waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef newsman het volgende:
Jesus Tanja fans afknallen, wat zijn het aso's
Ja klopt, ik vond het ook een heel leuk gesprek.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:36 schreef Rica het volgende:
Ik vind het vertederend hoe ze over haar kindje praat. Zo open en zonder gene.
Daarvoor was ook wel een leuk stukje
Roel: "Het is een beetje alsof je lekkere taarten neerzet waar je niet aan mag komen"
Tanja: "Zoveel lekker taarten zijn er niet in huis... nou eentje wel"
Roel:![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef newsman het volgende:
Jesus Tanja fans afknallen, wat zijn het aso's
nee, maar het was meer dan vorige week zaterdagquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nou, zo spectaculair was dat toch niet?
Jij hebt zelf totaal niks te melden zodat je zelfs kanloze posts gaat quoten, zonder er zelf wat aan toe te voegenquote:
Verschil dan wel idd. Roel en Menno zijn daar sowieso niet mee bezig. Ze hebben soms een lolletje over Joost (quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vond het ook een heel leuk gesprek.
Ik hield mijn hart vast voor het geroddel van Menno en Roel toen Tanja wegliep, maar dat bleef uit
Vrouwen hadden allang! meteen hun mening klaar.
Is dat zo wc eend, ik vind jou volkomen kansloos ik hoop voor , dat tanja voor je wint, kan je de hele dag naar een leeg huis kijken en een dicht kamertje, kansloze kut kneus.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt zelf totaal niks te melden zodat je zelfs kanloze quotes gaat quoten, zonder er zelf wat aan toe te voegen![]()
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Is dat zo wc eend, ik vind jou volkomen kansloos ik hoop voor , dat tanja voor je wint, kan je de hele dag naar een leeg huis kijken en een dicht kamertje, kansloze kut kneus.![]()
![]()
Hehehehe,quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Is dat zo wc eend, ik vind jou volkomen kansloos ik hoop voor , dat tanja voor je wint, kan je de hele dag naar een leeg huis kijken en een dicht kamertje, kansloze kut kneus.![]()
![]()
Het is gewoon een kansloos wichtquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
Je ziet toch dat chantal en ingrid niet tot de vriendenclub van tanja behoord.
Ze blijft in de deuropening haar peuk roken
Nee ze staat liever in een donker hoekje een sigaretje te roken en alleen maar afgeven op de hele groep in een gesprek één op één.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:56 schreef Minouishere het volgende:
daar zou ik ook niet bij willen zitten, wat een gebleeeeeeeeer.......go tanja !!
Mogge!quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:26 schreef regenworm het volgende:
8:25 Tanja staat in haar eentje buiten te roken
De rest van de groep slaapt nog
Als je niet veel te eten hebt en verder niks te doen dan ga je vroeg naar bed.quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:52 schreef teun911 het volgende:
Tijd voor de haan. Ze ging gisteren toch belachelijk vroeg slapen.
8 uur slaap hebben ze er lang op zitten.
hopelijk wordt het weer een 24 uur per dag weekopdrachtquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je niet veel te eten hebt en verder niks te doen dan ga je vroeg naar bed.
Op zich niet zo erg dan kunnen uitgeslapen aan de weekopdracht beginnen.
hoop ik ook.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:00 schreef teun911 het volgende:
[..]
hopelijk wordt het weer een 24 uur per dag weekopdracht![]()
Het ziet er inderdaad naar uit, jammergenoeg.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:32 schreef regenworm het volgende:
Fok begint alweer heel erg traag te worden.
Nog even en het wordt weer onwerkbaar.
Misschien loopt dat been nog eens weg.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:28 schreef Michelle-74 het volgende:
Het been van Rob staat zich naast het bed te vervelen.
Het is nog beter dan gisteren toen duurde zeker twee minuten voor je iets zag.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:34 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad naar uit, jammergenoeg.
Hilarisch! Zit hier lekker te swingen in de vroege morgen. Zou wat voor de bewoners zijn deze wakeup callquote:
Klopt. Gisteren was er geen zak aan. Gelukkig is het nu ietsje beterquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is nog beter dan gisteren toen duurde zeker twee minuten voor je iets zag.
En dat op de maandagquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:50 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Hilarisch! Zit hier lekker te swingen in de vroege morgen. Zou wat voor de bewoners zijn deze wakeup call
quote:
Reken maar dat t vanmiddag min. 5 min duurt voordat überhaupt de eerste onderdelen van een pagina zijn geladenquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:10 schreef DDuiveltje het volgende:
pffffffffffff 55 sec om de pagina te verversen , is echt niet leuk meer
http://www.fambus.nl/bb5quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:15 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn florisstreams doen het niet trouwens (ik weet dat daar een ander topic voor is hoor, maar ik heb gewoon zin om er hier over te klagen)
tnxquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:19 schreef BBscanner het volgende:
http://www.fambus.nl/bb5
http://www.gillesdesmit.com/bb/
http://www.free4all.nl/bb5/index.html
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |