En Lieske is jaloers dat zij niet in de babykamer magquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:37 schreef MissX het volgende:
Rob is pissed dat Dido de sigaretten heeft geaccepteerd
Dan zijn ze allemaal fout bezig, door zo'n envelop voor te lezen terwijl niet iedereen aanwezig is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ook Chantal had een baby-sjaaltje achtergehouden maar zij wist WERKELIJK niet dat zij dat in moest leveren.
Ik persoonlijk wacht nog op het moment dat er alleen nog maar koud water uit de douche komtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:37 schreef flugeltje het volgende:
Zo ben ik weer....
BB blijft dus bezig begrijp ik.
Hoever kunnen ze gaan?
God, welk een treurigheid... als het erop aankomt gunnen ze elkaar het licht in de ogen nog niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:37 schreef MissX het volgende:
Rob is pissed dat Dido de sigaretten heeft geaccepteerd
Ik hoop het zo!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik persoonlijk wacht nog op het moment dat er alleen nog maar koud water uit de douche komt.
achtelijk van m weet zeker als hij wat extras had gekregen dat hij t ook had geaccepteerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:38 schreef bunnyma het volgende:
En ja hoor....Rob reageert zich verbolgen als hij hoort dat Dido een pakje sigaretten heeft gekregen.
"En heb je dat geaccepteerd"?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:40 schreef flugeltje het volgende:
Dit duurt tot Tanja de kamer binnenkomt en zegt dat Wierrook óók slecht is voor de baby...
Het slaat nergens op weken zitten ze weken te wachten op de baby.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:38 schreef Rica het volgende:
[..]
En Lieske is jaloers dat zij niet in de babykamer mag
Ik bedoelde WERKELIJK---sarcatisch. Volgens mij wist zij het verdomd goed maar probeerde ze op die manier haar straatje schoon te vegen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan zijn ze allemaal fout bezig, door zo'n envelop voor te lezen terwijl niet iedereen aanwezig is.
Of het aan die personen te melden.
Ik zit ook net te bedenken trouwens dat het enorm leuk zou zijn als het licht rond een uur of 22.00 uit gaat en niet meer aan. Weinig spannend om te kijken, maar dan kunnen ze echt alleen nog maar gaan slapen óf zeiken!quote:
Chantal zei eerder in de tuin precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:41 schreef bunnyma het volgende:
Vooral Rob heeft de meeste moeite met alle strafmaatregelen.
Ik kan dat wel begrijpen: hij is de oudste en voelt zich nu behandeld als een klein kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |