Niet zo moeilijk lijkt mij, tis nog maar net...kijken of ze het morgen nog zo leuk vinden..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Nou ik blijf het een strakke actie van BB vinden
Top hoe weinig de bewoners zich er tot nu toe door laten beinvloeden, en zich niet laten kennen![]()
en Rob al helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
God, welk een treurigheid... als het erop aankomt gunnen ze elkaar het licht in de ogen nog niet.
Op zich is het lachen dat de bewoners niet reageren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
Nou ik blijf het een strakke actie van BB vinden
Top hoe weinig de bewoners zich er tot nu toe door laten beinvloeden, en zich niet laten kennen![]()
Voelde zij zich ook als een kind behandeld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:43 schreef Day het volgende:
[..]
Chantal zei eerder in de tuin precies hetzelfde.
Edit: Hoe komen ze aan de 'kadootjes' voor Menno?
de bom barst daar echt nog wel als bb zo doorgaat dennk ik best snelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op zich is het lachen dat de bewoners niet reageren.
Volgens mij moet hummie met kromme tenen in de regiekamer zitten.
Weer voldoende tuin-roddelvoer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:43 schreef Rica het volgende:
Chantal haar kop staat alweer op onweer.
"Dido heeft wel peuken"
Misschien dat ze meer gaan klagen maar het effect waar BB op hoopt zal uitblijven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:44 schreef Djoj het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk lijkt mij, tis nog maar net...kijken of ze het morgen nog zo leuk vinden..![]()
Nu blijkt wel hoe makkelijk ze tegen elkaar uit te spelen zijn.quote:
en wat willen ze er dan mee bereiken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
de bom barst daar echt nog wel als bb zo doorgaat dennk ik best snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |