Hij zit ergens in een kerstpaket, en ik heb nog maar 20 minuten en dan.. weetikniet.quote:
ja dat heb ik ook al eens eerder gezegd, mja...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:40 schreef Jelleee het volgende:
Jamaar, d'r zaten meerdere bij die bijvoorbeeld goed waren..
nu lijkt 't net alsof ze het niet verdienen ofzo.
Heb ik ook een tijdje gedacht voor mezelf, maar ik ben er deze maand achter gekomen dat het ook niet verkeerd is om weer eens door je archief te bladeren en met een ander oog naar je foto's te kijken. Dat had ik eienlijk niet verwacht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:08 schreef Elefes o.a. het volgende:
Archief wilde ik ook niet op terugvallen..
Je hebt ze verdiendquote:
Ik vind het een prutfoto.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:25 schreef pirke het volgende:
[..]
Je hebt ze verdiend(anders had ik ze natuurlijk niet gegeven
)
Ik vind het een mooie rustige, bijna sobere uitstraling hebben, ook de compositie is netjes, vandaar.
Hoe heb je hem gemaakt, analoog of digitaal?
zenks menquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:24 schreef Xilantof het volgende:
shark!
toffe foto heb je ingestuurd...
ik ga ook nog een keertej stemmen en alle foto's goed bekijken
maar niet vanavond
verreken dat van mij maar met de punten die ik van jou heb gehadquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
zenks men
Het was lastig, maar ik heb gestemd.
[] Shark.Bait - maandag 31 oktober 2005 @ 11:28
Dank aan ieder die mij punten heeft gestuurd. het geld word morgen gestort
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | PoseidonVS 85 Puckzzz 67 mwvdlee 59 pea4fun 40 dubbellu 37 DonVincenzo 34 Vliegvrager 34 CompuMess 30 k_man 13 -Marjo- 13 Xelphix 5 Sasami 4 Jelleee 3 Schanulleke 2 YoNielo 2 Elation 1 Dagonet 0 pirke 0 |
yupquote:
yup-religie is toch een ervaring, geen gebouwquote:Hmm, dat vond ik wel een goede, maar geen erg bijzondere foto. Wint het gemiddelde weer?
zenksquote:Toch gefeliciteerd.
Alles kan een onderwerp zijn, zei iemand vorige keer toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik weet niet wat ik voor onderwerpen moet insturen
Xilantof suggereert net "Overstekende oma's"quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:15 schreef k_man het volgende:
Alles kan een onderwerp zijn, zei iemand vorige keer toch?
Dus doe maar wat. Stoelpoot? Verkoudheid? Vieze windjes? Blauwe jurken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |