Niet zo moeilijk lijkt mij, tis nog maar net...kijken of ze het morgen nog zo leuk vinden..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Nou ik blijf het een strakke actie van BB vinden
Top hoe weinig de bewoners zich er tot nu toe door laten beinvloeden, en zich niet laten kennen![]()
en Rob al helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
God, welk een treurigheid... als het erop aankomt gunnen ze elkaar het licht in de ogen nog niet.
Op zich is het lachen dat de bewoners niet reageren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Nou ik blijf het een strakke actie van BB vinden
Top hoe weinig de bewoners zich er tot nu toe door laten beinvloeden, en zich niet laten kennen![]()
Voelde zij zich ook als een kind behandeld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:43 schreef Day het volgende:
[..]
Chantal zei eerder in de tuin precies hetzelfde.
Edit: Hoe komen ze aan de 'kadootjes' voor Menno?
de bom barst daar echt nog wel als bb zo doorgaat dennk ik best snelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op zich is het lachen dat de bewoners niet reageren.
Volgens mij moet hummie met kromme tenen in de regiekamer zitten.
Weer voldoende tuin-roddelvoer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:43 schreef Rica het volgende:
Chantal haar kop staat alweer op onweer.
"Dido heeft wel peuken"
Misschien dat ze meer gaan klagen maar het effect waar BB op hoopt zal uitblijven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:44 schreef Djoj het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk lijkt mij, tis nog maar net...kijken of ze het morgen nog zo leuk vinden..![]()
Nu blijkt wel hoe makkelijk ze tegen elkaar uit te spelen zijn.quote:
en wat willen ze er dan mee bereiken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
de bom barst daar echt nog wel als bb zo doorgaat dennk ik best snel
Ik heb anders vandaag al langer gekeken dan de hele afgelopen week bij elkaar....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
en wat willen ze er dan mee bereiken.
Kan me niet voorstellen dat hierdoor BB leuker gaat worden.
Ja over tien minuten gewoonquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit ook net te bedenken trouwens dat het enorm leuk zou zijn als het licht rond een uur of 22.00 uit gaat en niet meer aan. Weinig spannend om te kijken, maar dan kunnen ze echt alleen nog maar gaan slapen óf zeiken!.
Volgens mij bijt ze op de binnenkant van d'r wangen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:52 schreef Dynabite het volgende:
Sjeesus , die ingrid schrikt zich rot wanneer ze zich na BB een keer terug ziet op band.
Constant zit ze maar met die bek te trekken.
Natuurlijk wel, wij willen ruzie en intriges zien!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk dat ze er nix mee berijken hoor denk alleen dat bb er meer tegen in gaat al weet ik niet hoequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er is toch niks gebeurt even een opmerking en het leven gaat verder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Nu blijkt wel hoe makkelijk ze tegen elkaar uit te spelen zijn.
Zou BB best meer mee mogen doen.
Is leuk voor de kijkers.
Wie zei er net ook alweer dat de bewoners zich niet lieten kennen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
denk dat ze er nix mee berijken hoor denk alleen dat bb er meer tegen in gaat al weet ik niet hoe
maar als je al ziet dat ze t ook niet leuk vinden dat dido voorgetrokken word zij peuken de rest nix
Het is ws te subtiel voor jou.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er is toch niks gebeurt even een opmerking en het leven gaat verder.
Het zijn allemaal flauwe dingen, en het komt allemaal veel te laat.
Dit had ze na drie weken al moeten dan was effect veel groter geweest dan nu.
weet niet wie lol ff zoekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wie zei er net ook alweer dat de bewoners zich niet lieten kennen?.
Komt er dan nog een rantsoen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren als BB morgen heel erg lang wacht met het leveren van het nieuwe rantsoen morgen.
Het waren meerdere personenquote:
Heb je Hummie nog extra gevraagd om het kratje bruine bonen ???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren als BB morgen heel erg lang wacht met het leveren van het nieuwe rantsoen morgen.
Volgens de site van Talpa wel....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |