Dat klopt ja! Maar als een gemiddelde gaat nemen over de afgelopen 50 dagen dan zal dat echt wel boven de 03:00 s'nachts uitkomen (ook door de continu-opdrachten natuurlijk zoals de stip, fietsen en de loopband)quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
vannacht lag iedereen om 01:30 te slapen.
Geduld heb ik anders zat ik met deze snelheid niet meer op fok.quote:Op zondag 23 oktober 2005 21:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat wil jij dan dan dat ze gaan zwijgenOf spelletjes Trik-Trak spelen? Het effect van het noodrantsoen en de sancties zullen morgen wel effect gaan hebben imo. Heb geduld.
edit: duurde gelukkig maar een minuutje of 2quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:06 schreef regenworm het volgende:
en toen flikkerde voor de tweede keer vandaag alle streams eruit.
Fok en talpa technisch zijn het prutsers
Welke streams kijk jij? Bij mij gaat alles nog prima via de Garnier streams. Maar fok is echt super traag gewoon niet leuk meer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:06 schreef regenworm het volgende:
en toen flikkerde voor de tweede keer vandaag alle streams eruit.
Fok en talpa technisch zijn het prutsers
Volgens de poll van talpa gaat het tussen menno(8%) en rob(7%)quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid en Lieske denken dat het tussen de meiden gaat donderdag.
Over een zak knotsen en een paar pakken aangebroken brood die BB vergeten was in te nemen en de bewoners net vondenquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:34 schreef versabommie het volgende:
jezus waar ging dit over joh hahahaha
Hiermee heeft Menno zijn lot bezegeld. 2de keer zeggen dat het fake is, donderdag exit.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:23 schreef Rica het volgende:
Menno en Roel buiten over de exits
Menno: "Volgens mij is alles grotendeels van tevoren al bepaald"
Roel: "Dat we gewoon gebruikt worden... ik heb geen flauw idee"
Regie draait ze gelijk weg.
dat weet niemand anders was het probleem al hersteld.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:36 schreef newsman het volgende:
Waarom loopt het forum zo traag ?
heel erg mee eens, en nooit meer een lollie voor Joostquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:33 schreef style het volgende:
Joost mag van mij ook wel kleren aantrekken. Ik walg ervan om tegen dat vieze lijf aan te moeten kijken.
Heb je ze ooit wel eens iets anders zien doen dan zeuren dan?quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:41 schreef riri het volgende:
wat zitten ze toch de hele tijd over eten te zeuren,voor een week is dit toch geen probleem
oe wat zal Hummie nu pissed op Menno zijnquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:23 schreef Rica het volgende:
Menno en Roel buiten over de exits
Menno: "Volgens mij is alles grotendeels van tevoren al bepaald"
Roel: "Dat we gewoon gebruikt worden... ik heb geen flauw idee"
Regie draait ze gelijk weg.
Nu wil Joost zijn knotsen niet inleveren.Sanctie!
De Frontpage al helemaalquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat weet niemand anders was het probleem al hersteld.
Het begon rond een uur of 2 en het is nu 1/2 11.
BBlog is belangriijker dan de snelheid van dit forum
Tailer Trash Robquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:47 schreef regenworm het volgende:
Rob gaat uit de vuilnisbak eten als tanja de bruine bananen daar in weggooid.
Ik gooi voor 200 een patatje oorlog over het hekquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:49 schreef riri het volgende:
Joost heeft 100 euro over voor een patatje met.....
Zeker weten maar het is ook niet zo slim.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:45 schreef charlysilva het volgende:
[..]
oe wat zal Hummie nu pissed op Menno zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |