Het ziet er inderdaad naar uit, jammergenoeg.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:32 schreef regenworm het volgende:
Fok begint alweer heel erg traag te worden.
Nog even en het wordt weer onwerkbaar.
Misschien loopt dat been nog eens weg.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:28 schreef Michelle-74 het volgende:
Het been van Rob staat zich naast het bed te vervelen.
Het is nog beter dan gisteren toen duurde zeker twee minuten voor je iets zag.quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:34 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad naar uit, jammergenoeg.
Hilarisch! Zit hier lekker te swingen in de vroege morgen. Zou wat voor de bewoners zijn deze wakeup callquote:
Klopt. Gisteren was er geen zak aan. Gelukkig is het nu ietsje beterquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is nog beter dan gisteren toen duurde zeker twee minuten voor je iets zag.
En dat op de maandagquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:50 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Hilarisch! Zit hier lekker te swingen in de vroege morgen. Zou wat voor de bewoners zijn deze wakeup call
quote:
Reken maar dat t vanmiddag min. 5 min duurt voordat überhaupt de eerste onderdelen van een pagina zijn geladenquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:10 schreef DDuiveltje het volgende:
pffffffffffff 55 sec om de pagina te verversen , is echt niet leuk meer
http://www.fambus.nl/bb5quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:15 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn florisstreams doen het niet trouwens (ik weet dat daar een ander topic voor is hoor, maar ik heb gewoon zin om er hier over te klagen)
tnxquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:19 schreef BBscanner het volgende:
http://www.fambus.nl/bb5
http://www.gillesdesmit.com/bb/
http://www.free4all.nl/bb5/index.html
![]()
Eindelijk!quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[afbeelding] Goeiemorgen [afbeelding]
En dat mag dus nietquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:35 schreef Michelle-74 het volgende:
Joost ligt wat apatisch voor zich uit te kijken en de haan heeft net gekraaid.
wie weet ligt er wel een buiten opdracht klaar , gna gna gnaquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
Op talpa.nl hebben ze zelfs de weersvoorspelling in de dagboeken gezet
Het wordt een natte frisse dag van 15 graden met 90% regenkans.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
Op talpa.nl hebben ze zelfs de weersvoorspelling in de dagboeken gezet
In Apeldoorn regent het ook, en is het grijsquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:44 schreef Michelle-74 het volgende:
Het wordt een natte frisse dag van 15 graden met 90% regenkans.
Ook hier regent het volop (Zuidoost Brabant)
quote:
Mogge, goed ideequote:Op maandag 24 oktober 2005 10:50 schreef teamlead het volgende:
[..]Mogghuh.. wat een grafherrie zeg..
![]()
volgens mij moesten ze zich na het ontbijt toch aankleden? En zolang hij niet ontbeten heeft mag het dus...quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:53 schreef Timon223 het volgende:
wat doet Joost in zijn badjas??? dat mocht toch niet meer?
Ok duidelijk, dat had ik niet meegekregenquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
volgens mij moesten ze zich na het ontbijt toch aankleden? En zolang hij niet ontbeten heeft mag het dus...
Moet je havermout eigenlijk niet koken?quote:
Het kan wel, maar je hebt ook voorgekooktequote:Op maandag 24 oktober 2005 10:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Moet je havermout eigenlijk niet koken?
kortom: welcome backquote:
Nou!quote:
Volgens mij is voor bijna alle bewoners koken iets wat anderen overkomt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:05 schreef cuall het volgende:
Dido ging volgens mij gisteren pap eten van melk en bloem en dat mikte ze ook zo bij elkaar zonder te koken, echt goor![]()
Het is gewoon een strontverwend rotjongquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:13 schreef cuall het volgende:
Menno moppert over het tijdstip dat de haan kraait
"thuis sta ik nooit voor 11 uur op"Het is inmiddels kwart over elf.
Ja maar... ze hebben natuurlijk helemaal geen invloeden van buitenaf.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:13 schreef cuall het volgende:
Menno moppert over het tijdstip dat de haan kraait
"thuis sta ik nooit voor 11 uur op"Het is inmiddels kwart over elf.
shit.. gemistquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie gisteren nog meegekregen dat Menno Dido probeerde in de zeik te zetten met zijn vragen aan haar over voetbal? Ook over buitenspel enzo. Op een gegeven moment vroeg hij of iemand bij een ingooi buitenspel kan staan, waarop Dido "nee" zei. Menno reageerde meteen "jawel hoor, dat kan wel" en genoot dat ze weer een vraag fout had.![]()
![]()
Die moet echt in de uitzending, met de stem die Menno op zijn nummer zet.
Nee, heb ik niet gehoord, waarom wilde hij Dido dan voor gek zetten?quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie gisteren nog meegekregen dat Menno Dido probeerde in de zeik te zetten met zijn vragen aan haar over voetbal? Ook over buitenspel enzo. Op een gegeven moment vroeg hij of iemand bij een ingooi buitenspel kan staan, waarop Dido "nee" zei. Menno reageerde meteen "jawel hoor, dat kan wel" en genoot dat ze weer een vraag fout had.![]()
![]()
Die moet echt in de uitzending, met de stem die Menno op zijn nummer zet.
Hij wilde gewoon bewijzen dat vrouwen niets van voetbal weten en stelde haar daarom allemaal vragen. Ze wist er ook helemaal niets van (dacht zelfs dat de penalty stip op 50m van de goal ligt), maar die buitenspel bij een inworp vraag had ze dus wel goed. Menno zat daar helemaal fout. Het jammerlijke is dat er niemand was om het te corrigeren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gehoord, waarom wilde hij Dido dan voor gek zetten?
Oh, dom dat Menno het niet goed weet, met zijn achtergrond.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon bewijzen dat vrouwen niets van voetbal weten en stelde haar daarom allemaal vragen. Ze wist er ook helemaal niets van (dacht zelfs dat de penalty stip op 50m van de goal ligt), maar die buitenspel bij een inworp vraag had ze dus wel goed. Menno zat daar helemaal fout. Het jammerlijke is dat er niemand was om het te corrigeren.
Ben benieuwd of hij het nog een keer bij Lieske probeert.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon bewijzen dat vrouwen niets van voetbal weten en stelde haar daarom allemaal vragen. Ze wist er ook helemaal niets van (dacht zelfs dat de penalty stip op 50m van de goal ligt), maar die buitenspel bij een inworp vraag had ze dus wel goed. Menno zat daar helemaal fout. Het jammerlijke is dat er niemand was om het te corrigeren.
Is een leuk ideequote:Op maandag 24 oktober 2005 12:31 schreef stil het volgende:
Mikado met bestek, zou BB nu al het bestek weghale?
Tanbja mag wel blijvenquote:Op maandag 24 oktober 2005 12:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
zeg, is Tanja nog een bewoner in BB of is zij verhuist?![]()
Wat een belachelijke wending na die zwangerschap! Alsof Tanja er al uit is.... nou, van mij mag Tanja as. donderdag eruit![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:52 schreef Sassefras het volgende:
ze ziet eruit als kabouter plop!!!
Sok van Rob?quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:41 schreef Snaptnix het volgende:
Het is weer supergezellig in het huis....En op Fok is 't nog erger. Wat een dag...
Geen hoofddeksels op in huis toch, wat heeft Lieske dan in godsnaam op d'r kop![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |