quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Komt helemaal goed meid, dit is slechts de ontkenningsfase. Ik vind het niet erg dat je een boerin bent die soms even d'r klompen inruilt voor motorlaarzenJe kunt in therapie gaan als je niet tevreden bent met je huidige situatie, maar je kunt nou eenmaal niet je geschiedenis wijzigen. Dus je zult altijd een boerentrien blijven
![]()
Jullie wisselen die puntjes toch niet onderling uit he, Raus en Rebbel? Want dat betekent dat ik nu mijn verdiende puntjes alweer kwijt ben van vanmiddag![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:30 schreef Patrick281 het volgende:
Speciaal voor de nieuwkomers even een impressie van de Fok! MC wintermeet.
![]()
De harde kent kent hem al, maar hij is tè gaaf dat ik hem gewoon nog een keer moet posten.![]()
Ik was de eerste die hem ging kijkenquote:Viewed 1 times, uploaded by anonymous
Ik vertrouw je niet meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:33 schreef hicham het volgende:
Ff op harde schijf opslaan voor het nageslachtZiet er leuk uit
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vertrouw je niet meernu ga je zeker weer slijmen om e.a. in krediet terug te verdienen.
![]()
Deze mag je best nog een keer posten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:30 schreef Patrick281 het volgende:
Speciaal voor de nieuwkomers even een impressie van de Fok! MC wintermeet.
![]()
De harde kent kent hem al, maar hij is tè gaaf dat ik hem gewoon nog een keer moet posten.![]()
On-be-taal-baar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:40 schreef Mercy_symbol het volgende:wat is een waterbed toch lekker
klik hier
Eehehehehhequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:40 schreef Mercy_symbol het volgende:wat is een waterbed toch lekker
klik hier
Was je niet eerder de bikkel die om 0.00 nog posttequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:48 schreef bwt het volgende:
Mag ik nog zeggen dat dit een TVP is?
Tering wat een drukek dag vandaag zeg
en dan ook nog eens bijna 2 topics bijlezen voor dat ik dit kan posten ook nog zeg
denk dat ik me nest maar ga op zoeken
Dit bedoelde R2D2 waarschijnlijk met driften leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:45 schreef Rausdouwer het volgende:
Deze mag je best nog een keer posten.Helaas te koud, maar anders zou het best eens fun kunnen zijn.
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was je niet eerder de bikkel die om 0.00 nog postte![]()
Kutjanussenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:50 schreef Rausdouwer het volgende:
in tegenstelling tot al die slapjanussen of zoiets.
![]()
Hej, daar heb ik wat aan.. even checkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
@worldpimper, er zijn idd sensoren in de handel die je eventueel in de aftapplug kan draaien, maarrrr, let er wel mee op, sommige zijn een cm of 2 a 3 lang, je moet dus wel effe kijken of je geen bewegende delen tegen komt (bigend of zo) Spul kun je wel vinden op auto sites, ik had er in mijn auto ook een![]()
Volgens mij is dat juist het gevaar. Door alle sneeuw denk je dat je vrij onschuldig kunt vallen, maar volgens mij komt het dubbel zo hard aan. Niet vanwege de sneeuw, maar omdat je de klap niet verwachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ennnn... zo kan je ook nog even vrij onschuldig vallen.
Want daar leer je van.![]()
heb mijn post geedit, staat nu een link in, deze dus linkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:53 schreef worldpimber het volgende:
Al die mensen die ook zo onschuldig stiekem lekker op het bed springen
[..]
Kutjanussen
[..]
Hej, daar heb ik wat aan.. even checken
dat doe mijn nichtje ook als ze op visite is en op de slaapkamer komtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:53 schreef worldpimber het volgende:
Al die mensen die ook zo onschuldig stiekem lekker op het bed springen
[..]
Kutjanussen
[..]
Hej, daar heb ik wat aan.. even checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |