Daarom is ze nu ook bevallen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:52 schreef annie32 het volgende:
tanja kan soppen zeg
En ook niet met de extra hygiene die nu voor Tanja nodig is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Getver...geen pleepapier. Dat is toch gewoon vies? Heeft toch niets te maken met rantsoen.
Ze gaan iets doen voor Menno...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Waar wachten de bewoners nu op?
Een gezamenlijk overleg ofzo?
Wie goed doet......goed ontmoetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:52 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben geen Tanja-fan, maar toch vind ik het zielig dat een vrouwtje dat net bevallen is, geen hulp krijgt bij het bereiden van haar maaltijd.
Niemand vraagt haar of ze soms kunnen helpen.
Hopelijk geen hints, of een liedjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef ChantalC het volgende:
Ze gaan iets doen voor Menno...
Ja ze zal het wel te vies vinden om haar pannetjes op te zettenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:53 schreef melonovy het volgende:
tanja moet kappen me tpoetsen en gewoon relaxen, ze is net bevallen.
Waarom doet ze dit nou?
Ze kan toch ook op "gewone tijden" eten. Dan kan de kraamhulp (die ze wel heeft) toch koken voor haar. Ze kan ook naar de tuin om te roken hoor. En Dido loopt bijna constant de luiers van Joscelyn te verschonen dus daar hoeft ze ook al nix voor te doen.quote:
Geen wc papier vind ik ook niet kunnen. Had gewoon alle make up afgepakt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Als je de make-up en haarlak etc afpakt dan heb ik daar lol in....maar wc-papier
Heeft er alles mee te maken en ze is niet hulpbehoevend hoor, ook al is ze net bevallenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heeft er nix mee te maken ze is wel pas bevallen hoor![]()
ze kan na weeen hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:59 schreef Rianne84 het volgende:
hebben pas bevallen vrouwen veel last van hun buik ofzo? tanja houdt maar steeds haar buik vast...
Ik zou het ook doen als ik wist dat er een uurtje of wat geleden een heel acuzi over het aanrecht is gegaan (inclusief schaamhaar en lichaamsvetten en dergelijke)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ze zal het wel te vies vinden om haar pannetjes op te zetten![]()
Dit doet ze zelf hoor melonovy
Daar hebben de bewoners geen idee van (geen ervaring mee), zou een taak van BB zijn om ze daar op te wijzen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Helemaal mee eens. Tanja gedraagt zich wel als een bikkel, maar ik vind het niet meer dan normaal als ze nu een beetje verwend wordt.
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:00 schreef Taurus het volgende:
Even voor alle Tanja-lovers: Een zwangere vrouw is niet ziek!!Ze hoeft geen hulp meer, echt niet! Ze heeft geen zware bevalling gehad en de ene vrouw trekt 't beter dan de ander, nou zij trekt 't goed, ze heeft geluk gehad, klaar.
Dat gepiep om 't arme zwangere vrouwtje.. doe normaal zeg..Ik vind 't 'n stom idee van BB om haar in dat huis te stoppen. Bah.
Ja joh, klaag daar nog eens over.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:00 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't 'n stom idee van BB om haar in dat huis te stoppen. Bah.
Ze heeft het wel een beetje over zichzlf afgeroepen met haar gedrag, maar dan nog vin dik dat de beweoners haar wel wat meer mogen helpen. Maar ja, het is ook zo dat het net is of ze er niet meer bijhoort....ze mogen niet bij haar in de baby/Tanja kamer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heeft er nix mee te maken ze is wel pas bevallen hoor![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:00 schreef Taurus het volgende:
Even voor alle Tanja-lovers: Een zwangere vrouw is niet ziek!!Ze hoeft geen hulp meer, echt niet! Ze heeft geen zware bevalling gehad en de ene vrouw trekt 't beter dan de ander, nou zij trekt 't goed, ze heeft geluk gehad, klaar.
Dat gepiep om 't arme zwangere vrouwtje.. doe normaal zeg..Ik vind 't 'n stom idee van BB om haar in dat huis te stoppen. Bah.
Ik had ook de dagen na mijn bevalling een zere buik. En een zere doos ookquote:
Ik zie dat je kan schrijven...maar nadenken is wat moeilijker denk ik he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:59 schreef Rianne84 het volgende:
hebben pas bevallen vrouwen veel last van hun buik ofzo? tanja houdt maar steeds haar buik vast...
Maar eerlijk is eerlijk Tanja kan zelf ook best wat meer bij de bewoners gaan zitten. Ze zit de hele dag in de babykamer en komt er alleen uit om te roken en om eten te maken. De meeste vrouwen laten hun babietje écht wel even alleen als ze slapen hoor. En je hoort in de woonkamer het kindje huilen, dus zo'n probleem is het niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft het wel een beetje over zichzlf afgeroepen met haar gedrag, maar dan nog vin dik dat de beweoners haar wel wat meer mogen helpen. Maar ja, het is ook zo dat het net is of ze er niet meer bijhoort....ze mogen niet bij haar in de baby/Tanja kamer.
Weet ik, cuall maar je moet er toch niet aan denken dat je 3 dagen na je bevalling in je eentje je maaltijd moet maken en dat niemand naar je omkijkt. Ik heb nu wel medelijden met haar.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:00 schreef cevece het volgende:
[..]
Ze kan toch ook op "gewone tijden" eten. Dan kan de kraamhulp (die ze wel heeft) toch koken voor haar. Ze kan ook naar de tuin om te roken hoor. En Dido loopt bijna constant de luiers van Joscelyn te verschonen dus daar hoeft ze ook al nix voor te doen.
Tanja zondert zichzelf af, ze wordt uitgenodigd voor het "feestje" voor Menno maar ze gaat weer terug naar de babykamer (waar ze lekker zonder camera's enz. mag zijn)
Dat ze zo behandeld wordt is voor een heel groot deel ook haar eigen schuld hoor
ik was gelukkig meteen weer op de been maar koken enzo had ik echt geen zin in dat mocht manlief doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik had ook de dagen na mijn bevalling een zere buik. En een zere doos ook. Zo kwiek als Tanja door het huis loopt, liep ik pas 3 weken na de bevalling weer
.
Graag, ik vind 't dus 'n stom idee! Het haalt werkelijk het slechtste in mij boven, bah bah bah.quote:
gmta.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:06 schreef Falco het volgende:
Nog nooit werd de tegenstelling tussen Tanja en haar medebewoners mooier in beeld gebracht.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef svann het volgende:
[..]
Daar hebben de bewoners geen idee van (geen ervaring mee), zou een taak van BB zijn om ze daar op te wijzen.
Tanja's moeder vond de bewoners te egocentrisch, maar het is Hummie die Tanja laat bartsten nu ze haar BB-baby binnen heeft.
En nee, ik ben geen Tanja-fan.
Ik had een heel voorspoedige bevalling, alleen nadien heeeeeel veel last van De Knip.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:05 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik was gelukkig meteen weer op de been maar koken enzo had ik echt geen zin in dat mocht manlief doen![]()
Ik wél dat ze haar vlees niet kan braden omdat BB de Croma heeft weggenomen en niet op haar vraag heeft gereageerd. Dus smeert ze een broodje nu.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ze is heel apart altijd met haar eten dus dat de kraamhulp haar eten niet verzorgd zal zeker in opdracht van Tanja zijn. Ik weet zeker dat Rob zo voor haar zou gaan koken als ze het aan geeft.
Dit is waar ze zelf voor kiest, dus ik heb geen medelijde met haar
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:10 schreef versabommie het volgende:
BB: Please geef ze geen eten en laat die mokumse lul zijn woordjes inslikken!
Vond ik ook. Die blijft niet lang meer, zonet toen ze riep dat ze stiller moesten doen, fluisterde ze: hier was ik dus al fokking (jajaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
gmta.
het was gewoon schokkend om te zien.
is en blijft BBquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik wél dat ze haar vlees niet kan braden omdat BB de Croma heeft weggenomen en niet op haar vraag heeft gereageerd. Dus smeert ze een broodje nu.
Dan dat gegil net er nog overheen... ik snap best dat ze pissig is nu.
Tanja heeft al zovaak geroepen dat ze weg gaat dat het heus geen indruk maakt. Ik sta heel erg te kijken als ze een keer ècht weg gaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vond ik ook. Die blijft niet lang meer, zonet toen ze riep dat ze stiller moesten doen, fluisterde ze: hier was ik dus al fokking (jaja) bang voor.
Maar je kan deze BB je mening bij blijven stellen; ik kan er morgen alweer anders over denken.
Gezeik weer. Altijd dat gelul over ´Nukkige Groningers´. Ik woon in Groningen en al voel ik me niet aangesproken, ik vind jou erg verwend en vervelend met je vooroordelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:08 schreef Bocaj het volgende:
Tanja is nu wel een beetje verwend/vervelend/Gronings.... ze gaat zometeen naar de babykamer en pleurt de deur dicht
En vooral op de 3e dag na de bevalling, dat is de lekkerste, kraamtranen enzo!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:15 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het ook wel sneu dat niemand Tanja hielp. Ookal is ze een naar, nukkig kind. Ze is wél net bevallen en dan kun je emotioneel heel onstabiel zijn.
ik kom ook uit groningen en vind tanja ook een verwend wicht die komen we nog wel eens tegen in beyumquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gezeik weer. Altijd dat gelul over ´Nukkige Groningers´. Ik woon in Groningen en al voel ik me niet aangesproken, ik vind jou erg verwend en vervelend met je vooroordelen.
En dan de prijzenpot missen? Geloof me, dat zal niemand in dat huis doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:15 schreef Showtime het volgende:
Wordt tijd dat ze gezamelijk een vrijwillige exit aanvragen in de DBK. Kijken als Hummie dan nog steeds de kleuterleidster uit durft te hangen.
De meeste Groningers zijn juist het tegenovergestelde van verwendquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gezeik weer. Altijd dat gelul over ´Nukkige Groningers´. Ik woon in Groningen en al voel ik me niet aangesproken, ik vind jou erg verwend en vervelend met je vooroordelen.
Ik was ook gillend gek geworden als ze op de 3e dag na mijn bevalling een polonaise door mijn huis gingen lopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:17 schreef easy-going het volgende:
[..]
En vooral op de 3e dag na de bevalling, dat is de lekkerste, kraamtranen enzo!
Sorryquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat 't een groot zwangerschapsexcuus is hoor.. ik weet zeker dat ze van zichzelf ook gewoon egoistisch en chagrijnig en ontevreden en saai is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:15 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het ook wel sneu dat niemand Tanja hielp. Ookal is ze een naar, nukkig kind. Ze is wél net bevallen en dan kun je emotioneel heel onstabiel zijn. Lichamelijk lijkt ze me wel aardig in orde, maar op geestelijk gebied moet het een grote warboel zijn bij haar (een nóg grotere warboel dan normaal)
....help me even herinneren, wat was er ook alweer 25 september gebeurd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:18 schreef jessie het volgende:
Menno moest toch de 25e goed in zijn gedachte houden. Zou dit zijn straf zijn?
vind ik ook hoor ze mag dan miss erg moeilijk in de omgang zijn maar ja ze kunnen wel bedenken om dr even te helpen bergijp als je net bevallen ben dat je geen puf heb en sommige zijn gewoon te koppig om hulp te vragenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:11 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind ook dat mensen in ieder geval even kunnen aanbieden om Tanja te helpen, het is en blijft vlak na haar bevalling. Wie zei net in de tuin ook alweer iets over sociale plichten? Ook al is ze misschien te nukkig. Ik ben het wel met Melonovy eens.
Menno uitte kritiek op BBquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....help me even herinneren, wat was er ook alweer 25 september gebeurd?
Hij kreeg op zijn kop, omdat hij had gesuggereerd dat BB oneerlijk was m.b.t. het stemmen op de donderdagavond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]....help me even herinneren, wat was er ook alweer 25 september gebeurd?
Oh, dat denk ik ook hoor. Ik denk dat ze in het dagelijks leven ook een naar mens is. Maar zo vlak na de bevalling heeft iedere vrouw een beetje support en vriendelijkheid nodig. Over een week is haar ex-zwangerschap geen excuus meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat 't een groot zwangerschapsexcuus is hoor.. ik weet zeker dat ze van zichzelf ook gewoon egoistisch en chagrijnig en ontevreden en saai is.![]()
Ik heb 0 medelijden met haar.. En ik zou haar ook zo zat worden dat ik geen poot meer uitstak om haar te helpen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:19 schreef CGJung het volgende:
Deze bewoners en over het hek gaan??? Daar moet je voor samenWERKEN en daar zijn ze te lui voor!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |