Ervaring?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Maar op Ebay wordt je altijd op het laatste moment overboden.![]()
lijkt alsof je je buitengesloten voeltquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dan rijden Fulcrum en Rebbel tenminste nog dezelfde kant uit......
Wanneer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tnx, tnx, tnx.![]()
Het is echt een heel groot verschil, en ze glimmen zo erg en die spaken voelen zo goed en stevig aan, dat kan je niet op een foto vastleggen.![]()
Ben vooral benieuwd als het eronder ligt, en ik heb uiteraard een standaard foto gemaakt van de oude situatie, dus die zetten we dan naast elkaar als vergelijking.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wauw hey, die andere velgen waren in beginsel dus deze?? Ik vind die andere er en kwalitatief heel goed uit zien.En ook heel blitz.
![]()
Dat kun je beter aan Roadkill vragen. Die heb ik daar namelijk over horen mopperen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Ervaring?
Ik heb nog niks gekocht via Ebay, dus binnenkort zal ik eraan moeten geloven
Dat is standaard bij E-bayquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
Ervaring?
Ik heb nog niks gekocht via Ebay, dus binnenkort zal ik eraan moeten geloven
Het blijft leuk weer hier van het weekend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:07 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ben net terug, en goed sjacherijnig van het kutweer hiero![]()
hou je wel in de gaten dat als je tailrisers monteert je een totaal anders sturende motor krijgtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan op het water?
[afbeelding]
Damn, ik sta echt op het punt een pepijn actie uit te voerenBen op zoek naar ebay spullen en wil tailrisers gaan kopen. Nu weet ik dat er veel banditrijders tailrisers van 30 mm hebben, maar ik zie nu dat er ook verkopers zijn die tailrisers voor 50 mm hebben. Heb echt zoiets van, hoe hoger hoe beter. Als ik het doe, doe ik het liever meteen goed
Oh ja, het pepijn gedeelte hieraan is dus gewoon kopen, en we zien tegen de tijd dat het geld van m'n rekening af is en de spullen binnen zijn wel of het goed is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iedereen z' n eigen icon terugIk dacht eerst dat Fulcrum dit had gepost
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Iedereen z' n eigen icon terug
Rustiger?quote:
Raus mag de volgende spoiler niet lezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zijn echt niet duur, kan je ook doen als je voorvork lekt ofzo.![]()
Gelijk nieuwe olie en de boel even schoonmaken enzo.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij was die oliefetisht toch?![]()
Hypocriet is dat heHquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik blijf mild omdat Pepijn meeleest, maar als banner zou ik hem iig niet leuk vinden![]()
Op wegmisbruikers volgens ze een rechtsinhalermaar ondertussen zeggen ze niets over die eikels die allemaal in het midden rijden en de compleet lege rechterbaan
![]()
Spuit 11quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hou je wel in de gaten dat als je tailrisers monteert je een totaal anders sturende motor krijgt
het sturen en alles word heel anders dan je gewend bent,
ik zou adviseren gewoon 30mm te monteren ipv 50![]()
Lijkt me dus idd niet verstandig als dat echt zo isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:26 schreef Starrrr het volgende:
[...]
Das teveel!! Dan loopt je ketting tegen je brug aan en slijt je brug op een gegeven moment door tweeen!! (dat duurt overigens wel ff hoor!)
Nee hoor, kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lijkt alsof je je buitengesloten voelt
[afbeelding]
![]()
Was 't leuk gister in Amsterdam?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee hoor, kan wel wat hebben, zoniet dan toch ...
take me or leave me i.n.v. take it or leave it, oh ff voor de duidelijkheid, Rebbeltjuh bedoelt dit figuurlijk![]()
Ja Rebbeltje moet er wel bij hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee hoor, kan wel wat hebben, zoniet dan toch ...
take me or leave me i.n.v. take it or leave it, oh ff voor de duidelijkheid, Rebbeltjuh bedoelt dit figuurlijk![]()
Hmpf, ik zal het even in de gaten houden danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is standaard bij E-bay![]()
Dan vliegt de prijs omhoog
Wanneer, ik bid voor volgende week.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Wanneer?![]()
Ik ben benieuwd! Ik vind deze spaken op de foto die je gepost hebt er ook al heel degelijk uitzien.![]()
Check www.auctionsniper.com......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan Roadkill vragen. Die heb ik daar namelijk over horen mopperen.![]()
Die van mij zit er ook niet standaard op.Los verkrijgbare accessoire.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:33 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het ja, heb er al over gelezen
[..]
Dit is een ding die ik later erbij heb gekocht, hoort dus niet standaard bij de bandit
[..]
Alles op z'n tijd![]()
Mijn rug(tas) staat er toch ook op?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tuurlijkiedereen moet erbij
maar er zijn betere pics te verzinnen dan van iemands rug
Teringquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Check www.auctionsniper.com......![]()
er zijn meer mensen die op het laatste moment worden overboden door een ander
Ik had op mijn S een schakelaar dan kon je de olietemperatuur in je handvat voelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:48 schreef richardgie het volgende:
Die van mij zit er ook niet standaard op.Los verkrijgbare accessoire.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja Rebbeltje moet er wel bij hoor![]()
Ach.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tuurlijkiedereen moet erbij
maar er zijn betere pics te verzinnen dan van iemands rug
Volgens mij heb ik de details gemistquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Errug fun![]()
check MF for more details
Ik heb het over een olietemperatuurmeter hoor,niet over het nog te monteren accessoire dat handvatverwarming heet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had op mijn S een schakelaar dan kon je de olietemperatuur in je handvat voelen.![]()
Mercy_ vond het wel een lekker accesoire geloof ik toen hij een stukje gereden had in ..euh.. november.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Spuit 11
Maar dit is wat een andere Banditrijder van 50mm tailrisers zegt
[..]
Lijkt me dus idd niet verstandig als dat echt zo is![]()
Hetgeen wat ik wil kan ik niet vinden...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:48 schreef richardgie het volgende:
Die van mij zit er ook niet standaard op.Los verkrijgbare accessoire.![]()
Wat je al nie ken leren hiero hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Tering![]()
Gaat een nieuwe wereld voor me open joh
Spannend dat Ebayen![]()
Sommugu dingu kunnu het daglicht nie verdraguquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de details gemist![]()
No shit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:54 schreef richardgie het volgende:
Ik heb het over een olietemperatuurmeter hoor,niet over het nog te monteren accessoire dat handvatverwarming heet.![]()
![]()
Daarom is het daar ook donker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Sommugu dingu kunnu het daglicht nie verdragu![]()
Weet eigenlijk niet of er op een ZX-6R een aparte olie aftapplug zit,of dat dit moet gebeuren door het olie filter er af te draaien zoals bij een ZXR 750.Als dat het geval is kan je volgens mij ook geen andere dop monteren met aansluiting voor een meter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hetgeen wat ik wil kan ik niet vinden...Tenminste, niet voor mijn ZX-6R
![]()
Wil een dop die ik verbind met een tellertje en dan in de cockpit pimpenMaar zowel in de winkel als op de StreetFighter day werd ik doorverwezen naar Harley/Chopper stands????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu is het hier ook donker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
No shit.![]()
[..]
Daarom is het daar ook donker.![]()
Nu wilt Raus iets met ons delenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En nu is het hier ook donker.Dus....
Zit je me nou in de maling te nemen of niet?Het blijft BMW he,toch iets anders dan een reguliere motor,maar volgens mij gaat de handvat verwarming nog steeds electronischquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
No shit.![]()
[..]
Daarom is het daar ook donker.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nu wilt Raus iets met ons delen![]()
Ja stiekem de aandacht afleiden he, zo sneaky.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jij moet iets met ons delenWe zitten wachten op ervaringen, we willen wel eens weten wat een reservebelgischeboerendame uit brabant vond van de grotestoerenmannenstad AMSTERDAM
ik had er ook al naar gevraagdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jij moet iets met ons delenWe zitten wachten op ervaringen, we willen wel eens weten wat een reservebelgischeboerendame uit brabant vond van de grotestoerenmannenstad AMSTERDAM
Ff heel duidelijk wese nou geloof ik, ben een rasechte Rotturdammur, en dat ik in Brabant woon is samenloop van omstandighedenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Er zit een olievuldop op, dus dat kan iig wel ja. Maar zover ik heb begrepen (uit de pdf'jes die bij de olievuldoptemperatuurmetertjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of er op een ZX-6R een aparte olie aftapplug zit,of dat dit moet gebeuren door het olie filter er af te draaien zoals bij een ZXR 750.Als dat het geval is kan je volgens mij ook geen andere dop monteren met aansluiting voor een meter.![]()
Vertel maar wat voor sappige verhalen.Ik verzin er terplekke wel een.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja stiekem de aandacht afleiden he, zo sneaky.Ik wil best iets mededelen, maar ik zit op sappige verhalen te wachten.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |