Kasta is geen nerd man, die is grappigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:36 schreef Alexxxxx het volgende:
maar 3 opties
Waar staat Kasta? Waar is dork22? waar is de rest van de 100.000 users met nedneigingen?
Maar van deze 3 is het gelly ja
hij heeft bij @home gewerktquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kasta is geen nerd man, die is grappig.
Jij zit op Xbox Live, dus stil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:40 schreef LaZZ het volgende:
Poll: Wie is de grootste Fok!nerd?dWc_RuffRyder dork22 Kastanova
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
het is een grappige neerd, maar blijft een nerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar je kent dat hele verhaal toch, dat 'ie was ontslagen. Dát was dan weer grappig
.
of: laat ik hier een gedicht over makenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:41 schreef Nickthedick het volgende:
Ergens in een parallel universum denk Nostradamus nu: "Goh, dit had ik niet zien aankomen."![]()
Nee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar je kent dat hele verhaal toch, dat 'ie was ontslagen. Dát was dan weer grappig
.
Ik vind de Citroën BX best een leuke autoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Voor jou geld hetzelfde als hierboven in mijn vorige post
Kastanova had een site, en iemand liep te spammen in z'n shoutbox daar. Opent Kasta op Fok! een topic dat die spammer zich tot een bepaalde tijd kan melden, en anders zou die bij @Home de gegevens van die spammer opzoeken (ofzo). Een anoniem iemand belt @Home op en meldt dat topic; Kasta ontslagenquote:
Stil jij, camslet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:42 schreef Brennie het volgende:
Ts opent topic in de hoop dat men vergeet dat hij de grootste loser van Fok! is?
het was danaantje die onanoniem maildequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kastanova had een site, en iemand liep te spammen in z'n shoutbox daar. Opent Kasta op Fok! een topic dat die spammer zich tot een bepaalde tijd kan melden, en anders zou die bij @Home de gegevens van die spammer opzoeken (ofzo). Een anoniem iemand belt @Home op en meldt dat topic; Kasta ontslagen.
Ik krijg met kerst een nieuwe cam als het goed is.quote:
Geef me tegen die tijd dan je MSN ffquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:47 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik krijg met kerst een nieuwe cam als het goed is.
Maar dat topic was zo geniaal, net een real-life soap ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het was danaantje die onanoniem mailde
correctquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar dat topic was zo geniaal, net een real-life soap ofzo![]()
.
NFWquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geef me tegen die tijd dan je MSN ff.
Hehe... dat is dan wel weer genieten, ik moet FOK toch weer meer gaan volgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kastanova had een site, en iemand liep te spammen in z'n shoutbox daar. Opent Kasta op Fok! een topic dat die spammer zich tot een bepaalde tijd kan melden, en anders zou die bij @Home de gegevens van die spammer opzoeken (ofzo). Een anoniem iemand belt @Home op en meldt dat topic; Kasta ontslagen.
"Wie was die spammer? Ik sluit je af van internet als je je niet meldtquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:50 schreef Nickthedick het volgende:
dWc_RuffRyder plaats trouwens topics waardoor hij een erg stoere neger lijkt![]()
Maar het zijn slecht z'n fantasieen.![]()
Ik wilde er niet al teveel woorden aan vuil maken, maar er stond : No fucking way!quote:
Als dit geen nerd-reactie is... weet ik het ook niet meer.quote:
Je grapje komt nu wat te laat na mijn vertaling.quote:
correct.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:53 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je grapje komt nu wat te laat na mijn vertaling.
Die in het zusterpakje? Die met string, doorzichtig rokje en opgevulde BH?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:56 schreef -Angel- het volgende:
Brennie om deze thread nog enigzins te redden, waar blijft die foto?
Hee thanks!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Nee, het ging om die in het zusterpakje. Ik vindt al helemaal geweldig dat het gaat om een pakje en niet om een pak.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:59 schreef Brennie het volgende:
Die in het zusterpakje? Die met string, doorzichtig rokje en opgevulde BH?
Die heb ik helaas al aan iemand anders beloofd, sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |