Kasta is geen nerd man, die is grappigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:36 schreef Alexxxxx het volgende:
maar 3 opties
Waar staat Kasta? Waar is dork22? waar is de rest van de 100.000 users met nedneigingen?
Maar van deze 3 is het gelly ja
hij heeft bij @home gewerktquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kasta is geen nerd man, die is grappig.
Jij zit op Xbox Live, dus stil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:40 schreef LaZZ het volgende:
Poll: Wie is de grootste Fok!nerd?dWc_RuffRyder dork22 Kastanova
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
het is een grappige neerd, maar blijft een nerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar je kent dat hele verhaal toch, dat 'ie was ontslagen. Dát was dan weer grappig
.
of: laat ik hier een gedicht over makenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:41 schreef Nickthedick het volgende:
Ergens in een parallel universum denk Nostradamus nu: "Goh, dit had ik niet zien aankomen."![]()
Nee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar je kent dat hele verhaal toch, dat 'ie was ontslagen. Dát was dan weer grappig
.
Ik vind de Citroën BX best een leuke autoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Voor jou geld hetzelfde als hierboven in mijn vorige post
Kastanova had een site, en iemand liep te spammen in z'n shoutbox daar. Opent Kasta op Fok! een topic dat die spammer zich tot een bepaalde tijd kan melden, en anders zou die bij @Home de gegevens van die spammer opzoeken (ofzo). Een anoniem iemand belt @Home op en meldt dat topic; Kasta ontslagenquote:
Stil jij, camslet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:42 schreef Brennie het volgende:
Ts opent topic in de hoop dat men vergeet dat hij de grootste loser van Fok! is?
het was danaantje die onanoniem maildequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kastanova had een site, en iemand liep te spammen in z'n shoutbox daar. Opent Kasta op Fok! een topic dat die spammer zich tot een bepaalde tijd kan melden, en anders zou die bij @Home de gegevens van die spammer opzoeken (ofzo). Een anoniem iemand belt @Home op en meldt dat topic; Kasta ontslagen.
Ik krijg met kerst een nieuwe cam als het goed is.quote:
Geef me tegen die tijd dan je MSN ffquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:47 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik krijg met kerst een nieuwe cam als het goed is.
Maar dat topic was zo geniaal, net een real-life soap ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het was danaantje die onanoniem mailde
correctquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar dat topic was zo geniaal, net een real-life soap ofzo![]()
.
NFWquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geef me tegen die tijd dan je MSN ff.
Hehe... dat is dan wel weer genieten, ik moet FOK toch weer meer gaan volgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kastanova had een site, en iemand liep te spammen in z'n shoutbox daar. Opent Kasta op Fok! een topic dat die spammer zich tot een bepaalde tijd kan melden, en anders zou die bij @Home de gegevens van die spammer opzoeken (ofzo). Een anoniem iemand belt @Home op en meldt dat topic; Kasta ontslagen.
"Wie was die spammer? Ik sluit je af van internet als je je niet meldtquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:50 schreef Nickthedick het volgende:
dWc_RuffRyder plaats trouwens topics waardoor hij een erg stoere neger lijkt![]()
Maar het zijn slecht z'n fantasieen.![]()
Ik wilde er niet al teveel woorden aan vuil maken, maar er stond : No fucking way!quote:
Als dit geen nerd-reactie is... weet ik het ook niet meer.quote:
Je grapje komt nu wat te laat na mijn vertaling.quote:
correct.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:53 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je grapje komt nu wat te laat na mijn vertaling.
Die in het zusterpakje? Die met string, doorzichtig rokje en opgevulde BH?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:56 schreef -Angel- het volgende:
Brennie om deze thread nog enigzins te redden, waar blijft die foto?
Hee thanks!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Nee, het ging om die in het zusterpakje. Ik vindt al helemaal geweldig dat het gaat om een pakje en niet om een pak.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:59 schreef Brennie het volgende:
Die in het zusterpakje? Die met string, doorzichtig rokje en opgevulde BH?
Die heb ik helaas al aan iemand anders beloofd, sorry.
Oeh, het doet je toch wat merk ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:01 schreef gelly het volgende:
Gelukkig hecht ik erg veel waarde aan de mening van 16-jarige ventjes. Dat scheelt.
Je hebt me door.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Oeh, het doet je toch wat merk ik.
Die is zo niet boeiend!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:02 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, het ging om die in het zusterpakje. Ik vindt al helemaal geweldig dat het gaat om een pakje en niet om een pak.
Ik ben nerd-afquote:
Ah. Een collega. Functie? Werkgever?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:06 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik ben nerd-af![]()
dit avontuur was 3 jaar gelee
ik zit nu in de levensmiddelen.... wel ff wat anders
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Poll: Wie is de grootste Fok!nerd?
Je hebt gestemd op: De-oneven-2
Om mijn tijd wat beter te besteden wil ik best even die vasgeroeste plaat van je voorhoofd afschroeven hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:05 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Klopt, dus wat wil je er aan doen? Zonder pakje, ... ?
werkgever: calve sauzenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah. Een collega. Functie? Werkgever?
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, Brennie, is mijn email eigenlijk nog aangekomen?
De herinnering zat even en opeens bij mij aan tafel...
Ik voel me teleurgesteld. Te neer geslagen, de verwachting, de hoop ... de tranen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:07 schreef Brennie het volgende:
Om mijn tijd wat beter te besteden wil ik best even die vasgeroeste plaat van je voorhoofd afschroeven hoor.![]()
Welnee.. niet zo aanstellen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:13 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik voel me teleurgesteld. Te neer geslagen, de verwachting, de hoop ... de tranen.
werkgever: van der meulen, de meesterbakkers.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:10 schreef zapsel het volgende:
[..]
werkgever: calve sauzen
functie: process-operator....
(tevens een nieuwtje , calve gaat sausjes maken met voetbal-shirtjes...... de eerste productie is op 8 mei))
Poll: Wie is de grootste fok nerd?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:13 schreef cerror het volgende:
Waarom sta ik er niet tussen?
jij krijgt van mij een nominatie voor meest gefrustreerde user!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:13 schreef cerror het volgende:
Waarom sta ik er niet tussen?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
jij krijgt van mij een nominatie voor meest gefrustreerde user!![]()
He, we hebben alledrie een hekel aan elkaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:13 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik voel me teleurgesteld. Te neer geslagen, de verwachting, de hoop ... de tranen.
De plaat zit wel erg vast merk ik...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:21 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je kunt het goed maken ... met de klik van een fototoestel.
Nick alles kits achter de rits?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:21 schreef Nickthedick het volgende:
He, we hebben alledrie een hekel aan elkaar.![]()
Bij mij wel, en jij?quote:
Daar wil ik natuurlijk(!) alles van weten!quote:
Haiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:25 schreef R_ON het volgende:
[..]
Daar wil ik natuurlijk(!) alles van weten!.
TS is hoogstens 1/4 neger.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:30 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hai
Weet je nog dat je in jouw geopende topic voor de grap schreef dat je zoveel mail kreeg van users met de vraag of ik aub wat over mijn dromen wilde ' vertellen'?
Nou De_oneven_2 had dat opgepikt en voor de gein mij een mail gestuurd.
That's it.
En een erg vettig lichaam gezien z'n omvang.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar wel in bezit van een mooie ringbaard
hoe dikekr zijn hoofd, hoe meer haar in zn baardquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En een erg vettig lichaam gezien z'n omvang.![]()
Euuuh, ik studeer bedrijfskundige informatica, heb hiervoor hogere informatica gestudeerd, heb +/- 400 emailadressen, kom al 6 jaar op een internetforum, ben op dat zelfde forum ook mod geweest en heb daarnaast op verschillende ISP helpdesks gewerkt (1e én 2e lijn).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kasta is geen nerd man, die is grappig.
Nouja, grappige nerd danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 08:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuh, ik studeer bedrijfskundige informatica, heb hiervoor hogere informatica gestudeerd, heb +/- 400 emailadressen, kom al 6 jaar op een internetforum, ben op dat zelfde forum ook mod geweest en heb daarnaast op verschillende ISP helpdesks gewerkt (1e én 2e lijn).
Veel nerderiger wordt het niet hoor.
Nee, ik moet je teleurstellen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Wedden dat -Angel- lager dan VMBO heeft gedaan.
Gelukkig hecht er niemand waarde aan wat jij vindt. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:01 schreef gelly het volgende:
Gelukkig hecht ik erg veel waarde aan de mening van 16-jarige ventjes. Dat scheelt.
|:{ waarom ik?!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:36 schreef Alexxxxx het volgende:
maar 3 opties
Waar staat Kasta? Waar is dork22? waar is de rest van de 100.000 users met nedneigingen?
Maar van deze 3 is het gelly ja
En blijkbaar heb jij nog niet geleerd dat had niet met dt isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:27 schreef -Angel- het volgende:
Weet je nog dat ik het hadt over aandachtstrekker? Blijkbaar heb je nog niets geleerd.
Hap...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:30 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
En blijkbaar heb jij nog niet geleerd dat had niet met dt is
wat WAS je bij @home, 1e of 2elijns ?? :-) :-)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 08:27 schreef kastanova het volgende:
en heb daarnaast op verschillende ISP helpdesks gewerkt (1e én 2e lijn).
En dat maakt je dan gelijk een Nerd?quote:
zijn functie in aanmerking genomen wel jaquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En dat maakt je dan gelijk een Nerd?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 22:42 schreef Killer_Mom het volgende:
was ! er maar een nerd op Fok, om die side een beetje sneller op gang te schoppen
Iedereen die zo'nquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Indd wat een slome bende en angel een nerd denk het niet dies gewoon dom![]()
Verder vind ik die nickthedick ook geen nerd eigenlijk geen van allemaal![]()
Owh vind je dat freud dat had ik me nog niet bedacht :Squote:Op zondag 23 oktober 2005 23:27 schreef Erik_Westerveld het volgende:
[..]
Iedereen die zo'n-smile plaatst, is eigenlijk beetje onzeker over z'n posts. Dit is een soort 'wegvluchtgedrag'.
Dat zie je vooral op FP, maar dit verschijnsel zie je alsmaar meer op het forum.
njquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
-Angel- niet, die heeft tenminste nog een beetje humor.
Nickthedick zou kunnen, die is té forceerd grappig/irritant.
Gelly, die neemt Fok! gewoon te serieus.
Ik stem op Gelly.
Poll: Wie is de grootste Fok!nerd?-Angel- Nickthedick Gelly
Tussenstand:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Zou onze kastanowayva al weer werk hebben ?quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:08 schreef Fok_you het volgende:
[..]
![]()
mijn maandag is weer goed
weekend niet kunnen fokken
Snakeyquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
-Angel- niet, die heeft tenminste nog een beetje humor.
Nickthedick zou kunnen, die is té forceerd grappig/irritant.
Gelly, die neemt Fok! gewoon te serieus.
Ik stem op Gelly.
Poll: Wie is de grootste Fok!nerd?-Angel- Nickthedick Gelly
Tussenstand:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |