geen humor he... ook ik vind de nummer 2 beterquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
Waarom winnen de minst leuke zo vaak hier?
Ik vind vrijwel alle andere leuker dan de top 3, dat kan, maar het is vrijwel iedere keer zoquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geen humor he... ook ik vind de nummer 2 beter![]()
![]()
tis tijd dat jij een keer de top3 bepaalt dan dus. ik zou zeggen, de twee uur is voorbij, zoek een leuke foto en jureer hem morgenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind vrijwel alle andere leuker dan de top 3, dat kan, maar het is vrijwel iedere keer zo![]()
ze willen omwille van het aantal deelnemers, mij niet altijd laten winnen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
Waarom winnen de minst leuke zo vaak hier?
Dank je !!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:26 schreef snellejelle het volgende:
als er binnen twee uur na de uitslag geen foto is geplaatst door de winnaar staat het alle deelnemers vrij een leuke foto te plaatsen. zelfs friezen mogen dan
wat jij wilquote:Op woensdag 2 november 2005 09:56 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Dank je !!
Zal ik dan de jury spelen ? Kan jij tenminste ook een inzending plaatsen
BTW: 1e !!!![]()
ze is wel erg lelijk voor iemand die op wil vallenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:53 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Tippelaarster met wit shirt komt zelfs in deze menigte niet aan klanten..
Dit is uiteraard een grap, mocht iemand de vrouw in het wit kennen dan moet je goed begrijpen dat ik geen enkele suggestie wil wekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |