Geniet van je vrijheid. Gebruik deze tijd om te groeien. Treur niet, zie het als een nieuwe kans op een betere relatie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef h_vreman het volgende:
Iemand advies of ideen voordat ik echt wanhopig wordt?
Zolang je nog gevoelens hebt is het het beste dat je geen contact hebt (dus niet SMS'en!!).quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef h_vreman het volgende:
Mezelf weer es voor de gek gehouden, SMS gestuurt... kon t niet laten.
Kweet het allemaal ook niet. Deju Vu; Schijnbaar ben ik degene die er mee zit. Of niet standvastig genoeg is.....weet het wel zeker.
Als ik logisch nadenk; Mijn relatie is uitgegaan omdat we uit elkaar gegroeid zijn en ik denk dat na een maand weer goed te krijgen? Gevoelens........
Iemand advies of ideen voordat ik echt wanhopig wordt?
Thx Bas
denk maar wat je wil denken, met je mensenkennis, huisvrouw.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:00 schreef petitlapin het volgende:
dit antwoord sterkt me enkel nog meer in mijn overtuiging![]()
dat vraag ik me ook vaak af.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef Viperdesign het volgende:
Is het zo moeilijk elkaar met wat respect te behandelen?
Inderdaad, positief denken!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Toch ook wel grappig.. post je hier eens een positief berichtje krijg je helemaal geen reactie!
Kom op mensen.. we moeten toch door!
Iedereen iig sterkte
Juist ja. Wat doe je ermee? Wat vaag zeg...quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef axie het volgende:
krijg ik net een smsje: wil jij mijn vriendje zijn....
Is wel een goed advies denk ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:30 schreef partyyboyy het volgende:
Zolang je nog gevoelens hebt is het het beste dat je geen contact hebt (dus niet SMS'en!!).
Dat is mijn advies. Kijk maar wat je ermee doet.
Mijn besef en verstand zegt;quote:Op woensdag 2 november 2005 00:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Is wel een goed advies denk ik.Bij mij werkt het althans ook zo, nadat het uit ging nog veelvuldig geMSN'd maar dat had ik beter niet kunnen doen achteraf gezien. Maar afgelopen tijd haar totaal niet gesproken, en dat voelt heel goed. Niet omdat ze onaardig is maar gewoon voor jezelf is het een stuk beter om, als het uit is gegaan, elkaar niet te zien totdat je werkelijkheid ook met je gevoel kunt verenigen. En dat is nu wel het geval bij mij.
Het enige wat ik vervelend vind is dat je geen vriendin meer hebt want dat is toch best wel gezellig.
![]()
haha.. wat kansloos om dat per sms te sturen.. zowieso een nee, als ze niet eens het lef/risico durft te nemen om t in je gezicht of in ieder geval per telefoon te doen,..... pfff!quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:26 schreef axie het volgende:
ik snap helemaal niks van vrouwen.... krijg ik net een smsje: wil jij mijn vriendje zijn.... (van mijn ex dus he!!) en ja het was echt voor mij. ik snap er echt helemaal niks mee rvan al helemaal niet meer na wat ze allemala gedaan heeft de laatste weken..
vaag vaag vaag!!!
Indd , wordt er bijna letterlijk ziek van......knagende toestanden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:49 schreef maple-leaf het volgende:
nou ik vind het gewoonweg irritant! mijn gevoelens lopen met mijn verstand te klootviolen en andersomheel vervelend om bij het juiste te blijven, als je al weet wat het juiste is?
sterk blijven..denk aan zijn negatieve eigenschappen (doe ik ook) en dat houdt me sterk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ffies weer een dipje gister en vandaag.. heb het moeilijk om geen contact te zoeken. Maar moet het toch nog maar even volhouden..
Kheb eerlijk gezegd constant een knagend gevoel.. oftewel dippen maar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ffies weer een dipje gister en vandaag.. heb het moeilijk om geen contact te zoeken. Maar moet het toch nog maar even volhouden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |