Daarom is ze nu ook bevallen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:52 schreef annie32 het volgende:
tanja kan soppen zeg
En ook niet met de extra hygiene die nu voor Tanja nodig is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Getver...geen pleepapier. Dat is toch gewoon vies? Heeft toch niets te maken met rantsoen.
Ze gaan iets doen voor Menno...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Waar wachten de bewoners nu op?
Een gezamenlijk overleg ofzo?
Wie goed doet......goed ontmoetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:52 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben geen Tanja-fan, maar toch vind ik het zielig dat een vrouwtje dat net bevallen is, geen hulp krijgt bij het bereiden van haar maaltijd.
Niemand vraagt haar of ze soms kunnen helpen.
Hopelijk geen hints, of een liedjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef ChantalC het volgende:
Ze gaan iets doen voor Menno...
Ja ze zal het wel te vies vinden om haar pannetjes op te zettenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:53 schreef melonovy het volgende:
tanja moet kappen me tpoetsen en gewoon relaxen, ze is net bevallen.
Waarom doet ze dit nou?
Ze kan toch ook op "gewone tijden" eten. Dan kan de kraamhulp (die ze wel heeft) toch koken voor haar. Ze kan ook naar de tuin om te roken hoor. En Dido loopt bijna constant de luiers van Joscelyn te verschonen dus daar hoeft ze ook al nix voor te doen.quote:
Geen wc papier vind ik ook niet kunnen. Had gewoon alle make up afgepakt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Als je de make-up en haarlak etc afpakt dan heb ik daar lol in....maar wc-papier
Heeft er alles mee te maken en ze is niet hulpbehoevend hoor, ook al is ze net bevallenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heeft er nix mee te maken ze is wel pas bevallen hoor![]()
ze kan na weeen hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:59 schreef Rianne84 het volgende:
hebben pas bevallen vrouwen veel last van hun buik ofzo? tanja houdt maar steeds haar buik vast...
Ik zou het ook doen als ik wist dat er een uurtje of wat geleden een heel acuzi over het aanrecht is gegaan (inclusief schaamhaar en lichaamsvetten en dergelijke)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ze zal het wel te vies vinden om haar pannetjes op te zetten![]()
Dit doet ze zelf hoor melonovy
Daar hebben de bewoners geen idee van (geen ervaring mee), zou een taak van BB zijn om ze daar op te wijzen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Helemaal mee eens. Tanja gedraagt zich wel als een bikkel, maar ik vind het niet meer dan normaal als ze nu een beetje verwend wordt.
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:00 schreef Taurus het volgende:
Even voor alle Tanja-lovers: Een zwangere vrouw is niet ziek!!Ze hoeft geen hulp meer, echt niet! Ze heeft geen zware bevalling gehad en de ene vrouw trekt 't beter dan de ander, nou zij trekt 't goed, ze heeft geluk gehad, klaar.
Dat gepiep om 't arme zwangere vrouwtje.. doe normaal zeg..Ik vind 't 'n stom idee van BB om haar in dat huis te stoppen. Bah.
Ja joh, klaag daar nog eens over.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:00 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n stom idee van BB om haar in dat huis te stoppen. Bah.
Ze heeft het wel een beetje over zichzlf afgeroepen met haar gedrag, maar dan nog vin dik dat de beweoners haar wel wat meer mogen helpen. Maar ja, het is ook zo dat het net is of ze er niet meer bijhoort....ze mogen niet bij haar in de baby/Tanja kamer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heeft er nix mee te maken ze is wel pas bevallen hoor![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:00 schreef Taurus het volgende:
Even voor alle Tanja-lovers: Een zwangere vrouw is niet ziek!!Ze hoeft geen hulp meer, echt niet! Ze heeft geen zware bevalling gehad en de ene vrouw trekt 't beter dan de ander, nou zij trekt 't goed, ze heeft geluk gehad, klaar.
Dat gepiep om 't arme zwangere vrouwtje.. doe normaal zeg..Ik vind 't 'n stom idee van BB om haar in dat huis te stoppen. Bah.
Ik had ook de dagen na mijn bevalling een zere buik. En een zere doos ookquote:
Ik zie dat je kan schrijven...maar nadenken is wat moeilijker denk ik he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:59 schreef Rianne84 het volgende:
hebben pas bevallen vrouwen veel last van hun buik ofzo? tanja houdt maar steeds haar buik vast...
Maar eerlijk is eerlijk Tanja kan zelf ook best wat meer bij de bewoners gaan zitten. Ze zit de hele dag in de babykamer en komt er alleen uit om te roken en om eten te maken. De meeste vrouwen laten hun babietje écht wel even alleen als ze slapen hoor. En je hoort in de woonkamer het kindje huilen, dus zo'n probleem is het niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft het wel een beetje over zichzlf afgeroepen met haar gedrag, maar dan nog vin dik dat de beweoners haar wel wat meer mogen helpen. Maar ja, het is ook zo dat het net is of ze er niet meer bijhoort....ze mogen niet bij haar in de baby/Tanja kamer.
Weet ik, cuall maar je moet er toch niet aan denken dat je 3 dagen na je bevalling in je eentje je maaltijd moet maken en dat niemand naar je omkijkt. Ik heb nu wel medelijden met haar.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:00 schreef cevece het volgende:
[..]
Ze kan toch ook op "gewone tijden" eten. Dan kan de kraamhulp (die ze wel heeft) toch koken voor haar. Ze kan ook naar de tuin om te roken hoor. En Dido loopt bijna constant de luiers van Joscelyn te verschonen dus daar hoeft ze ook al nix voor te doen.
Tanja zondert zichzelf af, ze wordt uitgenodigd voor het "feestje" voor Menno maar ze gaat weer terug naar de babykamer (waar ze lekker zonder camera's enz. mag zijn)
Dat ze zo behandeld wordt is voor een heel groot deel ook haar eigen schuld hoor
ik was gelukkig meteen weer op de been maar koken enzo had ik echt geen zin in dat mocht manlief doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik had ook de dagen na mijn bevalling een zere buik. En een zere doos ook. Zo kwiek als Tanja door het huis loopt, liep ik pas 3 weken na de bevalling weer
.
Graag, ik vind 't dus 'n stom idee! Het haalt werkelijk het slechtste in mij boven, bah bah bah.quote:
gmta.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:06 schreef Falco het volgende:
Nog nooit werd de tegenstelling tussen Tanja en haar medebewoners mooier in beeld gebracht.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef svann het volgende:
[..]
Daar hebben de bewoners geen idee van (geen ervaring mee), zou een taak van BB zijn om ze daar op te wijzen.
Tanja's moeder vond de bewoners te egocentrisch, maar het is Hummie die Tanja laat bartsten nu ze haar BB-baby binnen heeft.
En nee, ik ben geen Tanja-fan.
Ik had een heel voorspoedige bevalling, alleen nadien heeeeeel veel last van De Knip.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:05 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik was gelukkig meteen weer op de been maar koken enzo had ik echt geen zin in dat mocht manlief doen![]()
Ik wél dat ze haar vlees niet kan braden omdat BB de Croma heeft weggenomen en niet op haar vraag heeft gereageerd. Dus smeert ze een broodje nu.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ze is heel apart altijd met haar eten dus dat de kraamhulp haar eten niet verzorgd zal zeker in opdracht van Tanja zijn. Ik weet zeker dat Rob zo voor haar zou gaan koken als ze het aan geeft.
Dit is waar ze zelf voor kiest, dus ik heb geen medelijde met haar
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:10 schreef versabommie het volgende:
BB: Please geef ze geen eten en laat die mokumse lul zijn woordjes inslikken!
Vond ik ook. Die blijft niet lang meer, zonet toen ze riep dat ze stiller moesten doen, fluisterde ze: hier was ik dus al fokking (jajaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
gmta.
het was gewoon schokkend om te zien.
is en blijft BBquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik wél dat ze haar vlees niet kan braden omdat BB de Croma heeft weggenomen en niet op haar vraag heeft gereageerd. Dus smeert ze een broodje nu.
Dan dat gegil net er nog overheen... ik snap best dat ze pissig is nu.
Tanja heeft al zovaak geroepen dat ze weg gaat dat het heus geen indruk maakt. Ik sta heel erg te kijken als ze een keer ècht weg gaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vond ik ook. Die blijft niet lang meer, zonet toen ze riep dat ze stiller moesten doen, fluisterde ze: hier was ik dus al fokking (jaja) bang voor.
Maar je kan deze BB je mening bij blijven stellen; ik kan er morgen alweer anders over denken.
Gezeik weer. Altijd dat gelul over ´Nukkige Groningers´. Ik woon in Groningen en al voel ik me niet aangesproken, ik vind jou erg verwend en vervelend met je vooroordelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:08 schreef Bocaj het volgende:
Tanja is nu wel een beetje verwend/vervelend/Gronings.... ze gaat zometeen naar de babykamer en pleurt de deur dicht
En vooral op de 3e dag na de bevalling, dat is de lekkerste, kraamtranen enzo!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:15 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het ook wel sneu dat niemand Tanja hielp. Ookal is ze een naar, nukkig kind. Ze is wél net bevallen en dan kun je emotioneel heel onstabiel zijn.
ik kom ook uit groningen en vind tanja ook een verwend wicht die komen we nog wel eens tegen in beyumquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gezeik weer. Altijd dat gelul over ´Nukkige Groningers´. Ik woon in Groningen en al voel ik me niet aangesproken, ik vind jou erg verwend en vervelend met je vooroordelen.
En dan de prijzenpot missen? Geloof me, dat zal niemand in dat huis doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:15 schreef Showtime het volgende:
Wordt tijd dat ze gezamelijk een vrijwillige exit aanvragen in de DBK. Kijken als Hummie dan nog steeds de kleuterleidster uit durft te hangen.
De meeste Groningers zijn juist het tegenovergestelde van verwendquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gezeik weer. Altijd dat gelul over ´Nukkige Groningers´. Ik woon in Groningen en al voel ik me niet aangesproken, ik vind jou erg verwend en vervelend met je vooroordelen.
Ik was ook gillend gek geworden als ze op de 3e dag na mijn bevalling een polonaise door mijn huis gingen lopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:17 schreef easy-going het volgende:
[..]
En vooral op de 3e dag na de bevalling, dat is de lekkerste, kraamtranen enzo!
Sorryquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat 't een groot zwangerschapsexcuus is hoor.. ik weet zeker dat ze van zichzelf ook gewoon egoistisch en chagrijnig en ontevreden en saai is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:15 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het ook wel sneu dat niemand Tanja hielp. Ookal is ze een naar, nukkig kind. Ze is wél net bevallen en dan kun je emotioneel heel onstabiel zijn. Lichamelijk lijkt ze me wel aardig in orde, maar op geestelijk gebied moet het een grote warboel zijn bij haar (een nóg grotere warboel dan normaal)
....help me even herinneren, wat was er ook alweer 25 september gebeurd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:18 schreef jessie het volgende:
Menno moest toch de 25e goed in zijn gedachte houden. Zou dit zijn straf zijn?
vind ik ook hoor ze mag dan miss erg moeilijk in de omgang zijn maar ja ze kunnen wel bedenken om dr even te helpen bergijp als je net bevallen ben dat je geen puf heb en sommige zijn gewoon te koppig om hulp te vragenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:11 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind ook dat mensen in ieder geval even kunnen aanbieden om Tanja te helpen, het is en blijft vlak na haar bevalling. Wie zei net in de tuin ook alweer iets over sociale plichten? Ook al is ze misschien te nukkig. Ik ben het wel met Melonovy eens.
Menno uitte kritiek op BBquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....help me even herinneren, wat was er ook alweer 25 september gebeurd?
Hij kreeg op zijn kop, omdat hij had gesuggereerd dat BB oneerlijk was m.b.t. het stemmen op de donderdagavond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]....help me even herinneren, wat was er ook alweer 25 september gebeurd?
Oh, dat denk ik ook hoor. Ik denk dat ze in het dagelijks leven ook een naar mens is. Maar zo vlak na de bevalling heeft iedere vrouw een beetje support en vriendelijkheid nodig. Over een week is haar ex-zwangerschap geen excuus meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat 't een groot zwangerschapsexcuus is hoor.. ik weet zeker dat ze van zichzelf ook gewoon egoistisch en chagrijnig en ontevreden en saai is.![]()
Ik heb 0 medelijden met haar.. En ik zou haar ook zo zat worden dat ik geen poot meer uitstak om haar te helpen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef CGJung het volgende:
Deze bewoners en over het hek gaan??? Daar moet je voor samenWERKEN en daar zijn ze te lui voor!!!
Wat zegt ze dan allemaal wat onrespectvol tegenover 'n zwangere vrouw is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:20 schreef Knurkie het volgende:
ik hoop zo dat Chantal ooit zwanger wordt en dan deze uitspraken van haar zelf terug ziet en de ogen uit dr hoofd schaamt want een ongevoelig etter wijf
Groningen en verwend staan nou niet echt met elkaar in verbinding, wat Isa zegt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:18 schreef Inca het volgende:
[..]
ik kom ook uit groningen en vind tanja ook een verwend wicht die komen we nog wel eens tegen in beyum![]()
Toen had Menno het toch over die bewijzen van fraude met de beluitslagen gehad. Hij is toen door Hummie naar de dbk geroepen en flink uitgekaffert. En hem is verteld deze datum goed te onthouden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei ook dat Tanja's moeder dat vond. Ik vind de bewoners best sociaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:07 schreef cuall het volgende:
de enige die in dat huis echt egocentrisch is dat is Tanja zelf
![]()
Idem.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Menno zei dat BB doorgestoken kaart was en dat hij thuis bewijs had.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal gemistquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij kreeg op zijn kop, omdat hij had gesuggereerd dat BB oneerlijk was m.b.t. het stemmen op de donderdagavond.
Dat Tan er zowiezo niet uitmocht van BB bijvoorbeeld.
(zoiets was het, ik weet nog dat hij er behoorlijk van onder de indruk was toen, hij liep rood aan en zag er verslagen uit)
als ze hier meelezen, krijgt Dido op haar kop dat ze Tanja niet helptquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:17 schreef Rica het volgende:
Het wordt Dido nu al kwalijk genomen dat zij wel in de babykamer mag komen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:20 schreef Sonique het volgende:
Joost heeft pittige uitspraken over BB...
"Menno en ik hadden hier een half uur met onze piemel kunnen spelen, want de camara's waren toch Tanjas bevallig aan het filmen..."
Wat nou?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:22 schreef Sonique het volgende:
En terecht...
Zo snel gaat dat dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:20 schreef Ireth het volgende:
Joost: "Het is Big Tanja en Big Dido tegenwoordig en Big Shit voor de rest."
Hij zei inderdaad dat de stemming niet eerlijk verliep, en daar zelfs thuis bewijs voor had liggen, gelijk daarna kreeg hij op z'n donder in de DBK.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En niet vergeten dat Tanja direct wilde opstappen omdat ze niet aan een oneerlijk spel wilde meedoen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:22 schreef jessie het volgende:
[..]
Toen had Menno het toch over die bewijzen van fraude met de beluitslagen gehad. Hij is toen door Hummie naar de dbk geroepen en flink uitgekaffert. En hem is verteld deze datum goed te onthouden.
pakje boter voor tanjaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:25 schreef Sonique het volgende:
Ik mis net iets?
Ik switch naar de andere tream en ik hoor ".... hebben één pakje gegeven" Het gaat hier om sigaretten die ze net van BB heeft gekregen?
Ik ben ook kotsmisselijk van jouquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:24 schreef cuall het volgende:
Peter6000
ik word er zo langzamerhand kotsmisselijk van dat jij elke keer als jij je op je teerhartige zieltje getrapt voelt, je het nodig vindt om mijn beroep hier te vermelden.
![]()
hoop dat ze uit dr pan gaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:27 schreef Day het volgende:
Dido heeft een eigen pakje sigaretten gekregen van BB!
Ben benieuwd naar Chantal's reactie....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben ook kotsmisselijk van jou
Ik heb ook begrepen uit een halve zin dat Dido een pakje sigaretten gekregen heeft (als dank dat ze voor Joscelyn zorgt of zoals Tanja zei omdat ze haar op die manier lieten merken dat Dido d'r best wel gedaan heeft)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:25 schreef Sonique het volgende:
Ik mis net iets?
Ik switch naar de andere tream en ik hoor ".... hebben één pakje gegeven" Het gaat hier om sigaretten die ze net van BB heeft gekregen?
Zo.quote:
Steek je vingers in je keel.. lucht vaak erg op...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben ook kotsmisselijk van jou
Hij heeft geloof ik zelfs een boek gelezen over hoe je BB kan winnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:27 schreef PC eend het volgende:
Wel vreemd want hij heeft het vaak over "daar win/verlies je stemmen mee", ook heb ik hem horen speculeren of dat kapsel incident hem misschien stemmen gaat kosten, wel een beetje vreemd allemaal als je toch al weet dat die stemming niet klopt.
het is toch een pakje sigaretten voor dido.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Aha...
Jammer dat het geen pakje peuken is
Ze hebben Dido een pakje gegeven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Aha...
Jammer dat het geen pakje peuken is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:27 schreef bunnyma het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat Dido een pakje sigaretten heeft gehad?
Lieske d'r sjaalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
BB laat hiermee duidelijk merken dat Dido wél goed bezig is.
Nu ik heb begrepen dat bewoners etenswaren en breiwerkjes hebben verstopt gun ik Dido haar peukjes nog meer.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:29 schreef Bocaj het volgende:
Bocaj gaat met de billen bloot...
Groningers zijn ok!
![]()
![]()
Wat is het nouu?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hebben Dido een pakje gegeven.
Die krijgt straks dezelfde behandeling als Tanja als BB zo doorgaat. Misschien doen ze het wel met opzet.
Allebei ???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat is het nouu?
Een pakje sigaretten, of een pakje boter voor Tanja?
Prima, krijg je nog meer tweedeling binnen de groep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu ik heb begrepen dat bewoners etenswaren en breiwerkjes hebben verstopt gun ik Dido haar peukjes nog meer.
netjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Roel is de eerste die vraag of hij voor haar moet koken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat is het nouu?
Hadden ze allemaal dingen achter gehouden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet alleen Lieske.quote:
alle twee dido heeft uit DBK een pakje boter voor tanja meegenomen en zlef heeft ze een pakje sigaretten gehad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat is het nouu?
Heeft Lieske haar sjaal dan al ingeleverd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet alleen Lieske.
De opdracht is 3 keer hardop voorgelezen, plus over de intercom herhaald, dat ze álle werkjes moesten inleveren. Is dat nou zo moeilijk....
Die hebben ze bij de grote opruimactie vanmiddag meegenomen !!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:35 schreef Day het volgende:
[..]
Heeft Lieske haar sjaal dan al ingeleverd?
(sorry als de vraag al eerder gesteld is)
* Sonique met stimpy (van Ren & Stimpy) stemquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
alle twee dido heeft uit DBK een pakje boter voor tanja meegenomen en zlef heeft ze een pakje sigaretten gehad.
Ook Chantal had een baby-sjaaltje achtergehouden maar zij wist WERKELIJK niet dat zij dat in moest leveren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Hadden ze allemaal dingen achter gehouden?
Das niet zo slim![]()
BB heeft alles weggehaald.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:35 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is die meegenomen bij de eerste opruimbeurt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:35 schreef Day het volgende:
[..]
jah die is door BB uit het huis gehaaldquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:35 schreef Day het volgende:
[..]
En Joost had geloof ik "lapje" laten liggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ook Chantal had een baby-sjaaltje achtergehouden maar zij wist WERKELIJK niet dat zij dat in moest leveren.
Ze zou er vrijwillig uitgaan als ze 'm afpakten, zei ze.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:36 schreef cevece het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de grote opruimactie vanmiddag meegenomen !!
Daarna heeft ze geloof ik 100 keer gezegd dat ze het niet leuk vond, dat ze er zo lang aan gewerkt had en dat ze hem terug wilde
En Lieske is jaloers dat zij niet in de babykamer magquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:37 schreef MissX het volgende:
Rob is pissed dat Dido de sigaretten heeft geaccepteerd
Dan zijn ze allemaal fout bezig, door zo'n envelop voor te lezen terwijl niet iedereen aanwezig is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ook Chantal had een baby-sjaaltje achtergehouden maar zij wist WERKELIJK niet dat zij dat in moest leveren.
Ik persoonlijk wacht nog op het moment dat er alleen nog maar koud water uit de douche komtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:37 schreef flugeltje het volgende:
Zo ben ik weer....
BB blijft dus bezig begrijp ik.
Hoever kunnen ze gaan?
God, welk een treurigheid... als het erop aankomt gunnen ze elkaar het licht in de ogen nog niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:37 schreef MissX het volgende:
Rob is pissed dat Dido de sigaretten heeft geaccepteerd
Ik hoop het zo!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik persoonlijk wacht nog op het moment dat er alleen nog maar koud water uit de douche komt.
achtelijk van m weet zeker als hij wat extras had gekregen dat hij t ook had geaccepteerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:38 schreef bunnyma het volgende:
En ja hoor....Rob reageert zich verbolgen als hij hoort dat Dido een pakje sigaretten heeft gekregen.
"En heb je dat geaccepteerd"?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:40 schreef flugeltje het volgende:
Dit duurt tot Tanja de kamer binnenkomt en zegt dat Wierrook óók slecht is voor de baby...
Het slaat nergens op weken zitten ze weken te wachten op de baby.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:38 schreef Rica het volgende:
[..]
En Lieske is jaloers dat zij niet in de babykamer mag
Ik bedoelde WERKELIJK---sarcatisch. Volgens mij wist zij het verdomd goed maar probeerde ze op die manier haar straatje schoon te vegen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan zijn ze allemaal fout bezig, door zo'n envelop voor te lezen terwijl niet iedereen aanwezig is.
Of het aan die personen te melden.
Ik zit ook net te bedenken trouwens dat het enorm leuk zou zijn als het licht rond een uur of 22.00 uit gaat en niet meer aan. Weinig spannend om te kijken, maar dan kunnen ze echt alleen nog maar gaan slapen óf zeiken!quote:
Chantal zei eerder in de tuin precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:41 schreef bunnyma het volgende:
Vooral Rob heeft de meeste moeite met alle strafmaatregelen.
Ik kan dat wel begrijpen: hij is de oudste en voelt zich nu behandeld als een klein kind.
Niet zo moeilijk lijkt mij, tis nog maar net...kijken of ze het morgen nog zo leuk vinden..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Nou ik blijf het een strakke actie van BB vinden
Top hoe weinig de bewoners zich er tot nu toe door laten beinvloeden, en zich niet laten kennen![]()
en Rob al helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
God, welk een treurigheid... als het erop aankomt gunnen ze elkaar het licht in de ogen nog niet.
Op zich is het lachen dat de bewoners niet reageren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Nou ik blijf het een strakke actie van BB vinden
Top hoe weinig de bewoners zich er tot nu toe door laten beinvloeden, en zich niet laten kennen![]()
Voelde zij zich ook als een kind behandeld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:43 schreef Day het volgende:
[..]
Chantal zei eerder in de tuin precies hetzelfde.
Edit: Hoe komen ze aan de 'kadootjes' voor Menno?
de bom barst daar echt nog wel als bb zo doorgaat dennk ik best snelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op zich is het lachen dat de bewoners niet reageren.
Volgens mij moet hummie met kromme tenen in de regiekamer zitten.
Weer voldoende tuin-roddelvoer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:43 schreef Rica het volgende:
Chantal haar kop staat alweer op onweer.
"Dido heeft wel peuken"
Misschien dat ze meer gaan klagen maar het effect waar BB op hoopt zal uitblijven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:44 schreef Djoj het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk lijkt mij, tis nog maar net...kijken of ze het morgen nog zo leuk vinden..![]()
Nu blijkt wel hoe makkelijk ze tegen elkaar uit te spelen zijn.quote:
en wat willen ze er dan mee bereiken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
de bom barst daar echt nog wel als bb zo doorgaat dennk ik best snel
Ik heb anders vandaag al langer gekeken dan de hele afgelopen week bij elkaar....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
en wat willen ze er dan mee bereiken.
Kan me niet voorstellen dat hierdoor BB leuker gaat worden.
Ja over tien minuten gewoonquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit ook net te bedenken trouwens dat het enorm leuk zou zijn als het licht rond een uur of 22.00 uit gaat en niet meer aan. Weinig spannend om te kijken, maar dan kunnen ze echt alleen nog maar gaan slapen óf zeiken!.
Volgens mij bijt ze op de binnenkant van d'r wangen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:52 schreef Dynabite het volgende:
Sjeesus , die ingrid schrikt zich rot wanneer ze zich na BB een keer terug ziet op band.
Constant zit ze maar met die bek te trekken.
Natuurlijk wel, wij willen ruzie en intriges zien!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk dat ze er nix mee berijken hoor denk alleen dat bb er meer tegen in gaat al weet ik niet hoequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er is toch niks gebeurt even een opmerking en het leven gaat verder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Nu blijkt wel hoe makkelijk ze tegen elkaar uit te spelen zijn.
Zou BB best meer mee mogen doen.
Is leuk voor de kijkers.
Wie zei er net ook alweer dat de bewoners zich niet lieten kennen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
denk dat ze er nix mee berijken hoor denk alleen dat bb er meer tegen in gaat al weet ik niet hoe
maar als je al ziet dat ze t ook niet leuk vinden dat dido voorgetrokken word zij peuken de rest nix
Het is ws te subtiel voor jou.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er is toch niks gebeurt even een opmerking en het leven gaat verder.
Het zijn allemaal flauwe dingen, en het komt allemaal veel te laat.
Dit had ze na drie weken al moeten dan was effect veel groter geweest dan nu.
weet niet wie lol ff zoekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wie zei er net ook alweer dat de bewoners zich niet lieten kennen?.
Komt er dan nog een rantsoen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren als BB morgen heel erg lang wacht met het leveren van het nieuwe rantsoen morgen.
Het waren meerdere personenquote:
Heb je Hummie nog extra gevraagd om het kratje bruine bonen ???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren als BB morgen heel erg lang wacht met het leveren van het nieuwe rantsoen morgen.
Volgens de site van Talpa wel....quote:
ik kijk al te veel maar het circus van BB heb ik gemist.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb anders vandaag al langer gekeken dan de hele afgelopen week bij elkaar....![]()
Ik zit me net te bedenken dat slapen met het licht aan misschien ook wel een aardige is. Alleen als ik naar mezelf kijk zou dat niet per definitie veel zoden aan de dijk hoeven zetten, want ik slaap met licht aan ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja over tien minuten gewoon
Stem: "Het licht gaat nu uit"
*klik*
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
rechtstreeks naar de bloempot met 10.000
En dat moet een kado zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:00 schreef Sonique het volgende:
Nathalie: "DUS, ik ga wat zingen"
OH NEEEE!!!!
als nou es de ruiten springen en er is geen verwarming hebben ze t nog moeilijkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:00 schreef MissX het volgende:
ohnee nathalie niet zingen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat slapen met het licht aan misschien ook wel een aardige is. Alleen als ik naar mezelf kijk zou dat niet per definitie veel zoden aan de dijk hoeven zetten, want ik slaap met licht aan ook.
edit: attention whore plaatje doet het nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:00 schreef MissX het volgende:
ohnee nathalie niet zingen
Naat volgende week donderdag eruit en huppetee rechtstreeks door naar "De Nix-factor"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Dat zingen gaat het heel goed doen op tv
BINGO. Tanja in het tuinhuisje met kind, en de bewoners moeten slapen met muziek en licht aan.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Dat zingen gaat het heel goed doen op tv
Nee ik vond het heel schattig en ze deed echt haar best. Hulde hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:02 schreef bunnyma het volgende:
Nou, dat zong ze toch niet verkeerd!
Wat is dat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:57 schreef cevece het volgende:
Lieske: Het is symbolisch... je mag theezakje komen gooien in Groningen![]()
![]()
![]()
mwa, zeer lichtjes...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:05 schreef Sonique het volgende:
Merk ik daar een lichte vorm van irirtatie bij Chantal dat Dido een pakje sigaretten heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |