abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31844849
Heb het er vandaag nog over gehad met klasgenoten.. ik voel me echt stuk beter

Okee.. ik heb zekerrr nog moeilijke momenten, maar ik kan het nu wat sneller van me af zetten. Het is en blijft echt jammer dat het zo gelopen is terwijl het eigenlijk niet hoeft maar het is niet anders. Ik kan niet blijven hangen in mn bui.. ik moet toch verder! En okee.. ik moet toegeven die aandacht in de trein van vandaag deed wel goed Niet dat ik er iets mee doe, maar toch.

Ik hoop dat het zo goed met me blijft gaan
En ik hoop ook dat anderen hier langzaam de goede kant op gaan.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:17:44 #277
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31847492
Mezelf weer es voor de gek gehouden, SMS gestuurt... kon t niet laten.
Kweet het allemaal ook niet. Deju Vu; Schijnbaar ben ik degene die er mee zit. Of niet standvastig genoeg is.....weet het wel zeker.
Als ik logisch nadenk; Mijn relatie is uitgegaan omdat we uit elkaar gegroeid zijn en ik denk dat na een maand weer goed te krijgen? Gevoelens........
Iemand advies of ideen voordat ik echt wanhopig wordt?

Thx Bas
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_31847588
Ik heb dus net haar even gesproken op msn en gevraagd of ze zin had om een keer weer wat te gaan doen samen. (het is nu meer dan 2 maanden uit). Het leek haar wel een goed idee

Ik hoop dat we het weer gezellig kunnen hebben met elkaar, zonder dat we er ons ongemakkelijk bij voelen.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31847873
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef h_vreman het volgende:
Geniet van je vrijheid. Gebruik deze tijd om te groeien. Treur niet, zie het als een nieuwe kans op een betere relatie. .

Veel sterkte. .
pi_31847900
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef h_vreman het volgende:
Mezelf weer es voor de gek gehouden, SMS gestuurt... kon t niet laten.
Kweet het allemaal ook niet. Deju Vu; Schijnbaar ben ik degene die er mee zit. Of niet standvastig genoeg is.....weet het wel zeker.
Als ik logisch nadenk; Mijn relatie is uitgegaan omdat we uit elkaar gegroeid zijn en ik denk dat na een maand weer goed te krijgen? Gevoelens........

Thx Bas
Zolang je nog gevoelens hebt is het het beste dat je geen contact hebt (dus niet SMS'en!!).
Dat is mijn advies. Kijk maar wat je ermee doet.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31854291
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:00 schreef petitlapin het volgende:
dit antwoord sterkt me enkel nog meer in mijn overtuiging
denk maar wat je wil denken, met je mensenkennis, huisvrouw.
Delivered without an information leaflet
pi_31865179
Is het zo moeilijk elkaar met wat respect te behandelen?
pi_31865234
Toch ook wel grappig.. post je hier eens een positief berichtje krijg je helemaal geen reactie!
Kom op mensen.. we moeten toch door!
Iedereen iig sterkte
pi_31871282
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef Viperdesign het volgende:
Is het zo moeilijk elkaar met wat respect te behandelen?
dat vraag ik me ook vaak af.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_31871392
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Toch ook wel grappig.. post je hier eens een positief berichtje krijg je helemaal geen reactie!
Kom op mensen.. we moeten toch door!
Iedereen iig sterkte
Inderdaad, positief denken!
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:19:14 #286
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_31878671
Met mijn 20e mijn eerste vriendin gehad (lekker laat) Zei was 15, 5. Leren kennen met carnaval (nee we waren niet dronken). kon haar al een tijdje. Na de carnaval een relatie aangegaan. Helaas na 3.5 maand heeft zij er een eind aangemaakt en dat terwijl ik dacht dat zei meer voelde voor mij dan ik voor haar. Vond het in het begin wel best, maar moet nu toch erg vaak aan haar denken, zeker omdat zei in die korte tijd van onze relatie ook bevriend is geworden met mijn vriendengroep. We zouden als goede vrienden uit elkaar gaan, maar als ik nu al iets vraag via msn of als ik haar tegenkom, zijn zowat alleen de antwoorden ja/nee of misschien, En dat terwijl ze mijn beste vriend zowat alles verteld. Hooptegen beter weten in dat ze met dit jaar met carnaval weer ziet staan.
Net efkes anges
pi_31883508
ik snap helemaal niks van vrouwen.... krijg ik net een smsje: wil jij mijn vriendje zijn.... (van mijn ex dus he!!) en ja het was echt voor mij. ik snap er echt helemaal niks mee rvan al helemaal niet meer na wat ze allemala gedaan heeft de laatste weken..
vaag vaag vaag!!!
ask not what i can do for you, ask what you can do for me.
pi_31884001
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef axie het volgende:
krijg ik net een smsje: wil jij mijn vriendje zijn....
Juist ja. Wat doe je ermee? Wat vaag zeg... .
pi_31884079
geen idee voorlopig maar even niks... denk ik had het net allemaal een beetje op een rijtje.
ask not what i can do for you, ask what you can do for me.
pi_31884936
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:30 schreef partyyboyy het volgende:
Zolang je nog gevoelens hebt is het het beste dat je geen contact hebt (dus niet SMS'en!!).
Dat is mijn advies. Kijk maar wat je ermee doet.
Is wel een goed advies denk ik. Bij mij werkt het althans ook zo, nadat het uit ging nog veelvuldig geMSN'd maar dat had ik beter niet kunnen doen achteraf gezien. Maar afgelopen tijd haar totaal niet gesproken, en dat voelt heel goed. Niet omdat ze onaardig is maar gewoon voor jezelf is het een stuk beter om, als het uit is gegaan, elkaar niet te zien totdat je werkelijkheid ook met je gevoel kunt verenigen. En dat is nu wel het geval bij mij. Het enige wat ik vervelend vind is dat je geen vriendin meer hebt want dat is toch best wel gezellig.
  woensdag 2 november 2005 @ 01:50:36 #291
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31886814
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:16 schreef Steijn het volgende:

[..]

Is wel een goed advies denk ik. Bij mij werkt het althans ook zo, nadat het uit ging nog veelvuldig geMSN'd maar dat had ik beter niet kunnen doen achteraf gezien. Maar afgelopen tijd haar totaal niet gesproken, en dat voelt heel goed. Niet omdat ze onaardig is maar gewoon voor jezelf is het een stuk beter om, als het uit is gegaan, elkaar niet te zien totdat je werkelijkheid ook met je gevoel kunt verenigen. En dat is nu wel het geval bij mij. Het enige wat ik vervelend vind is dat je geen vriendin meer hebt want dat is toch best wel gezellig.
Mijn besef en verstand zegt;
Vereniging van het gevoel.....en geen vriendin meer hebben --> het stukje gezelschap of intimiteit...
Herkenning...herkenning...herkenning...

Mijn hart schreeuwt;
".....Found out today...no words left to say, but I know there's a chance. A tiny remain, a sparkle and sparks turn into flames and love can burn again. But I know You know whenever you call me I'll be there. Whenever you want me I'll be there" (Spinners - I'll be around)
Herkenning herkenning zoveel herkenning, alleen jammer dat je dat altijd zelf moet ondervinden.

Maar niet reageren helpt het beste! (Na 2 keer toch het "verkeerde" geprobeerd te hebben)
Doom |
  woensdag 2 november 2005 @ 13:46:59 #292
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31895208
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef axie het volgende:
ik snap helemaal niks van vrouwen.... krijg ik net een smsje: wil jij mijn vriendje zijn.... (van mijn ex dus he!!) en ja het was echt voor mij. ik snap er echt helemaal niks mee rvan al helemaal niet meer na wat ze allemala gedaan heeft de laatste weken..
vaag vaag vaag!!!
haha.. wat kansloos om dat per sms te sturen.. zowieso een nee, als ze niet eens het lef/risico durft te nemen om t in je gezicht of in ieder geval per telefoon te doen,..... pfff!
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_31899093
pff ja idd... ik vind het heel moeilijk en wou dat ik het lef had de beslissing te nemen het contact te verbreken. Want eigenlijk weet ik wel dat het niet meer zal goedkomen of ik moet hem vergeven. Maar er is zoveel gebeurd, en ik wil verder met mijn leven. We klieren nu al een paar maanden misschien wel een jaar met dit aan/uit gedoe. Ik wacht wel, en vergeef wel.. maar nu is het denk ik over, en klaar.. Ik probeer weer om me heen te kijken, kijken wat andere mensen doen. Ik probeer te redden wat er nog is overgebleven van mijn leventje.. Steeds flikt ie iets en dan maar weer komen met het verhaal dat ik hem moet vergeven...en ik trapte erin.. keer op keer...

Vind het sms en email tijdperk wel anders, zo snel probeer je toch even contact te zoeken.. het lijkt allemaal zo makkelijk...maar het maakt mij momenteel erg ongelukkig dat wachten.... op helemaal niets....////
pi_31925730
damn wat een emotionele verhalen allemaal.
Wees cool, onafhankelijk, dan willen ze je niet eens kwijt.
  vrijdag 4 november 2005 @ 02:16:54 #295
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_31949218
tsja kweenie of het een kunst is...zoiets moet gewoon doen als je een leven wil hebben...net ook weer single zie ex nog veel is moeilijk en we zijn fantastisch in kut opmerkingen naar elkaars hoofd te slingeren om het daarna weer bij te leggen..ach het is moeilijk maar life goes on
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
  vrijdag 4 november 2005 @ 09:49:00 #296
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_31952244
nou ik vind het gewoonweg irritant! mijn gevoelens lopen met mijn verstand te klootviolen en andersom heel vervelend om bij het juiste te blijven, als je al weet wat het juiste is?
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  vrijdag 4 november 2005 @ 21:14:38 #297
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31972445
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 09:49 schreef maple-leaf het volgende:
nou ik vind het gewoonweg irritant! mijn gevoelens lopen met mijn verstand te klootviolen en andersom heel vervelend om bij het juiste te blijven, als je al weet wat het juiste is?
Indd , wordt er bijna letterlijk ziek van......knagende toestanden.
Doom |
pi_31973634
Ik heb ffies weer een dipje gister en vandaag.. heb het moeilijk om geen contact te zoeken. Maar moet het toch nog maar even volhouden..
pi_31973832
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ffies weer een dipje gister en vandaag.. heb het moeilijk om geen contact te zoeken. Maar moet het toch nog maar even volhouden..
sterk blijven..denk aan zijn negatieve eigenschappen (doe ik ook) en dat houdt me sterk.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:00:15 #300
74671 h_vreman
true Junglist
pi_31973938
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kheb eerlijk gezegd constant een knagend gevoel.. oftewel dippen maar.
Ooit wordt t beter, focussen op belangrijke zaken nu. Aan de ene kant kun je nu dingen doen omdat je ook vrij bent. Natuurlijk mis ik het heel heel erg maar heb door dat focussen je (ooit) doorheen sleept. Njah, deze relatie draag ik mijn hele leven mee, ik ben blij dat ik juist met die persoon een deel van mijn leven heb mogen doorbrengen. Ik mis het echt erg maar je moet door..
Doom |
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')