Doperwten & aardappels (in blik) + iets van een saus... (Was in ieder geval karig...)quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:17 schreef Ferdii het volgende:
wat zat er trouwes in die blikken wat hun hadden als avond eten?
Of een feestje met drank en kotsen en een fijne roddelsessiequote:Op zondag 23 oktober 2005 21:23 schreef regenworm het volgende:
Joost is morgen jarig
Nu krijgen we morgen weer een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dag
Hij had het er over dat hij morgen jarig is en dat hij verlangt naar de kaartjes.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:26 schreef flugeltje het volgende:
Joost is op 6 mei jarig... Heeft ie vanmiddag nog zitten vertellen (op de dag dat Pim Fortuyn vermoord werd vierde hij z'n 18e verjaardag)
Ik ga naar bed, wordt niets meer met Fok vanavond.
Klopt ook wel, in zo'n huis is het leven anders dan anders.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een aardig gesprek, over dat het na afloop (dus einde van BB) nooit meer zo zal zijn als nu in het huis.
Dat ze dan hun emoties met andere delen, en als ze elkaar dan zien, zal het anders/ oppervlakkiger zijn.
Rob doet een duit in het zakje met een verhaal over een jeugdvriend, die verhuist, en het kontakt verwatert.
Het wordt dus nooit meer zoals het was
Dat is Joost-humor.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:29 schreef regenworm het volgende:
Hij had het er over dat hij morgen jarig is en dat hij verlangt naar de kaartjes.
Komt ook door het zware rantsoen natuurlijkquote:Op zondag 23 oktober 2005 21:44 schreef frizti het volgende:
Dit is echt de saaiste BB ooit, 10 uur 's avonds gaan ze al naar bed.
Het rantsoen werkt erg verlammend op de groep.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Komt ook door het zware rantsoen natuurlijkmaar het is een vrij saaie groep ja, mijn favo is en blijft nog steeds BB3
Naar welke BB kijk jij de Belgischequote:Op zondag 23 oktober 2005 21:44 schreef frizti het volgende:
Dit is echt de saaiste BB ooit, 10 uur 's avonds gaan ze al naar bed.
vannacht lag iedereen om 01:30 te slapen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Naar welke BB kijk jij de BelgischeEr gaat niemand naar bed hier Aalsmeer! Ze gaan ook vaak pas na 04:00 slapen zelfs een keer pas rond 0700 s'morgens! Je kan beter over Fok!
Klagen dan over BB nu!
Wat wil jij dan dan dat ze gaan zwijgenquote:Op zondag 23 oktober 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het rantsoen werkt erg verlammend op de groep.
Het leeg halen van het huis van eten en spelletjes heeft totaal geen effect gehad.
Het is net zo saai als anders er wordt alleen nog meer geluld.
Hummie je wordt bedankt voor deze domme actie en het is niet je eerste blunder.
Dat klopt ja! Maar als een gemiddelde gaat nemen over de afgelopen 50 dagen dan zal dat echt wel boven de 03:00 s'nachts uitkomen (ook door de continu-opdrachten natuurlijk zoals de stip, fietsen en de loopband)quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
vannacht lag iedereen om 01:30 te slapen.
Geduld heb ik anders zat ik met deze snelheid niet meer op fok.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat wil jij dan dan dat ze gaan zwijgenOf spelletjes Trik-Trak spelen? Het effect van het noodrantsoen en de sancties zullen morgen wel effect gaan hebben imo. Heb geduld.
edit: duurde gelukkig maar een minuutje of 2quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:06 schreef regenworm het volgende:
en toen flikkerde voor de tweede keer vandaag alle streams eruit.
Fok en talpa technisch zijn het prutsers
Welke streams kijk jij? Bij mij gaat alles nog prima via de Garnier streams. Maar fok is echt super traag gewoon niet leuk meer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:06 schreef regenworm het volgende:
en toen flikkerde voor de tweede keer vandaag alle streams eruit.
Fok en talpa technisch zijn het prutsers
Volgens de poll van talpa gaat het tussen menno(8%) en rob(7%)quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid en Lieske denken dat het tussen de meiden gaat donderdag.
Over een zak knotsen en een paar pakken aangebroken brood die BB vergeten was in te nemen en de bewoners net vondenquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:34 schreef versabommie het volgende:
jezus waar ging dit over joh hahahaha
Hiermee heeft Menno zijn lot bezegeld. 2de keer zeggen dat het fake is, donderdag exit.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:23 schreef Rica het volgende:
Menno en Roel buiten over de exits
Menno: "Volgens mij is alles grotendeels van tevoren al bepaald"
Roel: "Dat we gewoon gebruikt worden... ik heb geen flauw idee"
Regie draait ze gelijk weg.
dat weet niemand anders was het probleem al hersteld.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:36 schreef newsman het volgende:
Waarom loopt het forum zo traag ?
heel erg mee eens, en nooit meer een lollie voor Joostquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:33 schreef style het volgende:
Joost mag van mij ook wel kleren aantrekken. Ik walg ervan om tegen dat vieze lijf aan te moeten kijken.
Heb je ze ooit wel eens iets anders zien doen dan zeuren dan?quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:41 schreef riri het volgende:
wat zitten ze toch de hele tijd over eten te zeuren,voor een week is dit toch geen probleem
oe wat zal Hummie nu pissed op Menno zijnquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:23 schreef Rica het volgende:
Menno en Roel buiten over de exits
Menno: "Volgens mij is alles grotendeels van tevoren al bepaald"
Roel: "Dat we gewoon gebruikt worden... ik heb geen flauw idee"
Regie draait ze gelijk weg.
Nu wil Joost zijn knotsen niet inleveren.Sanctie!
De Frontpage al helemaalquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat weet niemand anders was het probleem al hersteld.
Het begon rond een uur of 2 en het is nu 1/2 11.
BBlog is belangriijker dan de snelheid van dit forum
Tailer Trash Robquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:47 schreef regenworm het volgende:
Rob gaat uit de vuilnisbak eten als tanja de bruine bananen daar in weggooid.
Ik gooi voor 200 een patatje oorlog over het hekquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:49 schreef riri het volgende:
Joost heeft 100 euro over voor een patatje met.....
Zeker weten maar het is ook niet zo slim.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:45 schreef charlysilva het volgende:
[..]
oe wat zal Hummie nu pissed op Menno zijn![]()
Nu weten we dus wel zeker dat Menno exit gaat Donderdagquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker weten maar het is ook niet zo slim.
Als je al een zware officiele hebt gekregen.
Geniet van de Talpa euries Tan,je hebt het verdiend met het barenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:10 schreef regenworm het volgende:
Tanja wil graag nieuwe kleren kopen.
Menno en roel hebben het weer over eten
quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:44 schreef regenworm het volgende:
rob dacht dat hij tegen de deur aanliep.
Hij schrok zich te kleren was weer even een lach momentje
Want van fok wordt ik niet vrolijk meer van.
Het valt nu wel mee komt misschien ook dat ze menno en roel mag.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:18 schreef qonmann het volgende:
Enn genot om naar Tanja te luisteren.
Ik vind haar heel lleuk nu
Als Talpa dit uitzendt gaat ze er zeker niet uit !
binnen een uur op de boerderie!quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:18 schreef Bocaj het volgende:
Nou Tanja binnen 2 maand heb je ECHT wel een baan als je wilt.... Het kan binnen een dag als je naar het uitzendbureau gaat...
Ja ik moet ook zeggen dat het echt een genot is, ze lult al een halfuur lang over zichzelf en ik hoor steeds het woordje Ikquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:18 schreef qonmann het volgende:
jaja......baby voor baby naquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:18 schreef qonmann het volgende:
Vreemd he, voor iemand die net is bevallenquote:
En toch stem ik niet op die zeug, met der ik en der Tanja show.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze is erg gelukkig met haar dochter.
Is volgens mij erg logisch
Heel kort Bocaj, voordat je het weet leef je weer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:31 schreef Bocaj het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen... maarja geen zin.... als ik dood ben kan ik nog lang genoeg slapen
wat een onzin, dat mens zit 23 uur per dag in haar eigen kamertje verder komt ze roken & eten. Wie niet naar de baby vraagt wordt genegeerdquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:18 schreef qonmann het volgende:
Ik vind haar heel leuk nu
nee.....quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:26 schreef style het volgende:
[..]
Vreemd he, voor iemand die net is bevallen
dat is je goed recht om te doen, mij maakt het niet uit op wie je stemtquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:31 schreef newsman het volgende:
[..]
En toch stem ik niet op die zeug, met der ik en der Tanja show.![]()
Vissen, het sterrenbeeld als je dat bedoeld, hebben vaak sociale problemen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:33 schreef Bocaj het volgende:
Zijn hier ook vissen kenners? Is het normaal dat ze zo aan de oppervlakte zitten?
Ik vind het vertederend hoe ze over haar kindje praat. Zo open en zonder gene.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:27 schreef Bluezz het volgende:
"Een glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft" zegt Tanja
d88 de bewoners er ook zo maar eens over!quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:31 schreef Bocaj het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen... maarja geen zin.... als ik dood ben kan ik nog lang genoeg slapen
Er werd gezet dat de vissen zuurstof te kort hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:33 schreef Bocaj het volgende:
Zijn hier ook vissen kenners? Is het normaal dat ze zo aan de oppervlakte zitten?
Niet helemaalquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:37 schreef bloodymary het volgende:
Nou, ik ben een weekendje weggeweest en heb net even snel bijgelezen.............. maar volgens mij heb ik gewoon helemaal niks gemist. Er is gewoon niks gebeurd!
Volgens mij is er maar tanja fan in dit forum.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef newsman het volgende:
Jesus Tanja fans afknallen, wat zijn het aso's
Nou, zo spectaculair was dat toch niet?quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet helemaal
- mini party 45 minuten
- dronken kotsende huilende menno
- zuster Dido & zuster Lieske
quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:37 schreef bloodymary het volgende:
Nou, ik ben een weekendje weggeweest en heb net even snel bijgelezen.............. maar volgens mij heb ik gewoon helemaal niks gemist. Er is gewoon niks gebeurd!
Doodsbedreiging. -> Permbanquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef newsman het volgende:
Kommaaaarquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef newsman het volgende:
ahhhhhhhhhhh vertel isquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar tanja fan in dit forum.
waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef newsman het volgende:
Ja klopt, ik vond het ook een heel leuk gesprek.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:36 schreef Rica het volgende:
Ik vind het vertederend hoe ze over haar kindje praat. Zo open en zonder gene.
Daarvoor was ook wel een leuk stukje
Roel: "Het is een beetje alsof je lekkere taarten neerzet waar je niet aan mag komen"
Tanja: "Zoveel lekker taarten zijn er niet in huis... nou eentje wel"
Roel:![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef newsman het volgende:
nee, maar het was meer dan vorige week zaterdagquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nou, zo spectaculair was dat toch niet?
Jij hebt zelf totaal niks te melden zodat je zelfs kanloze posts gaat quoten, zonder er zelf wat aan toe te voegenquote:
Verschil dan wel idd. Roel en Menno zijn daar sowieso niet mee bezig. Ze hebben soms een lolletje over Joost (quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vond het ook een heel leuk gesprek.
Ik hield mijn hart vast voor het geroddel van Menno en Roel toen Tanja wegliep, maar dat bleef uit
Vrouwen hadden allang! meteen hun mening klaar.
Is dat zo wc eend, ik vind jou volkomen kansloos ik hoop voor , dat tanja voor je wint, kan je de hele dag naar een leeg huis kijken en een dicht kamertje, kansloze kut kneus.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt zelf totaal niks te melden zodat je zelfs kanloze quotes gaat quoten, zonder er zelf wat aan toe te voegen![]()
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Is dat zo wc eend, ik vind jou volkomen kansloos ik hoop voor , dat tanja voor je wint, kan je de hele dag naar een leeg huis kijken en een dicht kamertje, kansloze kut kneus.![]()
![]()
Hehehehe,quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Is dat zo wc eend, ik vind jou volkomen kansloos ik hoop voor , dat tanja voor je wint, kan je de hele dag naar een leeg huis kijken en een dicht kamertje, kansloze kut kneus.![]()
![]()
Het is gewoon een kansloos wichtquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
Je ziet toch dat chantal en ingrid niet tot de vriendenclub van tanja behoord.
Ze blijft in de deuropening haar peuk roken
Nee ze staat liever in een donker hoekje een sigaretje te roken en alleen maar afgeven op de hele groep in een gesprek één op één.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:56 schreef Minouishere het volgende:
daar zou ik ook niet bij willen zitten, wat een gebleeeeeeeeer.......go tanja !!
Mogge!quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:26 schreef regenworm het volgende:
8:25 Tanja staat in haar eentje buiten te roken
De rest van de groep slaapt nog
Als je niet veel te eten hebt en verder niks te doen dan ga je vroeg naar bed.quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:52 schreef teun911 het volgende:
Tijd voor de haan. Ze ging gisteren toch belachelijk vroeg slapen.
8 uur slaap hebben ze er lang op zitten.
hopelijk wordt het weer een 24 uur per dag weekopdrachtquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je niet veel te eten hebt en verder niks te doen dan ga je vroeg naar bed.
Op zich niet zo erg dan kunnen uitgeslapen aan de weekopdracht beginnen.
hoop ik ook.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:00 schreef teun911 het volgende:
[..]
hopelijk wordt het weer een 24 uur per dag weekopdracht![]()
Het ziet er inderdaad naar uit, jammergenoeg.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:32 schreef regenworm het volgende:
Fok begint alweer heel erg traag te worden.
Nog even en het wordt weer onwerkbaar.
Misschien loopt dat been nog eens weg.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:28 schreef Michelle-74 het volgende:
Het been van Rob staat zich naast het bed te vervelen.
Het is nog beter dan gisteren toen duurde zeker twee minuten voor je iets zag.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:34 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad naar uit, jammergenoeg.
Hilarisch! Zit hier lekker te swingen in de vroege morgen. Zou wat voor de bewoners zijn deze wakeup callquote:
Klopt. Gisteren was er geen zak aan. Gelukkig is het nu ietsje beterquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is nog beter dan gisteren toen duurde zeker twee minuten voor je iets zag.
En dat op de maandagquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:50 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Hilarisch! Zit hier lekker te swingen in de vroege morgen. Zou wat voor de bewoners zijn deze wakeup call
quote:
Reken maar dat t vanmiddag min. 5 min duurt voordat überhaupt de eerste onderdelen van een pagina zijn geladenquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:10 schreef DDuiveltje het volgende:
pffffffffffff 55 sec om de pagina te verversen , is echt niet leuk meer
http://www.fambus.nl/bb5quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:15 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn florisstreams doen het niet trouwens (ik weet dat daar een ander topic voor is hoor, maar ik heb gewoon zin om er hier over te klagen)
tnxquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:19 schreef BBscanner het volgende:
http://www.fambus.nl/bb5
http://www.gillesdesmit.com/bb/
http://www.free4all.nl/bb5/index.html
![]()
Eindelijk!quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[afbeelding] Goeiemorgen [afbeelding]
En dat mag dus nietquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:35 schreef Michelle-74 het volgende:
Joost ligt wat apatisch voor zich uit te kijken en de haan heeft net gekraaid.
wie weet ligt er wel een buiten opdracht klaar , gna gna gnaquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
Op talpa.nl hebben ze zelfs de weersvoorspelling in de dagboeken gezet
Het wordt een natte frisse dag van 15 graden met 90% regenkans.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
Op talpa.nl hebben ze zelfs de weersvoorspelling in de dagboeken gezet
In Apeldoorn regent het ook, en is het grijsquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:44 schreef Michelle-74 het volgende:
Het wordt een natte frisse dag van 15 graden met 90% regenkans.
Ook hier regent het volop (Zuidoost Brabant)
quote:
Mogge, goed ideequote:Op maandag 24 oktober 2005 10:50 schreef teamlead het volgende:
[..]Mogghuh.. wat een grafherrie zeg..
![]()
volgens mij moesten ze zich na het ontbijt toch aankleden? En zolang hij niet ontbeten heeft mag het dus...quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:53 schreef Timon223 het volgende:
wat doet Joost in zijn badjas??? dat mocht toch niet meer?
Ok duidelijk, dat had ik niet meegekregenquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
volgens mij moesten ze zich na het ontbijt toch aankleden? En zolang hij niet ontbeten heeft mag het dus...
Moet je havermout eigenlijk niet koken?quote:
Het kan wel, maar je hebt ook voorgekooktequote:Op maandag 24 oktober 2005 10:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Moet je havermout eigenlijk niet koken?
kortom: welcome backquote:
Nou!quote:
Volgens mij is voor bijna alle bewoners koken iets wat anderen overkomt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:05 schreef cuall het volgende:
Dido ging volgens mij gisteren pap eten van melk en bloem en dat mikte ze ook zo bij elkaar zonder te koken, echt goor![]()
Het is gewoon een strontverwend rotjongquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:13 schreef cuall het volgende:
Menno moppert over het tijdstip dat de haan kraait
"thuis sta ik nooit voor 11 uur op"Het is inmiddels kwart over elf.
Ja maar... ze hebben natuurlijk helemaal geen invloeden van buitenaf.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:13 schreef cuall het volgende:
Menno moppert over het tijdstip dat de haan kraait
"thuis sta ik nooit voor 11 uur op"Het is inmiddels kwart over elf.
shit.. gemistquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie gisteren nog meegekregen dat Menno Dido probeerde in de zeik te zetten met zijn vragen aan haar over voetbal? Ook over buitenspel enzo. Op een gegeven moment vroeg hij of iemand bij een ingooi buitenspel kan staan, waarop Dido "nee" zei. Menno reageerde meteen "jawel hoor, dat kan wel" en genoot dat ze weer een vraag fout had.![]()
![]()
Die moet echt in de uitzending, met de stem die Menno op zijn nummer zet.
Nee, heb ik niet gehoord, waarom wilde hij Dido dan voor gek zetten?quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie gisteren nog meegekregen dat Menno Dido probeerde in de zeik te zetten met zijn vragen aan haar over voetbal? Ook over buitenspel enzo. Op een gegeven moment vroeg hij of iemand bij een ingooi buitenspel kan staan, waarop Dido "nee" zei. Menno reageerde meteen "jawel hoor, dat kan wel" en genoot dat ze weer een vraag fout had.![]()
![]()
Die moet echt in de uitzending, met de stem die Menno op zijn nummer zet.
Hij wilde gewoon bewijzen dat vrouwen niets van voetbal weten en stelde haar daarom allemaal vragen. Ze wist er ook helemaal niets van (dacht zelfs dat de penalty stip op 50m van de goal ligt), maar die buitenspel bij een inworp vraag had ze dus wel goed. Menno zat daar helemaal fout. Het jammerlijke is dat er niemand was om het te corrigeren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gehoord, waarom wilde hij Dido dan voor gek zetten?
Oh, dom dat Menno het niet goed weet, met zijn achtergrond.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon bewijzen dat vrouwen niets van voetbal weten en stelde haar daarom allemaal vragen. Ze wist er ook helemaal niets van (dacht zelfs dat de penalty stip op 50m van de goal ligt), maar die buitenspel bij een inworp vraag had ze dus wel goed. Menno zat daar helemaal fout. Het jammerlijke is dat er niemand was om het te corrigeren.
Ben benieuwd of hij het nog een keer bij Lieske probeert.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon bewijzen dat vrouwen niets van voetbal weten en stelde haar daarom allemaal vragen. Ze wist er ook helemaal niets van (dacht zelfs dat de penalty stip op 50m van de goal ligt), maar die buitenspel bij een inworp vraag had ze dus wel goed. Menno zat daar helemaal fout. Het jammerlijke is dat er niemand was om het te corrigeren.
Is een leuk ideequote:Op maandag 24 oktober 2005 12:31 schreef stil het volgende:
Mikado met bestek, zou BB nu al het bestek weghale?
Tanbja mag wel blijvenquote:Op maandag 24 oktober 2005 12:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
zeg, is Tanja nog een bewoner in BB of is zij verhuist?![]()
Wat een belachelijke wending na die zwangerschap! Alsof Tanja er al uit is.... nou, van mij mag Tanja as. donderdag eruit![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:52 schreef Sassefras het volgende:
ze ziet eruit als kabouter plop!!!
Sok van Rob?quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:41 schreef Snaptnix het volgende:
Het is weer supergezellig in het huis....En op Fok is 't nog erger. Wat een dag...
Geen hoofddeksels op in huis toch, wat heeft Lieske dan in godsnaam op d'r kop![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |