De dames van Charmed Eend.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:
Lionheaad wie komen er allemaal voorbij in je avataren vawaar die dames?
Ik weet wat ironie is, maar zo kwam het niet op mij over, sorryquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
iro·nie (de ~ (v.))
spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen
Met vertraagde opnamesquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Matig tempo.
Rondje op kosten van Pietertje Vink.
daar zat shanen dorethy toch bij, jeweet wel uit Beverly Hills 90210?quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rubbertje, ouwe Vietnamveteraan
Het is wel echt heel erg traag
We gaan in ieder geval deze week nog proberen een tweede bezichtiging te plannen met een vriendin die makelaar isquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:40 schreef golfer het volgende:
Spannend Clauwtje.
Gaan jullie een bod uitbrengen?
weer eentje met zo'n handig balkon?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:58 schreef popolon het volgende:
Rock on Kady
Ja huizenjacht, 't begint bij ons ook weer te jeuken.
Nog even wachten alhoewel de prijzen nu wel belachelijk laag zijn.
hier nog welquote:
Een heel echt huis muppet, geen appartement.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weer eentje met zo'n handig balkon?
Ik ziet hem ook niet, is een webicon, zal even die ander uit m'n archief halen.quote:
Staat best goed hoor zo, kale.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ziet hem ook niet, is een webicon, zal even die ander uit m'n archief halen.
Dit is beter, al wordt het tijd om m'n wintereditie weer eens voor de dag te halen als het weer zo slecht is.quote:
welke muppet?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Een heel echt huis muppet, geen appartement.
Trusteh en tot morrege!quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
Etentje in Amsterdam gehad, buikje rond, oogjes toe
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:26 schreef DIGGER het volgende:
Het nieuws van deze avond stelt ons echt enorm gerust, en hopelijk kan Kady deze week naar Gorinchem en over ca. 3 weken naar huis, dat zou echt geweldig zijn.
Wij zijn iig vele kilo's lichter qua zorgen en zenuwen.
Vi eropquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:25 schreef rubbereend het volgende:
Wubbo ockels op TV, k ga zappen
quote:
Jij hebt verdomme NASNquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk zometeen ook nog NHL op NASN.
quote:
Nou ok, ik heb RTL 4 (nu Dr. Phill!!!)quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:49 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nou ok, ik heb RTL 4 (nu Dr. Phill!!!)
Je bent ook een heaumeau die naar die vrouwen-praatprogramma's kijkt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:49 schreef Gollemrulez het volgende:
Nou ok, ik heb RTL 4 (nu Dr. Phill!!!)
Spoel hem dan terug schatquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
* golfer en Bluezz gaan nog even traantjes plengen bij video-opname van Spoorloos van vanavond.
Heerlijk om de dag nog even af te sluiten met emo-TV.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent ook een heaumeau die naar die vrouwen-praatprogramma's kijkt?
Red Wings om 7.30quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk zometeen ook nog NHL op NASN.
Er is nu Fantastic/Final Four en net was NFL (Oakland) volgens mij. Het is NASN Europe, maar volgens de site zou er vanaf 0.30 NHl op zijn. Snap er niks vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Red Wings om 7.30
Daarna komt nog een NFL wedstrijd.
k ben toen weggezapt toen k Tom Cruise zagquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Oprah aflevering met Tom Cruise was anders uitermate hilarisch
Hier toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:08 schreef popolon het volgende:
Ik zit dat schema eens te bekijken maar er staat geen NHL bij, wel de NY Jets tegen Atlanta om 03.00 wat dus wel live is.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ben toen weggezapt toen k Tom Cruise zag
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:12 schreef popolon het volgende:
http://www.nasn.nl/conten(...)emcontent/tvschedule
Ik zou de Nederlandse site proberen.
het was erger toen ie met Nicole hadquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij moet daar echt onder invloed van iets gezeten hebben. Gast was helemaal hysterisch.
Wel jammer van Katie
Mwah.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was erger toen ie met Nicole had
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat linkje naar Tom bij Oprah heeft een link naar een grapjas bij een talkshow, die is hilarisch
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mwah.
Katie is waaaaay sweeter.
Nicole is een ouwe tang vergeleken met Katie voordat ze met die gek gingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]Katie is maar een meisje ivm Nicole
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |