Ik snap die van Methodmich inderdaad niet. Leg eens uit?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:35 schreef Terreros85 het volgende:
1) Methodmitch
2) Snellejelle
3) Schorpioen
meeste zullen die van Methodmitch niet snappen, maar ik wel. Heel scherp !!
Jairus was een man wiens dochtertje dood was. Maar Jezus bracht haar terug tot leven. Althans, volgens het verhaal het dochtertje van Jairus, zoals het in de bijbel staatquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:57 schreef Terreros85 het volgende:
Iemand anders dan maar ff een foto posten.
Ff uitleggen voor de niet-bijbelkenners hier. In de bijbel staat een verhaal over een verlamde man die graag genezen wou worden door Jezus. Omdat het zo'n drukte in het huis waarJezus was, tilden de vrienden van de man hem op om hem door het dak te laten zakken voor de voeten van Jezus. Hij werd genezen. Methodmitch dacht dat de man Jairus heette. Ik dacht het ook, maar in de bijbel staat geen naam voor de man
klopt helemaal...ik was in de war met namen, Methodmitch ook, maar we begrepen elkaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jairus was een man wiens dochtertje dood was. Maar Jezus bracht haar terug tot leven. Althans, volgens het verhaal het dochtertje van Jairus, zoals het in de bijbel staat
de verlamming gebeurde volgens mijn met dezelfde man maar niet zekers.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jairus was een man wiens dochtertje dood was. Maar Jezus bracht haar terug tot leven. Althans, volgens het verhaal het dochtertje van Jairus, zoals het in de bijbel staat
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
morgenochtend rond twaalven dan een uitslag denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |