abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 03:37:40 #151
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_31673064
Enigste waarbij ik het nog "moeilijk" heb is als ik d'r op msn zie (vaak) dan moet ik wel aan d'r denken en dat het echt wel meer had kunnen worden als wat we hadden .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_31673075
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 03:37 schreef DaMook het volgende:
Enigste waarbij ik het nog "moeilijk" heb is als ik d'r op msn zie (vaak) dan moet ik wel aan d'r denken en dat het echt wel meer had kunnen worden als wat we hadden .
Oh, dat boeit me echt niks. Alleen als ik haar zie, hoe ze verandert. Ander haar, nieuwe kleren, nieuwe verhalen, dan mis ik haar pas. Maar dat is vlug weer over gelukkig.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 03:45:31 #153
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_31673095
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 03:39 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Oh, dat boeit me echt niks. Alleen als ik haar zie, hoe ze verandert. Ander haar, nieuwe kleren, nieuwe verhalen, dan mis ik haar pas. Maar dat is vlug weer over gelukkig.
Ik zie d'r irl eigenlijk nooit en toen we iets hadden was het grootste deel ook op msn/telefoon, maar ik kan er niet echt mee zitten, maar als ik haar online zie vind ik het gewoon jammer.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_31674137
Vanochtend zag ik haar in de bus. Niet met haar gepraat, want ze ging ergens anders zitten.
Nou zit ik weer aan haar te denken. Voel toch weer een klein beetje gemis.
Maar dat zal waarschijnlijk zo over zijn (hoop ik).
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31677020
Vandaag gaat het nog steeds wel redelijk.. ik was vanmorgen aan het werk, iets wat goed helpt aangezien het afleiding geeft!

Het sms/mail verhaal is heel bekend.. haha. Elke keer stel ik het voor mezelf uit, nee nu mag het nog niet. Kijk het over 2 uur maar weer even aan en zo verder. Totdat je en zwak moment hebt en het toch doet!

Ik ga maar weer eens kijken hoe het leren me vandaag afgaat.. niet zo goed als gister denk ik maar moet me er maar echt eventjes toe zetten.
pi_31677325
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:25 schreef Lexcorp het volgende:
je stuurt wat (sms)... je ziet staan: bericht verzonden.. en vanaf dat moment --> godver, heb ik mezelf toch laten kennen, waarom doe ik dat nu!
Probeer ook zo lang mogelijk niets te sturen. Ben 'al' sinds 22-10 'clean'. .
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef Lexcorp het volgende:
maar hou voor de zekerheid wel dingen voor me die erg tegen me kunnen gaan werken als bekenden van oude en nieuwe bekenden dit zouden lezen en het zouden zeggen.. Ik houd niet iedereen even goed op de hoogte zeg maar.
Tja. Ik noem enkel geen namen en ik zal ook niet met ál te persoonlijke dingen gaan gooien. Van haar kant dan. Verder zal het me een worst zijn wie dit leest. Als mensen er problemen mee hebben dan hoor ik dat vanzelf. .

[ Bericht 42% gewijzigd door Viperdesign op 25-10-2005 12:16:10 ]
pi_31677629
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 03:37 schreef DaMook het volgende:
Enigste waarbij ik het nog "moeilijk" heb is als ik d'r op msn zie (vaak) dan moet ik wel aan d'r denken en dat het echt wel meer had kunnen worden als wat we hadden
Heb haar accounts uit MSN geflikkerd. Nieuw nummer nemen gaat me iets te ver, maar ik heb er wel aan gedacht. En ja, waarschijnlijk hadden wij uiteindelijk ook een geweldige relatie kunnen hebben. Maar dan moet het wel van twee kanten komen en dit is/was duidelijk eenrichtingsverkeer.

And if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. .
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:25:59 #158
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31677733
Ik heb dr ook van msn gegooit. Ik wil niet weten wanneer ze online is en ik wil ook vooral niet weten als ze niet online is. Want ja, waar is ze dan?

Heb nu ook weer sterk de neiging om ff een smsje te sturen dat ik dr mis. Maarja, wat heeft ze daaraan. Ze mist mij niet zoals ik haar mis. Als ik al een antwoord krijg op dat smsje dan is het toch weer een bevestiging daarvan.
Dus ik houd alles maar voor me. Ik ben wel toe aan wat afleiding nu, suggesties iemand?
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_31677989
Goh wat herken ik veel in jullie verhalen zeg. En ik maar denken dat ik de enige was die zo dacht en zo was. Is toch wel een geruststelling
pi_31678012
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga maar weer eens kijken hoe het leren me vandaag afgaat.. niet zo goed als gister denk ik maar moet me er maar echt eventjes toe zetten.
Sterkte. .
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:03:41 #161
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31681303
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 12:08 schreef Coconut het volgende:

[..]

Woonden jullie ook samen? Wij hebben 2 jaar samengewoond.. Hij is vorige week dinsdag al vertrokken, naar z'n moeder, na een knallende ruzie. Ik had al gemerkt dat hij een paar keer kleren was komen halen als ik niet thuis was. Vrijdagavond vertelde hij op msn dat hij het er zo moeilijk mee had, zichzelf zoveel verweet en dat hij het allemaal niet meer wist en gisteren kwam hij dus langs om te 'praten'. Ik had voor mezelf 2 opties in m'n hoofd; A) We geven ons nog een kans, maar dan moet er wel heel veel veranderen. Of B) We stoppen er nu meteen mee.
Optie A leek mij een beter idee, omdat ik het gewoon stomweg ontzettend laf vind om zomaar te stoppen na 4 jaar en de makkelijke weg te kiezen, al helemaal omdat hij nooit zo'n prater is geweest en ik nu dingen van hem hoorde over mij waar hij het totaal niet mee eens was, terwijl ik dat helemaal niet wist! Maar hij had eigenlijk maar 1 optie en dat was B, stoppen dus. Hij denkt dat er toch niks zal veranderen (ja, bij hem misschien wel, maar bij mij zou dat niet lukken). En zo heeft hij gisteren nog wat meer fijne dingen over mij gezegd.. Hij hoopte en wilde wel graag dat we over een tijdje weer normaal met elkaar om kunnen gaan. Toen heb ik gezegd dat het voor mij nu helemaal over is en ik hem ook niet meer hoef te zien, want als hij nu zo over mij (en hoe ik met bepaalde dingen omga) denkt, dan denkt hij dat over een tijdje nog steeds, dus wat heb ik daar dan aan?? Dan liever helemaal geen contact meer.

Ik mag van hem zolang in ons huis blijven wonen als ik wil, maar ik heb al aangegeven dat ik hier zo snel mogelijk weg wil. Ik wil helemaal opnieuw beginnen, zonder hem en zonder onnodig aan hem herrinnerd te hoeven worden. Misschien dat ik iets voor mezelf kan vinden, maar ik denk eigenlijk dat ik voorlopig liever weer bij m'n ouders wil wonen.
Zijn spullen staan hier natuurlijk allemaal nog, dus ik heb gisteren gezegd dat hij die maar op moet komen halen als ik er niet ben omdat ik hem eventjes niet wil zien en niet geconfronteerd met hem wil worden. Kom ik net thuis uit m'n werk, zit hij hier dus achter z'n computer. Dat snap ik dus echt niet... Dus ik werd boos en heb duidelijk gemaakt dat ik dit echt niet meer wil. Gelukkig gaat hij donderdag toch voor 10 dagen naar het buitenland, dus dan kan hij hier sowieso niet meer zomaar binnenwandelen, maar ik ben nu echt boos. Ook nog heel erg verdrietig natuurlijk, ik hoef maar iets over hem te horen, van hem (of ons samen) te zien en de tranen springen in m'n ogen, maar ik ben nu eventjes vooral heel erg boos.

h_vreman, het gevoel en de hoop dat het weer goedkomt is bij mij eigenlijk helemaal niet aanwezig. Misschien dat dat nog komt, maar ik ben er nu even helemaal klaar mee. Mijn moeder vertelde gisteravond trouwens wel dat hij had gebeld omdat hij ook nog met m'n ouders wilde praten, dus daar gaat hij dinsdagavond naartoe. Hij had al het een en ander door de telefoon verteld; dat hij het echt allemaal niet meer wist en hoe het nu verder moest met ons enzo. Dus ik ben erg benieuwd hoe dat gesprek zal gaan... Ik heb namelijk wel het idee dat hij zich tegenover mij heel groot houdt en heel zeker van z'n zaak is, maar ondertussen toch zichzelf wel afvraagt of dit nou wel de juiste keuze is..
nee we woonden niet samen, we zijn in het laatste jaar ver uitelkaar gegroeid. Zij kwam in een andere omgeving tercht, ik ook trouwens. Ik heb het idee dat omdat ik mezelf niet veranderde oude "slechte" eigenschappen maar bleven bestaan. Omdat je al zolang met elkaar optrekt lijkt het de gewoonste zaak v/d wereld terwijl je langzaam uitgekeken op elkaar raakt. Ik wou graag veranderen en aan de relatie werken, zij ook. Op het laatst kwamen we op een punt aan waarbij er niks meer was, ja gezelschap maar wat betreft liefde, echte liefde en zelfs houden van was er niks meer over. De hoop dat het goedkomt, die zich bij mij uit, is een gevoel dat overheerst omdat ik haar gezelscahp op den duur gewend ben geraakt....het is net alsof iemand is overleden nu. Klinkt banaal maar het is meer gezelscahp van haar die ik mis. En de vraag; ALS ik dit en ALS we dat........is dodelijk dus die ban ik maar. Eigenlijk ben ik mijn beste maat verloren waar ik alles aan kwijt kon op intieme manier....mijn ex dus. Dat is het hardst, je kunt met iedereen praten maar hetgeen je echt kwijt wil blijft "branden" omdat die persoon er niet is. Totaal geen contact ook. Ik hou me groot enja hopend dat tijd de boel maar slijt...anders weet ik het ook niet. Vaak zijn het de momenten dat je opjezelf bent en die zijn dodelijk want dan ga je nadenken en Verzuip je in je verdriet. Vragen zoals; wat spookt ze (ex) uit en wat voelt ze echt, Komt het ooit goe.....Ik weet het is al zovaak gezegd in dit Topic maar het constante nadenken doet mij nu de das om. Ik heb mijn eigen woonruimte, de foto's zijn al weg maar toch blijft er een gemis dus zoek ik nu constant afleiding ergens anders.

En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:05:24 #162
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31685107
Godver vreman, je verwoordt het precies goed..
quote:
Omdat je al zolang met elkaar optrekt lijkt het de gewoonste zaak v/d wereld terwijl je langzaam uitgekeken op elkaar raakt. Ik wou graag veranderen en aan de relatie werken, zij ook. Op het laatst kwamen we op een punt aan waarbij er niks meer was, ja gezelschap maar wat betreft liefde, echte liefde en zelfs houden van was er niks meer over. De hoop dat het goedkomt, die zich bij mij uit, is een gevoel dat overheerst omdat ik haar gezelscahp op den duur gewend ben geraakt....het is net alsof iemand is overleden nu. Klinkt banaal maar het is meer gezelscahp van haar die ik mis. En de vraag; ALS ik dit en ALS we dat........is dodelijk dus die ban ik maar. Eigenlijk ben ik mijn beste maat verloren waar ik alles aan kwijt kon op intieme manier....mijn ex dus. Dat is het hardst, je kunt met iedereen praten maar hetgeen je echt kwijt wil blijft "branden" omdat die persoon er niet is. Totaal geen contact ook. Ik hou me groot enja hopend dat tijd de boel maar slijt...anders weet ik het ook niet. Vaak zijn het de momenten dat je opjezelf bent en die zijn dodelijk want dan ga je nadenken en Verzuip je in je verdriet. Vragen zoals; wat spookt ze (ex) uit en wat voelt ze echt, Komt het ooit goe.....
Brr, eng herkenbaar. Moet er bijna een traantje door wegpinken gvd
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:13:45 #163
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31685290
people = shit
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:19:18 #164
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_31685442
Ook weer naar het werk gegaan..afleiding was prima, maar de thuiskomst was des te minder. Op de 1 of andere gekke manier haal je je in je hoofd dat er wel wat op de mat ligt.... of mail, iig iets...

Ben gaan hardlopen, en voel me nu redelijk opgeruimd..
Let's celebrate!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:07:05 #165
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31687664
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 20:19 schreef Woessssj het volgende:
Ook weer naar het werk gegaan..afleiding was prima, maar de thuiskomst was des te minder. Op de 1 of andere gekke manier haal je je in je hoofd dat er wel wat op de mat ligt.... of mail, iig iets...

Ben gaan hardlopen, en voel me nu redelijk opgeruimd..
Let's celebrate!
Hardlopen helpt, sporten zowiezo. Ook dat je elke keer hoopt dat er een teken is of iets voor je klaarligt thuis ja... elke dag weer. Mjah dan kom je weer in de "echte" wereld en weet je dat je door moet met jezelf.
Doom |
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:47:29 #166
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31688502
yep, en daarom heeft het nooit gewerkt met mij. ik voel me net zo ellendig - sorrry voor de alcohol overdosiss!!
(To make me sick)....
pi_31690973
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:47 schreef Plonky het volgende:
yep, en daarom heeft het nooit gewerkt met mij. ik voel me net zo ellendig - sorrry voor de alcohol overdosiss!!
Man, kom op. Zet die fles neer. Get on with your life! .
pi_31691695
he axie, ik hoop niet dat ik je al te hard laat schrikken maar wil je dit toch vertellen. geloof nmlk dat ik een vriendje heb maar vind het zo raar! Heb het gevoel alsof ik vreemd ga en moet steeds aan je denken. Nuf

ZE HEEFT EEN ANDER.....
ask not what i can do for you, ask what you can do for me.
pi_31691910
had vandaag eindelij khet idee dat ik er redelijk mee om kon gaan dat het uit is tussen ons. Heb voor het eerst sinds hele lange tijd weer een dag productief kunnen leren enzo. krijg ik net die klote sms!! dachteerst ik laat gewoon niks horen en schenk voor mezelf een flink glas whiskey in. Maar uiteindelijk na veel smsjes van haar kant waarom ik niks liet horen toch maar een smsje gestuurd waarin ik gezegd heb dat het me niks verbaasd als ze zich zo makkelijk aanbiedt via internet. Vondt ze niet erg eerbieding klinken.. ik heb gezegd dat ik het ook niet eerbiedig vind dat ze mij via de sms op de hoogte stelt van haar nieuwe vriend na 3 jaar relatie... geen antwoord in eerste instantie. daarna sms je dat ze toch iets moet om over mij heen te komen. ..... NOU VRAAG IK JE! wat moet je daar nou mee!!
Ik pak er nog een, kan ik iig toch nog een beetje slapen...

[ Bericht 2% gewijzigd door axie op 26-10-2005 12:02:09 ]
pi_31692696
@axie,

Is mij ook een keer gebeurt dat ik een sms kreeg dat mevrouw er geen brood meer in zagen het dus uitmaakt. Ik had toen echt de mazzel dat ik doodmoe in bed lag en het met een half oog las.

Heb toen een berichtje terug gestuurd met het verzoek even mijn spullen op te sturen per post. dat scheeld mij een rit maar het diepe zuiden van nederland. Moest ze er maar ff een briefje bij doen wat de kosten waren dan zou ik die vergoeden.

Belde ze me een paar uur later, diep in de nacht, op met de mededeling dat als zij niet kon slapen ik dat ook niet mocht.... en dat ze mijn reactie stijlloos vond..... en dat ze het niet kon vatten dat ik zo makkelijk liet lopen...

Het enige dat ik toenkon zeggen was dat ZIJ het blijkbaar wel stijlvol vond om een sms te sturen, dat ze daar mee een "first" was. Dat ze er eigelijk blij mee moest zijn dat ik het een keer met haar eens was..... Toen was het eindelijk ff stil en vroeg ze me of we er die week samen rustig over konden praten. Prima, maar mag ik dan nu slapen ???? Ja, is goed lief, slaap lekker....

Vrouwen, ik begrijp er geen hol van!
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_31694081
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:01 schreef axie het volgende:
Heb het gevoel alsof ik vreemd ga en moet steeds aan je denken.
Jezus. . Waarom doet ze het dan? .
pi_31694997
Geen idee...... Vrouwen... haha ne dat is te makkelijk. ben blij dat ik vannacht iig nog goed heb kunnen slapen. Hoop dat zij dat niet heeft gedaan.
pi_31695660
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:11 schreef axie het volgende:
had vandaag eindelij khet idee dat ik er redelijk mee om kon gaan dat het uit is tussen ons. Heb voor het eerst sinds hele lange tijd weer een dag productief kunnen leren enzo. krijg ik net die klote sms!! dachteerst ik laat gewoon niks horen en schenk voor mezelf een flink glas whiskey in. Maar uiteindelijk na veel smsjes van haar kant waarom ik niks liet horen
Dat is volgens mij het moment waarop je dus niks van je had moet laten horen.
Laat haar maar met haar emoties en gevoelens worstelen.

Belachelijk trouwens dat ze gaat smsen dat ze een vriend heeft.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31696924
Pff.. het is en blijft moeilijk. Elke keer gaan er weer dingen door mn hoofd en dan zeg ik tegen mezelf: niet aan denken! Gelukkig heb ik vanaf nu t/m vrijdag iig 's avonds wat te doen. Dat scheelt een hoop!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:10:41 #175
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31698782
Kzou het niet willen horen, als ze een ander heeft. Kan het begrijpen maar wil het niet horen. Je hersenen snappen hetgeen gebeurd maar je hart/gevoel draait ploegendiensten om te zorgen dat je er alleen maar gekker van wordt.
Telkens een groot duel ofzo; je hart tegen je besef.
Blijven focussen.
Doom |
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:45:23 #176
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31702351
Ha, wat een herkenning weer.
Mijn ex heeft ook een ander. Tenminste, in dr hoofd zeg maar. Ziet er naar uit dat er wel een kans in zit dat het wederzijds is. Althans, er is interesse in elkaar hoorde ik. Leuk, je vriendin na 5 jaar loslaten zodat ze evt. aan kan pappen met een goede vriend van me. Heel fijn idee.

Goede vriend in kwestie heeft zich nog afzijdig gehouden in het begin toen ik het hem vertelde en aangaf dat ik er nog wel voor wilde vechten. (staat in dit topic wel ergens terug te lezen)
Dus wat dat betreft niets dan respect. Maar ja, mijn gevecht was redelijk zinloos dus nu is het sowieso voorbij en dat vertelt exlief aan iedereen die t maar horen wil.
Ik ga ze niet meer in de weg staan. Ik haal zo snel mogelijk mn spullen op die ik nog bij hem heb staan en sluit me daarna op in huis. Ze mogen elkaar hebben.
Ik moet eraan geloven dat ik eerst met mezelf geconfronteerd moet worden, door t stof moet kruipen om weer een vrije weg voor me te zien en mezelf te vinden. In de so called vriendengroep voel ik me toch niet meer thuis de komende tijd. Iedereen weet inmiddels dat ze me verlaat voor hem en mijn minimalistische egootje voelt zich redelijk vertrapt.
Ben best wel boos nu en dat is beter dan verdrietig zijn.
It's just me now en niemand krijgt me eronder.
Dit nooit meer..
pi_31702792
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:10 schreef h_vreman het volgende:
Kzou het niet willen horen, als ze een ander heeft. Kan het begrijpen maar wil het niet horen.
Zal me een zorg zijn of ze een ander heeft of niet. Als ze maar gelukkig is. .
pi_31702849
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:03 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Zal me een zorg zijn of ze een ander heeft of niet. Als ze maar gelukkig is. .
Kan je echt zo denken?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:10:43 #179
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31702938
Schijnbaar moet het zo zijn allemaal. En ja begin steeds meer in te zien dat het beter is. Het is moeilijk te zeggen maar ook al zou ze een ander hebben...als ze maar gelukkig is. Ze weet na al die tijd echt wel waar je bent woont enzo. Als zij behoefte heeft aan jou dan komt dat vanzelf of helemaal niet....en als je daar teveel op hoopt; dat eindeloze gestaar of er wat voor je ligt thuis, of een sms of....
Njah herkenbaar voor velen denk ik, ik bedoel als deze texten zijn zo herkenbaar alsof we gezamelijk hetzelfde hebben meegemaakt zeg maar.
Uiteindelijk zijn het je echte vrienden die je erdoorheen trekken...ik sluit mezelf niet meer op al heb ik daar behoefte aan maar de werled draait door...ook als het uit is.
ZO hypocriet als ik nu zeg; Het is beter eroverheen te komen want het komt nooit meer terug. Ik wens nu nogsteeds dat ze voor de deur staat.
Doom |
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:18:10 #180
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31703097
tja ik moet me wel ff afsluiten overal van.
Alles speelt zich af in mn nabije omgeving en daarmee geconfronteerd worden is niet vet. Weet ook dat ik het slecht zou trekken dus verdwijn ik maar een tijdje. Missen zullen ze me niet.
Daar komt ook bij dat ik mezelf kwijt ben en dat kan ik nu ff niet gebruiken, ik moet stage gaan lopen en afstuderen. Doelen stellen en daarnaar toe werken. Alleen, want niemand anders doet het voor me. Tijd voor mezelf en niemand anders.
M'n echte vrienden staan altijd klaar maar ook zij moeten aan hun eigen leven werken. Ik kan ze niet blijven belasten met mijn geijl, net zo min als dat ik mezelf moet blijven belasten.
De spreekwoordelijke kogel is door de kerk & it's time to cut my losses.

De tijd dat ik weer positief ben over mezelf en mn leven komt vanzelf wel, eerst deze situatie onder ogen zien en een plekje geven.
pi_31703179
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kan je echt zo denken?
Dat blijkt. Als ze alleen/met een ander gelukkiger is dan met mij, is het dan niet zelfzuchtig om maar iets anders te willen? Dit is schijnbaar het beste voor haar.

Als ze maar gelukkig is. Daarom raakt het me ook als ik hoor dat ze problemen heeft, met wat dan ook. En in die context zou ik het dus niet erg vinden als ze een ander zou hebben. .
pi_31703544
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:21 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dat blijkt. Als ze alleen/met een ander gelukkiger is dan met mij, is het dan niet zelfzuchtig om maar iets anders te willen? Dit is schijnbaar het beste voor haar.

Als ze maar gelukkig is. Daarom raakt het me ook als ik hoor dat ze problemen heeft, met wat dan ook. En in die context zou ik het dus niet erg vinden als ze een ander zou hebben. .
Ik ben op het moment nog niet zo ver om zo te denken.. misschien ben ik op dit moment wel egoistisch ofzo.
pi_31703649
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben op het moment nog niet zo ver om zo te denken.. misschien ben ik op dit moment wel egoistisch ofzo.
Is ook niet erg of vreemd. Volgens mij is het heel normaal om in eerste instantie aan jezelf te denken.
Enfin, sterkte ermee. Kop op! .
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:15:58 #184
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31704495
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

er is helemaal nix mis met egoist zijn als het gaat om mensen waar je nix meer mee te maken hebt... Kan niet één reden bedenken waarom je rekening zou moeten houden met exen.. als de ex een vriend(in) is geworden, dan wel, maar dan doe je t adt omdat het een vriend(in) is.. een ex heeft geen rechten
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:02:41 #185
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_31705541
Sorry van gisteravond . Ik was niet in m'n eentje hoor, wel met wat vrienden. haha
(To make me sick)....
pi_31707119
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:15 schreef Lexcorp het volgende:
er is helemaal nix mis met egoist zijn als het gaat om mensen waar je nix meer mee te maken hebt... Kan niet één reden bedenken waarom je rekening zou moeten houden met exen.. als de ex een vriend(in) is geworden, dan wel, maar dan doe je t adt omdat het een vriend(in) is.. een ex heeft geen rechten
Punt & missen. .
pi_31707139
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:02 schreef Plonky het volgende:
Sorry van gisteravond . Ik was niet in m'n eentje hoor, wel met wat vrienden. haha
Zatlap! .
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:34:52 #188
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31713135
Liefde; de Downside breekt je af en de Upside bouwt je op.
Ik moet mezelf weer leren kennen, alles is anders nu. Kben D&B DJ maar kan die sjit ff niet aanraken. Alles is veranderd en soms lijkt het vertrouwt en ben je blij met dat beetje maar ik moet mezelf weer leren kennen. Ken mezelf niet meer nu. Klinkt dit bekend? Dat alles veranderd is?
Doom |
pi_31715302
Als je dit allemaal lees vraag je je werkelijk af waarom mensen relaties aangaan. Er moet in ieder geval heel wat gebeuren voordat ik weer een relatie aan ga.
pi_31717843
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 02:33 schreef Steijn het volgende:
Als je dit allemaal lees vraag je je werkelijk af waarom mensen relaties aangaan. Er moet in ieder geval heel wat gebeuren voordat ik weer een relatie aan ga.
idd, ik bedenk me voortaan ook wel een paar keer.
Hoef deze shit de komende jaren niet meer.
pi_31726122
Nee, ik heb mijn portie ook wel gehad eigenlijk. .

Bindingsangst. .
  donderdag 27 oktober 2005 @ 17:34:10 #192
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31730005
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:17 schreef Viperdesign het volgende:
Nee, ik heb mijn portie ook wel gehad eigenlijk. .

Bindingsangst. .
ik ben verdomd kritisch geworden.. makkelijke acties daarentegen, mijn grenzen zijn daar op een all-time low.. Zo gauw de meid daadwerkelijk interesse toont, dan hoeft t van mij al heel snel niet meer.. ben er nog niet achter of t bindingsangst is, of gewoon een goed kritische houding.. ik denk t laatste
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_31731982
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 17:34 schreef Lexcorp het volgende:
ik ben verdomd kritisch geworden..
Was ik al. . Ah well, we zien we hoe het loopt.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 19:43:44 #194
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31733444
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:45 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

idd, ik bedenk me voortaan ook wel een paar keer.
Hoef deze shit de komende jaren niet meer.
Someday.....someday, als je je ooit beter voelt ja (buitenom het grote aantal "kermis"Momenten), vaak weer zelfde klote gevoel dat opduikt.
Doom |
pi_31741316
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:34 schreef h_vreman het volgende:
Alles is veranderd en soms lijkt het vertrouwt en ben je blij met dat beetje maar ik moet mezelf weer leren kennen. Ken mezelf niet meer nu. Klinkt dit bekend? Dat alles veranderd is?
Het voelt als een droom. Ik had dit niet verwacht, kan het soms gewoonweg niet geloven. Klinkt ontzettend naïef... .
pi_31745031
zou het gedurende jaren makkelijker worden om partners los te laten? of zou het alleen maar erger worden?
Delivered without an information leaflet
pi_31745518
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 01:51 schreef gekke_sandra het volgende:
zou het gedurende jaren makkelijker worden om partners los te laten? of zou het alleen maar erger worden?
Uit eigen ervaring, het wordt wel makkelijker.
Maarja, steek mij het liefst af als iemand die met het verstand denkt, doe ik vaak ook wel. Maar als eenmaal de emoties worden losgeweekt, dan is het een ander verhaal.
Eigenlijk maakt het een deel uit van het leven, het lieftste wat ik ook heb. Van de waarheid kun je wat dat betreft veel leren.
pi_31746383
quote:
het word makkelijker, dacht ik .......

het begin is klote maar je weet hoe je dingen moet aanpakken , je uit situaties weet te redden.

sinds begin deze week ook mn huidige los moeten laten, nog wel paar x gepraat deze week maar er zit geen toekomst meer in.
heb voor haar voor het eerst in mn leven echte gevoelens gehad, van beide kanten.

ik weet dat ik nuchter moet blijven denken en afleiding moet zoeken, dat lukt ook aardig tot vanacht, de hele nacht over haar gedroomt, en dat suckt zwaar!!!
dat is iets wat je niet in de hand hebt en je een heel klote gevoel geeft.
pi_31746641
quote:
Het gevoel schijnt te slijten. Nog niets van gemerkt. .
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:22:06 #200
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_31746652
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 08:19 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Het gevoel schijnt te slijten. Nog niets van gemerkt. .
Heb je dat gevoel altijd, of zijn er situaties waarin je het gevoel niet hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')