Ervaring?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Maar op Ebay wordt je altijd op het laatste moment overboden.![]()
lijkt alsof je je buitengesloten voeltquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dan rijden Fulcrum en Rebbel tenminste nog dezelfde kant uit......
Wanneer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tnx, tnx, tnx.![]()
Het is echt een heel groot verschil, en ze glimmen zo erg en die spaken voelen zo goed en stevig aan, dat kan je niet op een foto vastleggen.![]()
Ben vooral benieuwd als het eronder ligt, en ik heb uiteraard een standaard foto gemaakt van de oude situatie, dus die zetten we dan naast elkaar als vergelijking.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wauw hey, die andere velgen waren in beginsel dus deze?? Ik vind die andere er en kwalitatief heel goed uit zien.En ook heel blitz.
![]()
Dat kun je beter aan Roadkill vragen. Die heb ik daar namelijk over horen mopperen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Ervaring?
Ik heb nog niks gekocht via Ebay, dus binnenkort zal ik eraan moeten geloven
Dat is standaard bij E-bayquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
Ervaring?
Ik heb nog niks gekocht via Ebay, dus binnenkort zal ik eraan moeten geloven
Het blijft leuk weer hier van het weekend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:07 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ben net terug, en goed sjacherijnig van het kutweer hiero![]()
hou je wel in de gaten dat als je tailrisers monteert je een totaal anders sturende motor krijgtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan op het water?
[afbeelding]
Damn, ik sta echt op het punt een pepijn actie uit te voerenBen op zoek naar ebay spullen en wil tailrisers gaan kopen. Nu weet ik dat er veel banditrijders tailrisers van 30 mm hebben, maar ik zie nu dat er ook verkopers zijn die tailrisers voor 50 mm hebben. Heb echt zoiets van, hoe hoger hoe beter. Als ik het doe, doe ik het liever meteen goed
Oh ja, het pepijn gedeelte hieraan is dus gewoon kopen, en we zien tegen de tijd dat het geld van m'n rekening af is en de spullen binnen zijn wel of het goed is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iedereen z' n eigen icon terugIk dacht eerst dat Fulcrum dit had gepost
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Iedereen z' n eigen icon terug
Rustiger?quote:
Raus mag de volgende spoiler niet lezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zijn echt niet duur, kan je ook doen als je voorvork lekt ofzo.![]()
Gelijk nieuwe olie en de boel even schoonmaken enzo.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij was die oliefetisht toch?![]()
Hypocriet is dat heHquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik blijf mild omdat Pepijn meeleest, maar als banner zou ik hem iig niet leuk vinden![]()
Op wegmisbruikers volgens ze een rechtsinhalermaar ondertussen zeggen ze niets over die eikels die allemaal in het midden rijden en de compleet lege rechterbaan
![]()
Spuit 11quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hou je wel in de gaten dat als je tailrisers monteert je een totaal anders sturende motor krijgt
het sturen en alles word heel anders dan je gewend bent,
ik zou adviseren gewoon 30mm te monteren ipv 50![]()
Lijkt me dus idd niet verstandig als dat echt zo isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:26 schreef Starrrr het volgende:
[...]
Das teveel!! Dan loopt je ketting tegen je brug aan en slijt je brug op een gegeven moment door tweeen!! (dat duurt overigens wel ff hoor!)
Nee hoor, kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lijkt alsof je je buitengesloten voelt
[afbeelding]
![]()
Was 't leuk gister in Amsterdam?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee hoor, kan wel wat hebben, zoniet dan toch ...
take me or leave me i.n.v. take it or leave it, oh ff voor de duidelijkheid, Rebbeltjuh bedoelt dit figuurlijk![]()
Ja Rebbeltje moet er wel bij hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee hoor, kan wel wat hebben, zoniet dan toch ...
take me or leave me i.n.v. take it or leave it, oh ff voor de duidelijkheid, Rebbeltjuh bedoelt dit figuurlijk![]()
Hmpf, ik zal het even in de gaten houden danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is standaard bij E-bay![]()
Dan vliegt de prijs omhoog
Wanneer, ik bid voor volgende week.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Wanneer?![]()
Ik ben benieuwd! Ik vind deze spaken op de foto die je gepost hebt er ook al heel degelijk uitzien.![]()
Check www.auctionsniper.com......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan Roadkill vragen. Die heb ik daar namelijk over horen mopperen.![]()
Die van mij zit er ook niet standaard op.Los verkrijgbare accessoire.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:33 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het ja, heb er al over gelezen
[..]
Dit is een ding die ik later erbij heb gekocht, hoort dus niet standaard bij de bandit
[..]
Alles op z'n tijd![]()
Mijn rug(tas) staat er toch ook op?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tuurlijkiedereen moet erbij
maar er zijn betere pics te verzinnen dan van iemands rug
Teringquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Check www.auctionsniper.com......![]()
er zijn meer mensen die op het laatste moment worden overboden door een ander
Ik had op mijn S een schakelaar dan kon je de olietemperatuur in je handvat voelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:48 schreef richardgie het volgende:
Die van mij zit er ook niet standaard op.Los verkrijgbare accessoire.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja Rebbeltje moet er wel bij hoor![]()
Ach.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tuurlijkiedereen moet erbij
maar er zijn betere pics te verzinnen dan van iemands rug
Volgens mij heb ik de details gemistquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Errug fun![]()
check MF for more details
Ik heb het over een olietemperatuurmeter hoor,niet over het nog te monteren accessoire dat handvatverwarming heet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had op mijn S een schakelaar dan kon je de olietemperatuur in je handvat voelen.![]()
Mercy_ vond het wel een lekker accesoire geloof ik toen hij een stukje gereden had in ..euh.. november.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Spuit 11
Maar dit is wat een andere Banditrijder van 50mm tailrisers zegt
[..]
Lijkt me dus idd niet verstandig als dat echt zo is![]()
Hetgeen wat ik wil kan ik niet vinden...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:48 schreef richardgie het volgende:
Die van mij zit er ook niet standaard op.Los verkrijgbare accessoire.![]()
Wat je al nie ken leren hiero hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Tering![]()
Gaat een nieuwe wereld voor me open joh
Spannend dat Ebayen![]()
Sommugu dingu kunnu het daglicht nie verdraguquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de details gemist![]()
No shit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:54 schreef richardgie het volgende:
Ik heb het over een olietemperatuurmeter hoor,niet over het nog te monteren accessoire dat handvatverwarming heet.![]()
![]()
Daarom is het daar ook donker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Sommugu dingu kunnu het daglicht nie verdragu![]()
Weet eigenlijk niet of er op een ZX-6R een aparte olie aftapplug zit,of dat dit moet gebeuren door het olie filter er af te draaien zoals bij een ZXR 750.Als dat het geval is kan je volgens mij ook geen andere dop monteren met aansluiting voor een meter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik wil kan ik niet vinden...Tenminste, niet voor mijn ZX-6R
![]()
Wil een dop die ik verbind met een tellertje en dan in de cockpit pimpenMaar zowel in de winkel als op de StreetFighter day werd ik doorverwezen naar Harley/Chopper stands????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu is het hier ook donker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
No shit.![]()
[..]
Daarom is het daar ook donker.![]()
Nu wilt Raus iets met ons delenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En nu is het hier ook donker.Dus....
Zit je me nou in de maling te nemen of niet?Het blijft BMW he,toch iets anders dan een reguliere motor,maar volgens mij gaat de handvat verwarming nog steeds electronischquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
No shit.![]()
[..]
Daarom is het daar ook donker.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nu wilt Raus iets met ons delen![]()
Ja stiekem de aandacht afleiden he, zo sneaky.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jij moet iets met ons delenWe zitten wachten op ervaringen, we willen wel eens weten wat een reservebelgischeboerendame uit brabant vond van de grotestoerenmannenstad AMSTERDAM
ik had er ook al naar gevraagdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jij moet iets met ons delenWe zitten wachten op ervaringen, we willen wel eens weten wat een reservebelgischeboerendame uit brabant vond van de grotestoerenmannenstad AMSTERDAM
Ff heel duidelijk wese nou geloof ik, ben een rasechte Rotturdammur, en dat ik in Brabant woon is samenloop van omstandighedenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Er zit een olievuldop op, dus dat kan iig wel ja. Maar zover ik heb begrepen (uit de pdf'jes die bij de olievuldoptemperatuurmetertjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of er op een ZX-6R een aparte olie aftapplug zit,of dat dit moet gebeuren door het olie filter er af te draaien zoals bij een ZXR 750.Als dat het geval is kan je volgens mij ook geen andere dop monteren met aansluiting voor een meter.![]()
Vertel maar wat voor sappige verhalen.Ik verzin er terplekke wel een.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja stiekem de aandacht afleiden he, zo sneaky.Ik wil best iets mededelen, maar ik zit op sappige verhalen te wachten.
![]()
Gewoon negeren die gozer, je weet toch dat Pepijn onze dorpsgek is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zit je me nou in de maling te nemen of niet?Het blijft BMW he,toch iets anders dan een reguliere motor,maar volgens mij gaat de handvat verwarming nog steeds electronisch![]()
gaat vast goed komen met behulp van jou technische knobbelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:23 schreef worldpimber het volgende:
Hm, jij heb het over een aftapplug en die zit toch aan de onderkant? Zouden ze die sensoren in de vorm van een bout misschien geschikt hebben gemaakt om aan de onderkant erin te draaien?Moeilijk allemaal
Nee, ik neem je niet in de maling.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:13 schreef richardgie het volgende:
Zit je me nou in de maling te nemen of niet?Het blijft BMW he,toch iets anders dan een reguliere motor,maar volgens mij gaat de handvat verwarming nog steeds electronisch![]()
Anders ik wel.quote:
Smileys editten he!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:22 schreef hicham het volgende:
Gewoon negeren die gozer, je weet toch dat Pepijn onze dorpsgek is?
Komt helemaal goed meid, dit is slechts de ontkenningsfase. Ik vind het niet erg dat je een boerin bent die soms even d'r klompen inruilt voor motorlaarzenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ff heel duidelijk wese nou geloof ik, ben een rasechte Rotturdammur, en dat ik in Brabant woon is samenloop van omstandighedenen kom wel vaker in een grote stad
voor e.o.a party, concert o.w.e.
het is echt maar heel goed dat je net deed alsof je niet thuis was![]()
Was er nog niet helemaal zeker van.Nu wel.Dank je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Gewoon negeren die gozer, je weet toch dat Pepijn onze dorpsgek is?
quote:
Blijf maar onlinequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
Rebbeltjuh gaat nu maar off-linenu jullie zo aandringen....
wordt bijna verlegen![]()
Wat denk je ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Jullie wisselen die puntjes toch niet onderling uit he, Raus en Rebbel? Want dat betekent dat ik nu mijn verdiende puntjes alweer kwijt ben van vanmiddag![]()
Waar is die smiley met twee linkerhanden die een CBR van een flat gooit als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
gaat vast goed komen met behulp van jou technische knobbel![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Komt helemaal goed meid, dit is slechts de ontkenningsfase. Ik vind het niet erg dat je een boerin bent die soms even d'r klompen inruilt voor motorlaarzenJe kunt in therapie gaan als je niet tevreden bent met je huidige situatie, maar je kunt nou eenmaal niet je geschiedenis wijzigen. Dus je zult altijd een boerentrien blijven
![]()
Jullie wisselen die puntjes toch niet onderling uit he, Raus en Rebbel? Want dat betekent dat ik nu mijn verdiende puntjes alweer kwijt ben van vanmiddag![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:30 schreef Patrick281 het volgende:
Speciaal voor de nieuwkomers even een impressie van de Fok! MC wintermeet.
![]()
De harde kent kent hem al, maar hij is tè gaaf dat ik hem gewoon nog een keer moet posten.![]()
Ik was de eerste die hem ging kijkenquote:Viewed 1 times, uploaded by anonymous
Ik vertrouw je niet meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:33 schreef hicham het volgende:
Ff op harde schijf opslaan voor het nageslachtZiet er leuk uit
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vertrouw je niet meernu ga je zeker weer slijmen om e.a. in krediet terug te verdienen.
![]()
Deze mag je best nog een keer posten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:30 schreef Patrick281 het volgende:
Speciaal voor de nieuwkomers even een impressie van de Fok! MC wintermeet.
![]()
De harde kent kent hem al, maar hij is tè gaaf dat ik hem gewoon nog een keer moet posten.![]()
On-be-taal-baar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:40 schreef Mercy_symbol het volgende:wat is een waterbed toch lekker
klik hier
Eehehehehhequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:40 schreef Mercy_symbol het volgende:wat is een waterbed toch lekker
klik hier
Was je niet eerder de bikkel die om 0.00 nog posttequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:48 schreef bwt het volgende:
Mag ik nog zeggen dat dit een TVP is?
Tering wat een drukek dag vandaag zeg
en dan ook nog eens bijna 2 topics bijlezen voor dat ik dit kan posten ook nog zeg
denk dat ik me nest maar ga op zoeken
Dit bedoelde R2D2 waarschijnlijk met driften leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:45 schreef Rausdouwer het volgende:
Deze mag je best nog een keer posten.Helaas te koud, maar anders zou het best eens fun kunnen zijn.
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was je niet eerder de bikkel die om 0.00 nog postte![]()
Kutjanussenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:50 schreef Rausdouwer het volgende:
in tegenstelling tot al die slapjanussen of zoiets.
![]()
Hej, daar heb ik wat aan.. even checkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
@worldpimper, er zijn idd sensoren in de handel die je eventueel in de aftapplug kan draaien, maarrrr, let er wel mee op, sommige zijn een cm of 2 a 3 lang, je moet dus wel effe kijken of je geen bewegende delen tegen komt (bigend of zo) Spul kun je wel vinden op auto sites, ik had er in mijn auto ook een![]()
Volgens mij is dat juist het gevaar. Door alle sneeuw denk je dat je vrij onschuldig kunt vallen, maar volgens mij komt het dubbel zo hard aan. Niet vanwege de sneeuw, maar omdat je de klap niet verwachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ennnn... zo kan je ook nog even vrij onschuldig vallen.
Want daar leer je van.![]()
heb mijn post geedit, staat nu een link in, deze dus linkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:53 schreef worldpimber het volgende:
Al die mensen die ook zo onschuldig stiekem lekker op het bed springen
[..]
Kutjanussen
[..]
Hej, daar heb ik wat aan.. even checken
dat doe mijn nichtje ook als ze op visite is en op de slaapkamer komtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kutjanussen
[..]
klopt dat was ik jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was je niet eerder de bikkel die om 0.00 nog postte![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:40 schreef Mercy_symbol het volgende:wat is een waterbed toch lekker
klik hier
Idd, zieke consumenten met andermans spullen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:53 schreef worldpimber het volgende:
heb het wel gehad vanaag .. ik wil hier snel weer weg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:00 schreef bwt het volgende:
klopt dat was ik ja
en ik was ook die bikkel die van morgen vroeg na OPM poste.
en ik was ook die bikkel die vandaag zo druk bezig is geweest dat ie niet een stijd had om MC forum bij te lezen.
heb het wel gehad vandaag
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wat denk je ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zender & adapters = draadloos?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:55 schreef TR_Roadkill het volgende:
heb mijn post geedit, staat nu een link in, deze dus link
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:00 schreef bwt het volgende:
[..]
klopt dat was ik ja
en ik was ook die bikkel die van morgen vroeg na OPM poste.
en ik was ook die bikkel die vandaag zo druk bezig is geweest dat ie niet een stijd had om MC forum bij te lezen.
heb het wel gehad vandaag
Doet die kleine meid ook en als ze daar mee klaar is moeten we naar de TRAMPO.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kutjanussen
[..]
Sorry als ik je onbewust weer heb herinneert aan een minder prettige reclame boodschapquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, zieke consumenten met andermans spullen.![]()
![]()
[..]
heb het wel gehad vanaag .. ik wil hier snel weer weg.
Ja ja, rustig maar, ik laat het huis wel op FundaH zetten.![]()
Sorry, moest ik even aan denken.![]()
Zat de hele week in mijn hoofd onder het werk, die zeurstem.![]()
Ik vind hem wel lollig, die 2 nichten en die perfecte depressieve zeurder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:07 schreef bwt het volgende:
Sorry als ik je onbewust weer heb herinneert aan een minder prettige reclame boodschap
Dat gevoel had ik ook bij sommige berichten nadat ik op 'invoeren' druktequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die Bandit is gewoon verdoemd, de geschiedenis herhaalt zich weer eens.![]()
quote:Appelsap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:07 schreef worldpimber het volgende:
Zender & adapters = draadloos?
Maar na het verhaal van Richard Gie heb ik nog even gecheck en het zijn dus inderdaad olieaftappluggen ipv oliedoppenWant dan lijkt me zoiets wel leuk
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Laat hem maar hoor, hij kan het niet helpen dat'ie bezeten is door negatieve krachten. [afbeelding]
Die Bandit is gewoon verdoemd, de geschiedenis herhaalt zich weer eens.
thenxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben maar aan de drank gegaan, 1 deel cola, 3 delen whiskey
*I'll do what I want, cuz I can*
Mijns inziens moet je creativiteit niet teveel indammen zolang je vrouwen maar niet 2 keer achter elkaar beledigd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
Dat gevoel had ik ook bij sommige berichten nadat ik op 'invoeren' drukte
Maar zo erg kom ik toch niet over heH?Als dat zo is moeten jullie me even aan een lijntje houden zodat ik de perken niet te buiten ga
Nee, daar ben ik sinds 5-6 maanden op uitgekeken.quote:Appelsap?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
thenxx
ben maar aan de drank gegaan, 1 deel cola, 3 delen whiskey![]()
Die van mij is ook een digitale hoor,wees gerust.Tot 3 cijfers voor de komma en 1 cijfer achter de komma.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Analoge shit.
Die dingen heb je ook digitaal, compleet met laptimers zelfs.![]()
Nee, geen lapdance.![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
Analoge shit.
Die dingen heb je ook digitaal, compleet met laptimers zelfs.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijns inziens moet je creativiteit niet teveel indammen zolang je vrouwen maar niet 2 keer achter elkaar beledigd.![]()
Je bent nog niet offline gegaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
thenxx
Schappelijk drankje wat je naar binnen slobbert,bij mij is het meestal 3 delen wiskey,0 delen cola,maar de wiskey is op ben dus gedwongen tot mijn"door de weekse drankje", BIER.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:16 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
thenxx
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef hicham het volgende:
Je bent nog niet offline gegaan![]()
![]()
Ik stond al op het punt richting Brabant te rijden en alle bruggen te controleren of er niet een verwarde vrouw op stond die naar beneden wou springen![]()
Nou kan ik met een gerust hart slapen![]()
Ik ga dus neer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |