Je hoéft er ook helemaal niet over na te denken. Het is ook prima om gewoon even niks te willen..quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:49 schreef Slaapje het volgende:
[..]
Tsja rust... ik ben er nog niet aan toe om er zoveel over na te denken, misschien wil ik er wel nog niet zoveel over na denken. Voordeel is door hier te schrijven dat je er wel over na denkt maar op het zelfde moment het een soort van je af kan schriven.. Dat scheelt wel weer..
Nou gelukkig maar, genoeg mensen die het gevoel hebben dat ze hebben gefaald.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:36 schreef Slaapje het volgende:
Mja genoeg geprobeerd... ik denk het niet, neem het mezelf niet kwalijk want ik kon op dat moment niets anders dan afstand houden van die moeder... nu had ik gewild dat het iets eerder wat beter met me was gegaan... maargoed
Volgens mij heeft zij er redelijk vrede mee dat het over is. Volgens mij vind ze de aandacht van anderen ook erg fijn en volgens mij wil ze me graag als vriend maar als ik dat niet kan dan is het jammer, maar niet heel erg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:29 schreef Woessssj het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat je naar aanleiding van hoe jij je voelt, het één en ander wel duidelijk hebt.
Aan de ene kant je behoeftes, aan de andere kant de realiteit.
Je zegt dat je een nare bijsmaak hebt van dat aanpappen met die vriend van je... ik heb het idee dat zij niet in staat is tot een (gezonde) vriendschap vanwege het feit dat ze het er ook nog moeilijk mee heeft dat het over is met jullie. Een angstige vrouw maakt rare huppeltjes ( parodie op de kat in nood)
Wil zij eigenlijk wel dat het over is tussen jullie? Wát wil ze hier eigenlijk mee zeggen?!
Ik snap je gevoel heel goed.. het gevoel alsof ze in het geheel met d'r rug naar je toekeert.. rustig doorgaat met d'r leventje met alles er op of er aan.. en jij achterblijft me lege handen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:25 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij er redelijk vrede mee dat het over is. Volgens mij vind ze de aandacht van anderen ook erg fijn en volgens mij wil ze me graag als vriend maar als ik dat niet kan dan is het jammer, maar niet heel erg.
Ergens heb ik het idee dat haar idee van vriendschap idd anders is dan die van mij. Maarja, ik zie haar ook niet als een gewone vriendin dus wellicht ligt het aan mij.
Ze gaat door met haar leven en heeft me niet meer nodig. En ik voel me kut, ik heb geen behoefte aan uitgaan en stomme praatjes maken met stomme mensen. Kutzooi.
![]()
Inderdaad, ik moet ook steeds weer mezelf inprenten dat ik niet meer moet vechten. Ik moet accepteren en mijn lege handen vullen met andere dingen. Ik trek deze conclusie ook omdat zij mij ook kan bereiken maar het niet doet. De telefoon blijft stil, msn staat op away en haar gedachtes zijn niet gericht op mij & it's killing me.quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:38 schreef Woessssj het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel heel goed.. het gevoel alsof ze in het geheel met d'r rug naar je toekeert.. rustig doorgaat met d'r leventje met alles er op of er aan.. en jij achterblijft me lege handen.
Het stomme is dat je het dus echt met je lege handen mag doen. Je probeert het nog wanstaltig te vullen met gedachtes die over haar gaan, maar het lukt niet.
Lege handen zit ik ook mee nu. Ik wil het wel naar hem uitschreeuwen dat het tijd is om NU karakter te tonen. Maar ik voel me verstijfd en onrustig tegelijk. Gelukkig kan ik hem niet bereiken, anders was het weer 'vechten' op mijn initiatief..
Hij zou mij wel kunnen bereiken. & it's killing me...
Jawel hoor, die hebben we hier in Groningen genoeg.. maar zal wel weer ver weg zijn voor jullie.. zoals zovaak! Haha!quote:Op zondag 23 oktober 2005 16:24 schreef VaLkyRie het volgende:
We moeten ons maar eens gaan bezatten Woesssj en kiwitjuhhWeten jullie nog ergens ene gezellige kroeg?
Je bent niet de enige die zit te wachten kan ik je vertellen....quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jawel hoor, die hebben we hier in Groningen genoeg.. maar zal wel weer ver weg zijn voor jullie.. zoals zovaak! Haha!
Ik zit nog steeds te wachten.. niet leuk! Moet er echt mee op gaan houden..
Ik had ook relatie van 4 jaar, maand geleden alweer dat het uit was. Nu komt de pijn en het besef pas goed wat je mist. Het focussen op andere zaken wordt steeds lastiger, de hoop dat het goedkomt is erg aanwezig en dat is hetgeen me dwarszit. Als ze nu zou reageren zou ik er zo naar toe kruipen, das frustrerend want ik weet dat het niet zo is.....ik kan mijn gevoel niet uitzetten...was het maar zo. Jezus als ze nu zou bellen of voor mijn deur zou staan....kweet echter dat dat niet het geval is en dat doet pijn. Zal wel slijten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:37 schreef Coconut het volgende:
Ik join de club.. Na een relatie van 4 jaar, en al enkele keren op het punt te hebben gestaan om het uit te maken, is het sinds vandaag dan echt definitief voorbij. Ik kan alleen maar janken.. Het is zo onwerkelijk..![]()
Hoop heb ik niet meer gehad na september en wat nuanceer ik precies?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:08 schreef VaLkyRie het volgende:
helemaal als jij blijkbaar nog steeds hoop blijft houden en de problemen blijft nuanceren
Dat ik geen contact wil? Ja, dat meen ik blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:10 schreef Woessssj het volgende:
stel je voor dat je het meent..
*leemoment*quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:48 schreef Breetai het volgende:
Probeer eens te kijken hoeveel ze je nog over voor je zou hebben in geval van nood. Als dat minder blijkt te wezen dan wat een goede vriend of vriendin zou doen.
Goh, jij hier?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef Plonky het volgende:
makkelijk: in mijn geval... na 5 maanden nog steeds niet :S
Ja, gezellig toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:55 schreef Plonky het volgende:
oh, en VD, ik zit hier ook sinds #18
Natuurlijk, dat is het! Nou, mij zie je niet meer terug in dit topic!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:56 schreef ma_jojo het volgende:
Niet meer aan denken. Denk aan een volgende.
Je kunt toch dingen met vrienden gaan doen?quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Je hebt gelijk partyyboyy, als je maar iets te doen heb is het nog wel te doen. Maar mijn probleem is dat ik dat dus niet heb en ik word echt gek
Het liefst ging ik de hele dag slapen, want dan kan ik teminste niet nadenken. Maar het in slaap komen is een ramp en ook als ik wakker ben ga ik er gelijk maar uit want anders ga ik weer nadenken.
Ga zo maar eens beginnen met leren.. niet veel zin maar het moet toch maar.
Jawel, dat doe ik ook wel. Maar veel zijn een paar dagen weg in de vakantie. En 's ochtends werk ik, 's middags moet ik leren en dan spreek ik 's avonds wat af. Maar van leren komt dus niet veel omdat ik me niet kan concentreren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Je kunt toch dingen met vrienden gaan doen?
Klopt. Min of meer. Ongeveer drie weken nadat het uit ging ben ik volledig ingestort. De maand daarna heb ik mezelf weer omhoog getrokken en veel afleiding gezocht. Intensief begonnen met sporten(6 uur), veel werken(55/60uur) en veel buiten de deur gebleven(vrienden/familie).quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:08 schreef partyyboyy het volgende:
Je krijgt het pas weer moeilijk als je jezelf verveelt.
Je krijgt pas een slecht humeur als je niks te doen hebt en dan ga je aan haar denken. Dus voor mij (en ik denk ook voor de rest) geldt: Veel afleiding!
Woonden jullie ook samen? Wij hebben 2 jaar samengewoond.. Hij is vorige week dinsdag al vertrokken, naar z'n moeder, na een knallende ruzie. Ik had al gemerkt dat hij een paar keer kleren was komen halen als ik niet thuis was. Vrijdagavond vertelde hij op msn dat hij het er zo moeilijk mee had, zichzelf zoveel verweet en dat hij het allemaal niet meer wist en gisteren kwam hij dus langs om te 'praten'. Ik had voor mezelf 2 opties in m'n hoofd; A) We geven ons nog een kans, maar dan moet er wel heel veel veranderen. Of B) We stoppen er nu meteen mee.quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:23 schreef h_vreman het volgende:
Ik had ook relatie van 4 jaar, maand geleden alweer dat het uit was. Nu komt de pijn en het besef pas goed wat je mist. Het focussen op andere zaken wordt steeds lastiger, de hoop dat het goedkomt is erg aanwezig en dat is hetgeen me dwarszit. Als ze nu zou reageren zou ik er zo naar toe kruipen, das frustrerend want ik weet dat het niet zo is.....ik kan mijn gevoel niet uitzetten...was het maar zo. Jezus als ze nu zou bellen of voor mijn deur zou staan....kweet echter dat dat niet het geval is en dat doet pijn. Zal wel slijten.
Is het zo moeilijk mensen eerlijk te behandelen?quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:24 schreef Woessssj het volgende:
@Viper: Dat ze dan weer lief smst is een manier om jou weer aan te trekken. Jij stoot haar immers af door geen contact meer te willen hebben.
Niet lang meer. Ben ik bang. En nee, natuurlijk wíl ik het niet. Niet op deze manier.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:24 schreef Woessssj het volgende:
Jij moet je gaan afvragen hoelang je dit nog volhouden gaat en vooral wilt.
Herkenbaar. Helaas.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:24 schreef Woessssj het volgende:
@Coconut: Kan me goed voorstellen dat je boos bent. Als ik je verhaal zo hoor wilde jij het zelfs nog een kans geven, maar in feite krijg je de mes in je rug. Alsof het allemaal aan jou ligt. Okay.. maar krijg jij dan ook een kans die je verdient? Schijnbaar niet. Bah!
Goed zo! Lekker even je kop ergens anders.. en er achter komen dat het nog werkt ook!quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Op het moment gaat het goed, kan me goed concentreren op mn schoolwerk en daardoor voel ik me ook weer beter omdat ik me zorgen maakte dat ik helemaal niet meer kon leren met zo'n vol hoofd!
Kijk, zo hoort dat, you my kind of girl hehe. Hard en snel. Flink wat bass en lekkere melodietjes. Ik word er altijd vrolijk van (Mijn huisgenoten niet overigens )quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:19 schreef Woessssj het volgende:
@VaLkyRie: Ik ken het, mijn stemming slaat om van boosheid, verdriet... het ineens weer begrijpen tot het niet eens meer willen begrijpen. Ik zal zo ook eens een knaller opzetten, nog niet aan gedacht.. ( we hebben dezelfde muzieksmaak![]()
Je zou eens wat mediteren, jongleren of wandelen kunnen proberen. Dat werkt meestal wel goed om je weer wat rustiger te krijgen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:53 schreef Viperdesign het volgende:
gelopen en wat ik wel niet allemaal fout gedaan zou kunnen hebben.. Kan ook steeds minder 'hebben', katten die mauwen omdat ze niet snel genoeg te eten krijgen is me al teveel. Zit nu op mijn werk, maar ben ontzettend rusteloos en heb een uitstraling van 'val allemaal maar dood'.
Klopt, hij wil dolgraag met mij door, maar om 1 of andere reden kan hij daar juist zijn verantwoordelijkheid niet in nemen. Mijn rol is verliefd maar moegestreden. Ik heb juist heel veel verantwoordelijkheid genomen, zelfs wanneer hij degene was die fout zat. En voor je het weet zit je vast in een patroon waaruit niets oplost.quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:42 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort dat, you my kind of girl hehe. Hard en snel. Flink wat bass en lekkere melodietjes. Ik word er altijd vrolijk van (Mijn huisgenoten niet overigens )
Aanrader: Omar Santana - power pill of nosferatu - language of rhythm
Maargoed, vandaag redelijk alles onder controle. Hier en daar wel weer boos danwel verdrietig maar het helpt toch niet meer. Dus dan maar liever leeg zijn, zombie-like.![]()
Maarre, Woessssj, ik meende te hebben gelezen dat je vriend zo graag met je verder wil... Waarom doet ie dan niets ervoor?
Die vraag stel je jezelf ook geloof ik. Ik heb alleen ff moeite met het plaatsen van jou in het geheel. Neem jij wel contact met hem op? Of wacht je puur op hem? Wil je het uitmaken omdat je gevoel niet meer daar is of ben je teleurgesteld in hem/zijn gedrag?
Take it easy meid..
Oh, the joy.quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:31 schreef Woessssj het volgende:
Maar waarschijnlijk heeft ze het op emotioneel vlak er nog wel moeilijk mee. Zie dat als haar eigen probleem.. waar jij wél steeds een trekpop in bent naar mijn idee.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik liever heb.. wachten en teleurgesteld raken omdat het niet aan mijn verwachtingen voldeed, of knoop doorhakken en hem kwijt zijn. Beide keuzes zijn geen optie.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:20 schreef VaLkyRie het volgende:
Liefdesliedjes opzetten is geen strak plan nee.
Ik ging laatst vol goede moed naar een kroeg toe met wat vrienden. Allemaal leuk en aardig totdat ze knuffelrock classics 1 t/m 17 op gingen zetten. Yech, binnen 5 minuten zat ik in mezelf gekeerd over mn biertje heen te staren, mijmerend over past times.
Nee, doe dan maar hardcore of ruige punk
Maar idd, erg goed dat je uit dat patroon stapt. Het vervelende is dan wel dat je zit te wachten op iets waarvan je niet weet of het komen gaat en (als het komt) hoe het komen gaat. Lastig hoor.
Ik wacht ook, maar ik weet dat het niet komt. Das iig zekerheid...
Maarja, je hebt iig nog gegronde hoop op iets.. en hoop doet leven.. cliche dooddoener, I know
Als reactie op uw laatste schrijven.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:39 schreef Woessssj het volgende:
u bedoelt?
quote:Ooow wat heb ik zin in een feest. maar dan vér weg van hier..
ik zal het vanuit me eigen ervaring proberen uit te leggen... je denkt aan je ex, wil wat sturen, wat van je laten horen... maar wil je eigenlijk niet laten kennen.. uiteindelijk wint het kutgevoel toch, je stuurt wat (via mail/sms whatever)... je ziet staan: bericht verzonden.. en vanaf dat moment --> godver, heb ik mezelf toch laten kennen, waarom doe ik dat nu!quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:08 schreef Slaapje het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zit te wachten kan ik je vertellen....
Vanmorgen toen ik wakker werd had ik een email of ik haar wilde sms-en als ik het las, dus gedaan..
Vanaf dat moment niets meer gehoord
nu weet ik het ook niet meer hoor
![]()
![]()
![]()
er is nix mis met feestjes waar niet te veel 'oude bekenden' rondlopen..Ben ik trouwens de enige hier die details toch wel voor zich houdt voor t geval verkeerde personen t toch meekrijgen?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:17 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Als reactie op uw laatste schrijven.
[..]
Verklaar u nader?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:28 schreef Lexcorp het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die details toch wel voor zich houdt voor t geval verkeerde personen t toch meekrijgen?
ken zo direct niemand hier.. maar hou voor de zekerheid wel dingen voor me die erg tegen me kunnen gaan werken als bekenden van oude en nieuwe bekenden dit zouden lezen en het zouden zeggen.. Ik houd niet iedereen even goed op de hoogte zeg maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |