Van harte...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:38 schreef pino.in.disguise het volgende:
Bij mij is het nu 5 maanden uit. Ik heb het alleen moeilijk op speciale dagen, zoals vandaag.....mijn verjaardag. Verder niet echt, al zal oudjaar ook wel moeilijk worden denk ik......toen heb ik haar ten huwelijk gevraagd.
Nee, het is 5 maanden.....dus alle speciale dagen zijn de eerste keer zonder haar zeg maar. Dus ik heb het nu wel erg moeilijk, die beelden van hoe het vorig jaar was blijven maar in je hoofd zitten. Gelukkig heb ik vanavond wat afleiding. Volgend jaar denk ik gewoon terug aan dit jaar en zal er waarschijnlijk niks aan de hand zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:23 schreef single_queen het volgende:
Pino, bedankt voor je reactie. En speciale dagen kunnen idd nog even moeilijk blijven,
maar dat is het bij mij niet: ik heb het niet moeilijk op bepaalde dagen. Ik mis hem niet op mijn verjaardag oid. Het is wel zo dat ik op zijn verjaardag altijd even aan hem denk.
Het is gewoon al ruim 4jaar uit en hij is nog niet helemaal uit mijn systeem en dat snap ik niet.
Ik weet niet of dat jij 5 jaar bedoelde ipv maanden. Want dan is er nog wel hoop voor je hoor (dat het nie zo kansloos wordt als bij mij ;-) )
Njah voor de een kan 3 maanden veel zijn voor de ander 4 jaar. Ik denk er na een maand overheen te zijn maar de klappen komen. Ik denk dat het mij persoonlijk heel veel tijd kost er een afsluiting voor te vinden. Ik zit er mee en dat blijft, feesten of niet. Ik focus me op dingen die ik nu wil bereiken en ga er alles aan doen die doelen te realiseren. Dat is mijn enigste houvast. Het zijn je vrienden(innen) die je erdoorheen slepen....vergeet ze niet. Ik durf wel te zeggen dat als mijn ex iets van zich laat horen, danwel een gemis of wat ook; ik haar terugwil. Of dat puur is om de pijn te stoppen of dat ik haar echt terugwil, zal blijken. Ik weet wel haar standpunt en neem er vooralsnog genoegen mee. Alles is anders omdat je nu op jezelf bent, geen veilige haard om heen te vliegen met gedachten of problemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:45 schreef single_queen het volgende:
ik lees al een behoorlijke tijd mee..
En ik heb toch de vraag: zijn hier ook mensen bij wie het al LANG uit is?
Daar zit ik namelijk soms nog wel eens mee: Kheb een relatie gehad van 2 jaar, die al jįįren uit is (ECHT!) en het lukt me niet om hem te vergeten. Toen het net een paar maand uit was, riep ik altijd dat ik er al overheen was, maar in werkelijkheid was ik nog niet verdergegaan met mijn leven. Nu is het andersom: ik ben wel degelijk doorgegaan met mijn leven, maar ik durf eerlijk te zeggen dat ik niet over hem heen ben.
En ik weet wat jullie meemaken: been there, done that.. goddank voor het merendeel van jullie, denken jullie over 6 maand nauwelijks tot niet aan exlief.
Wat ik heb heeft niet te maken met de crap van 'je eerste liefde', ik hoef hem ook echt niet terug! dat wil ik niet, al zou ik er geld op toe krijgen. Vaak weet ik hem op de achtergrond van mijn gedachten te dwingen.. maar eens in de zoveel tijd komt ie weer op de voorgrond en moet ik eraan denken hoe alles gelopen is, onze relatie destijds, onze levens nu... allesbeslissende keuzes die we maken nu.
Ik zie hem nauwelijks.. 2 a 3x p jaar allemaal met toeval. Ik heb in de tussentijd een paar maanden een ander vriendje gehad op wie ik echt heel verliefd was.. maar het blijft (GRRRR)
Niemand die ik ken heeft dit ooit meegemaakt, dus ik praat er ook nooit over.
ervaringsdeskundigen hier?
Liever niet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:53 schreef maple-leaf het volgende:
Exen moeten ze ophangen aan de hoogste boom![]()
Ik ken het.. liever krijg ik het gewoon niet, maar ja.. misschien zegt dat dan ook wel weer veel over de relatie die je had.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:59 schreef Breetai het volgende:
De eerste week had ik ook nog voldoende energie om alles van me af te sluiten. Toen waren de reserves op.
Ik moet er niet aan denken... Brrr.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:23 schreef single_queen het volgende:
Het is gewoon al ruim 4jaar uit en hij is nog niet helemaal uit mijn systeem en dat snap ik niet.
ja oeps,quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:45 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Liever niet!Wij zijn allemaal zelf ook exen!
Waarom heb je t uitgemaakt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:46 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik ken het.. liever krijg ik het gewoon niet, maar ja.. misschien zegt dat dan ook wel weer veel over de relatie die je had.
ik herken het, de zwakke momenten en daarop smsjes sturen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag gaat het nog steeds wel redelijk.. ik was vanmorgen aan het werk, iets wat goed helpt aangezien het afleiding geeft!
Het sms/mail verhaal is heel bekend.. haha. Elke keer stel ik het voor mezelf uit, nee nu mag het nog niet. Kijk het over 2 uur maar weer even aan en zo verder. Totdat je en zwak moment hebt en het toch doet!
Ik ga maar weer eens kijken hoe het leren me vandaag afgaat.. niet zo goed als gister denk ik maar moet me er maar echt eventjes toe zetten.
Teveel gezeur. Botsende karaktereigenschappen en te verschillende houdingen tov exen, allochtonen e.d.quote:
Ok ja dat komt me allemaal bekend voor uit mn vorige relatie. Ik snap zijn jalouzie wel (heb ik zelf ook last van), maar je moet dat kunnen loslaten. Sowieso heb ik geleerd dat je je partner niet moet dwingen om bepaalde dingen niet te doen. Je mag best zeggen dat je ergens moeite mee hebt, maar het is aan de ander om de keuze te maken. Dus als mijn vriendinnetje iemand wilt zien waarvan ik dat liever niet zou hebben dan ben ik degene die pech heeft gehad. Natuurlijk er vanuitgaande dat het vriendschappelijk is. Overigens denkt zij er hetzelfde over dus ik ga ook weg met vriendinnen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:09 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Teveel gezeur. Botsende karaktereigenschappen en te verschillende houdingen tov exen, allochtonen e.d.
Ik ben hartelijker, niet zo extreem.. en wat dat betreft beļnvloede hij me niet altijd op een goede manier.
Qua persoonlijkheid ben ik juist wel extreem.. ik ben altijd op zoek naar spanning, anders ben ik bang dat de relatie me binnen een week de neus uit komt. Ik bedoel, je moet wel moeite voor elkaar blijven doen, om elkaar te behouden. Liefde moet mysterieus blijven.
Hij kon vaak niet van me afblijven, maar ķk wil niet altijd knuffelen. Ik ben niet zo klef aangelegd. Ik heb mijn rust en vrijheid nodig om me goed te voelen. Als je in één huis woont betekent dat niet dat je niet je eigen leven kan leiden.
Niet alleen op dat gebied, maar ook wat betreft afspreken met een vriend. (die me een beetje leuk vond).
Het was niet zo dat hij het afspreken niet toeliet, maar er werd wel een drama van gemaakt.
Ik kreeg er een schuldgevoel van, zonder ook maar iets te hebben gedaan, en sprak niet meer af.
Het is het gevoel alsof iemand je aan een touwtje houdt.. niet genoeg vrijheid en ademruimte geeft.
Het chagerijnige, verwijtende gezeur in mijn tentamenweek was voor mij de druppel.
Hij zoekt, denk ik, iets heel anders binnen een relatie, dan ik.
Nou dat wordt mij niet duidelijk gemaakt hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:30 schreef Emel het volgende:
[..]
ik herken het, de zwakke momenten en daarop smsjes sturen.
je leert op een gegeven moment wel af als je ex meerdere malen op een onprettige manier duidelijk maakt de smsjes die je stuurt niet op prijs stelt.
Jep zo'n beetje wel.. omdat ik voor school in Amsterdam moest zijn was dat best handig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:09 schreef JoeyT het volgende:
Ok ja dat komt me allemaal bekend voor uit mn vorige relatie. Ik snap zijn jalouzie wel (heb ik zelf ook last van), maar je moet dat kunnen loslaten. Sowieso heb ik geleerd dat je je partner niet moet dwingen om bepaalde dingen niet te doen. Je mag best zeggen dat je ergens moeite mee hebt, maar het is aan de ander om de keuze te maken. Dus als mijn vriendinnetje iemand wilt zien waarvan ik dat liever niet zou hebben dan ben ik degene die pech heeft gehad. Natuurlijk er vanuitgaande dat het vriendschappelijk is. Overigens denkt zij er hetzelfde over dus ik ga ook weg met vriendinnen.
Maar woonden jullie nu al samen dan?
Kmoet igg erg mijn best doen nix te sturen danwel wat van me te laten horen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou dat wordt mij niet duidelijk gemaakt hoor
Maar tis wel raar.. kreeg de laatste tijd op negatieve smsjes (waarin ik boos was of uitleg vroeg) altijd reactie.. stuur je eens iets positiefs hoor je niks terug! Haha
Wilde haar vandaag wat sms'en. Zit met wat vragen. Toch maar niet gedaan; dan zit ik weer naar m'n telefoon te staren, in spanning. + de angst voor een negatieve reactie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:16 schreef h_vreman het volgende:
Idd op "zwakke momenten" en die blijven zwaar kut....
idd, ik zou ook nog wel een aantal dingen willen weten, maar ik denk dat ik voor de stilte kies, omdat het toch niets aan de situatie zal veranderen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:11 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Wilde haar vandaag wat sms'en. Zit met wat vragen. Toch maar niet gedaan; dan zit ik weer naar m'n telefoon te staren, in spanning. + de angst voor een negatieve reactie.
Zucht..
Je snapt er gelukkig niets van, maar ik had ook niets anders van jou verwacht, PL. Je weet wat ze over belgen zeggen, maar misschien las je iets te selectief en moet je het nog een keer doorlezen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef petitlapin het volgende:
ik vind het maar flauwe verhaaltjes, gekke_sandra.
Wat heeft hij gelogen ? Is het zo'n drama dat hij niet gezegd heeft dat hij voor jou verliefd geweest is op een meisje dat hij nog heeft teruggezien terwijl hij met jou samen was. Is dat een "leugen". Wat kan mij het schelen of mijn vriend ooit een geheime verliefdheid heeft gehad op één van zijn vriendinnen die hij nu nog ziet.
en Is het zo'n drama dat hij jaloers was en liever niet had dat jij uitging met vrienden.
Volgens mij zit/zat de liefde dan toch niet zo diep, en was er een gebrek aan communicatie tussen jullie twee![]()
rustig maar hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:46 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Je snapt er gelukkig niets van, maar ik had ook niets anders van jou verwacht, PL. Je weet wat ze over belgen zeggen, maar misschien las je iets te selectief en moet je het nog een keer doorlezen.
Ik vind het niet eerlijk dat ik niks mag doen met iemand die me toevallig leuk vind, en ik hem wel lekker laat gaan en staan waar hij wil.. terwijl hij zelf verliefd was op dat kind. Ik voel geen reet voor die vriend van me, dat is het verschil. Besides, ik heb er geen problemen mee.. absoluut niet, maar dan moet hij dat ook niet hebben. Ik wil terug wat ik hem ook geef.. ruimte en vrijheid!
Trek je conclusies beter niet over onze liefde voor elkaar. Je weet er niets van, je hebt ons nog nooit gezien. Kijk eerst eens naar jezelf PL. Ga voor je kind zorgen en maak jezelf nuttig.
Toch gedaan. Toch antwoorden gehad. Het is nu makkelijker om het achter me te laten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:03 schreef partyyboyy het volgende:
idd, ik zou ook nog wel een aantal dingen willen weten, maar ik denk dat ik voor de stilte kies, omdat het toch niets aan de situatie zal veranderen.
Geniet van je vrijheid. Gebruik deze tijd om te groeien. Treur niet, zie het als een nieuwe kans op een betere relatie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef h_vreman het volgende:
Iemand advies of ideen voordat ik echt wanhopig wordt?
Zolang je nog gevoelens hebt is het het beste dat je geen contact hebt (dus niet SMS'en!!).quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef h_vreman het volgende:
Mezelf weer es voor de gek gehouden, SMS gestuurt... kon t niet laten.
Kweet het allemaal ook niet. Deju Vu; Schijnbaar ben ik degene die er mee zit. Of niet standvastig genoeg is.....weet het wel zeker.
Als ik logisch nadenk; Mijn relatie is uitgegaan omdat we uit elkaar gegroeid zijn en ik denk dat na een maand weer goed te krijgen? Gevoelens........
Iemand advies of ideen voordat ik echt wanhopig wordt?
Thx Bas
denk maar wat je wil denken, met je mensenkennis, huisvrouw.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:00 schreef petitlapin het volgende:
dit antwoord sterkt me enkel nog meer in mijn overtuiging![]()
dat vraag ik me ook vaak af.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef Viperdesign het volgende:
Is het zo moeilijk elkaar met wat respect te behandelen?
Inderdaad, positief denken!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Toch ook wel grappig.. post je hier eens een positief berichtje krijg je helemaal geen reactie!
Kom op mensen.. we moeten toch door!
Iedereen iig sterkte
Juist ja. Wat doe je ermee? Wat vaag zeg...quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef axie het volgende:
krijg ik net een smsje: wil jij mijn vriendje zijn....
Is wel een goed advies denk ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:30 schreef partyyboyy het volgende:
Zolang je nog gevoelens hebt is het het beste dat je geen contact hebt (dus niet SMS'en!!).
Dat is mijn advies. Kijk maar wat je ermee doet.
Mijn besef en verstand zegt;quote:Op woensdag 2 november 2005 00:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Is wel een goed advies denk ik.Bij mij werkt het althans ook zo, nadat het uit ging nog veelvuldig geMSN'd maar dat had ik beter niet kunnen doen achteraf gezien. Maar afgelopen tijd haar totaal niet gesproken, en dat voelt heel goed. Niet omdat ze onaardig is maar gewoon voor jezelf is het een stuk beter om, als het uit is gegaan, elkaar niet te zien totdat je werkelijkheid ook met je gevoel kunt verenigen. En dat is nu wel het geval bij mij.
Het enige wat ik vervelend vind is dat je geen vriendin meer hebt want dat is toch best wel gezellig.
![]()
haha.. wat kansloos om dat per sms te sturen.. zowieso een nee, als ze niet eens het lef/risico durft te nemen om t in je gezicht of in ieder geval per telefoon te doen,..... pfff!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef axie het volgende:
ik snap helemaal niks van vrouwen.... krijg ik net een smsje: wil jij mijn vriendje zijn.... (van mijn ex dus he!!) en ja het was echt voor mij. ik snap er echt helemaal niks mee rvan al helemaal niet meer na wat ze allemala gedaan heeft de laatste weken..
vaag vaag vaag!!!
Indd , wordt er bijna letterlijk ziek van......knagende toestanden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:49 schreef maple-leaf het volgende:
nou ik vind het gewoonweg irritant! mijn gevoelens lopen met mijn verstand te klootviolen en andersomheel vervelend om bij het juiste te blijven, als je al weet wat het juiste is?
sterk blijven..denk aan zijn negatieve eigenschappen (doe ik ook) en dat houdt me sterk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ffies weer een dipje gister en vandaag.. heb het moeilijk om geen contact te zoeken. Maar moet het toch nog maar even volhouden..
Kheb eerlijk gezegd constant een knagend gevoel.. oftewel dippen maar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ffies weer een dipje gister en vandaag.. heb het moeilijk om geen contact te zoeken. Maar moet het toch nog maar even volhouden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |