Waar slaat dit nu weer op dan?quote:
[bijdehand]quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:46 schreef Loesje29 het volgende:
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je voor die mooie deur hebt betaald en waar je hem gekocht hebt?
Is niet echt een nette oplossing met die electra aansluiting zo. Dan had je beter de doos in die pijp kunnen monteren was een betere oplossing geweestquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is niet echt een nette oplossing met die electra aansluiting zo. Dan had je beter de doos in die pijp kunnen monteren was een betere oplossing geweest
Zulke binnendeuren heb ik er niet gezien, maar je kunt altijd gaan kijken. M'n zwager heeft z'n voordeur bij de Gamma vandaan. Ga gewoon eens wat doe-het-zelf zaken langs, geheid dat je wat vindt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef Loesje29 het volgende:
Dank je
Kan je deze deur (of zoiets) ook als binnendeur krijgen? Of hadden ze daar ook mooie glas in lood achtige binnendeuren? Toevallig? (Dan nog maar iets brutaler zijn)
Dat laatste gaat snel vervelen hoor!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:30 schreef Thijz het volgende:
Klaar
![]()
Eindelijk.
Na 6 weken wachten is gister eindelijk de deur van het douchehok geplaatst. Nu hoeft er he-le-maal niks meer te gebeuren aan ons huisje. Zal binnenkort ff een fotootje hier neerzetten, kunnen jullie het resultaat aanschouwen.
Nu samen met mijn liefje op de bank zitten en genieten van ons stulpje.![]()
Mijn liefje verveelt nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef Racemol het volgende:
[..]
Dat laatste gaat snel vervelen hoor!![]()
Voor de rest ziet het er super uit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |