Deze is wel heel foutquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:54 schreef Joz het volgende:
jaaa hier staan nog wat faaie voorbeeldjes
http://www.omodern.com/Eurobad/euro.html
![]()
![]()
Zo is het nu ongeveer. En da's niet mooiquote:
Zo iets dus. Nu zoek ik nog meer mensen met meer foto'squote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:21 schreef Black-Death het volgende:
Oohh heb nu al even foto's gemaakt
let niet op dat stukje piepschuim + tapeje aan de wastafel, die moet er nog ff vanafnet als dat er maar heel weinig deo enz staat, komt omdat ie nog ingeruimd moet worden
foto's (geen optimale kwaliteit, gemaakt met gsm-camera
Holy shit!quote:
De tegels en het sanitair worden anders. Het huidige voldoet niet meer aan onze smaak. Foto's heb ik nog niet. De overdracht is op 1 november.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:31 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet wat de bedoeling is , maar ik zou als ik jou was alleen de tegels veranderen , aangezien het sanitair niet echt de goedkoopste spullen zijn die je daar heb staan.
Die kleur van de tegels is inderdaad niet je van het![]()
Voor impressies van tegels kan je beter naar een tegel/badkamer speciaalzaak gaan
hebben vaak ook betere kwaliteit tegels
Als het klaar is, willen wij uiteraard foto's! Succes ermeequote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:04 schreef Thijz het volgende:
we zijn eruit. Effen zwarte tegels op de vloer, aan de muur witte tegels met hele lichte zwarte aders er door heen en een zwart/wit sierstripje ertussen door.
Iedereen iig bedankt![]()
Sorry haal 2 users door elkaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:39 schreef Brighteyes het volgende:
Tegen wie heb je het nu? TS heeft geen foto's laten zien nog...
En als je het tegen Black-Death hebt... die vindt die tegels nou net wel mooi.
Misschien een idee om een keer naar Sani-Dump te gaan. Daar verkopen ze merkspullen tegen behoorlijk lage prijzen. Een stuk goedkoper dan de speciaalzaak.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:00 schreef Thijz het volgende:
Zo'n badkamerspeciaalzaak zijn weer kloteduur. En bij bouwmarkten heb je maar 1 m2 en daar moet je het mee doen.![]()
Daar werk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
Misschien een idee om een keer naar Sani-Dump te gaan. Daar verkopen ze merkspullen tegen behoorlijk lage prijzen. Een stuk goedkoper dan de speciaalzaak.
Doetinchem, daar kom ik te zitten. We houden het nu ook rustig. Mat zwarte vloer, witte muur met een zwart/wit sierstripje, that's it.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:24 schreef Sannetie het volgende:
Geen idee waar je woont maar je zou es bij
http://www.tegelhandel-groen.nl/groen/
kunnen kijken. Die hebben een aardige sjowroem en ze zijn ook niet zo duur.
Minitip van de dag:
Hoe kleiner de badkamer hoe rustiger je tegels/tirelanteitjes moet houden.
Ook al hou je van heeel druk...niet doen je word na een paar maandjes gillend gek...echt waar![]()
![]()
telaat...moet ook alles lezen he![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |