quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:10 schreef versabommie het volgende:
BB: Please geef ze geen eten en laat die mokumse lul zijn woordjes inslikken!
Vond ik ook. Die blijft niet lang meer, zonet toen ze riep dat ze stiller moesten doen, fluisterde ze: hier was ik dus al fokking (jajaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
gmta.
het was gewoon schokkend om te zien.
is en blijft BBquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik wél dat ze haar vlees niet kan braden omdat BB de Croma heeft weggenomen en niet op haar vraag heeft gereageerd. Dus smeert ze een broodje nu.
Dan dat gegil net er nog overheen... ik snap best dat ze pissig is nu.
Tanja heeft al zovaak geroepen dat ze weg gaat dat het heus geen indruk maakt. Ik sta heel erg te kijken als ze een keer ècht weg gaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vond ik ook. Die blijft niet lang meer, zonet toen ze riep dat ze stiller moesten doen, fluisterde ze: hier was ik dus al fokking (jaja) bang voor.
Maar je kan deze BB je mening bij blijven stellen; ik kan er morgen alweer anders over denken.
Gezeik weer. Altijd dat gelul over ´Nukkige Groningers´. Ik woon in Groningen en al voel ik me niet aangesproken, ik vind jou erg verwend en vervelend met je vooroordelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:08 schreef Bocaj het volgende:
Tanja is nu wel een beetje verwend/vervelend/Gronings.... ze gaat zometeen naar de babykamer en pleurt de deur dicht
En vooral op de 3e dag na de bevalling, dat is de lekkerste, kraamtranen enzo!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:15 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het ook wel sneu dat niemand Tanja hielp. Ookal is ze een naar, nukkig kind. Ze is wél net bevallen en dan kun je emotioneel heel onstabiel zijn.
ik kom ook uit groningen en vind tanja ook een verwend wicht die komen we nog wel eens tegen in beyumquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gezeik weer. Altijd dat gelul over ´Nukkige Groningers´. Ik woon in Groningen en al voel ik me niet aangesproken, ik vind jou erg verwend en vervelend met je vooroordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |