Dank je!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:10 schreef N.icka het volgende:
Ik vind jou foto tot nu toe het mooiste kman
" An error has occurred.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:25 schreef Re het volgende:
ff test
ja archief, heb niet echt tijd om wat uit te vogelen nog deze week
[afbeelding]
ja ben ff aan het klooienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:31 schreef Jelleee het volgende:
[..]
" An error has occurred.
Back to the Gallery "
![]()
ff soepuh lijkt mequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:03 schreef k_man het volgende:
Overigens jammer van dat saaie gebouw op de achtergrond.
In de woestijn bij de Bedoïnen in Egypte. Lekker warm daarquote:
nr1 kan ik niet zien, nr 2 vind ik zeker mooier als de huidigequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:31 schreef yonielo het volgende:
wat vinden jullie van deze:
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
beter als de huidig geplaatste? ( http://images.fok.nl/upload/051013_40714_YoNielo.jpg )
laatste 2 zijn van deze zomer, 1e is deze week genomen
hmm, i guess dat het omwisselen word dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
nr1 kan ik niet zien, nr 2 vind ik zeker mooier als de huidigeHeerlijk van kleur, leuk lijnenspel.
Ik heb trouwens opeens een idee...morgen eens op mijn zoons kamer rondsnuffelen of ik wat dingetjes kan vinden
Niet dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb inmiddels ook een reserve-idee. Eens kijken of ik morgen voldoende vroeg mijn bed uit kan komen om het uit te werken
quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet dusIk pak de volgende dienst wel
Die begint om 17.00 uur
quote:
het is wel een levendige fotoquote:Op zondag 23 oktober 2005 18:51 schreef mwvdlee het volgende:
Zo... mijn foto is ook geplaatst.
Ik denk dat ik mijn plaatsje in de hel hiermee wel verzekerd heb!
Hij is lekker vies en op een mooie manier donker. I like.quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:51 schreef mwvdlee het volgende:
men moet altijd een doel in het leven behouden he?quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:51 schreef mwvdlee het volgende:
't is hem ook niet gewordenquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet dusIk pak de volgende dienst wel
Die begint om 17.00 uur
wat een toewijdingquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't is hem ook niet gewordenLuieren Op visite bij mijn zus was toch belangrijker
damn pea, je bent me voorquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:29 schreef pea4fun het volgende:
Nou mijn hele huis stinkt, ik hou ermee op...dit is wat ik heb geprobeerd.
[afbeelding]
[afbeelding]
De maand is haast om, je kan niet zeggen dat je de kans niet kreegquote:
Nr2 was hier ook de favoriet...de laatste die ik gemaakt hebquote:Ze zijn lekker sfeervol, en de compositie van #2 is sterk.
quote:
JOH!quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Soms hè, heeeeel soms zijn dat soort dingen toch belangrijker na een werkweekje vol stress
Inderdaad Pea een mooie compositie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JOH!
Pea heel leuk gedaan, goede sfeer, mooie ondergrond (houten tafel ofzo?) pentagram niet op de kop, heel mooie zwarte achtergrond
Ik vind er trouwens een aantal hele goede inzendingen tussen zitten. Wordt weer lastig stemmen straks
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Inderdaad Pea een mooie compositie.En als Puckzzz eens beter naar de bovenste foto kijkt, ziet ze ook dat je he hangertje wel met de punt naar beneden hebt staan.. Het goede ne het kwade aanroepen..
![]()
Ik heb niet veel nagedacht over het onderwerp tijdens de vakantie. Ik heb wel wat religieuse zaken op de foto gezet, maar ik moet eerst wat soepen voor het wat lijkt. En daar heb ik nog geen tijd voor gehad.![]()
Lekker rozequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:07 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ben ook nog even een poging gewaagd:
[afbeelding]
Ja is inderdaad met flits. Zonder flits is het minder roze, meer de rode kant op en ik wilde het juist lekker fel hebben...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:13 schreef Jelleee het volgende:
Het forum werkt dus ook weer..
Marjo, heb je flits gebruikt?
( Zo ja - dan vind ik 't jammer dat somige delen van dat kettinkje wit zijn .. té fel vind ik zelf.. )
( Zo nee - dan ben ik scheef )
Snap ik, maar anders komt die roze ondergrond ook niet mooi uit zonder flits.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja is inderdaad met flits. Zonder flits is het minder roze, meer de rode kant op en ik wilde het juist lekker fel hebben...
Daarom stond er ook bij dat ik wat aan het spelen was met de foto, het zijn géén inzendingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:33 schreef Jelleee het volgende:
Die shaduw achter Jezus bij 1 is mooi..
Maar't lijkt geshopt, 1 én 2..
Hij's mooi, maar hij lijkt een héél klein beetje scheef (horizon)?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:40 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Daarom stond er ook bij dat ik wat aan het spelen was met de foto, het zijn géén inzendingen.
Op een softfocus na is er aan foto 2 niets geknutseld.
Dit is de 'maagdelijke' uitvoering. (en inzending)
[afbeelding]
Ik zag hetzelfde, misschien staat het kruis gewoon scheef?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:32 schreef k_man het volgende:
Hmm, nu ik nog eens goed kijk lijkt ie toch recht.
Maar er blijft iets vreemds aan. Perspectief misschien, of nét niet symmetrisch?Ik kan m'n vinger er niet echt op leggen.
Klein low-budget-tipje (als je nog tijd hebt). Prop een tissue voor je flits. Daardoor verlies je nauwelijks lichtopbrengst, maar wordt het licht wat difuser, zodat je niet van die overbelichte reflecties krijgt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja is inderdaad met flits. Zonder flits is het minder roze, meer de rode kant op en ik wilde het juist lekker fel hebben...
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Klein low-budget-tipje (als je nog tijd hebt). Prop een tissue voor je flits. Daardoor verlies je nauwelijks lichtopbrengst, maar wordt het licht wat difuser, zodat je niet van die overbelichte reflecties krijgt.
Is het proberen waard. Misschien heb ik straks even tijd...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Klein low-budget-tipje (als je nog tijd hebt). Prop een tissue voor je flits. Daardoor verlies je nauwelijks lichtopbrengst, maar wordt het licht wat difuser, zodat je niet van die overbelichte reflecties krijgt.
Zoiets??:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Gouden tip man![]()
![]()
De vorige was beeldvullender, dat gaf een wat sterkere compo.
mee eens, ik vind het ook mooier als het kruis zoals op de 1e foto iets meer naar beneden wijstquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:36 schreef k_man het volgende:
Ik vond die niet beeldvullende juist wat spannender.
Qua belichting is dit iig beter dan eerst.
Kan het niet iets later?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:38 schreef Subhuman het volgende:
De deadline voor de wedstrijd is uitgesteld naar zaterdag 29 oktober 13:00!!!
Dit omdat ik er vrijdagavond niet ben, en om het niet op tijd plaatsen van wedstrijdfoto's te voorkomen.
Al zou ik vroeg opstaan, en al zou ik mijn idee tegenkomen, lukt het me waarschijnlijk toch niet om er een fatsoenlijke foto van te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:22 schreef k_man het volgende:
Dat wordt dus vroeg opstaan voor je, zaterdag...
Briljantquote:
Zegge... je hebt hem toch nog niet gebruikt hé?quote:
Mocht je reacties krijgen als "Kutfoto" of "Gelijk de prullenbak in", vraag dan om extra uitleg. Op die manier dwing je diegene nauwkeuriger te kijken en te vertellen wat hij of zij niet mooi vindt aan de foto.quote:
Alleen waar ie voor bedoeld is hoor, om da accu van mn camera op te laden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:19 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Zegge... je hebt hem toch nog niet gebruikt hé?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mocht je reacties krijgen als "Kutfoto" of "Gelijk de prullenbak in", vraag dan om extra uitleg. Op die manier dwing je diegene nauwkeuriger te kijken en te vertellen wat hij of zij niet mooi vindt aan de foto.
Zeg k_man, wat vindt jij niet mooi aan de foto?
De sterke schaduw is opzettelijk, dit soort dingen doe je nou eenmaal bij het licht van een enkel peertje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind het wel een geslaagde foto.
enige minpuntje vind ik de sterke schaduw, en er had wel wat meer contrast in gemogen.
Lugubere gedachte, ook al klopt ie wel. Het kleurloze past wel bij de foto. Het is wel een foto die niet meteen een religieus gevoel bij me oproept.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De sterke schaduw is opzettelijk, dit soort dingen doe je nou eenmaal bij het licht van een enkel peertje.
Ik had er nog 1 met wat meer contrast (maar ook wat donkerder). Vind je die beter?
[afbeelding]
Ikke niet eigenlijk, je ziet nu amper meer wat er gebeurt bij die oplader, dat is niet echt herkenbaar meer.quote:
Dat laatste is logisch, je zult op de hele foto ook geen enkel religieus object terugvinden. De link met het thema is puur suggestief.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Lugubere gedachte, ook al klopt ie wel. Het kleurloze past wel bij de foto. Het is wel een foto die niet meteen een religieus gevoel bij me oproept.
Dat was ook mijn overweging om in eerste instantie die andere te kiezen. Als ik vanavond tijd heb, zal ik PS nog eens aanzwengelen in een poging de gulden middenweg te berijden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:25 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ikke niet eigenlijk, je ziet nu amper meer wat er gebeurt bij die oplader, dat is niet echt herkenbaar meer.
Niet de foto an sich. Meer dat je bij dit thema met die foto komt, leide tot dequote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef Vliegvrager het volgende:
Zeg k_man, wat vindt jij niet mooi aan de foto?
Zo'n gekke associatie is het toch nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet de foto an sich. Meer dat je bij dit thema met die foto komt, leide tot de.
Bij het thema herfst zou ie een stuk minder op zijn plaats zijn. Wat is nou eigenlijk het probleem? Kun je dat wat duidelijker verwoorden? alsjeblieftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet de foto an sich. Meer dat je bij dit thema met die foto komt, leide tot de.
Okay, had ik de smiley kennelijk verkeerd geïnterpreteerd. Sorry.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef k_man het volgende:
Is er een probleem dan?
Wat ik al zei: op zich een goede foto, maar ik word er niet vrolijk van. Dat is toch juist goed?
Ik snap de hele foto niet..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De sterke schaduw is opzettelijk, dit soort dingen doe je nou eenmaal bij het licht van een enkel peertje.
Ik had er nog 1 met wat meer contrast (maar ook wat donkerder). Vind je die beter?
[afbeelding]
Hij zit ergens in een kerstpaket, en ik heb nog maar 20 minuten en dan.. weetikniet.quote:
ja dat heb ik ook al eens eerder gezegd, mja...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:40 schreef Jelleee het volgende:
Jamaar, d'r zaten meerdere bij die bijvoorbeeld goed waren..
nu lijkt 't net alsof ze het niet verdienen ofzo.
Heb ik ook een tijdje gedacht voor mezelf, maar ik ben er deze maand achter gekomen dat het ook niet verkeerd is om weer eens door je archief te bladeren en met een ander oog naar je foto's te kijken. Dat had ik eienlijk niet verwacht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:08 schreef Elefes o.a. het volgende:
Archief wilde ik ook niet op terugvallen..
Je hebt ze verdiendquote:
Ik vind het een prutfoto.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:25 schreef pirke het volgende:
[..]
Je hebt ze verdiend(anders had ik ze natuurlijk niet gegeven
)
Ik vind het een mooie rustige, bijna sobere uitstraling hebben, ook de compositie is netjes, vandaar.
Hoe heb je hem gemaakt, analoog of digitaal?
zenks menquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:24 schreef Xilantof het volgende:
shark!
toffe foto heb je ingestuurd...
ik ga ook nog een keertej stemmen en alle foto's goed bekijken
maar niet vanavond
verreken dat van mij maar met de punten die ik van jou heb gehadquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
zenks men
Het was lastig, maar ik heb gestemd.
[] Shark.Bait - maandag 31 oktober 2005 @ 11:28
Dank aan ieder die mij punten heeft gestuurd. het geld word morgen gestort
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | PoseidonVS 85 Puckzzz 67 mwvdlee 59 pea4fun 40 dubbellu 37 DonVincenzo 34 Vliegvrager 34 CompuMess 30 k_man 13 -Marjo- 13 Xelphix 5 Sasami 4 Jelleee 3 Schanulleke 2 YoNielo 2 Elation 1 Dagonet 0 pirke 0 |
yupquote:
yup-religie is toch een ervaring, geen gebouwquote:Hmm, dat vond ik wel een goede, maar geen erg bijzondere foto. Wint het gemiddelde weer?
zenksquote:Toch gefeliciteerd.
Alles kan een onderwerp zijn, zei iemand vorige keer toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik weet niet wat ik voor onderwerpen moet insturen
Xilantof suggereert net "Overstekende oma's"quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:15 schreef k_man het volgende:
Alles kan een onderwerp zijn, zei iemand vorige keer toch?
Dus doe maar wat. Stoelpoot? Verkoudheid? Vieze windjes? Blauwe jurken?![]()
aanhaaktquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:46 schreef k_man het volgende:
Overstekende oma's ja. Dat moet 'm worden.
Foei!quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:49 schreef -Marjo- het volgende:
Wow 13 punten!!!
Ik ben vergeten te stemmen![]()
Ik vind het ook een heel erg leuk idee eigenlijk, maar het mag van mij wel ietsje breder dan. iets meer van "overstekende mensen"quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:40 schreef Xilantof het volgende:
ja lach maar om mijn voorstel
maar denk eens na. als je zo iets specifieks doet, is het juist leuk om te kijken hoe iedereen dat opvangt.
als je zegt: "een oma steekt over bij een zebrapad" kan je nog zo veel variabele hebben... en kijken wie er dan nog creatief is.
de 1 laat haar bijna aanrijden, de andere fotografeerd een omaatje met in de bokeh het groene licht. andere plaatst er een atente jonge knul naast die even helpt.
lijkt me leuk om te zien wat er dan uit komt
ik denk dat Shark je gewoon voor was met de compositiequote:Op dinsdag 1 november 2005 09:22 schreef mwvdlee het volgende:
Hm, volgende keer maar iets meer politiek correct fotograferen.
Kan me ook niet helemaal vinden in de uitslag, maar smaken verschillen (gelukkig) nou eenmaal.
Gefeliciteerd, en hopen dat het volgende onderwerp een beetje goed is!
Lijkt me stug dat iemand niet verder kan zien dan dat soort oppervlakkige overeenkomsten, beide foto's zijn qua sfeer, verhaal en uitvoering compleet anders.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:47 schreef Re het volgende:ik denk dat Shark je gewoon voor was met de compositie
ik vind je een beetje zuur klinken hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:22 schreef mwvdlee het volgende:
Hm, volgende keer maar iets meer politiek correct fotograferen.
Kan me ook niet helemaal vinden in de uitslag, maar smaken verschillen (gelukkig) nou eenmaal.
Gefeliciteerd, en hopen dat het volgende onderwerp een beetje goed is!
dat zal best ook wel zo zijn, maar overall wordt er denk ik toch naar wat men een mooie foto vind gekeken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:14 schreef mwvdlee het volgende:
Ik ga ook niks aanpassen hoor, en wie weet was ik bij een jury van deskundigen wel laatste geworden. Ik heb alleen sterk de indruk (en lang niet alleen door mijn eigen foto maar ook voorgaande fotowedstrijden en andere foto's in deze wedstrijd) dat er niet altijd puur om de foto's wordt gestemt.
Ik vond ze ook sterk op elkaar lijken...quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:54 schreef mwvdlee het volgende:
Lijkt me stug dat iemand niet verder kan zien dan dat soort oppervlakkige overeenkomsten, beide foto's zijn qua sfeer, verhaal en uitvoering compleet anders.
Waardoor krijg je die indruk?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:14 schreef mwvdlee het volgende:
Ik heb alleen sterk de indruk (en lang niet alleen door mijn eigen foto maar ook voorgaande fotowedstrijden en andere foto's in deze wedstrijd) dat er niet altijd puur om de foto's wordt gestemt.
Mag je wel op je klonen stemmen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:54 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind eigenlijk dat iedereen die een foto ingezonden heeft ook moet stemmen, aangezien je niet op jezelf mag stemmen, en de andere deelnemers ook hun punten geven en daarbij niet op zichzelf stemmen.
Het werkte niet zo erg. Veel mensen willen toch in de SC hun vorderingen bespreken, dus dan ben je er snel achter van wie welke foto is. Althans voor een deel van de inzenders. En met die foto's van Puckzzz weet je het natuurlijk ook meteen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:38 schreef Subhuman het volgende:
Er is ook al eens een wedstrijd geprobeerd met alleen foto's zonder namen, ik weet alleen zo niet meer wat daar de uitkomst van was; hielp het of niet.
ja hallo!! alsof ik elke keer mijn eigen kop op de foto loop te zetten...zo eigengeil ben ik niet hoor...quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Het werkte niet zo erg. Veel mensen willen toch in de SC hun vorderingen bespreken, dus dan ben je er snel achter van wie welke foto is. Althans voor een deel van de inzenders. En met die foto's van Puckzzz weet je het natuurlijk ook meteen.
Dank je, jij ook met (wederom) je 3e plek. En dit keer zonder wisseltruukquote:Op dinsdag 1 november 2005 07:36 schreef Puckzzz het volgende:
Gefeliciteerd Shark en Poseidon!!
Jij ook gefeliciteerd met je plek. Persoonlijk vind ik de jouwe imposanter dan de mijne, afgezien of hij in mijn ogen het onderwerp dektquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:44 schreef PoseidonVS het volgende:
Shark en Puckzzz ook van harte. Ik zag me eens snel buigen over een nieuw onderwerp.
Thanks. Deze maand mag jij winnen, want onderwerpen kiezen is wel lastig daarom.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:02 schreef Sasami het volgende:
Gefeliciteerd Shark.Bait, PoseidonVS en Puckzzz !
Damn. Ik had je maar 2 punten moeten gevenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:49 schreef pea4fun het volgende:
@ sharkbait, die naakte maagd en die dooie kippen staan helaas net buiten beeld
Ik hoop toch echt dat men mij punten geeft om de kwaliteit van mijn foto's en niet mijn bescheiden, lieve, innemelijke persoonlijkheid en mijn scherpe, kwalitatief inhoudelijke postsquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:50 schreef Subhuman het volgende:
In dat geval doe je er niks aan, en moet je voor lief nemen dat er soms op een user wordt gestemd, of juist niet op een user wordt gestemd, in plaats van op een foto.
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel V)quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
het is meer bij gebrek aan een direkt beschikbaar model dat dit soms gebeurt.
overstekende mensenquote:Op dinsdag 1 november 2005 07:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het ook een heel erg leuk idee eigenlijk, maar het mag van mij wel ietsje breder dan. iets meer van "overstekende mensen"
Kevertje!!!quote:
die agenda's passen helaas meestal niet zo goed naast elkaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel V)
Er zijn wat mij betreft veel meer verschillen dan overeenkomsten, zal wel een kwestie zijn van waar je op let.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:35 schreef Shark.Bait het volgende:Ik vond ze ook sterk op elkaar lijken...
Nee hoor. ik ben ook nog inspiratie loos. Ik had totaal niet verwacht dat ik bij de eerste drie zou kunnen komen. Vanavond hoop ik je te mailen sub.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
is het wachten alleen nog op mij dan?
Daarom had ik 'anderen' ingeschakeldquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb geen ideetjes voor twee onderwerpen
echt zip inspiratie vandaag en de druk is hoog want de mensen worden ongeduldig
En als die 'm niet hoeft?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:15 schreef fr.oosje het volgende:
De nummer 1 hoeft zijn prijs (cd van Jamie Cullum) niet. De nummer 2 mag mij nu zijn adres mailen
Dat ligt er allemaal aan waar je precies gaat wonen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:48 schreef Elefes het volgende:
En hier schijnt niet eens de zonZul je zien dat het zometeen ook nog gaat regenen...
Onweer en regen is voorspeld....quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:48 schreef Elefes het volgende:
En hier schijnt niet eens de zonZul je zien dat het zometeen ook nog gaat regenen...
Er drijven nu schitterende oranje roze donderwolken voorbij met blauwe lucht ertussen......maarja tegen de tijd dat ik thuis ben is het al donkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Onweer en regen is voorspeld....
Zal ik je een kopie sturen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En als die 'm niet hoeft?![]()
ow Elefes, de herfst is al bijna voorbij wat de mooie kleurtjes betreft, ben bang dat we ene hoop kale bomen of archief (lees: 1 a 2 weken oud) materiaal gaan krijgen dan
en herfst is al eens geweest
Soms? Of drie van de afgelopen vier keer...?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
ja hallo!! alsof ik elke keer mijn eigen kop op de foto loop te zetten...zo eigengeil ben ik niet hoor...
het is meer bij gebrek aan een direkt beschikbaar model dat dit soms gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |