Snap ik, maar anders komt die roze ondergrond ook niet mooi uit zonder flits.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja is inderdaad met flits. Zonder flits is het minder roze, meer de rode kant op en ik wilde het juist lekker fel hebben...
Daarom stond er ook bij dat ik wat aan het spelen was met de foto, het zijn géén inzendingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:33 schreef Jelleee het volgende:
Die shaduw achter Jezus bij 1 is mooi..
Maar't lijkt geshopt, 1 én 2..
Hij's mooi, maar hij lijkt een héél klein beetje scheef (horizon)?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:40 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Daarom stond er ook bij dat ik wat aan het spelen was met de foto, het zijn géén inzendingen.
Op een softfocus na is er aan foto 2 niets geknutseld.
Dit is de 'maagdelijke' uitvoering. (en inzending)
[afbeelding]
Ik zag hetzelfde, misschien staat het kruis gewoon scheef?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:32 schreef k_man het volgende:
Hmm, nu ik nog eens goed kijk lijkt ie toch recht.
Maar er blijft iets vreemds aan. Perspectief misschien, of nét niet symmetrisch?Ik kan m'n vinger er niet echt op leggen.
Klein low-budget-tipje (als je nog tijd hebt). Prop een tissue voor je flits. Daardoor verlies je nauwelijks lichtopbrengst, maar wordt het licht wat difuser, zodat je niet van die overbelichte reflecties krijgt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja is inderdaad met flits. Zonder flits is het minder roze, meer de rode kant op en ik wilde het juist lekker fel hebben...
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Klein low-budget-tipje (als je nog tijd hebt). Prop een tissue voor je flits. Daardoor verlies je nauwelijks lichtopbrengst, maar wordt het licht wat difuser, zodat je niet van die overbelichte reflecties krijgt.
Is het proberen waard. Misschien heb ik straks even tijd...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Klein low-budget-tipje (als je nog tijd hebt). Prop een tissue voor je flits. Daardoor verlies je nauwelijks lichtopbrengst, maar wordt het licht wat difuser, zodat je niet van die overbelichte reflecties krijgt.
Zoiets??:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Gouden tip man![]()
![]()
De vorige was beeldvullender, dat gaf een wat sterkere compo.
mee eens, ik vind het ook mooier als het kruis zoals op de 1e foto iets meer naar beneden wijstquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:36 schreef k_man het volgende:
Ik vond die niet beeldvullende juist wat spannender.
Qua belichting is dit iig beter dan eerst.
Kan het niet iets later?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:38 schreef Subhuman het volgende:
De deadline voor de wedstrijd is uitgesteld naar zaterdag 29 oktober 13:00!!!
Dit omdat ik er vrijdagavond niet ben, en om het niet op tijd plaatsen van wedstrijdfoto's te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |