had ik het mis, of kunnen zwarte gaten ook groeien, in tegenstelling tot verdampen, zoals in het artikel?quote:
Hoe heten ze anders dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:14 schreef George-Butters het volgende:
breezersletjes, zijn ze dat nog steeds?
Let op de C1000-achtige cola, daar op de achtergrondquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:16 schreef pberends het volgende:
Deze vond ik hilarischer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeder: jezus kerel, moet dat nou?quote:
Die eerste zit bij de breezerarmy:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:16 schreef pberends het volgende:
Deze vond ik hilarischer:
[afbeelding]
[afbeelding]
En op het kleine meisjes behang in de eerste foto.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:18 schreef HaagscheHarry het volgende:
[..]
Let op de C1000-achtige cola, daar op de achtergrond
Viel me nog niet op, maar, inderdaad!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En op het kleine meisjes behang in de eerste foto.
Breezers prioriteit bij taallessen maken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:24 schreef RichardQuest het volgende:
ik ken en/of kan het echt niet lezen en/of begrijpenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:25 schreef RichardQuest het volgende:
Daar moet de AIVD zich op richten.
Geloof me, die laatste mensen bestaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:32 schreef RichardQuest het volgende:
Hebben ze daar een bepaald programmaatje voor? Of zouden ze de hele Unicode kennen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Breezers prioriteit bij taallessen maken?
je moet juist zelf die status-symbolen omdoen, en vooral de oudere, seniele college's hetzelfde laten doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:48 schreef George-Butters het volgende:
En als ik in een pest bui ben, dan laat ik ze al die status-symbolen af doen en in hun tas doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |