dr is genoeg eend om te filerenquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:39 schreef golfer het volgende:
Met zo'n mes kan je leuk een eend fileren.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:43 schreef golfer het volgende:
Anyhow: falderarderie..enzo..alle eendjes zwemmen in het bier....
* golfer gaat slapen.
De ppLive link op voetbalinbeeld.nl werkt wel...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:46 schreef Suijk het volgende:
Hallo! Hopelijk was de meet leuk, staan de foto's op PH's site?
Psv-Ajax volgen in een internet cafeetje...maar sopcast werkt hier niet.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De ppLive link op voetbalinbeeld.nl werkt wel...
meet was weer geslaagd, foto's staan onlinequote:Op zondag 23 oktober 2005 12:46 schreef Suijk het volgende:
Hallo! Hopelijk was de meet leuk, staan de foto's op PH's site?
Psv-Ajax volgen in een internet cafeetje...maar sopcast werkt hier niet.
Aha dat was onweer.. ik dacht dat de oorlog was uitgebroken (en dan gewoon verder slapen he); wat een knal.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:49 schreef clauwheee het volgende:
Werd ik vanochtend om 7 uur toch wakker van onweer!
quote:
en net gematstquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ajax wordt weer genaaid door de scheidsrechter.
ach, zo te horen was het een scheids die wel thuis hoorde bij deze wedstrijd: weinig hoogstaand.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, zo te horen was het een scheids die wel thuis hoorde bij deze wedstrijd: weinig hoogstaand.
bier naar ik aanneem?
Ik heb in het commentaarveld bij de foto's alle namen erbij gezetquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:56 schreef pascalheister het volgende:
meet was weer geslaagd, foto's staan online
k sta wel geweldig op al die foto'squote:Op zondag 23 oktober 2005 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb in het commentaarveld bij de foto's alle namen erbij gezet
Nee, ik trek volle zalenquote:Op zondag 23 oktober 2005 15:37 schreef rubbereend het volgende:
k sta wel geweldig op al die foto'serg flateus
![]()
Houd je kopquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:51 schreef rubbereend het volgende:prachtig weekendje in de Eredivisie
quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Danny Buijs-fan, Clauwheee?
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
ligt t aan mij of hebben we nu al vaak Groningen gehad als eerste bij de Wedstrijden?
quote:
Tot de 92e minuut bij Heerenveen - Utreg was het inderdaad een lekker weekendquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:51 schreef rubbereend het volgende:prachtig weekendje in de Eredivisie
Nu is het weer redelijk normaal.quote:
www.pascalheister.nl/foto en dan daar even aanmelden en wachten tot PH je toegang geeft tot de foto'squote:
Dan moet jij ook opgehokt wordenquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedemorgen!
Eindelijk eens sinds lange tijd voor 23.00 gaan slapen. Ik voel me kiplekker
Die van de Frontpage?quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:18 schreef Againzender het volgende:
Wow, de snelheid is nu bijna eng!
nee, het forum loopt opeens heel snelquote:
't Was maar sarcastisch, probeer de fp maar eens...quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, het forum loopt opeens heel snel
lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:23 schreef Lionheaad het volgende:
iemand koffie??
ah, daar kijk ik eigenlijk nooitquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
't Was maar sarcastisch, probeer de fp maar eens...
Geen id, maar de fp is zo traag als een slome spetterpoep!quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, daar kijk ik eigenlijk nooit
maar die laadt voor geen meter idd
Zou het met elkaar te maken hebben?
of is er weer ergens een ramp/aanslag aan de gang?quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Geen id, maar de fp is zo traag als een slome spetterpoep!
De FP van de Telegraaf doet het, dus neequote:Op maandag 24 oktober 2005 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
of is er weer ergens een ramp/aanslag aan de gang?
lekkage thuisquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:39 schreef SCH het volgende:
Het regent, het regent - de pannen worden nat
ik ga die wedstrijd waarschijnlijk missen.... altijd lastig, vrijdagavondwedstrijden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Alleen als je vrijdag in Amsterdam wint...
De vraag is alleen nog maar met hoeveelquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Alleen als je vrijdag in Amsterdam wint...
Nee af en toe een spatje... zwaar bewolkt.. 26 graden, dus ik loop in korte broekquote:
hehe vervelendquote:DE BILT - Nederland kan dinsdag flinke hinder ondervinden van zeer zware windstoten. Het KNMI gaf maandag in een voorwaarschuwing aan dat in de loop van de ochtend een grote kans bestaat op een weeralarmsituatie met buien, sommige met onweer en zeer zware windstoten rond 110 kilometer per uur.
Het KNMI geeft een voorwaarschuwing die mogelijk vooraf kan gaan aan een weeralarm, een ernstige waarschuwing voor extreem weer. Een voorwaarschuwing wordt op zijn vroegst 72 uur voorafgaand aan een weeralarm uitgeven.
Altijd leuk om dat in het buitenland te lezenquote:
Ben je met de bagage van Appelsientje meegegaan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Het is hier nog steeds donker.
Vriendin van HeatWavequote:Op maandag 24 oktober 2005 11:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is missbliss?
Hij is goed en ik moest terugkijken en lachenquote:Op maandag 24 oktober 2005 13:47 schreef Bluezz het volgende:
Leven in 2005
Je weet dat je in 2005 leeft, Wanneer...
-knip-
Ja erg hequote:Op maandag 24 oktober 2005 14:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is goed en ik moest terugkijken en lachen
En weer terug dus
Goeie maat van me werkt in het ziekenhuis, maar als ik van hem hoor hoe dat daar gaat...quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:23 schreef popolon het volgende:
Sta te kijken van die miscommunicatie en onwetendheid van dat personeelmoet erg frustrerend zijn.
Koffierondje dan maar??quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:35 schreef tong80 het volgende:
Hai.
De downtime die zojuist optrad lag aan een overbelaste MySQL. Queries die te lang duurden, hoge load op de databaseserver zorgden voor de noodzaak de boel even plat te leggen.
De boel draait weer, MySQL is momenteel nog bezig op gang te komen. Geef het even, haal wat koffie, we leven met je mee want voor de crew is het net zo traag als voor jullie.
en dan noemt Breuls het topic Downtime door hangende databasequote:Op maandag 24 oktober 2005 15:35 schreef tong80 het volgende:
Hai.
De downtime die zojuist optrad lag aan een overbelaste MySQL. Queries die te lang duurden, hoge load op de databaseserver zorgden voor de noodzaak de boel even plat te leggen.
De boel draait weer, MySQL is momenteel nog bezig op gang te komen. Geef het even, haal wat koffie, we leven met je mee want voor de crew is het net zo traag als voor jullie.
quote:Tieme Klompe zet een punt achter zijn
loopbaan.De verdediger kwam dit seizoen
op amateurbasis bij de A-selectie van
FC Groningen,maar mist de motivatie.De
29-jarige Klompe speelde acht jaar bij
sc Heerenveen.Vorig jaar ging hij naar
RKC Waalwijk.
Hij is nu ook iets sneller dan net, maar nog lang niet optimaal, helaasquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was nog net binnen de minuut, vreemd.
Dan zie jij meer dan ik, nog steeds traag dusquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:29 schreef DivineJester het volgende:
Het draait weer soepeltjes zie ik?
iro·nie (de ~ (v.))quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zie jij meer dan ik, nog steeds traag dus
De dames van Charmed Eend.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:
Lionheaad wie komen er allemaal voorbij in je avataren vawaar die dames?
Ik weet wat ironie is, maar zo kwam het niet op mij over, sorryquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
iro·nie (de ~ (v.))
spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen
Met vertraagde opnamesquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Matig tempo.
Rondje op kosten van Pietertje Vink.
daar zat shanen dorethy toch bij, jeweet wel uit Beverly Hills 90210?quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rubbertje, ouwe Vietnamveteraan
Het is wel echt heel erg traag
We gaan in ieder geval deze week nog proberen een tweede bezichtiging te plannen met een vriendin die makelaar isquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:40 schreef golfer het volgende:
Spannend Clauwtje.
Gaan jullie een bod uitbrengen?
weer eentje met zo'n handig balkon?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef popolon het volgende:
Rock on Kady
Ja huizenjacht, 't begint bij ons ook weer te jeuken.
Nog even wachten alhoewel de prijzen nu wel belachelijk laag zijn.
hier nog welquote:
Een heel echt huis muppet, geen appartement.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weer eentje met zo'n handig balkon?
Ik ziet hem ook niet, is een webicon, zal even die ander uit m'n archief halen.quote:
Staat best goed hoor zo, kale.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ziet hem ook niet, is een webicon, zal even die ander uit m'n archief halen.
Dit is beter, al wordt het tijd om m'n wintereditie weer eens voor de dag te halen als het weer zo slecht is.quote:
welke muppet?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Een heel echt huis muppet, geen appartement.
Trusteh en tot morrege!quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
Etentje in Amsterdam gehad, buikje rond, oogjes toe
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:26 schreef DIGGER het volgende:
Het nieuws van deze avond stelt ons echt enorm gerust, en hopelijk kan Kady deze week naar Gorinchem en over ca. 3 weken naar huis, dat zou echt geweldig zijn.
Wij zijn iig vele kilo's lichter qua zorgen en zenuwen.
Vi eropquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:25 schreef rubbereend het volgende:
Wubbo ockels op TV, k ga zappen
quote:
Jij hebt verdomme NASNquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk zometeen ook nog NHL op NASN.
quote:
Nou ok, ik heb RTL 4 (nu Dr. Phill!!!)quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:49 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nou ok, ik heb RTL 4 (nu Dr. Phill!!!)
Je bent ook een heaumeau die naar die vrouwen-praatprogramma's kijkt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:49 schreef Gollemrulez het volgende:
Nou ok, ik heb RTL 4 (nu Dr. Phill!!!)
Spoel hem dan terug schatquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
* golfer en Bluezz gaan nog even traantjes plengen bij video-opname van Spoorloos van vanavond.
Heerlijk om de dag nog even af te sluiten met emo-TV.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent ook een heaumeau die naar die vrouwen-praatprogramma's kijkt?
Red Wings om 7.30quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk zometeen ook nog NHL op NASN.
Er is nu Fantastic/Final Four en net was NFL (Oakland) volgens mij. Het is NASN Europe, maar volgens de site zou er vanaf 0.30 NHl op zijn. Snap er niks vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Red Wings om 7.30
Daarna komt nog een NFL wedstrijd.
k ben toen weggezapt toen k Tom Cruise zagquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Oprah aflevering met Tom Cruise was anders uitermate hilarisch
Hier toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:08 schreef popolon het volgende:
Ik zit dat schema eens te bekijken maar er staat geen NHL bij, wel de NY Jets tegen Atlanta om 03.00 wat dus wel live is.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ben toen weggezapt toen k Tom Cruise zag
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:12 schreef popolon het volgende:
http://www.nasn.nl/conten(...)emcontent/tvschedule
Ik zou de Nederlandse site proberen.
het was erger toen ie met Nicole hadquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij moet daar echt onder invloed van iets gezeten hebben. Gast was helemaal hysterisch.
Wel jammer van Katie
Mwah.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was erger toen ie met Nicole had
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat linkje naar Tom bij Oprah heeft een link naar een grapjas bij een talkshow, die is hilarisch
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mwah.
Katie is waaaaay sweeter.
Nicole is een ouwe tang vergeleken met Katie voordat ze met die gek gingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]Katie is maar een meisje ivm Nicole
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |