Nu weten we dus wel zeker dat Menno exit gaat Donderdagquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker weten maar het is ook niet zo slim.
Als je al een zware officiele hebt gekregen.
Geniet van de Talpa euries Tan,je hebt het verdiend met het barenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:10 schreef regenworm het volgende:
Tanja wil graag nieuwe kleren kopen.
Menno en roel hebben het weer over eten
quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:44 schreef regenworm het volgende:
rob dacht dat hij tegen de deur aanliep.
Hij schrok zich te kleren was weer even een lach momentje
Want van fok wordt ik niet vrolijk meer van.
Het valt nu wel mee komt misschien ook dat ze menno en roel mag.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:18 schreef qonmann het volgende:
Enn genot om naar Tanja te luisteren.
Ik vind haar heel lleuk nu
Als Talpa dit uitzendt gaat ze er zeker niet uit !
binnen een uur op de boerderie!quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:18 schreef Bocaj het volgende:
Nou Tanja binnen 2 maand heb je ECHT wel een baan als je wilt.... Het kan binnen een dag als je naar het uitzendbureau gaat...
Ja ik moet ook zeggen dat het echt een genot is, ze lult al een halfuur lang over zichzelf en ik hoor steeds het woordje Ikquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:18 schreef qonmann het volgende:
jaja......baby voor baby naquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:18 schreef qonmann het volgende:
Vreemd he, voor iemand die net is bevallenquote:
En toch stem ik niet op die zeug, met der ik en der Tanja show.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze is erg gelukkig met haar dochter.
Is volgens mij erg logisch
Heel kort Bocaj, voordat je het weet leef je weer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:31 schreef Bocaj het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen... maarja geen zin.... als ik dood ben kan ik nog lang genoeg slapen
wat een onzin, dat mens zit 23 uur per dag in haar eigen kamertje verder komt ze roken & eten. Wie niet naar de baby vraagt wordt genegeerdquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:18 schreef qonmann het volgende:
Ik vind haar heel leuk nu
nee.....quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:26 schreef style het volgende:
[..]
Vreemd he, voor iemand die net is bevallen
dat is je goed recht om te doen, mij maakt het niet uit op wie je stemtquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:31 schreef newsman het volgende:
[..]
En toch stem ik niet op die zeug, met der ik en der Tanja show.![]()
Vissen, het sterrenbeeld als je dat bedoeld, hebben vaak sociale problemen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:33 schreef Bocaj het volgende:
Zijn hier ook vissen kenners? Is het normaal dat ze zo aan de oppervlakte zitten?
Ik vind het vertederend hoe ze over haar kindje praat. Zo open en zonder gene.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:27 schreef Bluezz het volgende:
"Een glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft" zegt Tanja
d88 de bewoners er ook zo maar eens over!quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:31 schreef Bocaj het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen... maarja geen zin.... als ik dood ben kan ik nog lang genoeg slapen
Er werd gezet dat de vissen zuurstof te kort hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:33 schreef Bocaj het volgende:
Zijn hier ook vissen kenners? Is het normaal dat ze zo aan de oppervlakte zitten?
Niet helemaalquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:37 schreef bloodymary het volgende:
Nou, ik ben een weekendje weggeweest en heb net even snel bijgelezen.............. maar volgens mij heb ik gewoon helemaal niks gemist. Er is gewoon niks gebeurd!
Volgens mij is er maar tanja fan in dit forum.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef newsman het volgende:
Jesus Tanja fans afknallen, wat zijn het aso's
Nou, zo spectaculair was dat toch niet?quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Niet helemaal
- mini party 45 minuten
- dronken kotsende huilende menno
- zuster Dido & zuster Lieske
quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:37 schreef bloodymary het volgende:
Nou, ik ben een weekendje weggeweest en heb net even snel bijgelezen.............. maar volgens mij heb ik gewoon helemaal niks gemist. Er is gewoon niks gebeurd!
Doodsbedreiging. -> Permbanquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef newsman het volgende:
Kommaaaarquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef newsman het volgende:
ahhhhhhhhhhh vertel isquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar tanja fan in dit forum.
waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef newsman het volgende:
Ja klopt, ik vond het ook een heel leuk gesprek.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:36 schreef Rica het volgende:
Ik vind het vertederend hoe ze over haar kindje praat. Zo open en zonder gene.
Daarvoor was ook wel een leuk stukje
Roel: "Het is een beetje alsof je lekkere taarten neerzet waar je niet aan mag komen"
Tanja: "Zoveel lekker taarten zijn er niet in huis... nou eentje wel"
Roel:![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:40 schreef newsman het volgende:
nee, maar het was meer dan vorige week zaterdagquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nou, zo spectaculair was dat toch niet?
Jij hebt zelf totaal niks te melden zodat je zelfs kanloze posts gaat quoten, zonder er zelf wat aan toe te voegenquote:
Verschil dan wel idd. Roel en Menno zijn daar sowieso niet mee bezig. Ze hebben soms een lolletje over Joost (quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vond het ook een heel leuk gesprek.
Ik hield mijn hart vast voor het geroddel van Menno en Roel toen Tanja wegliep, maar dat bleef uit
Vrouwen hadden allang! meteen hun mening klaar.
Is dat zo wc eend, ik vind jou volkomen kansloos ik hoop voor , dat tanja voor je wint, kan je de hele dag naar een leeg huis kijken en een dicht kamertje, kansloze kut kneus.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt zelf totaal niks te melden zodat je zelfs kanloze quotes gaat quoten, zonder er zelf wat aan toe te voegen![]()
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Is dat zo wc eend, ik vind jou volkomen kansloos ik hoop voor , dat tanja voor je wint, kan je de hele dag naar een leeg huis kijken en een dicht kamertje, kansloze kut kneus.![]()
![]()
Hehehehe,quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:56 schreef newsman het volgende:
[..]
Is dat zo wc eend, ik vind jou volkomen kansloos ik hoop voor , dat tanja voor je wint, kan je de hele dag naar een leeg huis kijken en een dicht kamertje, kansloze kut kneus.![]()
![]()
Het is gewoon een kansloos wichtquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
Je ziet toch dat chantal en ingrid niet tot de vriendenclub van tanja behoord.
Ze blijft in de deuropening haar peuk roken
Nee ze staat liever in een donker hoekje een sigaretje te roken en alleen maar afgeven op de hele groep in een gesprek één op één.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:56 schreef Minouishere het volgende:
daar zou ik ook niet bij willen zitten, wat een gebleeeeeeeeer.......go tanja !!
Mogge!quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:26 schreef regenworm het volgende:
8:25 Tanja staat in haar eentje buiten te roken
De rest van de groep slaapt nog
Als je niet veel te eten hebt en verder niks te doen dan ga je vroeg naar bed.quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:52 schreef teun911 het volgende:
Tijd voor de haan. Ze ging gisteren toch belachelijk vroeg slapen.
8 uur slaap hebben ze er lang op zitten.
hopelijk wordt het weer een 24 uur per dag weekopdrachtquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je niet veel te eten hebt en verder niks te doen dan ga je vroeg naar bed.
Op zich niet zo erg dan kunnen uitgeslapen aan de weekopdracht beginnen.
hoop ik ook.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:00 schreef teun911 het volgende:
[..]
hopelijk wordt het weer een 24 uur per dag weekopdracht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |