Ik werd vanochtend bezopen wakker, zegt genoeg?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:52 schreef Floripas het volgende:
Ik heb ook een bijzonder leuke nacht gehad.
Oh, dat is érnstig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend bezopen wakker, zegt genoeg?![]()
Je bent nooit te oud om te experimenteren. Als je straks oud en klein bent ga je waarschijnlijk helemaal loos met een tube kukident en een lap incontinentiemateriaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, van Satijn. Ik heb geexperimenteerd.
Als ik oud ben, dan kan het vast niet meer.
Urghquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:11 schreef Sickie het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te experimenteren. Als je straks oud en klein bent ga je waarschijnlijk helemaal loos met een tube kukident en een lap incontinentiemateriaal.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Urgh![]()
Ik heb een trio gehad. Leuk, hoor.
MMV of MVV?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Urgh![]()
Ik heb een trio gehad. Leuk, hoor.
Ah, zou ook mijn voorkeur zijn ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:19 schreef Floripas het volgende:
Vrouwtje-vrouwtje-mannetje.
geluksvogelquote:
Heb je dit weekend nog wat te doen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:19 schreef Floripas het volgende:
True that. Bij Floripas moet ik trouwens meteen denken aan een soort van verbale bondagesessie waarbij de bedpartner tot op de schoenveters wordt afgefikt terwijl ie aan de radiator geketend is.quote:
Ik heb eens een jongen moeten opvangen nadat hij door 2 dames te grazen was genomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:19 schreef Floripas het volgende:
Het was een gastdocent op de faculteitquote:
Zo zo, jij gaat inderdaad voor dat hoogleraarschap.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het was een gastdocent op de faculteit![]()
Een bijster fraai exemplaar uit Oxford, oorspronkelijk uit Iran, geloof ik. Hij rook naar oranjebloesemwater en rozenolie.
Hm, nee. Het was meer een two girl show.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:29 schreef Sickie het volgende:
[..]
True that. Bij Floripas moet ik trouwens meteen denken aan een soort van verbale bondagesessie waarbij de bedpartner tot op de schoenveters wordt afgefikt terwijl ie aan de radiator geketend is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |