en kinderen met hoofddoekjes?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:50 schreef Floripas het volgende:
Ik heb kinderen met petjes weggestuurd.
Dat is inderdaad een ernstige tekortkoming.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:51 schreef George-Butters het volgende:
Sigme, ik mag niet in je fotoboek reageren
Ach, afdoen is voldoende.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:50 schreef Floripas het volgende:
Ik heb kinderen met petjes weggestuurd.
Niet echt. Al zijn ze natuurlijk wel snel een mikpunt van mijn spot. Zeker als ik slecht geslapen hebquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:49 schreef Floripas het volgende:
Merk je het op proefwerken?
Nee, en kinderen met petjes achterstevoren ook niet.quote:
Wat een vullingenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een tieten.
Wat geef je dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, en kinderen met petjes achterstevoren ook niet.
Ik heb alleen die petjes weggestuurd waarbij je de ogen niet goed kunt zien als je aan een lessenaar staat.
[afbeelding]
In het buitenland heb ik Nederlands gegeven op de universiteit en de ecole normale superieusre, om mijn verblijf te bekostigen.quote:
Dit gaat hierover, trouwens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:04 schreef Floripas het volgende:
Croga, in Belgie hebben ze toch een ander systeem? Iets met onderzoeksrechters? Misschien is zijn schoonpapa een belg of een Italiaan? Of denk je dat hij het verzonnen heeft?
Ik kon me overigens niet voorstellen dat een Nederlandse rechter zo over zaken denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |