopt zodat jij het gesprek kan overnemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:00 schreef Meteora het volgende:
[..]
Of ik moet bijv. als een vriend met een meid staat te praten erbij gaan staan en misschien mee gaan praten of zitten de meeste mensen daar niet op te wachten?
Ik heb hier niet echt ervaring mee maar probeer eerst zo dicht mogelijk bij haar te komen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:00 schreef Meteora het volgende:
[..]
Misschien een andere domme vraag maar je staat op de dansvloer te dansen. Hoe ga je dan een beetje met een meid dansen want dat snap blijkbaar nog niet helemaal.![]()
Ik kan misschien wel is vragen of er iemand wil "helpen". Dat is dan denk ik wel een heel stuk makkelijker dan alleen op een onbekende meid af te stappen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:10 schreef mispoes het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij wel een goed idee! Vraag anders een vriend of hij het gesprek wil openen en dan na een tijdje weg loopt zodat jij het gesprek kan overnemen.![]()
[..]
Ik heb hier niet echt ervaring mee maar probeer eerst zo dicht mogelijk bij haar te komen.
Probeer dan oogcontact te maken (zet ook een big smile op). Zodra je oogcontact hebt ga dan direct voor haar dansen of iig met je gezicht naar haar toe. Als ze je dan haar rug toe keert weet je dat je beter verder kan zoeken en anders...
![]()
Dat over jezelf op de laatste plaats zetten herken ik mij ook wel in, en dat heeft evenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:25 schreef mispoes het volgende:
[..]
Ik sprak niet lang geleden een vrouw van 30 jaar. Ze ziet er erg leuk uit, ook nog vlot en spontaan, heeft veel vriendinnen maar had tot haar 27e geen vriendje of sex gehad. Volgens haar kwam dat omdat zij altijd dacht dat als jongens haar aandacht gaven dat ze alleen maar op sex uit waren.![]()
Maar waarschijnlijk heeft het ook te maken met gebrek aan zelfvertrouwen en dat ze haarzelf altijd op de laatste plaats zet en nooit aan haar zelf dacht. Na 2 jaar therapie heeft ze nu het roer omgegooid en heeft inmiddels een vriendje waar ze gelukkig mee is.![]()
![]()
[..]
Herkenbaar... Ik heb ook een tijdje gedate met een vrouw van mijn leeftijd die nog maagd was. Zij was wel erg voorzichtig, zelfs zoenen was lastigHet klikte eigenlijk ook niet helemaal, ik ben er toen maar gauw mee gestopt. Ik ben dan nog wel maagd maar niet a-sexueel ofzo
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:20 schreef Scandalous het volgende:
Wacht even, dus iemand die zichzelf the 27 year old virgin noemt geeft hier dus versier advies![]()
Ik zou denk niet te snel lichamelijk contact maken. (misschien dat ik daarom nog maagd ben, maarjaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:18 schreef Meteora het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk haar handen vastpakken ofzo denk ik.
Dat dacht ik ook toen ik dat las.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:26 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Je wil je zelfvertrouwen opkrikken bedoel je?
How sad..
ow, en foto's staan in mn fotoboek.
Ik val alleen niet binnen de groep mensen die jij noemt, maar goed
Het was echt een vriendin omdat ik een vriendin "moest" hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:29 schreef Yez het volgende:
[..]
Een a-sexuele maagd die zoenen al lastig vind...nee, ik geef je groot gelijk.. daar was ik ook maar mee gestopt..
![]()
Msschien als het toch tussen jullie had geklikt dat het dan niet zo'n probleem was geweest,
dan had je er misschien wel wat meer moeite voor willen doen.![]()
Daar ga je meteen al de fout in, op een tweede date al iets verwachten. Doe gewoon rustig aan joh, ik snap dat je haast hebt maar dat wekt alleen irritaties op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:47 schreef mispoes het volgende:
Als het klikt ik bij een 2e date verwacht ik wel dat er enige vorm van lichamelijk contact is (een zoen). Het moet natuurlijk wel spontaan gebeuren en niet omdat het moet maar anders begin toch wel twijfels te krijgen, zeker als ze dat ontwijkt.
Ben wat dat betreft misschien wel een beetje ongeduldig of is dat eigenlijk wel normaal?
Hmmm, eigenlijk zoen ik ook het liefst op de eerste date.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:55 schreef Yez het volgende:
Ik vind het netjes... ik heb namelijk nogal de neiging om op een 1ste date al lichamelijk
cotact te zoeken als ik de man in kwestie leuk vind.![]()
Dus zoenen op een 1ste date vind ik eigenlijk best kunnen, in jou geval op een 2e
date is gewoon netjes ( zou ik wat van moeten/kunnen leren?![]()
)
Ow, en nu ga ik weer te snel...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:01 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daar ga je meteen al de fout in, op een tweede date al iets verwachten. Doe gewoon rustig aan joh, ik snap dat je haast hebt maar dat wekt alleen irritaties op.
Daar hou ik je aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:32 schreef Beach het volgende:
Als het op die manier lukt volgende keer dat ik r zie, dan krijg je wel een kratje pils BttD![]()
![]()
Kijk eens aan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:18 schreef Meteora het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel is vragen of er iemand wil "helpen". Dat is dan denk ik wel een heel stuk makkelijker dan alleen op een onbekende meid af te stappen.![]()
En ja dat dansen: inderdaad dicht in haar buurt gaan staan dansen ook wel een smile opzetten ja. Niet te overdreven natuurlijk. En ja dan volgens mij oogcontact proberen te zoeken en kijken hoe ze erop reageert. En dan uiteindelijk haar handen vastpakken ofzo denk ik. (ik weet er niks van dus als iemand anders weet hoe het moet kan hij dat dan vertellen).
GMTAquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:38 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik dat las.
Ook DIT heb ik al meerdere malen met groot succes toegepastquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:33 schreef mispoes het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het mooi te vertellen maar niet in de praktijk uit te voeren.![]()
Maaruh correct me if i'm wrong.
[..]
Ik zou denk niet te snel lichamelijk contact maken. (misschien dat ik daarom nog maagd ben, maarja) Ga eerst een tijdje voor haar dansen als dat wel leuk vind en mee danst zou ik dichter bij haar gaan dansen en haar bij haar heupen beet pakken
![]()
Dan word het ook tijd denk ik voor wat korte opmerkingjes/grapjes/vragen...
Dan zal ik dit binnenkort maar ook eens zelf uit proberen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ook DIT heb ik al meerdere malen met groot succes toegepast
Serieus, je zal ervan staan te kijken hoe makkelijk dat dat vaak nog gaatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:55 schreef mispoes het volgende:
[..]
Dan zal ik dit binnenkort maar ook eens zelf uit proberen.![]()
Laten we dat hopen. Des te makkelijker wordt het. Ik moet dan ook maar is nodig mn best gaan doen dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Serieus, je zal ervan staan te kijken hoe makkelijk dat dat vaak nog gaat
Zo is dat! COME ON! Als ik kan moet jij het ook kunnen, als ik dat zo lees zit je in dezelfde situatie als dat ik zat tot een half jaar geledenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:50 schreef Meteora het volgende:
[..]
Laten we dat hopen. Des te makkelijker wordt het. Ik moet dan ook maar is nodig mn best gaan doen dan.Als zelfs dat dansen goed zou gaan dan moet een gesprekje beginnen toch ook wel kunnen zeker.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |