Oi oiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik kan niet meer inloggen.
En oi,!
Hier, natuurlijk. Bij ieder bericht zit ik als een koelie mijn wachtwoord in te tikken.quote:
Af en toe is 'ie even weg. Waneer is hij voor het laatst gesignaleerd?quote:Die verdwijnactie van M, is die blijvend? Of doet 'ie dat vaker?
Een *koelie*quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hier, natuurlijk. Bij ieder bericht zit ik als een koelie mijn wachtwoord in te tikken.
'n Dag of drie geleden.quote:[..]
Af en toe is 'ie even weg. Waneer is hij voor het laatst gesignaleerd?
quote:
Heb je gekeken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:11 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niets van die fotoboeken. Hoe krijgt een mens een reactie daarop geplaatst![]()
niet wassen van je haar is zoooo 70ties...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat heb ik een hekel aan rastafari.
Je moet hem van jezelf even activeren bij http://fotoboek.fok.nl dan kun je reageren bij wie je maar wil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:11 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niets van die fotoboeken. Hoe krijgt een mens een reactie daarop geplaatst![]()
Gebrekkig Engels sprekende junkies die achter dictators aanlopen, zijn helaas van alle tijden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
niet wassen van je haar is zoooo 70ties...
Gewoon afschaffen die dingenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je moet hem van jezelf even activeren bij http://fotoboek.fok.nl dan kun je reageren bij wie je maar wil.
Ja, tuurlijk!quote:
Oh ja, dat probeerde ik een maand terug ofzo, dat lukte steeds niet.quote:Volgens mij mag je alleen reageren als je zelf een fotoboek hebt aangemaakt.
Vooruit dan maarquote:Ik zou natuurlijk wel graag een reactie van jou wilen hebben![]()
![]()
Zie je d'r een beetje mean uit, met littekens enzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb toevallig net mijn baard er af gehaald. Zonder water, zonder scheerschuim. Ik ben klaar voor het Vreemdelingenlegioen.
Binnen nu en een half uur.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zie je d'r een beetje mean uit, met littekens enzo?
Dan heb je nog een kansje vanavond in de kroegquote:
Ik ga naar de andere grote K, Harry. De Kerk. Al voor de tweede avond op rij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dan heb je nog een kansje vanavond in de kroeg
Voor een mooi concert?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga naar de andere grote K, Harry. De Kerk. Al voor de tweede avond op rij.
Zeker, twee avonden Bach.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:49 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Feest? of juist niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |