Dat mag, maar het helpt nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
inmiddels aangepast, ff op dit linkje klikken, dan kom je er ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:49 schreef Ingrate het volgende:
leuke foto's
ze werken ook allemaal perfect
maar je huis is dus een wit vakje met een rood kruis erin ?
Dan moet ik wel eerst de sleutel hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:34 schreef trigt013 het volgende:
wel lekker kaal, ik zou het inrichten. Geeft wat meer warmte
Is al weer aangepastquote:
Dank U!quote:Op woensdag 2 november 2005 12:48 schreef mystery1980 het volgende:
gefeliciteerd!!!
Het is idd een huurhuis geweest. Maar nu is het van ons en we gaan er wat moois van maken! Eigenlijk zou je in de toekomst moeten kunnen kijken om te weten hoe het er uit gaat zien. Nu moeten we maar een paar maandjes wachten.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:43 schreef ranzige_pad het volgende:
wat het voorheen een huur huis? zo aan hoe het opgeleverd is moet het haast wel ex huur geweest zijn.
De keuken komt bij Karwei vandaan. We zouden alle apparatuur (koel/vries, oven en vaatwasser) van het Karwei 'merk' ( Etna apparatuur zonder Etna logo) krijgen. Maar het is van Etna. Hartstikke mooi!quote:Waar heb je die keuken weg? en als ik zo vrij mag zijn, waarom laat je de tegels zitten. Moet je als het af is niet bij tegelen????
Het is idd een Agpo. Ik zal het in de gaten houden. Thnx voor de tip.quote:Ehmmm... AGPO Ferolli Econpact ketel?
Tip: Sluit een servicecontract af...
( Zie o.a. topic CV blijft verwarmen )
Inderdaad en dit is een econpact 27 C , 1 van de eerstequote:Op maandag 14 november 2005 13:38 schreef dscx het volgende:
Ehmmm... AGPO Ferolli Econpact ketel?
Tip: Sluit een servicecontract af...![]()
( Zie o.a. topic CV blijft verwarmen )![]()
Trouwens zo te zien mis ik de inlaatcombinatie in het koud water.quote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef Die_Papa het volgende:
[..]
Inderdaad en dit is een econpact 27 C , 1 van de eerste![]()
![]()
![]()
Dan moet ik jullie teleurstellen. Hij (de lamp) heeft het niet overleefd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:17 schreef Koningin het volgende:Alweer een verhuis/klus-topic!
Ziet er erg leuk uit allemaal - leuke keuken.
Veel succes ermee.
Ik ben het trouwens eens met skaai wat betreft die lamp
Nog niet. Heb liever geen gipsstukjes tussen m'n billenquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn de kamers en de rest van het huis al ingewijd?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:28 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dan moet ik jullie teleurstellen. Hij (de lamp) heeft het niet overleefd.![]()
Ik vind dat we er een stille tocht voor moeten houdenquote:
Nee, nee. Met z'n allen naar de Dam met een pan op je hoofd en een pollepelquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind dat we er een stille tocht voor moeten houden![]()
Da's te ver weg hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, nee. Met z'n allen naar de Dam met een pan op je hoofd en een pollepel
Ik heb net een avocado geofferd, zo goed ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:15 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm...nou goed. Maar even bidden dan
Kan ermee doorquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb net een avocado geofferd, zo goed ?
Dat zal wel lukken. Smakelijk!quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Dan ga ik maar eens een bammetje maken met kip en avocado en mayonaise en dan hop naar mijn werk toe
Fijne dag nog en klus'ze aan TS
wat anders? Van die vloerkleedachtige dingen? Die zien er ook niet uit.quote:Op maandag 21 november 2005 11:38 schreef ranzige_pad het volgende:
aaaaaaaargh, geen traanplaat. zoooh, zonde
We hebben wel veel alu kleurige accenten in het huis zitten, dit kan er dus ook nog wel bijquote:Op maandag 21 november 2005 14:47 schreef arithaterhorst het volgende:
Kun je er niet iets van parketlak overheen doen zodat je geen traanplaat of vloerbedekking nodig hebt en gewoon een " hup holland hup" trap hebt? Die je niet elke drie maanden hoeft over te schilderen?
Het nadeel van glasvlies is, imo, dat het de verf echt opzuigt en de helft ervan komt zo op de onderliggende muur. Dus alles moet nog een keer om er voor te zorgen dat je de onderliggende muur niet ziet. Ga niet behangen op triplex platen. Dat spul zuigt de lijm gewoon op en zo blijft het behang niet plakken.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:12 schreef ranzige_pad het volgende:
ik ben niet zo pro glasvlies/vezel behang, maar verder ziet het er goed uit. Wat een verschil, het begint bewoonbaar te worden
hier hebben we 2 telescoopstokken voor. Die kun je ook nog langer en korter maken, en bij een bezemsteel kan dat niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:47 schreef zwahiel het volgende:
Een kleine handige tip voor het verven:
Als je een roller gebruikt, neem dan een bezemsteel en steek 'm achter in het handvat, kleine moeite, maar scheelt enorm veel werk en moeite. Je hoeft dan namelijk niet elke keer een ladder op en af... Verder keep up the good work!
Dacht dat jij het niet zo op glasvlies had..?quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:13 schreef ranzige_pad het volgende:
hey die(muur) en die(lampies) heb ik ook
als ik tijd over heb zal ik ff een schetsje in elkaar flansen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:11 schreef Grumpey het volgende:
hoe wordt de inrichting van die woonkamer? if moet dat nog uitgedacht worden?
wat zijn de afmetingen beneden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:05 schreef Thijz het volgende:
Zo ongeveer (verhoudingen kloppen niet helemaal) moet het, uiteindelijk, worden.
Donderdag kunnen we alle meubels ophalen.
de leidingen van het water en de afvoer zaten eerst op de muur, aangezien er betegeld werd zagen wij de kans schoon om het nu goed te doen. Een vriend van mij heeft die leidingen in de muur weggewerkt naar beneden. Ze lopen nu via de muur naar kruipruimte en van de naar de meterkast waar ze op de waterleiding aangesloten zijn. Er zat al een gat in de vloer, die heeft hij groter gemaakt zodat alle leidingen er door pasten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:35 schreef FearThePinguin het volgende:
Hoi Thijz,
Ff vraagje. Hoe heb je die aan en afvoer van je fonteintje in het toilet weggewerkt in de muur?
Heb je nieuwe gaten geboord door de vloer?
Die hebben we gekocht bij Huls in Doetinchem. Het is ook de enige lamp die ik wij mooi genoeg vonden om boven de eettafel te hangen. Ik weet dat hij van Massive is en dat hij vrij veel geld kostte.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:15 schreef Chr- het volgende:
He Thijz,
mag ik vragen waar jullie die eettafel lamp gekocht hebben. Ben op zoek naar een eettafel lamp en die komt kwa smaak wel in de buurt.
Thnx, alleen het is nog lang niet af! De badkamer wordt op dit moment onder handen genomen. De leidingen zijn verlegd, vloer is weer geëgaliseerd, het muurtje voor het douche hok wordt opgetrokken. Zal dalijk een paar foto's hier neerzetten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:13 schreef Marietje_34 het volgende:
Tijdje al niet meer in dit topic gekeken, maar het is echt superleuk geworden Thijz!
Weet je toevallig het type nummer of de type naam van de lamp. Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef Thijz het volgende:
[..]
Die hebben we gekocht bij Huls in Doetinchem. Het is ook de enige lamp die ik wij mooi genoeg vonden om boven de eettafel te hangen. Ik weet dat hij van Massive is en dat hij vrij veel geld kostte.
Ik heb het even nagevraagd. De naam heeft, in de winkel iig, geen naam. Hij heet '4 spots hanglamp' van Massive. Typenummer van Massive is: 401191740.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Chr- het volgende:
[..]
Weet je toevallig het type nummer of de type naam van de lamp. Bij voorbaat dank.
Dat zijn precies de stoelen die wij ook zoeken (ook in het wit zoals ik op de foto van jullie woonkamer zag). Waar heb je ze gekocht? Welk model is het en hoeveel kostten ze?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:06 schreef Thijz het volgende:
...
Eetkamerstoelen
De eettafel, tv-meubel, salontafel en hoektafel zijn in dezelfde stijl als het dressoir.
Als alles is opgeruimd zal ik wel ff een paar foto's hier neer zetten.
Thnx, alleen de badkamer en de trap nog. En dan genieten van ons huisje!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:24 schreef Saffron het volgende:
[..]
Dat zijn precies de stoelen die wij ook zoeken (ook in het wit zoals ik op de foto van jullie woonkamer zag). Waar heb je ze gekocht? Welk model is het en hoeveel kostten ze?
Leuk topic trouwens! Erg veel kluswerk dat je nog aan het huis moest doen, maar je bent al een heel eind gekomen!
Deze stoelen zijn van Ikea model Hendriksdalquote:Dat zijn precies de stoelen die wij ook zoeken (ook in het wit zoals ik op de foto van jullie woonkamer zag). Waar heb je ze gekocht? Welk model is het en hoeveel kostten ze?
.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:57 schreef ranzige_pad het volgende:
nette klus man, badkamer zit er uitstekend uit.
Thnx. Die alu traptreden zitten bij ons met 4 schroefjes vast. Kwestie van losdraaien. Maar dat zal bij jou wel weer niet zo zijn...quote:Op woensdag 1 februari 2006 06:28 schreef Gompy58 het volgende:
Die allu dingen zitten in het huis waar ik over 6 weekjes in mag ook op de trap... Vraag me nu al af hoe ik die er met goed fatsoen uit ga halenWie doet dat nu in een jaren 30 woning waar de rest ori is.....
Moet overigens wel zeggen dathet op die oranje trap wel goed staat. Leuke WK trap
Sssst, dat mag niet van m'n baas...quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:23 schreef Conflict het volgende:
Mooi huisje, maar zou je niet iets doen aan die blauwe balken onder je foto's?
Wat is vernieuwend..? We hebben meubels uitgezocht die we allebei mooi vinden en aan onze eisen voldoen. Je kunt wel dure spullen er neerzetten, maar de dure dingen die wij gezien hebben vonden we niet mooi. En dan heb je nog een budget waar je, een beetje, binnen moet blijven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:34 schreef Stevie_ het volgende:
Het ziet er allemaal dik prima uit. Toch zie ik niet heel veel vernieuwends.
Al je meubels e.d. zijn zegmaar van die 'hippe' producten. Zoals een tafel met extra dik tafelblad en extra dikke poten. Het dressoir en tv meubel is in diezelfde stijle. De eetkamer stoelen, die zie je tegenwoordig overal.
Ik had voor iets wat exclusievere producten gekozen...eventueel wat euro'tjes meer lappen voor 1 stoel. Goeie shit behoudt zijn waarde wel.
Maar zoals ik al zei, ziet er prima uit! Vindt overigens je voordeur erg prima!
Mja, idd, het is meer een gevoelskwestie (een kwestie van smaak dus)quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:17 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dus ik denk dat dat puur een gevoelskwestie is. Maar als jij graag dure, exclusieve meubels in je woonkamer wil hebben staan is dat natuurlijk prima.![]()
Niet echt problemen. Ik hou meer van teakachtige kleuren en meubels, terwijl zij (volgens mij) meer voor hele lichte meubels is. De meubels die we nu hebben stonden ook zo in een opstelling bij de meubelboer en dat sprak ons allebei aan. Zij vond het bankstel eerst niet mooi, verder gekeken, paar weken later teruggekomen, en toen vond ze het wel wat. Andersom net zo. Ik was eerst niet kapot van een oranje trap, m'n vriendin wel. Toch de verf maar laten mengen en meegenomen. Ik ben begonnen met de trap in de grondverf te zetten. Toen hij eenmaal in de grondverf stond begon zij zowaar twijfels te krijgen. Terwijl ik het steeds beter begon te vinden. Nu de trap helemaal klaar is zijn we allebei in onze sas met de trap.quote:Trouwens, heeft het problemen of iets opgelevert, samen met je vriendin compromisse sluiten over kleuren / meubels e.d.?! Stonden jullie samen 100% achter elk likje verf en aanschaf meubels?! Of is er ook sprake van "als jij dat zo mooi vindt schat, dan doen we het!!'. Dit is trouwens gewoon een vraag wat geen betrekking heeft op je interieur e.d. meer nieuwschierigheid en ik zelf weet dat het een ellende gaat worden tussen me vriendin en mijzelf (als het ooit zover komt).
Waar slaat dit nu weer op dan?quote:
[bijdehand]quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:46 schreef Loesje29 het volgende:
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je voor die mooie deur hebt betaald en waar je hem gekocht hebt?
Is niet echt een nette oplossing met die electra aansluiting zo. Dan had je beter de doos in die pijp kunnen monteren was een betere oplossing geweestquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is niet echt een nette oplossing met die electra aansluiting zo. Dan had je beter de doos in die pijp kunnen monteren was een betere oplossing geweest
Zulke binnendeuren heb ik er niet gezien, maar je kunt altijd gaan kijken. M'n zwager heeft z'n voordeur bij de Gamma vandaan. Ga gewoon eens wat doe-het-zelf zaken langs, geheid dat je wat vindt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef Loesje29 het volgende:
Dank je
Kan je deze deur (of zoiets) ook als binnendeur krijgen? Of hadden ze daar ook mooie glas in lood achtige binnendeuren? Toevallig? (Dan nog maar iets brutaler zijn)
Dat laatste gaat snel vervelen hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:30 schreef Thijz het volgende:
Klaar
![]()
Eindelijk.
Na 6 weken wachten is gister eindelijk de deur van het douchehok geplaatst. Nu hoeft er he-le-maal niks meer te gebeuren aan ons huisje. Zal binnenkort ff een fotootje hier neerzetten, kunnen jullie het resultaat aanschouwen.
Nu samen met mijn liefje op de bank zitten en genieten van ons stulpje.![]()
Mijn liefje verveelt nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef Racemol het volgende:
[..]
Dat laatste gaat snel vervelen hoor!![]()
Voor de rest ziet het er super uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |