quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:17 schreef Catch22- het volgende:
Begin gehandicaptencompetitie vrolijk begonnen
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:12 schreef Terreros85 het volgende:
Ook dancing with the players is een groot succes. In de eerste aflevering de amateurs van ASWH
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:51 schreef dramslag het volgende:
ASWH na 15e nederlaag blij dat competitie erop zit.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:05 schreef rubbereend het volgende:
Raad van elf van Oeteldonk dit jaar ludiek verkleed
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef BB-King het volgende:
FC Ananas deel 2 groot succes!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:29 schreef mikey99 het volgende:
Argon is deze keer voor ASWH geen zware lucht
*als je em niet snapt kijk dan eens hier
http://www.lenntech.com/elementen-periodiek-systeem/Ar.htm
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:33 schreef DeTolk het volgende:
ASWH spelers blij na uitverkiezing voor Oranje
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:40 schreef SocialDisorder het volgende:
ASWH wist het veld klein te houden
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:28 schreef Bjoro het volgende:
Opkomst spelers bij onderdeel voetbal op de Gay-games geheel in stijl
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:33 schreef -Schorpioen- het volgende:
Rugdekking ASWH nogal overdreven
de uitslag wordt gedaan door:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:49 schreef snellejelle het volgende:
Spelers Real Madrid zeer verguld met eerste echte goal van Jonathan Woodgate
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:38 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Ik vind het prima, als MM daarmee akkoord gaat. Dan wordt het wel een uur of vijf al...
Precies, je was dan ook kansloos.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:17 schreef dramslag het volgende:
En toen pas zag ik methodmich's signature
2quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:34 schreef showmelove het volgende:
[afbeelding]
Mandekker drukt 'het gevaar Rivaldo' de kont in
3quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:11 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Commentator: "Ja mensen zulke strakke rugdekking zie je tegenwoordig nergens meer"
quote:
net te laatquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:23 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
I'm a train tikke train i'm a train tikke train, i'm a traaaaaaaaaaaaaain yeah
(insert liedje)
Volgens mij worden we aan het lijntje gehoudenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Damn, lijkt wel een uur te duren dat kwartier.
De tijd vliegt hier welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:16 schreef SocialDisorder het volgende:
volgens mij leeft dramslag in een ander tijd-ruimte-continuüm waardoor zijn kwartier bij ons 2 uur duurt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:05 schreef snellejelle het volgende:
en dan komtie nog met zo'n uitslag
Mijn broer en schoonzus zijn reiki-mastersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Wauw
Ik ga ff zoeken
reiki is trouwens handoplegging, warmte doorstralen met je eigen energie waardoor degene die ontvangt verlichting van klachten krijgt
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Juryrapport.
Over de uitslag is geen correspondentie mogelijk
1. TheVulture met :
Trainer: "Vooruit jongens"
Sukur: "Voorhuid? Ik heb toch helemaal geen voorhuid?"
2. de Tolk met :
Hakan Sukur begrijpt niks van die spreekkoren in de Arena
Hondelul??? , hoe weten ze dat?
3. dramslag met :
Volgens mij is hij overleden.
2equote:Op zondag 30 oktober 2005 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Juryrapport.
Over de uitslag is geen correspondentie mogelijk
1. TheVulture met :
Trainer: "Vooruit jongens"
Sukur: "Voorhuid? Ik heb toch helemaal geen voorhuid?"
2. de Tolk met :
Hakan Sukur begrijpt niks van die spreekkoren in de Arena
Hondelul??? , hoe weten ze dat?
3. dramslag met :
Volgens mij is hij overleden.
ach jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
snellejelle heeft duidelijk niet gezien waar SocialDisorder vandaan komt.........
als je in den haag woont wel jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ach ja
je moet wat kunnen hebben, niet?
www.vi.nlquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:35 schreef Cruoninga het volgende:
Alvast een leuke voor als jullie klaar zijn?
[afbeelding]
neh, te makkelijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:35 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
zat ik ook aan te denken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:35 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
ik zou er niet op rekenenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:57 schreef snellejelle het volgende:
tweedstdank u
![]()
graag wel eerste bij SPT kee![]()
geen humor he... ook ik vind de nummer 2 beterquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
Waarom winnen de minst leuke zo vaak hier?
Ik vind vrijwel alle andere leuker dan de top 3, dat kan, maar het is vrijwel iedere keer zoquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geen humor he... ook ik vind de nummer 2 beter![]()
![]()
tis tijd dat jij een keer de top3 bepaalt dan dus. ik zou zeggen, de twee uur is voorbij, zoek een leuke foto en jureer hem morgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind vrijwel alle andere leuker dan de top 3, dat kan, maar het is vrijwel iedere keer zo![]()
ze willen omwille van het aantal deelnemers, mij niet altijd laten winnen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
Waarom winnen de minst leuke zo vaak hier?
Dank je !!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:26 schreef snellejelle het volgende:
als er binnen twee uur na de uitslag geen foto is geplaatst door de winnaar staat het alle deelnemers vrij een leuke foto te plaatsen. zelfs friezen mogen dan
wat jij wilquote:Op woensdag 2 november 2005 09:56 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Dank je !!
Zal ik dan de jury spelen ? Kan jij tenminste ook een inzending plaatsen
BTW: 1e !!!![]()
ze is wel erg lelijk voor iemand die op wil vallenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:53 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Tippelaarster met wit shirt komt zelfs in deze menigte niet aan klanten..
Dit is uiteraard een grap, mocht iemand de vrouw in het wit kennen dan moet je goed begrijpen dat ik geen enkele suggestie wil wekken
Nee, waarom? Rond 13:00 de uitslag. Is al een hele tijd bekend. Ik zie niet in waarom dat pas in de laatste drie uur wachten een probleem zou zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:14 schreef ASroma het volgende:
anders doet iemand anders gewoon ff de jury! pak die verantwoordelijkheid!![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:16 schreef -Schorpioen- het volgende:
De uitslag dan maar iets vroeger (Stelletje ongeduld)
1. Terreros85
Kijk mam, die met dat hoedje ben ik
2. Tommie_Hillfigo
1 April-grap voor volgend jaar iets te vroeg uitgelekt...
3. Zjakkie
"Ken je dat gevoel, alsof er iemand naar je zit te kijken? Dat heb ik nu ook"
Terreros85 gefeliciteerd !!
PS: Nu niet allemaal weer gaan huilen over de uitslag he !!
"Op dat moment is ons kind stil...maar ja, toen had ik de Tolk aan het huilen " (H.Finkers)quote:
ze hebben zeker mijn inzending ook over het hoofd gezienquote:
Ik snap die van Methodmich inderdaad niet. Leg eens uit?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:35 schreef Terreros85 het volgende:
1) Methodmitch
2) Snellejelle
3) Schorpioen
meeste zullen die van Methodmitch niet snappen, maar ik wel. Heel scherp !!
Jairus was een man wiens dochtertje dood was. Maar Jezus bracht haar terug tot leven. Althans, volgens het verhaal het dochtertje van Jairus, zoals het in de bijbel staatquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:57 schreef Terreros85 het volgende:
Iemand anders dan maar ff een foto posten.
Ff uitleggen voor de niet-bijbelkenners hier. In de bijbel staat een verhaal over een verlamde man die graag genezen wou worden door Jezus. Omdat het zo'n drukte in het huis waarJezus was, tilden de vrienden van de man hem op om hem door het dak te laten zakken voor de voeten van Jezus. Hij werd genezen. Methodmitch dacht dat de man Jairus heette. Ik dacht het ook, maar in de bijbel staat geen naam voor de man
klopt helemaal...ik was in de war met namen, Methodmitch ook, maar we begrepen elkaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jairus was een man wiens dochtertje dood was. Maar Jezus bracht haar terug tot leven. Althans, volgens het verhaal het dochtertje van Jairus, zoals het in de bijbel staat
de verlamming gebeurde volgens mijn met dezelfde man maar niet zekers.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jairus was een man wiens dochtertje dood was. Maar Jezus bracht haar terug tot leven. Althans, volgens het verhaal het dochtertje van Jairus, zoals het in de bijbel staat
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
morgenochtend rond twaalven dan een uitslag denk ik.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef methodmich het volgende:
Ik wacht meer inzendingen af, uitslag rond zevenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |