Dat mag, maar het helpt nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
inmiddels aangepast, ff op dit linkje klikken, dan kom je er ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:49 schreef Ingrate het volgende:
leuke foto's
ze werken ook allemaal perfect
maar je huis is dus een wit vakje met een rood kruis erin ?
Dan moet ik wel eerst de sleutel hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:34 schreef trigt013 het volgende:
wel lekker kaal, ik zou het inrichten. Geeft wat meer warmte
Is al weer aangepastquote:
Dank U!quote:Op woensdag 2 november 2005 12:48 schreef mystery1980 het volgende:
gefeliciteerd!!!
Het is idd een huurhuis geweest. Maar nu is het van ons en we gaan er wat moois van maken! Eigenlijk zou je in de toekomst moeten kunnen kijken om te weten hoe het er uit gaat zien. Nu moeten we maar een paar maandjes wachten.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:43 schreef ranzige_pad het volgende:
wat het voorheen een huur huis? zo aan hoe het opgeleverd is moet het haast wel ex huur geweest zijn.
De keuken komt bij Karwei vandaan. We zouden alle apparatuur (koel/vries, oven en vaatwasser) van het Karwei 'merk' ( Etna apparatuur zonder Etna logo) krijgen. Maar het is van Etna. Hartstikke mooi!quote:Waar heb je die keuken weg? en als ik zo vrij mag zijn, waarom laat je de tegels zitten. Moet je als het af is niet bij tegelen????
Het is idd een Agpo. Ik zal het in de gaten houden. Thnx voor de tip.quote:Ehmmm... AGPO Ferolli Econpact ketel?
Tip: Sluit een servicecontract af...
( Zie o.a. topic CV blijft verwarmen )
Inderdaad en dit is een econpact 27 C , 1 van de eerstequote:Op maandag 14 november 2005 13:38 schreef dscx het volgende:
Ehmmm... AGPO Ferolli Econpact ketel?
Tip: Sluit een servicecontract af...![]()
( Zie o.a. topic CV blijft verwarmen )![]()
Trouwens zo te zien mis ik de inlaatcombinatie in het koud water.quote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef Die_Papa het volgende:
[..]
Inderdaad en dit is een econpact 27 C , 1 van de eerste![]()
![]()
![]()
Dan moet ik jullie teleurstellen. Hij (de lamp) heeft het niet overleefd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:17 schreef Koningin het volgende:Alweer een verhuis/klus-topic!
Ziet er erg leuk uit allemaal - leuke keuken.
Veel succes ermee.
Ik ben het trouwens eens met skaai wat betreft die lamp
Nog niet. Heb liever geen gipsstukjes tussen m'n billenquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:30 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn de kamers en de rest van het huis al ingewijd?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:28 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dan moet ik jullie teleurstellen. Hij (de lamp) heeft het niet overleefd.![]()
Ik vind dat we er een stille tocht voor moeten houdenquote:
Nee, nee. Met z'n allen naar de Dam met een pan op je hoofd en een pollepelquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind dat we er een stille tocht voor moeten houden![]()
Da's te ver weg hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, nee. Met z'n allen naar de Dam met een pan op je hoofd en een pollepel
Ik heb net een avocado geofferd, zo goed ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:15 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm...nou goed. Maar even bidden dan
Kan ermee doorquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb net een avocado geofferd, zo goed ?
Dat zal wel lukken. Smakelijk!quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Dan ga ik maar eens een bammetje maken met kip en avocado en mayonaise en dan hop naar mijn werk toe
Fijne dag nog en klus'ze aan TS
wat anders? Van die vloerkleedachtige dingen? Die zien er ook niet uit.quote:Op maandag 21 november 2005 11:38 schreef ranzige_pad het volgende:
aaaaaaaargh, geen traanplaat. zoooh, zonde
We hebben wel veel alu kleurige accenten in het huis zitten, dit kan er dus ook nog wel bijquote:Op maandag 21 november 2005 14:47 schreef arithaterhorst het volgende:
Kun je er niet iets van parketlak overheen doen zodat je geen traanplaat of vloerbedekking nodig hebt en gewoon een " hup holland hup" trap hebt? Die je niet elke drie maanden hoeft over te schilderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |