Ik werd vanochtend bezopen wakker, zegt genoeg?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:52 schreef Floripas het volgende:
Ik heb ook een bijzonder leuke nacht gehad.
Oh, dat is érnstig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend bezopen wakker, zegt genoeg?![]()
Je bent nooit te oud om te experimenteren. Als je straks oud en klein bent ga je waarschijnlijk helemaal loos met een tube kukident en een lap incontinentiemateriaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, van Satijn. Ik heb geexperimenteerd.
Als ik oud ben, dan kan het vast niet meer.
Urghquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:11 schreef Sickie het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te experimenteren. Als je straks oud en klein bent ga je waarschijnlijk helemaal loos met een tube kukident en een lap incontinentiemateriaal.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Urgh![]()
Ik heb een trio gehad. Leuk, hoor.
MMV of MVV?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Urgh![]()
Ik heb een trio gehad. Leuk, hoor.
Ah, zou ook mijn voorkeur zijn ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:19 schreef Floripas het volgende:
Vrouwtje-vrouwtje-mannetje.
geluksvogelquote:
Heb je dit weekend nog wat te doen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:19 schreef Floripas het volgende:
True that. Bij Floripas moet ik trouwens meteen denken aan een soort van verbale bondagesessie waarbij de bedpartner tot op de schoenveters wordt afgefikt terwijl ie aan de radiator geketend is.quote:
Ik heb eens een jongen moeten opvangen nadat hij door 2 dames te grazen was genomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:19 schreef Floripas het volgende:
Het was een gastdocent op de faculteitquote:
Zo zo, jij gaat inderdaad voor dat hoogleraarschap.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het was een gastdocent op de faculteit![]()
Een bijster fraai exemplaar uit Oxford, oorspronkelijk uit Iran, geloof ik. Hij rook naar oranjebloesemwater en rozenolie.
Hm, nee. Het was meer een two girl show.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:29 schreef Sickie het volgende:
[..]
True that. Bij Floripas moet ik trouwens meteen denken aan een soort van verbale bondagesessie waarbij de bedpartner tot op de schoenveters wordt afgefikt terwijl ie aan de radiator geketend is.![]()
Nee, ik vind zijn vakgebied - wiskundige muziek - echt oer- en oersaai.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:32 schreef Sickie het volgende:
[..]
Zo zo, jij gaat inderdaad voor dat hoogleraarschap.![]()
![]()
que?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Bovendien had ik ook wel eens gerommeld met die dames, was de geschokte jongen de ex van de ex van mijn vriend, die mét en zonder mij ook al met die dames in de weer was geweest, en een van de dames heeft later verkering gehad met het meiske waarmee zowel de geschokte jongen als mijn vriend verkering mee had gehad. Goddank hadden we geen besmettelijk ziekten![]()
Daar denk je toch niet over na op zo'n moment?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Decadentie of genieten vh leven? Ik zal er nooit achter komen.
Wiskundige muziek?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:33 schreef Floripas het volgende:
Nee, ik vind zijn vakgebied - wiskundige muziek - echt oer- en oersaai.
Op zo'n moment denk je daar ook niet over na.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:36 schreef Floripas het volgende:
Mijn "Rachel" sliep overigens in de kamer boven mij. Ik was haar vergeten uit te nodigen.![]()
Fortuyn deed me altijd een beetje aan hem denken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:35 schreef Tafkahs het volgende:
Foucault was homo, wist je dat? Hij is zelfs aan aids gestorven.. noem dat eens een opstekertje
Van een taalkundige verwacht ik ook in het heetst van de strijd een interessante bijdrage.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hm, nee. Het was meer een two girl show.
Meer dan enkellettergrepige uitroepen kwamen er niet uit mij, hoor. Ik begon ook niet gelijk over Foucault.![]()
Nee, iets met (en ik heb wel op zitten letten, maar niet op wat hij zei) dat er absoluten zijn in toonbeleving en resonantie ofzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:35 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Wiskundige muziek?
Net zoiets als Balkenende op ballet.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, ik vind zijn vakgebied - wiskundige muziek - echt oer- en oersaai.
En dan toch volhouden, nietwaar?quote:
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Nou voor mij geen trio's en uitspattingen meer, ik heb het er wel mee gehad.
Oh, ja! Volgens mij had hij nog nooit zoiets gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef Sickie het volgende:
[..]
![]()
Je hebt een ontzettende nerd geneukt dus vannacht?
![]()
Achteraf kan ik je melden dat de meeste van haar uitroepen schwa's waren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:38 schreef Sickie het volgende:
[..]
Van een taalkundige verwacht ik ook in het heetst van de strijd een interessante bijdrage.![]()
quote:
dan is het inderdaad wel fijn als er geen ziektes in het spel zijnquote:Maar uiteindelijk is het te volgen toch? Er zijn 4 meisjes in het spel en 2 jongens. En praktisch iedereen heeft het met iedereen gedaan, in alle mogelijke duo / trio combinaties behalve MM en MMV.![]()
Moeilijk, moeilijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:47 schreef Floripas het volgende:
Zoals dat spel met die melkbekertjes.
Wie gaan wij sandwichen, sigme?
11-09-1979, maar ja studentjes zijn altijd wat later he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:40 schreef Floripas het volgende:
Hoe oud ben jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |