abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31780118
Pino, bedankt voor je reactie. En speciale dagen kunnen idd nog even moeilijk blijven,
maar dat is het bij mij niet: ik heb het niet moeilijk op bepaalde dagen. Ik mis hem niet op mijn verjaardag oid. Het is wel zo dat ik op zijn verjaardag altijd even aan hem denk.

Het is gewoon al ruim 4jaar uit en hij is nog niet helemaal uit mijn systeem en dat snap ik niet.
Ik weet niet of dat jij 5 jaar bedoelde ipv maanden. Want dan is er nog wel hoop voor je hoor (dat het nie zo kansloos wordt als bij mij ;-) )
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_31780820
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 03:38 schreef pino.in.disguise het volgende:
Bij mij is het nu 5 maanden uit. Ik heb het alleen moeilijk op speciale dagen, zoals vandaag.....mijn verjaardag. Verder niet echt, al zal oudjaar ook wel moeilijk worden denk ik......toen heb ik haar ten huwelijk gevraagd.
Van harte...

Ik overleef het wel zolang ik niets van haar hoor/zie. Een post op een forum is al teveel, dan weet ik weer even dat ze op dįt moment ergens mee bezig was. Zoiets kleins is al teveel informatie.

'Speciale dagen' zijn voor mij ontzettend zwaar. Zit nu al een paar weken op te hikken tegen haar verjaardag; volgende maand. En trouwen. 2006 was het idee. .

Ik trek dit niet. .
pi_31780965
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:23 schreef single_queen het volgende:
Pino, bedankt voor je reactie. En speciale dagen kunnen idd nog even moeilijk blijven,
maar dat is het bij mij niet: ik heb het niet moeilijk op bepaalde dagen. Ik mis hem niet op mijn verjaardag oid. Het is wel zo dat ik op zijn verjaardag altijd even aan hem denk.

Het is gewoon al ruim 4jaar uit en hij is nog niet helemaal uit mijn systeem en dat snap ik niet.
Ik weet niet of dat jij 5 jaar bedoelde ipv maanden. Want dan is er nog wel hoop voor je hoor (dat het nie zo kansloos wordt als bij mij ;-) )
Nee, het is 5 maanden.....dus alle speciale dagen zijn de eerste keer zonder haar zeg maar. Dus ik heb het nu wel erg moeilijk, die beelden van hoe het vorig jaar was blijven maar in je hoofd zitten. Gelukkig heb ik vanavond wat afleiding. Volgend jaar denk ik gewoon terug aan dit jaar en zal er waarschijnlijk niks aan de hand zijn.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:59:50 #254
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31781020
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:45 schreef single_queen het volgende:
ik lees al een behoorlijke tijd mee..
En ik heb toch de vraag: zijn hier ook mensen bij wie het al LANG uit is?
Daar zit ik namelijk soms nog wel eens mee: Kheb een relatie gehad van 2 jaar, die al jįįren uit is (ECHT!) en het lukt me niet om hem te vergeten. Toen het net een paar maand uit was, riep ik altijd dat ik er al overheen was, maar in werkelijkheid was ik nog niet verdergegaan met mijn leven. Nu is het andersom: ik ben wel degelijk doorgegaan met mijn leven, maar ik durf eerlijk te zeggen dat ik niet over hem heen ben.
En ik weet wat jullie meemaken: been there, done that.. goddank voor het merendeel van jullie, denken jullie over 6 maand nauwelijks tot niet aan exlief.
Wat ik heb heeft niet te maken met de crap van 'je eerste liefde', ik hoef hem ook echt niet terug! dat wil ik niet, al zou ik er geld op toe krijgen. Vaak weet ik hem op de achtergrond van mijn gedachten te dwingen.. maar eens in de zoveel tijd komt ie weer op de voorgrond en moet ik eraan denken hoe alles gelopen is, onze relatie destijds, onze levens nu... allesbeslissende keuzes die we maken nu.
Ik zie hem nauwelijks.. 2 a 3x p jaar allemaal met toeval. Ik heb in de tussentijd een paar maanden een ander vriendje gehad op wie ik echt heel verliefd was.. maar het blijft (GRRRR)

Niemand die ik ken heeft dit ooit meegemaakt, dus ik praat er ook nooit over.
ervaringsdeskundigen hier?
Njah voor de een kan 3 maanden veel zijn voor de ander 4 jaar. Ik denk er na een maand overheen te zijn maar de klappen komen. Ik denk dat het mij persoonlijk heel veel tijd kost er een afsluiting voor te vinden. Ik zit er mee en dat blijft, feesten of niet. Ik focus me op dingen die ik nu wil bereiken en ga er alles aan doen die doelen te realiseren. Dat is mijn enigste houvast. Het zijn je vrienden(innen) die je erdoorheen slepen....vergeet ze niet. Ik durf wel te zeggen dat als mijn ex iets van zich laat horen, danwel een gemis of wat ook; ik haar terugwil. Of dat puur is om de pijn te stoppen of dat ik haar echt terugwil, zal blijken. Ik weet wel haar standpunt en neem er vooralsnog genoegen mee. Alles is anders omdat je nu op jezelf bent, geen veilige haard om heen te vliegen met gedachten of problemen.
Voor nu weiger ik mijn gevoelens te versturen richting haar...dan wordt het alleen maar ...kutter dus.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_31785156
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:53 schreef maple-leaf het volgende:
Exen moeten ze ophangen aan de hoogste boom
Liever niet! Wij zijn allemaal zelf ook exen!
Delivered without an information leaflet
pi_31785202
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:59 schreef Breetai het volgende:
De eerste week had ik ook nog voldoende energie om alles van me af te sluiten. Toen waren de reserves op.
Ik ken het.. liever krijg ik het gewoon niet, maar ja.. misschien zegt dat dan ook wel weer veel over de relatie die je had.
pi_31800118
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:23 schreef single_queen het volgende:
Ik moet er niet aan denken... Brrr.
  zondag 30 oktober 2005 @ 08:37:20 #258
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_31801805
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:45 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Liever niet! Wij zijn allemaal zelf ook exen!
ja oeps,
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  zondag 30 oktober 2005 @ 09:06:55 #259
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_31802009
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:46 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ik ken het.. liever krijg ik het gewoon niet, maar ja.. misschien zegt dat dan ook wel weer veel over de relatie die je had.
Waarom heb je t uitgemaakt?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_31802312
Gister een goed gesprek gehad. Was wel verhelderend maar ook op sommige momenten een beetje moeilijk.. moest ik er echt eventjes tegen vechten dat er geen traantjes kwamen.

Het is iig duidelijk dat het tussen ons niks meer gaat worden.. ondanks dat onze gevoelens voor elkaar (nog steeds) niet echt veranderd zijn. Maja, hij heeft een ander dus tja. Het was wel de eerste keer dat we samen weer hebben gelachen en niet boos op elkaar zijn geworden.. dat vind ik opzich wel fijn En om te merken dat we nog steeds samen leuk kunnen praten is ook wel een geruststellende gedachte. Contact houden doen we wel denk ik.. en vanuit daar zien we wel hoe ver dat gaat (oppervlakkig of misschien dat we vrienden kunnen zijn).

Ik heb iig eens een nacht goed geslapen.. en ook het klokje rond geslapen.. dat doet mij ook al heel goed! Ma/di/woe heb ik het ook al druk, dus dat vind ik ook wel fijn!
pi_31802925
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag gaat het nog steeds wel redelijk.. ik was vanmorgen aan het werk, iets wat goed helpt aangezien het afleiding geeft!

Het sms/mail verhaal is heel bekend.. haha. Elke keer stel ik het voor mezelf uit, nee nu mag het nog niet. Kijk het over 2 uur maar weer even aan en zo verder. Totdat je en zwak moment hebt en het toch doet!

Ik ga maar weer eens kijken hoe het leren me vandaag afgaat.. niet zo goed als gister denk ik maar moet me er maar echt eventjes toe zetten.
ik herken het, de zwakke momenten en daarop smsjes sturen.
je leert op een gegeven moment wel af als je ex meerdere malen op een onprettige manier duidelijk maakt de smsjes die je stuurt niet op prijs stelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Emel op 30-10-2005 10:39:00 ]
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_31806595
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 09:06 schreef JoeyT het volgende:
Waarom heb je t uitgemaakt?
Teveel gezeur. Botsende karaktereigenschappen en te verschillende houdingen tov exen, allochtonen e.d.
Ik ben hartelijker, niet zo extreem.. en wat dat betreft beļnvloede hij me niet altijd op een goede manier.
Qua persoonlijkheid ben ik juist wel extreem.. ik ben altijd op zoek naar spanning, anders ben ik bang dat de relatie me binnen een week de neus uit komt. Ik bedoel, je moet wel moeite voor elkaar blijven doen, om elkaar te behouden. Liefde moet mysterieus blijven.

Hij kon vaak niet van me afblijven, maar ķk wil niet altijd knuffelen. Ik ben niet zo klef aangelegd. Ik heb mijn rust en vrijheid nodig om me goed te voelen. Als je in één huis woont betekent dat niet dat je niet je eigen leven kan leiden.

Niet alleen op dat gebied, maar ook wat betreft afspreken met een vriend. (die me een beetje leuk vond).
Het was niet zo dat hij het afspreken niet toeliet, maar er werd wel een drama van gemaakt.
Ik kreeg er een schuldgevoel van, zonder ook maar iets te hebben gedaan, en sprak niet meer af.

Het is het gevoel alsof iemand je aan een touwtje houdt.. niet genoeg vrijheid en ademruimte geeft.
Het chagerijnige, verwijtende gezeur in mijn tentamenweek was voor mij de druppel.
Hij zoekt, denk ik, iets heel anders binnen een relatie, dan ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door gekke_sandra op 30-10-2005 13:30:27 ]
  zondag 30 oktober 2005 @ 14:09:30 #263
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_31808307
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:09 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Teveel gezeur. Botsende karaktereigenschappen en te verschillende houdingen tov exen, allochtonen e.d.
Ik ben hartelijker, niet zo extreem.. en wat dat betreft beļnvloede hij me niet altijd op een goede manier.
Qua persoonlijkheid ben ik juist wel extreem.. ik ben altijd op zoek naar spanning, anders ben ik bang dat de relatie me binnen een week de neus uit komt. Ik bedoel, je moet wel moeite voor elkaar blijven doen, om elkaar te behouden. Liefde moet mysterieus blijven.

Hij kon vaak niet van me afblijven, maar ķk wil niet altijd knuffelen. Ik ben niet zo klef aangelegd. Ik heb mijn rust en vrijheid nodig om me goed te voelen. Als je in één huis woont betekent dat niet dat je niet je eigen leven kan leiden.

Niet alleen op dat gebied, maar ook wat betreft afspreken met een vriend. (die me een beetje leuk vond).
Het was niet zo dat hij het afspreken niet toeliet, maar er werd wel een drama van gemaakt.
Ik kreeg er een schuldgevoel van, zonder ook maar iets te hebben gedaan, en sprak niet meer af.

Het is het gevoel alsof iemand je aan een touwtje houdt.. niet genoeg vrijheid en ademruimte geeft.
Het chagerijnige, verwijtende gezeur in mijn tentamenweek was voor mij de druppel.
Hij zoekt, denk ik, iets heel anders binnen een relatie, dan ik.
Ok ja dat komt me allemaal bekend voor uit mn vorige relatie. Ik snap zijn jalouzie wel (heb ik zelf ook last van), maar je moet dat kunnen loslaten. Sowieso heb ik geleerd dat je je partner niet moet dwingen om bepaalde dingen niet te doen. Je mag best zeggen dat je ergens moeite mee hebt, maar het is aan de ander om de keuze te maken. Dus als mijn vriendinnetje iemand wilt zien waarvan ik dat liever niet zou hebben dan ben ik degene die pech heeft gehad. Natuurlijk er vanuitgaande dat het vriendschappelijk is. Overigens denkt zij er hetzelfde over dus ik ga ook weg met vriendinnen.

Maar woonden jullie nu al samen dan?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_31810418
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 10:30 schreef Emel het volgende:

[..]

ik herken het, de zwakke momenten en daarop smsjes sturen.
je leert op een gegeven moment wel af als je ex meerdere malen op een onprettige manier duidelijk maakt de smsjes die je stuurt niet op prijs stelt.
Nou dat wordt mij niet duidelijk gemaakt hoor

Maar tis wel raar.. kreeg de laatste tijd op negatieve smsjes (waarin ik boos was of uitleg vroeg) altijd reactie.. stuur je eens iets positiefs hoor je niks terug! Haha
pi_31824898
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:09 schreef JoeyT het volgende:
Ok ja dat komt me allemaal bekend voor uit mn vorige relatie. Ik snap zijn jalouzie wel (heb ik zelf ook last van), maar je moet dat kunnen loslaten. Sowieso heb ik geleerd dat je je partner niet moet dwingen om bepaalde dingen niet te doen. Je mag best zeggen dat je ergens moeite mee hebt, maar het is aan de ander om de keuze te maken. Dus als mijn vriendinnetje iemand wilt zien waarvan ik dat liever niet zou hebben dan ben ik degene die pech heeft gehad. Natuurlijk er vanuitgaande dat het vriendschappelijk is. Overigens denkt zij er hetzelfde over dus ik ga ook weg met vriendinnen.

Maar woonden jullie nu al samen dan?
Jep zo'n beetje wel.. omdat ik voor school in Amsterdam moest zijn was dat best handig.
Het mooiste is nog, dat hij zelf verliefd was op de beste vriendin van zn ex.. niet al te lang voor ik iets met m kreeg.. en hij dat verzwegen heeft. Ik heb hem zelfs naar de verjaardag van zijn ex van 4 jaar laten gaan.
Hij wilde liever niet dat ik afsprak met jongens die me wel zagen zitten, terwijl hij wel lekker uiteten kon met dat meisje waar hij zelf verliefd op was geweest. Trying to save his ass, komt hij met het excuus; leuk vinden is niet per se verliefd zijn.. ach tuuuurlijk! Ik geloof geen reet meer van die gast.
Fok is wat opzoeken betreft wel een handig medium. Al twee ex vriendjes op leugens betrapt via Fok.
Ik vind het TE hypocriet. Noemt hij me tyfushoer en hangt hij op.. alleen maar een bevestiging dat ik gelijk heb. Ik heb zijn nummer geblokkeerd en begin een grove hekel aan m te krijgen. Gisteren d8 ik nog, maybe komt t ooit nog goed.. nu denk ik, hell no! Hij is zo zuur Zoals hij zelf zou zeggen : ga in de goot liggen, crepeer en sterf aan een tumor. I don't fucking care!

[ Bericht 1% gewijzigd door gekke_sandra op 30-10-2005 23:01:33 ]
pi_31825652
ik vind het maar flauwe verhaaltjes, gekke_sandra.

Wat heeft hij gelogen ? Is het zo'n drama dat hij niet gezegd heeft dat hij voor jou verliefd geweest is op een meisje dat hij nog heeft teruggezien terwijl hij met jou samen was . Is dat een "leugen". Wat kan mij het schelen of mijn vriend ooit een geheime verliefdheid heeft gehad op één van zijn vriendinnen die hij nu nog ziet.

en Is het zo'n drama dat hij jaloers was en liever niet had dat jij uitging met vrienden.

Volgens mij zit/zat de liefde dan toch niet zo diep, en was er een gebrek aan communicatie tussen jullie twee
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:16:46 #267
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31825699
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Nou dat wordt mij niet duidelijk gemaakt hoor

Maar tis wel raar.. kreeg de laatste tijd op negatieve smsjes (waarin ik boos was of uitleg vroeg) altijd reactie.. stuur je eens iets positiefs hoor je niks terug! Haha
Kmoet igg erg mijn best doen nix te sturen danwel wat van me te laten horen....
Indd op "zwakke momenten" en die blijven zwaar kut....
Doom |
pi_31828201
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:16 schreef h_vreman het volgende:
Idd op "zwakke momenten" en die blijven zwaar kut....
Wilde haar vandaag wat sms'en. Zit met wat vragen. Toch maar niet gedaan; dan zit ik weer naar m'n telefoon te staren, in spanning. + de angst voor een negatieve reactie.

Zucht. .

Mislukt. .

[ Bericht 4% gewijzigd door Viperdesign op 31-10-2005 08:08:37 ]
pi_31829849
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 01:11 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Wilde haar vandaag wat sms'en. Zit met wat vragen. Toch maar niet gedaan; dan zit ik weer naar m'n telefoon te staren, in spanning. + de angst voor een negatieve reactie.

Zucht. .
idd, ik zou ook nog wel een aantal dingen willen weten, maar ik denk dat ik voor de stilte kies, omdat het toch niets aan de situatie zal veranderen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31837919
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef petitlapin het volgende:
ik vind het maar flauwe verhaaltjes, gekke_sandra.

Wat heeft hij gelogen ? Is het zo'n drama dat hij niet gezegd heeft dat hij voor jou verliefd geweest is op een meisje dat hij nog heeft teruggezien terwijl hij met jou samen was . Is dat een "leugen". Wat kan mij het schelen of mijn vriend ooit een geheime verliefdheid heeft gehad op één van zijn vriendinnen die hij nu nog ziet.

en Is het zo'n drama dat hij jaloers was en liever niet had dat jij uitging met vrienden.

Volgens mij zit/zat de liefde dan toch niet zo diep, en was er een gebrek aan communicatie tussen jullie twee
Je snapt er gelukkig niets van, maar ik had ook niets anders van jou verwacht, PL. Je weet wat ze over belgen zeggen, maar misschien las je iets te selectief en moet je het nog een keer doorlezen.
Ik vind het niet eerlijk dat ik niks mag doen met iemand die me toevallig leuk vind, en ik hem wel lekker laat gaan en staan waar hij wil.. terwijl hij zelf verliefd was op dat kind. Ik voel geen reet voor die vriend van me, dat is het verschil. Besides, ik heb er geen problemen mee.. absoluut niet, maar dan moet hij dat ook niet hebben. Ik wil terug wat ik hem ook geef.. ruimte en vrijheid!

Trek je conclusies beter niet over onze liefde voor elkaar. Je weet er niets van, je hebt ons nog nooit gezien. Kijk eerst eens naar jezelf PL. Ga voor je kind zorgen en maak jezelf nuttig.
pi_31838334
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:46 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Je snapt er gelukkig niets van, maar ik had ook niets anders van jou verwacht, PL. Je weet wat ze over belgen zeggen, maar misschien las je iets te selectief en moet je het nog een keer doorlezen.
Ik vind het niet eerlijk dat ik niks mag doen met iemand die me toevallig leuk vind, en ik hem wel lekker laat gaan en staan waar hij wil.. terwijl hij zelf verliefd was op dat kind. Ik voel geen reet voor die vriend van me, dat is het verschil. Besides, ik heb er geen problemen mee.. absoluut niet, maar dan moet hij dat ook niet hebben. Ik wil terug wat ik hem ook geef.. ruimte en vrijheid!

Trek je conclusies beter niet over onze liefde voor elkaar. Je weet er niets van, je hebt ons nog nooit gezien. Kijk eerst eens naar jezelf PL. Ga voor je kind zorgen en maak jezelf nuttig.
rustig maar hoor

dit antwoord sterkt me enkel nog meer in mijn overtuiging
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_31838405
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 08:03 schreef partyyboyy het volgende:
idd, ik zou ook nog wel een aantal dingen willen weten, maar ik denk dat ik voor de stilte kies, omdat het toch niets aan de situatie zal veranderen.
Toch gedaan. Toch antwoorden gehad. Het is nu makkelijker om het achter me te laten. .
pi_31838993
Ook weer even een berichtje van mij na lange tijd.

Met mij gaat het super goed. Lekker aan het werk. En jaja weer verliefd
Ontzettend leuke vent, werkt op de ambulance whoohoo En nouja ik zie wel waar het schip strand.

Het beste advies wat ik kan geven aan de treurende kijk om je heen.
Ik heb 6 jaar een relatie gehad. Ik dacht dat ik er nooit meer overheen zou komen. Maar het is gelukg. En breek het contact af dat helpt! Natuurlijk kun je hem/haar nog best een kaartje voor de verjaardag sturen heb ik ook gedaan hoor maar verder niks. Het werkt echt geloof me !

Sterkte allemaal !!!!!!!!!
pi_31839672
Wat gaat dit topic hard...

Ik ben de laatste week niet zoveel op fok geweest, had al m'n dagen volgepland om maar afleiding te hebben. Maar of die afleiding echt helpt? Zoals nu als ik even geen zin heb om iets te doen, komt alles wat ik de afgelopen week zoveel mogelijk heb weggestopt in een klap naar boven.
We hebben vorige week dinsdag gek genoeg nog een heel goed en vooral lang (iets van 4 uur) gesprek gehad, eindelijk kreeg ik de kans om mijn verhaal te doen en ik had nu ook voor het eerst het idee dat hij er echt voor open stond en de dingen die ik zei serieus nam. Ik kreeg echt het idee dat hij ons misschien toch ook nog wel een kans zou geven na dit gesprek, maar meneer moest opeens weg en vertrok dus gewoon zomaar! Hij heeft nog wat spullen opgehaald (weer toen ik er niet was) en zit sinds donderdag in het buitenland, tot zondag.
Ik weet het nu echt niet meer. Ik probeer net als sommige anderen hier me sterk te houden en niks van me te laten horen, maar dat is zo verdomd moeilijk. Waarschijnlijk wil ik zijn antwoord ook helemaal niet weten eigenlijk...
amokaapjeeh O+
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:59:37 #275
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_31840013
Bij mij gaat het weer de verkeerde kant op

Denk veel aan hem, mis hem (al weet ik verstandelijk dat ik het gevoel mis dat hij me gaf, niet zozeer 'hem') zie nu ook al tegen de feestdagen op. Vorig jaar was het zo fijn, ik was zo blij de feestdagen eens NIET zonder partner door te brengen.

Blegh!! Godverdomme!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_31844849
Heb het er vandaag nog over gehad met klasgenoten.. ik voel me echt stuk beter

Okee.. ik heb zekerrr nog moeilijke momenten, maar ik kan het nu wat sneller van me af zetten. Het is en blijft echt jammer dat het zo gelopen is terwijl het eigenlijk niet hoeft maar het is niet anders. Ik kan niet blijven hangen in mn bui.. ik moet toch verder! En okee.. ik moet toegeven die aandacht in de trein van vandaag deed wel goed Niet dat ik er iets mee doe, maar toch.

Ik hoop dat het zo goed met me blijft gaan
En ik hoop ook dat anderen hier langzaam de goede kant op gaan.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:17:44 #277
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31847492
Mezelf weer es voor de gek gehouden, SMS gestuurt... kon t niet laten.
Kweet het allemaal ook niet. Deju Vu; Schijnbaar ben ik degene die er mee zit. Of niet standvastig genoeg is.....weet het wel zeker.
Als ik logisch nadenk; Mijn relatie is uitgegaan omdat we uit elkaar gegroeid zijn en ik denk dat na een maand weer goed te krijgen? Gevoelens........
Iemand advies of ideen voordat ik echt wanhopig wordt?

Thx Bas
Doom |
pi_31847588
Ik heb dus net haar even gesproken op msn en gevraagd of ze zin had om een keer weer wat te gaan doen samen. (het is nu meer dan 2 maanden uit). Het leek haar wel een goed idee

Ik hoop dat we het weer gezellig kunnen hebben met elkaar, zonder dat we er ons ongemakkelijk bij voelen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31847873
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef h_vreman het volgende:
Geniet van je vrijheid. Gebruik deze tijd om te groeien. Treur niet, zie het als een nieuwe kans op een betere relatie. .

Veel sterkte. .
pi_31847900
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef h_vreman het volgende:
Mezelf weer es voor de gek gehouden, SMS gestuurt... kon t niet laten.
Kweet het allemaal ook niet. Deju Vu; Schijnbaar ben ik degene die er mee zit. Of niet standvastig genoeg is.....weet het wel zeker.
Als ik logisch nadenk; Mijn relatie is uitgegaan omdat we uit elkaar gegroeid zijn en ik denk dat na een maand weer goed te krijgen? Gevoelens........

Thx Bas
Zolang je nog gevoelens hebt is het het beste dat je geen contact hebt (dus niet SMS'en!!).
Dat is mijn advies. Kijk maar wat je ermee doet.
pi_31854291
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:00 schreef petitlapin het volgende:
dit antwoord sterkt me enkel nog meer in mijn overtuiging
denk maar wat je wil denken, met je mensenkennis, huisvrouw.
pi_31865179
Is het zo moeilijk elkaar met wat respect te behandelen?
pi_31865234
Toch ook wel grappig.. post je hier eens een positief berichtje krijg je helemaal geen reactie!
Kom op mensen.. we moeten toch door!
Iedereen iig sterkte
pi_31871282
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef Viperdesign het volgende:
Is het zo moeilijk elkaar met wat respect te behandelen?
dat vraag ik me ook vaak af.
pi_31871392
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Toch ook wel grappig.. post je hier eens een positief berichtje krijg je helemaal geen reactie!
Kom op mensen.. we moeten toch door!
Iedereen iig sterkte
Inderdaad, positief denken!
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:19:14 #286
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_31878671
Met mijn 20e mijn eerste vriendin gehad (lekker laat) Zei was 15, 5. Leren kennen met carnaval (nee we waren niet dronken). kon haar al een tijdje. Na de carnaval een relatie aangegaan. Helaas na 3.5 maand heeft zij er een eind aangemaakt en dat terwijl ik dacht dat zei meer voelde voor mij dan ik voor haar. Vond het in het begin wel best, maar moet nu toch erg vaak aan haar denken, zeker omdat zei in die korte tijd van onze relatie ook bevriend is geworden met mijn vriendengroep. We zouden als goede vrienden uit elkaar gaan, maar als ik nu al iets vraag via msn of als ik haar tegenkom, zijn zowat alleen de antwoorden ja/nee of misschien, En dat terwijl ze mijn beste vriend zowat alles verteld. Hooptegen beter weten in dat ze met dit jaar met carnaval weer ziet staan.
Net efkes anges
pi_31883508
ik snap helemaal niks van vrouwen.... krijg ik net een smsje: wil jij mijn vriendje zijn.... (van mijn ex dus he!!) en ja het was echt voor mij. ik snap er echt helemaal niks mee rvan al helemaal niet meer na wat ze allemala gedaan heeft de laatste weken..
vaag vaag vaag!!!
ask not what i can do for you, ask what you can do for me.
pi_31884001
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef axie het volgende:
krijg ik net een smsje: wil jij mijn vriendje zijn....
Juist ja. Wat doe je ermee? Wat vaag zeg... .
pi_31884079
geen idee voorlopig maar even niks... denk ik had het net allemaal een beetje op een rijtje.
ask not what i can do for you, ask what you can do for me.
pi_31884936
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:30 schreef partyyboyy het volgende:
Zolang je nog gevoelens hebt is het het beste dat je geen contact hebt (dus niet SMS'en!!).
Dat is mijn advies. Kijk maar wat je ermee doet.
Is wel een goed advies denk ik. Bij mij werkt het althans ook zo, nadat het uit ging nog veelvuldig geMSN'd maar dat had ik beter niet kunnen doen achteraf gezien. Maar afgelopen tijd haar totaal niet gesproken, en dat voelt heel goed. Niet omdat ze onaardig is maar gewoon voor jezelf is het een stuk beter om, als het uit is gegaan, elkaar niet te zien totdat je werkelijkheid ook met je gevoel kunt verenigen. En dat is nu wel het geval bij mij. Het enige wat ik vervelend vind is dat je geen vriendin meer hebt want dat is toch best wel gezellig.
  woensdag 2 november 2005 @ 01:50:36 #291
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31886814
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:16 schreef Steijn het volgende:

[..]

Is wel een goed advies denk ik. Bij mij werkt het althans ook zo, nadat het uit ging nog veelvuldig geMSN'd maar dat had ik beter niet kunnen doen achteraf gezien. Maar afgelopen tijd haar totaal niet gesproken, en dat voelt heel goed. Niet omdat ze onaardig is maar gewoon voor jezelf is het een stuk beter om, als het uit is gegaan, elkaar niet te zien totdat je werkelijkheid ook met je gevoel kunt verenigen. En dat is nu wel het geval bij mij. Het enige wat ik vervelend vind is dat je geen vriendin meer hebt want dat is toch best wel gezellig.
Mijn besef en verstand zegt;
Vereniging van het gevoel.....en geen vriendin meer hebben --> het stukje gezelschap of intimiteit...
Herkenning...herkenning...herkenning...

Mijn hart schreeuwt;
".....Found out today...no words left to say, but I know there's a chance. A tiny remain, a sparkle and sparks turn into flames and love can burn again. But I know You know whenever you call me I'll be there. Whenever you want me I'll be there" (Spinners - I'll be around)
Herkenning herkenning zoveel herkenning, alleen jammer dat je dat altijd zelf moet ondervinden.

Maar niet reageren helpt het beste! (Na 2 keer toch het "verkeerde" geprobeerd te hebben)
Doom |
  woensdag 2 november 2005 @ 13:46:59 #292
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31895208
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef axie het volgende:
ik snap helemaal niks van vrouwen.... krijg ik net een smsje: wil jij mijn vriendje zijn.... (van mijn ex dus he!!) en ja het was echt voor mij. ik snap er echt helemaal niks mee rvan al helemaal niet meer na wat ze allemala gedaan heeft de laatste weken..
vaag vaag vaag!!!
haha.. wat kansloos om dat per sms te sturen.. zowieso een nee, als ze niet eens het lef/risico durft te nemen om t in je gezicht of in ieder geval per telefoon te doen,..... pfff!
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_31899093
pff ja idd... ik vind het heel moeilijk en wou dat ik het lef had de beslissing te nemen het contact te verbreken. Want eigenlijk weet ik wel dat het niet meer zal goedkomen of ik moet hem vergeven. Maar er is zoveel gebeurd, en ik wil verder met mijn leven. We klieren nu al een paar maanden misschien wel een jaar met dit aan/uit gedoe. Ik wacht wel, en vergeef wel.. maar nu is het denk ik over, en klaar.. Ik probeer weer om me heen te kijken, kijken wat andere mensen doen. Ik probeer te redden wat er nog is overgebleven van mijn leventje.. Steeds flikt ie iets en dan maar weer komen met het verhaal dat ik hem moet vergeven...en ik trapte erin.. keer op keer...

Vind het sms en email tijdperk wel anders, zo snel probeer je toch even contact te zoeken.. het lijkt allemaal zo makkelijk...maar het maakt mij momenteel erg ongelukkig dat wachten.... op helemaal niets....////
pi_31925730
damn wat een emotionele verhalen allemaal.
Wees cool, onafhankelijk, dan willen ze je niet eens kwijt.
  vrijdag 4 november 2005 @ 02:16:54 #295
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_31949218
tsja kweenie of het een kunst is...zoiets moet gewoon doen als je een leven wil hebben...net ook weer single zie ex nog veel is moeilijk en we zijn fantastisch in kut opmerkingen naar elkaars hoofd te slingeren om het daarna weer bij te leggen..ach het is moeilijk maar life goes on
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
  vrijdag 4 november 2005 @ 09:49:00 #296
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_31952244
nou ik vind het gewoonweg irritant! mijn gevoelens lopen met mijn verstand te klootviolen en andersom heel vervelend om bij het juiste te blijven, als je al weet wat het juiste is?
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:14:38 #297
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31972445
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 09:49 schreef maple-leaf het volgende:
nou ik vind het gewoonweg irritant! mijn gevoelens lopen met mijn verstand te klootviolen en andersom heel vervelend om bij het juiste te blijven, als je al weet wat het juiste is?
Indd , wordt er bijna letterlijk ziek van......knagende toestanden.
Doom |
pi_31973634
Ik heb ffies weer een dipje gister en vandaag.. heb het moeilijk om geen contact te zoeken. Maar moet het toch nog maar even volhouden..
pi_31973832
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ffies weer een dipje gister en vandaag.. heb het moeilijk om geen contact te zoeken. Maar moet het toch nog maar even volhouden..
sterk blijven..denk aan zijn negatieve eigenschappen (doe ik ook) en dat houdt me sterk.
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:00:15 #300
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31973938
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kheb eerlijk gezegd constant een knagend gevoel.. oftewel dippen maar.
Ooit wordt t beter, focussen op belangrijke zaken nu. Aan de ene kant kun je nu dingen doen omdat je ook vrij bent. Natuurlijk mis ik het heel heel erg maar heb door dat focussen je (ooit) doorheen sleept. Njah, deze relatie draag ik mijn hele leven mee, ik ben blij dat ik juist met die persoon een deel van mijn leven heb mogen doorbrengen. Ik mis het echt erg maar je moet door..
Doom |
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')