Nee hoor. ik ben ook nog inspiratie loos. Ik had totaal niet verwacht dat ik bij de eerste drie zou kunnen komen. Vanavond hoop ik je te mailen sub.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
is het wachten alleen nog op mij dan?
Daarom had ik 'anderen' ingeschakeldquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb geen ideetjes voor twee onderwerpen
echt zip inspiratie vandaag en de druk is hoog want de mensen worden ongeduldig
En als die 'm niet hoeft?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:15 schreef fr.oosje het volgende:
De nummer 1 hoeft zijn prijs (cd van Jamie Cullum) niet. De nummer 2 mag mij nu zijn adres mailen
Dat ligt er allemaal aan waar je precies gaat wonen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:48 schreef Elefes het volgende:
En hier schijnt niet eens de zonZul je zien dat het zometeen ook nog gaat regenen...
Onweer en regen is voorspeld....quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:48 schreef Elefes het volgende:
En hier schijnt niet eens de zonZul je zien dat het zometeen ook nog gaat regenen...
Er drijven nu schitterende oranje roze donderwolken voorbij met blauwe lucht ertussen......maarja tegen de tijd dat ik thuis ben is het al donkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Onweer en regen is voorspeld....
Zal ik je een kopie sturen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En als die 'm niet hoeft?![]()
ow Elefes, de herfst is al bijna voorbij wat de mooie kleurtjes betreft, ben bang dat we ene hoop kale bomen of archief (lees: 1 a 2 weken oud) materiaal gaan krijgen dan
en herfst is al eens geweest
Soms? Of drie van de afgelopen vier keer...?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
ja hallo!! alsof ik elke keer mijn eigen kop op de foto loop te zetten...zo eigengeil ben ik niet hoor...
het is meer bij gebrek aan een direkt beschikbaar model dat dit soms gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |