Oh, dat boeit me echt niks. Alleen als ik haar zie, hoe ze verandert. Ander haar, nieuwe kleren, nieuwe verhalen, dan mis ik haar pas. Maar dat is vlug weer over gelukkig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:37 schreef DaMook het volgende:
Enigste waarbij ik het nog "moeilijk" heb is als ik d'r op msn zie (vaak) dan moet ik wel aan d'r denken en dat het echt wel meer had kunnen worden als wat we hadden.
Ik zie d'r irl eigenlijk nooit en toen we iets hadden was het grootste deel ook op msn/telefoon, maar ik kan er niet echt mee zitten, maar als ik haar online zie vind ik het gewoon jammer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:39 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me echt niks. Alleen als ik haar zie, hoe ze verandert. Ander haar, nieuwe kleren, nieuwe verhalen, dan mis ik haar pas. Maar dat is vlug weer over gelukkig.
Probeer ook zo lang mogelijk niets te sturen. Ben 'al' sinds 22-10 'clean'.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:25 schreef Lexcorp het volgende:
je stuurt wat (sms)... je ziet staan: bericht verzonden.. en vanaf dat moment --> godver, heb ik mezelf toch laten kennen, waarom doe ik dat nu!
Tja. Ik noem enkel geen namen en ik zal ook niet met ál te persoonlijke dingen gaan gooien. Van haar kant dan. Verder zal het me een worst zijn wie dit leest. Als mensen er problemen mee hebben dan hoor ik dat vanzelf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef Lexcorp het volgende:
maar hou voor de zekerheid wel dingen voor me die erg tegen me kunnen gaan werken als bekenden van oude en nieuwe bekenden dit zouden lezen en het zouden zeggen.. Ik houd niet iedereen even goed op de hoogte zeg maar.
Heb haar accounts uit MSN geflikkerd. Nieuw nummer nemen gaat me iets te ver, maar ik heb er wel aan gedacht. En ja, waarschijnlijk hadden wij uiteindelijk ook een geweldige relatie kunnen hebben. Maar dan moet het wel van twee kanten komen en dit is/was duidelijk eenrichtingsverkeer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:37 schreef DaMook het volgende:
Enigste waarbij ik het nog "moeilijk" heb is als ik d'r op msn zie (vaak) dan moet ik wel aan d'r denken en dat het echt wel meer had kunnen worden als wat we hadden![]()
Sterkte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga maar weer eens kijken hoe het leren me vandaag afgaat.. niet zo goed als gister denk ik maar moet me er maar echt eventjes toe zetten.
nee we woonden niet samen, we zijn in het laatste jaar ver uitelkaar gegroeid. Zij kwam in een andere omgeving tercht, ik ook trouwens. Ik heb het idee dat omdat ik mezelf niet veranderde oude "slechte" eigenschappen maar bleven bestaan. Omdat je al zolang met elkaar optrekt lijkt het de gewoonste zaak v/d wereld terwijl je langzaam uitgekeken op elkaar raakt. Ik wou graag veranderen en aan de relatie werken, zij ook. Op het laatst kwamen we op een punt aan waarbij er niks meer was, ja gezelschap maar wat betreft liefde, echte liefde en zelfs houden van was er niks meer over. De hoop dat het goedkomt, die zich bij mij uit, is een gevoel dat overheerst omdat ik haar gezelscahp op den duur gewend ben geraakt....het is net alsof iemand is overleden nu. Klinkt banaal maar het is meer gezelscahp van haar die ik mis. En de vraag; ALS ik dit en ALS we dat........is dodelijk dus die ban ik maar. Eigenlijk ben ik mijn beste maat verloren waar ik alles aan kwijt kon op intieme manier....mijn ex dus. Dat is het hardst, je kunt met iedereen praten maar hetgeen je echt kwijt wil blijft "branden" omdat die persoon er niet is. Totaal geen contact ook. Ik hou me groot enja hopend dat tijd de boel maar slijt...anders weet ik het ook niet. Vaak zijn het de momenten dat je opjezelf bent en die zijn dodelijk want dan ga je nadenken en Verzuip je in je verdriet. Vragen zoals; wat spookt ze (ex) uit en wat voelt ze echt, Komt het ooit goe.....Ik weet het is al zovaak gezegd in dit Topic maar het constante nadenken doet mij nu de das om. Ik heb mijn eigen woonruimte, de foto's zijn al weg maar toch blijft er een gemis dus zoek ik nu constant afleiding ergens anders.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:08 schreef Coconut het volgende:
[..]
Woonden jullie ook samen? Wij hebben 2 jaar samengewoond.. Hij is vorige week dinsdag al vertrokken, naar z'n moeder, na een knallende ruzie. Ik had al gemerkt dat hij een paar keer kleren was komen halen als ik niet thuis was. Vrijdagavond vertelde hij op msn dat hij het er zo moeilijk mee had, zichzelf zoveel verweet en dat hij het allemaal niet meer wist en gisteren kwam hij dus langs om te 'praten'. Ik had voor mezelf 2 opties in m'n hoofd; A) We geven ons nog een kans, maar dan moet er wel heel veel veranderen. Of B) We stoppen er nu meteen mee.
Optie A leek mij een beter idee, omdat ik het gewoon stomweg ontzettend laf vind om zomaar te stoppen na 4 jaar en de makkelijke weg te kiezen, al helemaal omdat hij nooit zo'n prater is geweest en ik nu dingen van hem hoorde over mij waar hij het totaal niet mee eens was, terwijl ik dat helemaal niet wist! Maar hij had eigenlijk maar 1 optie en dat was B, stoppen dus. Hij denkt dat er toch niks zal veranderen (ja, bij hem misschien wel, maar bij mij zou dat niet lukken). En zo heeft hij gisteren nog wat meer fijne dingen over mij gezegd.. Hij hoopte en wilde wel graag dat we over een tijdje weer normaal met elkaar om kunnen gaan. Toen heb ik gezegd dat het voor mij nu helemaal over is en ik hem ook niet meer hoef te zien, want als hij nu zo over mij (en hoe ik met bepaalde dingen omga) denkt, dan denkt hij dat over een tijdje nog steeds, dus wat heb ik daar dan aan?? Dan liever helemaal geen contact meer.
Ik mag van hem zolang in ons huis blijven wonen als ik wil, maar ik heb al aangegeven dat ik hier zo snel mogelijk weg wil. Ik wil helemaal opnieuw beginnen, zonder hem en zonder onnodig aan hem herrinnerd te hoeven worden. Misschien dat ik iets voor mezelf kan vinden, maar ik denk eigenlijk dat ik voorlopig liever weer bij m'n ouders wil wonen.
Zijn spullen staan hier natuurlijk allemaal nog, dus ik heb gisteren gezegd dat hij die maar op moet komen halen als ik er niet ben omdat ik hem eventjes niet wil zien en niet geconfronteerd met hem wil worden. Kom ik net thuis uit m'n werk, zit hij hier dus achter z'n computer. Dat snap ik dus echt niet... Dus ik werd boos en heb duidelijk gemaakt dat ik dit echt niet meer wil. Gelukkig gaat hij donderdag toch voor 10 dagen naar het buitenland, dus dan kan hij hier sowieso niet meer zomaar binnenwandelen, maar ik ben nu echt boos. Ook nog heel erg verdrietig natuurlijk, ik hoef maar iets over hem te horen, van hem (of ons samen) te zien en de tranen springen in m'n ogen, maar ik ben nu eventjes vooral heel erg boos.![]()
h_vreman, het gevoel en de hoop dat het weer goedkomt is bij mij eigenlijk helemaal niet aanwezig. Misschien dat dat nog komt, maar ik ben er nu even helemaal klaar mee. Mijn moeder vertelde gisteravond trouwens wel dat hij had gebeld omdat hij ook nog met m'n ouders wilde praten, dus daar gaat hij dinsdagavond naartoe. Hij had al het een en ander door de telefoon verteld; dat hij het echt allemaal niet meer wist en hoe het nu verder moest met ons enzo. Dus ik ben erg benieuwd hoe dat gesprek zal gaan... Ik heb namelijk wel het idee dat hij zich tegenover mij heel groot houdt en heel zeker van z'n zaak is, maar ondertussen toch zichzelf wel afvraagt of dit nou wel de juiste keuze is..
Brr, eng herkenbaar. Moet er bijna een traantje door wegpinken gvdquote:Omdat je al zolang met elkaar optrekt lijkt het de gewoonste zaak v/d wereld terwijl je langzaam uitgekeken op elkaar raakt. Ik wou graag veranderen en aan de relatie werken, zij ook. Op het laatst kwamen we op een punt aan waarbij er niks meer was, ja gezelschap maar wat betreft liefde, echte liefde en zelfs houden van was er niks meer over. De hoop dat het goedkomt, die zich bij mij uit, is een gevoel dat overheerst omdat ik haar gezelscahp op den duur gewend ben geraakt....het is net alsof iemand is overleden nu. Klinkt banaal maar het is meer gezelscahp van haar die ik mis. En de vraag; ALS ik dit en ALS we dat........is dodelijk dus die ban ik maar. Eigenlijk ben ik mijn beste maat verloren waar ik alles aan kwijt kon op intieme manier....mijn ex dus. Dat is het hardst, je kunt met iedereen praten maar hetgeen je echt kwijt wil blijft "branden" omdat die persoon er niet is. Totaal geen contact ook. Ik hou me groot enja hopend dat tijd de boel maar slijt...anders weet ik het ook niet. Vaak zijn het de momenten dat je opjezelf bent en die zijn dodelijk want dan ga je nadenken en Verzuip je in je verdriet. Vragen zoals; wat spookt ze (ex) uit en wat voelt ze echt, Komt het ooit goe.....
Hardlopen helpt, sporten zowiezo. Ook dat je elke keer hoopt dat er een teken is of iets voor je klaarligt thuis ja... elke dag weer. Mjah dan kom je weer in de "echte" wereld en weet je dat je door moet met jezelf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:19 schreef Woessssj het volgende:
Ook weer naar het werk gegaan..afleiding was prima, maar de thuiskomst was des te minder. Op de 1 of andere gekke manier haal je je in je hoofd dat er wel wat op de mat ligt.... of mail, iig iets...
Ben gaan hardlopen, en voel me nu redelijk opgeruimd..
Let's celebrate!![]()
Man, kom op. Zet die fles neer. Get on with your life!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:47 schreef Plonky het volgende:
yep, en daarom heeft het nooit gewerkt met mij. ik voel me net zo ellendig - sorrry voor de alcohol overdosiss!!
Jezus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:01 schreef axie het volgende:
Heb het gevoel alsof ik vreemd ga en moet steeds aan je denken.
Dat is volgens mij het moment waarop je dus niks van je had moet laten horen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:11 schreef axie het volgende:
had vandaag eindelij khet idee dat ik er redelijk mee om kon gaan dat het uit is tussen ons. Heb voor het eerst sinds hele lange tijd weer een dag productief kunnen leren enzo. krijg ik net die klote sms!! dachteerst ik laat gewoon niks horen en schenk voor mezelf een flink glas whiskey in. Maar uiteindelijk na veel smsjes van haar kant waarom ik niks liet horen
Zal me een zorg zijn of ze een ander heeft of niet. Als ze maar gelukkig is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:10 schreef h_vreman het volgende:
Kzou het niet willen horen, als ze een ander heeft. Kan het begrijpen maar wil het niet horen.
Kan je echt zo denken?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:03 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zal me een zorg zijn of ze een ander heeft of niet. Als ze maar gelukkig is..
Dat blijkt. Als ze alleen/met een ander gelukkiger is dan met mij, is het dan niet zelfzuchtig om maar iets anders te willen? Dit is schijnbaar het beste voor haar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kan je echt zo denken?
Ik ben op het moment nog niet zo ver om zo te denken.. misschien ben ik op dit moment wel egoistisch ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:21 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat blijkt. Als ze alleen/met een ander gelukkiger is dan met mij, is het dan niet zelfzuchtig om maar iets anders te willen? Dit is schijnbaar het beste voor haar.
Als ze maar gelukkig is. Daarom raakt het me ook als ik hoor dat ze problemen heeft, met wat dan ook. En in die context zou ik het dus niet erg vinden als ze een ander zou hebben..
Is ook niet erg of vreemd. Volgens mij is het heel normaal om in eerste instantie aan jezelf te denken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben op het moment nog niet zo ver om zo te denken.. misschien ben ik op dit moment wel egoistisch ofzo.
er is helemaal nix mis met egoist zijn als het gaat om mensen waar je nix meer mee te maken hebt... Kan niet één reden bedenken waarom je rekening zou moeten houden met exen.. als de ex een vriend(in) is geworden, dan wel, maar dan doe je t adt omdat het een vriend(in) is.. een ex heeft geen rechtenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben op het moment nog niet zo ver om zo te denken.. misschien ben ik op dit moment wel egoistisch ofzo.
Punt & missen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:15 schreef Lexcorp het volgende:
er is helemaal nix mis met egoist zijn als het gaat om mensen waar je nix meer mee te maken hebt... Kan niet één reden bedenken waarom je rekening zou moeten houden met exen.. als de ex een vriend(in) is geworden, dan wel, maar dan doe je t adt omdat het een vriend(in) is.. een ex heeft geen rechten
Zatlap!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:02 schreef Plonky het volgende:
Sorry van gisteravond. Ik was niet in m'n eentje hoor, wel met wat vrienden. haha
idd, ik bedenk me voortaan ook wel een paar keer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:33 schreef Steijn het volgende:
Als je dit allemaal lees vraag je je werkelijk af waarom mensen relaties aangaan.Er moet in ieder geval heel wat gebeuren voordat ik weer een relatie aan ga.
![]()
ik ben verdomd kritisch geworden.. makkelijke acties daarentegen, mijn grenzen zijn daar op een all-time low.. Zo gauw de meid daadwerkelijk interesse toont, dan hoeft t van mij al heel snel niet meer.. ben er nog niet achter of t bindingsangst is, of gewoon een goed kritische houding.. ik denk t laatstequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:17 schreef Viperdesign het volgende:
Nee, ik heb mijn portie ook wel gehad eigenlijk..
Bindingsangst..
Was ik al.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:34 schreef Lexcorp het volgende:
ik ben verdomd kritisch geworden..
Someday.....someday, als je je ooit beter voelt ja (buitenom het grote aantal "kermis"Momenten), vaak weer zelfde klote gevoel dat opduikt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:45 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
idd, ik bedenk me voortaan ook wel een paar keer.
Hoef deze shit de komende jaren niet meer.
Het voelt als een droom. Ik had dit niet verwacht, kan het soms gewoonweg niet geloven. Klinkt ontzettend naïef...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:34 schreef h_vreman het volgende:
Alles is veranderd en soms lijkt het vertrouwt en ben je blij met dat beetje maar ik moet mezelf weer leren kennen. Ken mezelf niet meer nu. Klinkt dit bekend? Dat alles veranderd is?
Uit eigen ervaring, het wordt wel makkelijker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:51 schreef gekke_sandra het volgende:
zou het gedurende jaren makkelijker worden om partners los te laten? of zou het alleen maar erger worden?
het word makkelijker, dacht ik .......quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:51 schreef gekke_sandra het volgende:
zou het gedurende jaren makkelijker worden om partners los te laten? of zou het alleen maar erger worden?
Het gevoel schijnt te slijten. Nog niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:51 schreef gekke_sandra het volgende:
Heb je dat gevoel altijd, of zijn er situaties waarin je het gevoel niet hebt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:19 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Het gevoel schijnt te slijten. Nog niets van gemerkt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |