Zal me een zorg zijn of ze een ander heeft of niet. Als ze maar gelukkig is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:10 schreef h_vreman het volgende:
Kzou het niet willen horen, als ze een ander heeft. Kan het begrijpen maar wil het niet horen.
Kan je echt zo denken?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:03 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zal me een zorg zijn of ze een ander heeft of niet. Als ze maar gelukkig is..
Dat blijkt. Als ze alleen/met een ander gelukkiger is dan met mij, is het dan niet zelfzuchtig om maar iets anders te willen? Dit is schijnbaar het beste voor haar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kan je echt zo denken?
Ik ben op het moment nog niet zo ver om zo te denken.. misschien ben ik op dit moment wel egoistisch ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:21 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat blijkt. Als ze alleen/met een ander gelukkiger is dan met mij, is het dan niet zelfzuchtig om maar iets anders te willen? Dit is schijnbaar het beste voor haar.
Als ze maar gelukkig is. Daarom raakt het me ook als ik hoor dat ze problemen heeft, met wat dan ook. En in die context zou ik het dus niet erg vinden als ze een ander zou hebben..
Is ook niet erg of vreemd. Volgens mij is het heel normaal om in eerste instantie aan jezelf te denken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben op het moment nog niet zo ver om zo te denken.. misschien ben ik op dit moment wel egoistisch ofzo.
er is helemaal nix mis met egoist zijn als het gaat om mensen waar je nix meer mee te maken hebt... Kan niet één reden bedenken waarom je rekening zou moeten houden met exen.. als de ex een vriend(in) is geworden, dan wel, maar dan doe je t adt omdat het een vriend(in) is.. een ex heeft geen rechtenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben op het moment nog niet zo ver om zo te denken.. misschien ben ik op dit moment wel egoistisch ofzo.
Punt & missen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:15 schreef Lexcorp het volgende:
er is helemaal nix mis met egoist zijn als het gaat om mensen waar je nix meer mee te maken hebt... Kan niet één reden bedenken waarom je rekening zou moeten houden met exen.. als de ex een vriend(in) is geworden, dan wel, maar dan doe je t adt omdat het een vriend(in) is.. een ex heeft geen rechten
Zatlap!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:02 schreef Plonky het volgende:
Sorry van gisteravond. Ik was niet in m'n eentje hoor, wel met wat vrienden. haha
idd, ik bedenk me voortaan ook wel een paar keer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:33 schreef Steijn het volgende:
Als je dit allemaal lees vraag je je werkelijk af waarom mensen relaties aangaan.Er moet in ieder geval heel wat gebeuren voordat ik weer een relatie aan ga.
![]()
ik ben verdomd kritisch geworden.. makkelijke acties daarentegen, mijn grenzen zijn daar op een all-time low.. Zo gauw de meid daadwerkelijk interesse toont, dan hoeft t van mij al heel snel niet meer.. ben er nog niet achter of t bindingsangst is, of gewoon een goed kritische houding.. ik denk t laatstequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:17 schreef Viperdesign het volgende:
Nee, ik heb mijn portie ook wel gehad eigenlijk..
Bindingsangst..
Was ik al.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:34 schreef Lexcorp het volgende:
ik ben verdomd kritisch geworden..
Someday.....someday, als je je ooit beter voelt ja (buitenom het grote aantal "kermis"Momenten), vaak weer zelfde klote gevoel dat opduikt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:45 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
idd, ik bedenk me voortaan ook wel een paar keer.
Hoef deze shit de komende jaren niet meer.
Het voelt als een droom. Ik had dit niet verwacht, kan het soms gewoonweg niet geloven. Klinkt ontzettend naïef...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:34 schreef h_vreman het volgende:
Alles is veranderd en soms lijkt het vertrouwt en ben je blij met dat beetje maar ik moet mezelf weer leren kennen. Ken mezelf niet meer nu. Klinkt dit bekend? Dat alles veranderd is?
Uit eigen ervaring, het wordt wel makkelijker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:51 schreef gekke_sandra het volgende:
zou het gedurende jaren makkelijker worden om partners los te laten? of zou het alleen maar erger worden?
het word makkelijker, dacht ik .......quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:51 schreef gekke_sandra het volgende:
zou het gedurende jaren makkelijker worden om partners los te laten? of zou het alleen maar erger worden?
Het gevoel schijnt te slijten. Nog niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:51 schreef gekke_sandra het volgende:
Heb je dat gevoel altijd, of zijn er situaties waarin je het gevoel niet hebt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:19 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Het gevoel schijnt te slijten. Nog niets van gemerkt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |