Wat vinden jullie van het plan?quote:05-05-04 ► hihi..just c0me t0 saY ; y0u've g0t A vwwY nice pr0 / like Ya stYle !!! kisj0ewsZz
◄ 05-05-04 Dankj0e ;; <3 j0ew c0l0ur_full pg.Y ;; Xx ft. lo0ve ;; (( CruSh ))
0-----------neri
09-04-04 ► eeY gurl! niCe paGii i lOve it hehe..kuSs
◄ 09-04-04 Ghel.lo0w meisS;; dankj0e ;; Mii lo0vesS j0ew pg.Y 2 ;; Xx
0----------DiOrr
16-04-05 ► Ewaa, Like yOur prOhw _ sOentJ
◄ 16-04-05 dankjj ;; la la lhOve jOe pg ;; Xxx + lhOve
0----------SteR
27-07-04 ► Oeh Gurl...You Have A Damn Nice Pro! LufF It! Cia0 x0x0 01-Engeltjuh a.k.a. 0---FruitiiY
◄ 27-07-04 0ii ;; dankj0e ;; la la lo0ove j0ew pgY ;; Xx ft. lo0ve ,, CruSh ,,
0---------J-St4r
21-05-04 ► [..H3ll0w Th3®é..] [..JúSt D®0Pp3d By T0 SáY J03w HáVé A StYl0óW Pá_íí..] [..Ch³cK M¡né..] [..*K¡sZésZ Ft L0v3* JuuD..]
◄ 21-05-04 hee.Y guwl ;; dankj0e ;; j0ew pg.Y = vww.Y cute ;; Xx ft. lo0ve
0---------lay0ut
◄ 18-04-04 # hee.Y meis ;; Y.ah lkkah ;; met j0ew? ;; Dankj0e ft. nice pg.Y ;; Xx ft. lo0ve #
08-12-04 ► haaiiY..AlleS g0eD...^^Sweat Pr0..^^
Maar, die breezers (mannelijke versie denk ik het meest) schieten toch elk weekend iets vanuit hun heup, in een onbekend persoon? miljoenen objecten zijn dat...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik denk dat je geen geld uit moet geven aan hopeloze projecten. Gewoon een schot, vanuit de heup.
volgens mij is het probleem daar juist begonnen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik denk dat je geen geld uit moet geven aan hopeloze projecten. Gewoon een schot, vanuit de heup.
Kansloos...stekker eruit en niet meer naar omkijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:26 schreef pberends het volgende:
Volgens mij zijn niet de allochtonen die hoognodig op Nederlandse taallessen moeten, maar de breezers:
[..]
Wat vinden jullie van het plan?
Productiewerk moet ook gedaan wordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:59 schreef wonko het volgende:
Kansloos...stekker eruit en niet meer naar omkijken.
Een punt en een uitroepteken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:02 schreef DaDemoMan het volgende:
Laat ze maar. Heb ik later meer kans op een baan omdat ik WEL de Nederlandse taal goed kan lezen en schrijven!.
Vind ik ook. Dit soort dingen moeten hoe dan ook overal zwaar bestraft worden. De interpunctie, de netheid van een zin en de grammatica zijn er niet voor niets.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik blijf het heel erg triest vinden dat IQ-loze kleine meisjes elkaar aanmoedigen om zo achterlijk mogelijk te leren typen...
Je kunt ook gewoon de FP lezen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:44 schreef UnleashMitch het volgende:
Aan de andere kant, als je later in de positie bent om sollicitatiebrieven te beoordelen weet je iig dat je eens in de week helemaal dubbel ligt van het lachen
Das waarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:59 schreef Monolith het volgende:
Je kunt ook gewoon de FP lezen natuurlijk.
Betekent wel dat als ze jarenlang op zo'n manier communiceren dat ze later moeilijk ABN kunnen schrijven dan normaal zou zijn. Daarnaast, als iemand op een sollicitatie gesprek zou komen en meteen zulk soort 'slang' gaat gebruiken dan zou voor mij de uitslag al vast staan, tenzij het om productiewerk gaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:37 schreef rockstah het volgende:
Het is dus eigenlijk een aparte taal wat ze gebruiken, de SMS/MSN taal. Dat betekent niet dat ze geen Nederlands kunnen.
Misschien zorgen ze er wel voor dat we alsnog de concurrentie met china aankunnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Productiewerk moet ook gedaan worden
Nee, het betekend dat ze op een of andere manier het nodig vinden om bij een instant message of SMS applicatie te wissellen naar een sub-taal. Dat vinden ze "stoerder" wellicht, of anders "horen ze er niet bij" want de anderen doen dat namelijk ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:37 schreef rockstah het volgende:
Het is dus eigenlijk een aparte taal wat ze gebruiken, de SMS/MSN taal. Dat betekent niet dat ze geen Nederlands kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |